DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

12 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Butoane si butonase

satori
post 2 Sep 2004, 22:39
Post #1


"wherever i may roam"-er


Group: Members
Posts: 214
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti




este vorba despre geamurile electrice:

fire in varianta 1: baterie, consola, comutator, usa, motorash
fire in varianta 2: baterie, usa, comutator, motorash

nu este mai scurta a 2-a? si deci mai economica? (sa nu mai vorbim de ergonomie, logica si alte chestii de genul asta...)
ma poate ajuta cineva sa inteleg? :?


--------------------
Chevrolet Kalos SXPP 04, Spark 06 2004, 2006 - BxxBUH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
satori
post 3 Sep 2004, 09:37
Post #2


"wherever i may roam"-er


Group: Members
Posts: 214
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti




si totusi imi explica cineva cum s-a gandit atunci cand s-au amplasat butoanele pentru geamuri? va rog.


--------------------
Chevrolet Kalos SXPP 04, Spark 06 2004, 2006 - BxxBUH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maddan
post 3 Sep 2004, 09:51
Post #3


Speedy Gonzales


Group: Members
Posts: 795
Joined: 27 February 03
From: Bucuresti




satori, butoanele pentru geamuri sunt in aceleasi pozitii (relative) si la multe alte masini. Si mie mi se pare peste mana sa le am pe mijloc, dar probabil ca scad costurile si iarasi probabil ca dupa o luna-doua de mers cu masina te obisnuiesti.


--------------------
Renault Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege... 2006/7 - Bsiceva...
Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
irina LOGAN
post 3 Sep 2004, 09:58
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 3 June 04




si la matiz sunt amplasate la fel(am condus un matiz cam un an de zile) si mi s-a parut mai comod asa pentru simplul motiv ca mana dreapta oricum e libera mai tot timpul(schimbatorul de viteze), ori daca ar fi fost pe usa, ar fi trebuit sa pun dreapta pe volan si cu stanga sa caut butoanele pe usa(plus ca in tot timpul asta nu puteai schimba viteza, ori in oras e cam greu)!


--------------------
Peugeot 406 hdi
hdi/2 litri/110 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 3 Sep 2004, 10:06
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




Si Mercedes are comenzile intre scaune si nu se plange nimeni.


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
irina LOGAN
post 3 Sep 2004, 10:10
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 3 June 04




sony, ce Mercedes? clasele S si C cel putin au comenzile pe usa, inclusiv reglare pe inaltzime/fata-spate a scaunelor!


--------------------
Peugeot 406 hdi
hdi/2 litri/110 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 3 Sep 2004, 10:18
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




Butoanele sint intr-adevar bine amplasate pe mijloc dar sint prea in fata, in loc sa fie intre scaune. La fel timpenia de scrumiera (noroc ca nu fumez in masina). Ce am bagat de seama sub capota motor este ca au schimbat traseul furtunaselor de la stropitorile de parbiz, ridicindu-le si fixindu-le pe capota. Cred ca asta va evita pierderile nedorite de apa de stropit, din timpul mersului (solutia asta a fost lansata aici dar nebrevetata laugh.gif )

Acuma dupa am vazut-o pe viu nu pot spune ca m-a dat gata, lista lunga de elemente preluate de pe Solenza dindu-mi senzatia de deja vu (am senzatia unei Solenza gonflate). Pretul mi se pare corect tinind seama ca au adaugat in general echivalentul elementelor noi si ceva amortizarea proiectarii.


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
satori
post 3 Sep 2004, 10:33
Post #8


"wherever i may roam"-er


Group: Members
Posts: 214
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti




QUOTE
satori, butoanele pentru geamuri sunt in aceleasi pozitii (relative) si la multe alte masini. Si mie mi se pare peste mana sa le am pe mijloc, dar probabil ca scad costurile si iarasi probabil ca dupa o luna-doua de mers cu masina te obisnuiesti.


lasand la o parte faptul ca sunt mai putin ergonomice - pe mine ma interesa logica lor. traseul este mai scurt in varianta "buton pe usa" deci mai fiabil si mai putin costisitor - ceea ce se vrea a fi logan.
nu vreau sa spun ca nu au gandit. dar sunt foarte curios cum au facut-o.


--------------------
Chevrolet Kalos SXPP 04, Spark 06 2004, 2006 - BxxBUH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
irina LOGAN
post 3 Sep 2004, 10:35
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 3 June 04




poate ca in usa intra apa... :mrgreen:


--------------------
Peugeot 406 hdi
hdi/2 litri/110 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stefan_ieu
post 3 Sep 2004, 13:14
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 23 June 04




QUOTE
la o parte faptul ca sunt mai putin ergonomice - pe mine ma interesa logica lor. traseul este mai scurt in varianta \"buton pe usa\" deci mai fiabil si mai putin costisitor - ceea ce se vrea a fi logan.  
nu vreau sa spun ca nu au gandit. dar sunt foarte curios cum au facut-o.


O lege nescrisa spune ca soferul trebuie sa poata sa manevreze toate geamurile. Daca butoanele ar fi pe usi ar mai trebui facut inca un traseu pentru fiecare geam pana la consola de langa sofer.
Asa e suficient un singur traseu pentru geamuri, nu doua.

PS: Am mers intr-o vreme cu un damas care avea geamuri electrice fata cu butoane intre scaune. Venind de la dacie nu mi s-a parut deloc ciudata pozitionarea butoanelor. Ba chiar mi se parea mai comoda dpdv al soferului. In general cand mergi tii volanul cu mana stanga si faci toate celelalte activitati cu mana dreapta (schimbi viteza, umbli la casetofon, etc.), asa ca si actionarea gemurilor e ok (doar faptul ca suntem obisnuiti cu actionarea de pe usi ne face sa ne plangem). La fel mi-a placut ca au pus reglarea oglinzilor tot la mijloc, din acelasi motiv.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
satori
post 3 Sep 2004, 13:30
Post #11


"wherever i may roam"-er


Group: Members
Posts: 214
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti




@stefan_ieu
mersi. ai dreptate, stiam ca imi scapa ceva dar nu imi dadeam seama ce.


--------------------
Chevrolet Kalos SXPP 04, Spark 06 2004, 2006 - BxxBUH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vlad Georgescu
post 3 Sep 2004, 16:30
Post #12


/----\ <--- Logan


Group: Members
Posts: 342
Joined: 24 July 03
From: Bucuresti




Amplasarea butoanelor de actionat geamurile intre scaune la Solenza mi se pare o mare aberatie.

La Megane, toate butoanele de actionat geamurile sint pe usa, chiar sub geam. Soferul are la dispozitie 4 butoane, prin care poate manevra cele 4 geamuri. Pasagerii au la dispozitie fiecare cite un buton, pentru geamul din dreptul lor.

Dezavantaje butoane intre scaune (ca la Solenza si, dupa cite am inteles, ca la Logan):

* Trebuie sa ma aplec putin ca sa le actionez. La Megane nu se intimpla asa ceva - intind mina, si gata.

* Faptul ca schimbatorul, butoanele si scrumiera sint in aceeasi zona creeaza probleme de acces. De exemplu:

Ma urc in masina si vreau sa bag in viteza 1 ca sa o iau din loc. Dar ghinion, muierea de pe scaunul din dreapta deja a intins mina dupa butoanele pentru deschis geamurile pentru ca ii e cald! In consecinta, trebuie s-o plesnesc peste mina si dupa aia sa bag in viteza 1. Plesnitul peste mina ia timp si nu mai pot sa mai plec imediat!


Alte probleme de design pe care le are Dacia Solenza, si care sint curios daca le are si Logan-ul:

* Scrumiera: Nu are scrumiere in usile din spate ca Dacia Berlina. De asemenea, scrumiera mobila din fata mi se pare cea mai mare timpenie, desi stiu ca e asa si la Megane! Poate ca scrumiera arata modern si cool, dar:

- Daca cineva din spate vrea sa fumeze, trebuie sa ii dau scrumiera, chestie care ma distrage de la condus.

- Cine fumeaza are obligatoriu o mina ocupata cu scrumiera. Asta in general nu e o problema, dar exista cazuri in care o mina in minus e un dezavantaj: de exemplu daca persoana respectiva tine in echilibru un televizor, tine mina pe papornita cu ceapa ca sa nu cada, etc.

- Cel care fumeaza poate sa uite scrumiera pe scaunul din spate cind se da jos din masina. Cind demarez, scrumiera se rastoarna si imi varsa scrumul pe bunatate de huse!

Sint o gramada de dezavantaje ale scrumierei de SLZ fata de cele 3 scrumiere pe care le avea Dacia Berlina (una in fata in bord, doua in spate in usi).


* Butoanele de AC sint plasate foarte jos si sint foarte mici. Ca sa le nimeresc, trebuie sa mut privirea pina la ele, si dupa aia inapoi pe sosea.

Deoarece unghiul cu care imi sucesc ochii din dotare ca sa ii focalizez pe butoanele minuscule (sub 1 cm diametru) de AC este mare, si timpul care imi ia ca sa pornesc AC-ul (timp in care NU ma uit la sosea) este mai mare decit ar trebui sa fie --> un risc mai mare de producere a unui accident.

Butoanele alea ar trebui sa fie mai mari, sau, si mai bine, sa fie mai sus, ca la Megane.


Mie imi e clar ca nu prea le au cu designul baietii. Sint foarte curios ce au facut la Logan.


--------------------
Volțvagăn Glonț 2080 Tdi Quad BiTurbo DSG 8 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 3 Sep 2004, 18:53
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




Vlad Georgescu a zis
QUOTE

* Scrumiera: Nu are scrumiere in usile din spate ca Dacia Berlina. De asemenea, scrumiera mobila din fata mi se pare cea mai mare timpenie, desi stiu ca e asa si la Megane! Poate ca scrumiera arata modern si cool, dar:

Daca ai observat, in ultima vreme tendinta constructorilor este sa puna scrumiera in pozitii mai incomode. Probabil vor sa determine conducatorii sa nu mai fumeze in mers. Pe mine, personal, nu ma deranjeaza pt ca sunt nefumator. Probabil daca sotia mea ar fi nefumatoare si ea, as scoate complet scrumiera.


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Blizzzard
post 3 Sep 2004, 23:55
Post #14


BMF


Group: Members
Posts: 22
Joined: 21 August 04
From: Timisoara




Vlad Georgescu daca ai comandat loganu' si dupa vreo 3 sapt de condus sa vazi ca NU te mai uiti la butoane, le vei gasi cu siguranta ,din instinct(inchide ochii si atingeti nasul--sa vezi ca il gasesti) biggrin.gif asade simplu va fii; iar despre scrumiera nu am ce zice ......ori te lasi de fumat ori deschizi geamul....sau poate poti cumpara inca una de la dealer!
p.s. cred ca scrumiera are un capac cu arc care o tine inchisa etans ! :inger:


--------------------
Dacia Logan 2004 Laureate
Nu exista adevar absolut - asta este absolut adevarat!
Cand ai dreptate, fii logic; cand n-ai, fii evaziv!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vlad Georgescu
post 4 Sep 2004, 00:16
Post #15


/----\ <--- Logan


Group: Members
Posts: 342
Joined: 24 July 03
From: Bucuresti




Am Solenza, si mi-e de ajuns! Dupa 3 luni de condus, inca trebuie sa ma uit ca sa nimeresc butoanele de AC.

Cit despre scrumiera, arcul ala nu tine foarte bine. Pasagerul fumator il poate lasa pe bancheta din spate deschis.

Eu nu fumez, dar merg adesea cu fumatori in masina, si trebuie sa le dau scrumiera, etc.

Consider fumatul un obicei foarte urit si necivilizat, exact ca scobitul in nas, scuipatul pe jos, mincatul de seminte, si asta dintr-un singur motiv: fumatorul ii obliga pe cei din jur sa inhaleze fumul, fum care este foarte deranjant pentru majoritatea nefumatorilor.


--------------------
Volțvagăn Glonț 2080 Tdi Quad BiTurbo DSG 8 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cornel001
post 4 Sep 2004, 00:42
Post #16


membru belit


Group: Members
Posts: 282
Joined: 27 June 04
From: Bucuresti




Da ia nu le mai da scrumiera. Fa-i sa simta cine-i stapanu la tine in masina tongue.gif (adica impune-le regula nr. 1 : nu se fumeaza in masina). Stiu... politetea... dar putem sa-i dam uneori la politetea asta un sut in fund , nu ? Mai la inceput, ca pe urma se obisnuiesc ei cu regula nr. 1.
Scuze pt off-topic.


--------------------
Lodgy 6.0 MPI 2035
It's now safe to turn off Romania
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
satori
post 4 Sep 2004, 13:31
Post #17


"wherever i may roam"-er


Group: Members
Posts: 214
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti




eu sunt fumator. si in dacie fumez, in kalos nu. laugh.gif
@Vlad Georgescu gresesti. nu fumatul este un obicei nepoliticos cu fumatorii care te obliga sa le suporti fumul sunt nepoliticosi.

back on topic: multe, foarte multe masini nu au scrumiere in spate. asa ca asta nu poate fi considerata un minus al loganului.


--------------------
Chevrolet Kalos SXPP 04, Spark 06 2004, 2006 - BxxBUH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ashu
post 8 Sep 2004, 19:07
Post #18


Membru erectil


Group: Members
Posts: 674
Joined: 10 December 02
From: Bucuresti




Mai bine mai tarziu decat niciodata: butoanele ar fi fost excelent amplasate daca erau de partea celalata a schimbatorului, nu dupa el. Io asa am la Pejo atat butoanele pt. geamuri, cat si cel de reglare oglinzi, si e super comod, sunt exact in pozitia de repaos a mainii drepte daca o iau de pe schimbator. Mi-e cat se poate de la indemana sa deschid geamurile. E adevarat ca asa cum sunt pe Logan trebuie sa le cauti dupa schimbator, nu sunt prea comode. Nu-sh de ce le-au pus asa, ca nu-i costa mai nimic sa le puna cu 20 cm mai in spate.


--------------------
Pejo 206 2.0 HDi 2002 - -
Ramas bun, ne vedem pe alt forum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
St
post 15 Sep 2004, 19:05
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 4.435
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




eu zica ca mai bine e sa va lasati de fumat, macar in masina daca nu de tot. Scrumoierea aia o puteti scoate din masina si o sa aveti 2 suporturi pt. pahare.


--------------------
Mazda/ BMW MX-5/ 650GS 2012/ 2004
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 16 Sep 2004, 15:07
Post #20


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Cu scrumiera la locurile din spate se rezolva. Se ia una bucata cotiera care are suporti pentru pahare in spate si s-a elimnat problema. Scrumiera poate sa stea foarte bine in acel suport de pahar. Asa nici cel care fumeaza nu trebuie sa o mai tina in mana si nici nu risti sa o uite pe bancheta si sa se rastoarne.

In ce priveste butoanele de la geamurile electrice. Cel mai probabil sunt comandate pe pozitia M. Daca ai oprit motorul si ai uita geamurile trebuie sa bagi iar cheia in contact. In plus, daca ai alarma care iti inchide geamurile la armare, iar nu poti sa pui modulul pur si simplu. Trebuie mai intai sa alimentezi geamurile pe direct. Ei bine, la un Vectra am vazut cum se face. Si la el geamurile sunt comandate numai pe pozitia M. Dar, dupa ce opresti motorul mai raman active inca o scurta perioada de timp (cateva minute), suficient cat sa le inchizi daca le-ai uitat deschise si arhisuficient pentru alarma sa inchida geamurile cand o actvezi. Dar, tocmai de-aia nemtii sunt nemti si francezii sunt francezi, desi exista o vorba care spune ca nemtii fac masini si...Opel.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hyperyon
post 28 Sep 2004, 20:46
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 28 September 04
From: Iasi




am si eu o intrebare...
cand am fost la "Portile Deschise" am observat ca butonul deschidere geam fata stanga se apasa mai greu..sau nu prea observai ca se apasa la el...in schimb cel din dreapta mergea fluent...fara nici o problema? asta de la ce mai e diferenta asta...intre modul de apasare?
este si la varianta care o cumperi?


--------------------
Mazda CX5 2017 - 2.0 Revolution - B985HYP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tazzz
post 28 Sep 2004, 22:10
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 521
Joined: 26 August 04
From: Iasi - Romania




butonul din stanga probabil se apasa mai greu pentru ca e astfel conceput incat la prima apasare sa declanseze si sa ramana blocat pe coborare sau ridicare...pentru ca soferul sa nu trebuiasca sa tina mana tot timpul acolo...

...probabil o fi avand 2 trepte de apasare sau ceva, cand il apesi mai usor se coboara/urca numai cat tii apasat si cand il apesi mai adanc ramane declansat 8)


--------------------
Dacia Logan Laureat 1.6 - IS XX TAZ
si aici ar fii semnatura nu? :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hyperyon
post 28 Sep 2004, 22:29
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 28 September 04
From: Iasi




da si atunci de ce ala din dreapta functioneaza diferit....adica functioneste domne ca buton :roll:


--------------------
Mazda CX5 2017 - 2.0 Revolution - B985HYP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanescu
post 28 Sep 2004, 22:44
Post #24


Membru


Group: Members
Posts: 181
Joined: 21 August 03
From: Bucuresti




QUOTE

butonul din stanga probabil se apasa mai greu pentru ca e astfel conceput incat la prima apasare sa declanseze si sa ramana blocat pe coborare sau ridicare...pentru ca soferul sa nu trebuiasca sa tina mana tot timpul acolo...  


corect...
la geamul din stinga daca apesi o data se duce geamul de tot (pina sus sau pina jos), daca mai apesi o data se opreste; geamul din dreapta merge numai daca tii butonul apasat.


--------------------
renault megane 2.2 sedan 1.5dci 80cp 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanescu
post 28 Sep 2004, 22:47
Post #25


Membru


Group: Members
Posts: 181
Joined: 21 August 03
From: Bucuresti




QUOTE

E adevarat ca asa cum sunt pe Logan trebuie sa le cauti dupa schimbator, nu sunt prea comode. Nu-sh de ce le-au pus asa, ca nu-i costa mai nimic sa le puna cu 20 cm mai in spate.


nu trebuie sa le cauti; din punctul meu de vedere sint puse la fix; daca esti in treptele 1, 3 sau 5 e suficient sa intinzi degetul si dai de butoane; in a doua si a patra nu te incomodeaza deloc schimbatorul.


--------------------
renault megane 2.2 sedan 1.5dci 80cp 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanescu
post 28 Sep 2004, 22:50
Post #26


Membru


Group: Members
Posts: 181
Joined: 21 August 03
From: Bucuresti




QUOTE

O lege nescrisa spune ca soferul trebuie sa poata sa manevreze toate geamurile. Daca butoanele ar fi pe usi ar mai trebui facut inca un traseu pentru fiecare geam pana la consola de langa sofer.  
Asa e suficient un singur traseu pentru geamuri, nu doua.  


si mai trebuie puse si butoane in plus pt. fiecare geam


--------------------
renault megane 2.2 sedan 1.5dci 80cp 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanescu
post 28 Sep 2004, 23:02
Post #27


Membru


Group: Members
Posts: 181
Joined: 21 August 03
From: Bucuresti




pina acuma v-ati luat de butoanele de la geamuri care mi se par cele mai 'ok' dintre toate; hai sa va dau eu teme de circoteala:

butonul de reglat oglinzile - care e fix sub frina de mina;
butonul pentru blocat geamurile din spate - asta e doar o presupunere pt. ca eu nu am asa ceva;
comenzile pentru climatizare - mie mi se pare ca bordul are o usoara curbura care ascunde si mai bine comenzile (de parca schimbatorul nu era de ajuns);
butonul pentru reglat farurile - la asta chiar ca trebuie sa te apleci ca sa vezi ce faci;

si alta chestie care ma roade dar e putin offtopic: daca masina asta se vinde deocamdata doar la noi (sau in cea mai mare masura la noi) de ce pana mea pe nici unul din abtibildurile alea (alea de avertizare de pe la motor, de pe usi, air-bag, etc.) nu scrie si in ROMANA ?!?...


--------------------
renault megane 2.2 sedan 1.5dci 80cp 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ashu
post 29 Sep 2004, 20:18
Post #28


Membru erectil


Group: Members
Posts: 674
Joined: 10 December 02
From: Bucuresti




Pe air-bag ce sa scrie, "punga cu aer"?


--------------------
Pejo 206 2.0 HDi 2002 - -
Ramas bun, ne vedem pe alt forum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanescu
post 29 Sep 2004, 21:13
Post #29


Membru


Group: Members
Posts: 181
Joined: 21 August 03
From: Bucuresti




QUOTE

Pe air-bag ce sa scrie, \"punga cu aer\"?


ma refeream la abtibildul ala pe care zice sa nu montezi scaun pentru copil cu air-bag-ul activat (pe scaunul din dreapta, evident).


--------------------
renault megane 2.2 sedan 1.5dci 80cp 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hyperyon
post 29 Sep 2004, 23:05
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 28 September 04
From: Iasi




QUOTE
si alta chestie care ma roade dar e putin offtopic: daca masina asta se vinde deocamdata doar la noi (sau in cea mai mare masura la noi) de ce pana mea pe nici unul din abtibildurile alea (alea de avertizare de pe la motor, de pe usi, air-bag, etc.) nu scrie si in ROMANA ?!?...

pai poate pentru ca altfel romanul nostru cum e carcotas o sa zica nha...asta e model pentru romani...modelele pentru alte tari (chiar daca schimba numa abtipildul) sunt mai bune..doar sunt diferite nu?
asa ca cel mai bine intr-o limba universala...si cine nu stie engleza...sa se uite in carte...aia e in romana macar (cred ..inca nu am vazuto laugh.gif )


--------------------
Mazda CX5 2017 - 2.0 Revolution - B985HYP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
12 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd April 2024 - 09:09
Forum Renault