DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Pierde ulei pompa de servodirectie, 1.6MPI, dec 2004

Fan3
post 18 Mar 2007, 10:03
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 619
Joined: 1 January 05




Acum cateva zile am obs ca furtunu' care duce de la pompa la vasu cu ulei pt servodirectie este murdar de ulei...m-am uitat mai atent si am descoperit ca si pe scut sunt urme de ulei....
Nivelu din vas este relativ bun....pare usor sub nivel...insa asa e de cand am luat masina...
Nu se obs nici o diferenta atunci cand virez... smile.gif
Masina are garantie extinsa pana in dec (cand se fac 3 ani biggrin.gif), ar intra pe garantie o eventuala reparatie ? icon_mrgreen.gif


Attached thumbnail(s)
DSC00374.JPG ( Size: 322.88k ) Number of downloads: 2112
DSC00375.JPG ( Size: 333.64k ) Number of downloads: 2285


--------------------
* * * - *
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kojak
post 18 Mar 2007, 18:24
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.786
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




Absolut! Du-te la service si solicita reparatia pe garantie.


--------------------
Dacia Logan 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fan3
post 18 Mar 2007, 20:42
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 619
Joined: 1 January 05




am o retinere in sensu ca doar motoru' si cutia au garantie 3 ani...iar servodirectia reprezinta un accesoriu al motorului....zic eu smile.gif


--------------------
* * * - *
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G.R
post 18 Mar 2007, 21:10
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 224
Joined: 27 January 07




Nu cumva ai obiceiul sa parchezi masina cu rotile bracate la maxim?


--------------------
Dacia Logan Preference 2005 - CV 03 XXJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 18 Mar 2007, 21:18
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Oare nu e colierul uzat? Din cate vad in poza se prelinge foarte putin pe langa furtun. Pune un colier nou si gata. Incearca unul cu surub, nu prostii din alea.
Ma rog, fiind in garantie probabil ai sa te duci la service, dar eu unul nu m-as deranja pt atata lucru. Plus ca nu e exclus ca de la service sa pleci cu 2 belele.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fan3
post 18 Mar 2007, 21:53
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 619
Joined: 1 January 05




tin masina numai cu rotile drepte....
cat despre service, cam ai dreptate biggrin.gif


--------------------
* * * - *
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 25 Mar 2008, 09:32
Post #7


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.454
Joined: 1 November 04
From: sat




Am si eu aceeasi problema. La mine a curs destul de mult (n-am mai ridicat capota vreme de doua luni) si a ajuns pe cureaua de accesorii iar de acolo pe peretele antifoc. Cand am vazut asta am zis ca iar pierde oloi pe la distributie dar nu, in zona distributiei e uscat. Pompa de servo e plina de lichid si furtunul la fel ca in poza lui Fan3.

As incerca sa o rezolv cu un colier (masina a iesit din garantie in noiembrie anul trecut) dar nu imi dau seama cum se desface colierul original si mi-e teama ca o sa iese furtunul din pompa cu urmarile de rigoare (pierdere lichid servo, dezamorsare circuit etc )


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Charlie Foxtrot
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tudorika13
post 25 Mar 2008, 14:07
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 24 February 08




si eu am patit la fel; era din cauza unei simple garnituri (o-ring ii ziceau baietii la service), au skimbat-o si e ok acuma


--------------------
dacia logan laureate 1,5dci 2006, Laureate - bz 51 atu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bullix
post 21 Jun 2009, 19:16
Post #9


Solnitzar fidel


Group: Members
Posts: 655
Joined: 21 June 07
From: Bucuresti




Salut. Postez aici pentru a nu deschide un topic nou, acesta mi se pare cel mai potrivit. A patit si unchiul meu la Logan aceeasi o problema asemanatoare, zilele astea, mi-a zis ca i-a curs niste lichid de pe scut dar ca intre timp s-a oprit din curs. Azi m-am dus sa vad ce si cum, am saltat capota, am desfacut capacul la rezervorul de servo si "surpriza": GOL. M-am uitat atent in zona pompei de servo si lichidul a curs, prin prelingere, din zona in care este cuplat acel senzor (de presiune de servo sau existenta lichid?), chiar in dreptul piulitei de prindere a acestuia. Banuiesc ca senzorul n-avea cum sa se crape, poate a cedat vreo garnitura, nu cred ca sudura racordului de deviatie pentru senzor avea cum sa cedeze, plus ca pe acolo nu prea e ud deloc. Senzorul este ud leoarca si s-a prelins lichid pe cablul electric al acestuia si mai departe a curs pe scut. Sa fie garnitura de vina? Banuiesc ca tot de tip "oring" este. O gasesc la vreun magazin? Dati-mi niste sfaturi, la ce sa ma astept cand demontez senzorul?

Chestie ciudata: servodirectia inca functioneaza bine (d'aia nu s-a sesizat din timp), si la bord nu se aprinde niciun fel de martor de avertizare. E normal? Acum functioneaza in regim pneumatic, sau ce? radmasa.gif

This post has been edited by Bullix: 21 Jun 2009, 19:17


--------------------
Dacia / Dacia 1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI 1989 / 2004
Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 21 Jun 2009, 19:58
Post #10


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Daca e crapat respectivul senzor, pregateste-te cu vreo 300 lei.
Garantie nu mai ai?


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bullix
post 21 Jun 2009, 20:05
Post #11


Solnitzar fidel


Group: Members
Posts: 655
Joined: 21 June 07
From: Bucuresti




Nu mai are garantie masina, e un 1.4MPI Preferance, prima varianta, din 2005 sad.gif treaba e ca omul are o gramada de treaba cu masina saptamana asta, nu are nici timp nici bani se service, si as vrea sa i-o fac (sau macar investighez) maine repejor. Aptitudini tehnice am, sa zicem, si am mana fina la asa ceva, deci n-am ce sa stric. Numai sa stiu ce trebuie facut pe acolo. Cum se scoate acel senzor? Din piuluta aceea de 16-18mm (dupa ochiul meu) ?


--------------------
Dacia / Dacia 1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI 1989 / 2004
Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 21 Jun 2009, 20:07
Post #12


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Vezi ca sub el se gaseste alternatorul.
Vrei un pret si pentru ala? naughty1.gif


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bullix
post 21 Jun 2009, 20:42
Post #13


Solnitzar fidel


Group: Members
Posts: 655
Joined: 21 June 07
From: Bucuresti




Degeaba razi, ca nu-i masina mea tongue.gif nu am vazut sa se fi stropit prea mult cu lichid. Cu ce sa-l curat daca a fost "contaminat"? Un jet sanatos cu vreun spray de curatare, ceva?

LE: a, si inca ceva: in cazul in care trebuie aerisita instalatia, de unde se face?

This post has been edited by Bullix: 21 Jun 2009, 20:46


--------------------
Dacia / Dacia 1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI 1989 / 2004
Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boobybooby23
post 21 Jun 2009, 22:31
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 713
Joined: 3 January 09




aerisirea se face virand stanga dreapta cu motoru pornit,si e indicat sa inlocuiesti manocontactu ,alternatoru nu pateste nimic,insa pompa de servo este in pericol daca nu are lichid ....


--------------------
Logan LS0A 2005,stock - nt 05 zac
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bullix
post 22 Jun 2009, 23:20
Post #15


Solnitzar fidel


Group: Members
Posts: 655
Joined: 21 June 07
From: Bucuresti




Am dat azi jos acel manocontact (sau ce dracu' e). L-am curatat, m-am uitat atent la el si nu prezinta niciun semn de fisura. Cert este ca am reusit sa-l desurubez suspect de usor de pe teava, desi cica n-ar fi umblat nimeni pe la el. Ciudat mi s-a parut ca nu exista niciun fel de garnitura pe acolo, desi avem de-a face cu o imbinare metal-metal... cum e posibil asta? Am pus totusi de la mine un oring potrivit ca dimensiune, pus intai peste tevusca pe care vine senzorul si apoi strans senzorul bine pana cand garnitura s-a turtit un pic. La o prima tura pare ca n-ar mai curge pe acolo... o sa aflu maine detalii dupa ce se plimba unchiul meu cu ea toata ziua, sa-mi zica daca i-a mai curs...

LE: inca ceva, l-am masurat pe ohmmetru dupa ce l-am curatat bine si se pare ca are o rezistenta infinita. E normal asa? Sau o fi dus?

This post has been edited by Bullix: 22 Jun 2009, 23:25


--------------------
Dacia / Dacia 1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI 1989 / 2004
Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boobybooby23
post 23 Jun 2009, 17:53
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 713
Joined: 3 January 09




ca sa-l verifici ,pornesti motoru si tii oleaca rotile bracate,atunci daca e sa curga va curge,etansarea se face pe con parca si nu se vede nici o fisura fiindca el pierdeprin interior


--------------------
Logan LS0A 2005,stock - nt 05 zac
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 23 Jun 2009, 21:07
Post #17


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




si vezi sa nu stai mult timp cu rotile bracate maxim la relanti, ca se poate distruge pompa ca e sarcina foarte mare pe ea atunci. Dacia recomanda cel mult 45 de secunde.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boobybooby23
post 23 Jun 2009, 21:10
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 713
Joined: 3 January 09




tine mai multde45de secunde daca imi aducamintetine cam 2 min insasavezi dupaia cu impusca tot lichidul afara din borcanul de servodirectie,de pompa nici nu mai zic


--------------------
Logan LS0A 2005,stock - nt 05 zac
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bullix
post 23 Jun 2009, 22:25
Post #19


Solnitzar fidel


Group: Members
Posts: 655
Joined: 21 June 07
From: Bucuresti




Am fost azi sa verific ce se mai petrece si n-a mai curs. Lui i se parea ca da, dar era uleiul care a curs atunci cand am umblat la senzor. Am pus mana sa fiu sigur si teava, senzorul, precum si firul care pleaca din el si sunt uscate, au ramas doar superficial murdare de cand am umlat eu, ca doar nu le-am spalat cu Axion tongue.gif deh, se cam alarmeaza omu' la orice chestie, dar daca nu-l prindeam la timp cu borcanul gol, il prindeam mai tarziu pe la sectie poate... Doamne fereste! Se alarmeaza numai cand nu trebuie radmasa.gif azi m-am uitat mai atent si l-am prins cu cablul de acceleratie despicat, se mai tine doar intr-un singur fir din impletitura. De unde credea ca Loganul lui e cea mai buna masina din lume... azi l-am lamurit! biggrin.gif


--------------------
Dacia / Dacia 1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI 1989 / 2004
Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boobybooby23
post 23 Jun 2009, 22:35
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 713
Joined: 3 January 09




ai incercat si testul cu bracare rotilor?


--------------------
Logan LS0A 2005,stock - nt 05 zac
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bullix
post 24 Jun 2009, 08:11
Post #21


Solnitzar fidel


Group: Members
Posts: 655
Joined: 21 June 07
From: Bucuresti




Nu, n-am mai apucat, de-abia dup'aia am citit postul tau. O sa trec oricum cat de curand pe la el si o sa sa fac manevra asta. Ideea de roti bracate la maxim (si chestia ca dupa 45sec/2min moare instalatia) se intampla doar la lasarea rotilor bracate la maxim fara mana pe volan, sau tinand si volanul fortat intr-o pozitie extrema? Pentru ca eu stiu ca fasaiala aia specifica se aude mai tare atunci cand tragi de volan si tii tras, cand ii dai drumul el oricum revine cam 1-2 cm inapoi. Cu masina pe loc vorbesc.

PS: pentru cine zicea ca mai jos am un alternator... la Loganu' asta e mai sus, exact invers, si pompa jos de tot. Asa o fi la 1.6, eu ziceam de 1.4.


--------------------
Dacia / Dacia 1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI 1989 / 2004
Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boobybooby23
post 24 Jun 2009, 18:43
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 713
Joined: 3 January 09




daca tii fortat volanul


--------------------
Logan LS0A 2005,stock - nt 05 zac
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danutsb
post 28 Jun 2009, 11:57
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 341
Joined: 15 September 07




Verific si eu azi nivelul lichidelor de prin borcane si constat ca nivelul lichidului servo e sub minim (asa cred..ca nu se vede bine). Deschid capacul la borcan si ... nimic..., e doar un fel de filtru negru cu urme de ulei pe el. Verific tevile de servo, senzorul acela alb, si bineinteles ca era umed, iar teava care duce pe sub A/C era plina de ulei - s-a prelins ulei si pe scutul motor.
Intrebarea mea este daca exista vreo tehnica speciala de completare a lichidului, sau pur si simplu aduc nivelul in borcan intre min si max?


Multumesc!


--------------------
Wir leben Autos
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boobybooby23
post 28 Jun 2009, 12:04
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 713
Joined: 3 January 09




este o tehnica foarte speciala,desfaci capacul la borcan,desfaci si capacul la bidonul de ulei de servo care-l vei tine in mana si completezi pana la maxim biggrin.gif


--------------------
Logan LS0A 2005,stock - nt 05 zac
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danutsb
post 28 Jun 2009, 17:55
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 341
Joined: 15 September 07




biggrin.gif merci mult (pai citisem mai sus despre nu stiu ce amorsare a sistemului...asta ma nelamurit). happy.gif


--------------------
Wir leben Autos
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 28 Jun 2009, 18:23
Post #26


-


Group: Members
Posts: 21.802
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(danutsb @ 28 Jun 2009, 12:57)
Deschid capacul la borcan si ... nimic..., e doar un fel de filtru negru cu urme de ulei pe el
Eu am impresia ca te uitai la sita ...


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danutsb
post 28 Jun 2009, 21:00
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 341
Joined: 15 September 07




Da asa e, sita. Mane o sa ajustez nivelul si sa vad pe unde curge uleiul, ca peste o luna merg in Germania si n-am chef de probleme cu masina.

Multumesc de raspunsuri.


--------------------
Wir leben Autos
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 28 Jun 2009, 21:08
Post #28


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.271
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Probabil ai si tu probleme cu presostatul cum au avut multi pe aici pe forum. Poti sterge uleiul scurs, apoi sa completezi si mai mergi asa daca nu ai timp sa il schimbi, insa pana la urma tot o sa fii nevoit sa il schimbi.

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boobybooby23
post 28 Jun 2009, 21:23
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 713
Joined: 3 January 09




cel mai sigure manocontactul de vina ,pompele de logan mai lacrimeaza si ele ulei dar nu atat de mult incat sa goleasca borcanul,si probleme nu o saai decat pe loc,in cazul in care nu mai ai lichid in pompa (se strica si pompa)dar astea-s singurele probleme,in rest nu o sa ai probleme biggrin.gif


--------------------
Logan LS0A 2005,stock - nt 05 zac
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danutsb
post 29 Jun 2009, 10:25
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 341
Joined: 15 September 07




Azi dupa drumul pana la service si innapoi (sa iau uleiul de servo) am verificat din nou sistemul de tevi de la servo si am descoperit pe unde curge. Am sa atasez niste poze cu "vinovatul". Mi-ar fi placut sa fie vorba de colierul de la furtunas, dar nu acolo e problema.
29062009_007_.jpg ( Size: 269.6k ) Number of downloads: 1721
29062009_003_.jpg ( Size: 230.18k ) Number of downloads: 1546


--------------------
Wir leben Autos
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th March 2024 - 14:29
Forum Renault