Incalzire motor, relanti, si alte maruntisuri si nelamurii
Incalzire motor, relanti, si alte maruntisuri si nelamurii
vali_PRS |
16 Mar 2007, 23:33
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 16 March 07 From: Galati |
|
||
--------------------
Dacia
1310
2000
- GL 52 LEX
|
|||
tatuci |
17 Mar 2007, 08:45
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 206 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti |
Salut!
In ceea ce priveste ceasul kilometraj am avut o experienta de curand cu ocazia careia am aflat (de la baietii din forum) cum sa-l schimb fara a da bordul jos. Ideea principala e sa desfaci suruburile ce tin bordul in partea stanga (sunt 3 la numar cu cap haxagonal sub bord) sa scoti grila de la dezaburizator (plasticul ala infernat care teoretic ar directiona aerul cald pe parbriz) si apoi (cu ajutorul uni individ solid care sa-ti tina ridcat de bord din partea stanga) te chinui cum nu te-ai chinit in viata ta si desfaci cele 3 cleme ce tin corpul cu ceasuri (una este in dreapa jos, si cate una in lateral- sunt niste sarme infernale care se blocheaza in cate 2 gauri) P.S. nu uita mai intai sa desfaci mufele de pe corpul de ceasuri Ar fi o idee sa incerci sa cureti vitezometrul cu spray degripant (din abundenta) si apoi sa-i dai cu lubrifiant (il testezi fie punandu-l pe o bormashina de turatie redusa fie cuplandu-i cablul de kilometraj cu masina urcata de-o roata'n sus). P.S. daca tot u merge nu-l arunca pt ca din el se face adaptorul in cazul in care-si face cineva mila de tine si-ti da un ceas model fara kilometraj zilnic la partea cu suruburile de la stop...."e groasa si cu par"...baga spray-ul degripant la'naintare si apoi (vai de capu' tau) bormashina pe turatie inversa (ori il scote ori ii pileste capul de tot shi apoi scoti stopul lejer si desfaci surubul (sau filetu care a mai ramas din el) cu un cleste ceva) Felicitari...ai dacie...cuvantul cheie e INPROVIZATIA |
--------------------
Dacia
1310 TLX, SupeRNova, Logan MCV (2014)
1991/ 2001/ 2014
- B 84 TCI, B 47 BWU Nu-i nimic mai frumos pe lumea asta decat puritatea conceptiei inventatorului.
|
|
Albert Einstein |
17 Mar 2007, 12:18
Post
#3
|
Pasionat Group: Members Posts: 2.140 Joined: 22 May 06 From: Bucuresti |
1. O pornesti cu socul tras, dupa care il mai impingi putin inauntru in asa fel incat motorul sa stea rotund, desi turat. Ideal e sa astepti putin pana cand se mai incalzeste, il mai impingi pana aproape de final si dupa aia pleci cu socul inca putin tras ca sa nu se opreasca la primul stop. Cand sta la turatia potrivita impingi socul de tot.
2. Relantiul ideal e intre 800 si 850 rpm (parca asa scrie in carte, daca stiti altceva va rog sa ma contraziceti). E normal sa stea mai jos si masina sa tremure pana se incalzeste si ajunge in parametrii normali daca nu s-a incalzit de ajuns. De aia este soc sa o tina accelerata pana se incalzeste. Daca maresti relantiul iti va sta bine turatia la rece si cand se va incalzi motorul iti va sta turat. Deci las-o asa dar foloseste socul sa nu se mai opreasca si sa nu mai tremure. 5. Cum sunt "infundate"? A bagat ceva in gaurile suruburilor? Sau a facut ceva la capetele acestora? In primul caz va trebui desfundat canalul surubului. Si in primul si in al doilea caz trebuie sa improvizezi, vorba lui tatuci, ca sa scoti suruburile. 6. Daca e usor "ciupita" n-o sa ai probleme la itp. Nu se leaga de amanunte din astea. Totusi daca vrei sa repari cumpara un chit (exista la magazine tot felul), aplica, smirgheluieste si vopseste. This post has been edited by Albert Einstein: 17 Mar 2007, 12:19 |
--------------------
-
-
- "I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots" - Albert Einstein
|
|
EUROPE_ |
17 Mar 2007, 23:19
Post
#4
|
membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova |
1. Porneste-o cu socul tras, dupa ce porneste impingi socul la jumatate si sa stii ca motorul se incalzeste mult mai repede daca pleci imediat, nu mai astepta sa o incalzesti.
2. Mareste-i relantiul la 900 rpm cu motorul cald, ungerea o sa fie mai buna la un relantiu ca acesta, si nu numai, dispar si trepidatiile ( sau eventualele trepidatii care apar la 800 rpm ) . |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
mihai0070 |
18 Mar 2007, 10:40
Post
#5
|
NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti |
Ori ce masina se porneste cu soc sau pedala ... mai putin vara unde temperatura dimineata este destul de ridicata ... si nu este nevoie de soc ... socul nu face alt ceva decat sa imbogateasca amestecul pentru o pornire usoara ... dar in max 500 m nu cred ca mai ai nevoie de la pe aceasta vreme ... ca doar nu sunt -X grade
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
EUROPE_ |
18 Mar 2007, 10:48
Post
#6
|
membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova |
Eu pe o vreme ca asta nu mai folosesc șocul pentru că nu are niciun rost.
|
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th April 2024 - 01:57 |