DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Cu "boingu" pe soselele patriei!

alexmirica
post 14 Sep 2004, 09:49
Post #1


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 86
Joined: 1 July 04




A, am uitat de Citroenul Axel, caruia ii ziceam "Glontzul".... Oltcitarii stiu de ce...


--------------------
Alfa Romeo 147 2.0 TS
Alfa Romeo 147 2.0TS rules!!!
---------------------------------------
O fi bine in Rai, dar cele mai interesante persoane nu ajung acolo. (Nietzsche)
Daca te lasi de fumat, de baut si de femei nu traiesti mai mult... doar ca ti se pare ca timpul trece prea incet. (Clement Freud)
Nu e bine sa fii obligat sa alegi intre Rai si Iad. Prieteni buni gasesti in ambele locuri. (Mark Twain)
-------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luxcor
post 14 Sep 2004, 09:56
Post #2


Acaru' Păuna


Group: Members
Posts: 272
Joined: 18 February 03
From: Bucuresti - Dorobantzi




Eu nu am avut Oxid si sunt curios de ce ii ziceai "Glontzul" (explica te rog pentru ca unii ar putea crede ca ii spuneai asa pentru ca daca ii dadeai tare talpa de pe loc pleca glontzul - motorul - si ramanea tubul - sasiul - biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif )


--------------------
Hyundai TUCSON 2,7 V6 AT 190 CP GLS 4WD Premium - 2007 - B 07 LUS
Batrân, bolnav și cu nervii la pamant ... ultimii 20 trecura mai repede ca primii 20 ... ardeti cât puteți ...
Ex: 1300, 1310, Supernova, Solentza
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexmirica
post 14 Sep 2004, 10:21
Post #3


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 86
Joined: 1 July 04




[quote]Eu nu am avut Oxid si sunt curios de ce ii ziceai "Glontzul" (explica te rog pentru ca unii ar putea crede ca ii spuneai asa pentru ca daca ii dadeai tare talpa de pe loc pleca glontzul - motorul - si ramanea tubul - sasiul - biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif )[/quote]

Lol :hohote:

Ii ziceam "Glontul" deoarece avea goneta mare, am prins cu ea pe Bucuresti-Ploiesti 190km/h pe vitezometru, dar nu stiu cat aveam in realitate, dar stiu ca atunci cand vitezometrul la 100km/h, de fapt aveam 97.3km/h (masurat cu GPS), deci cam 180km/h reali aveam...

La plecare la semafor:
a I-a - 50km/h
a II-a - 105km/h
a III-a - 140km/h
a IV-a - 190km/h

Modificari:
-carb dublu corp cu compresor electric facut de mine
-discuri ventilate fata-spate sport (avea originale pe fata discuri ventilate, dar la cutia de viteze - tampit sistem, rupeai planetarele la frane tari)
-pompa benzina cu regulator de presiune reglat la 1.4 bar
-filtru aer de Boeing 707 (pt cei care nu stiu, se potriveste PERFECT in cutia filtrului de aer de Dacie Berlina, are aceleasi dimensiuni, doar ca elementul filtrant este format din 2 site cu gauri de 5 microni - nu se schimba niciodata, doar se spala cu jet de apa - cumparat de pe net cu 215$ - o mai am si acuma, e ca noua - nu am vrut s-o vand cu masina)
-Sincroane, placa presiune, rulment si disc de ambreiaj Zeno Racing - 40$
-ABS by Bosch - 75$
-aprindere electronica asistata de microprocesor, cu senzori Hall si de presiune diferentiala dubla - made by mine
-Bare torsiune sport - 50$
-Amortizoare magneto-reactive, nush cum dreacu le spune - super - pana le-am rupt prin gropile mult iubitei noastre tari - 0$
-Pistoane conice, chiulasa prelucrata la strung, pentru a mari compresia la 1:14.8, axe cu came, supape sport, sistem ungere ulei cu tiraj fortat, electric, etc... -cca 150$
-am facut mai multe, dar nu mai tin minte...

Am investit in masina asta peste 500$.... pana am vandut-o anul trecut

Asta e motivul pentru care i-am pus numele asta.
Bafta


--------------------
Alfa Romeo 147 2.0 TS
Alfa Romeo 147 2.0TS rules!!!
---------------------------------------
O fi bine in Rai, dar cele mai interesante persoane nu ajung acolo. (Nietzsche)
Daca te lasi de fumat, de baut si de femei nu traiesti mai mult... doar ca ti se pare ca timpul trece prea incet. (Clement Freud)
Nu e bine sa fii obligat sa alegi intre Rai si Iad. Prieteni buni gasesti in ambele locuri. (Mark Twain)
-------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 14 Sep 2004, 10:28
Post #4


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.448
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




gogu, lasa-neeeeeeeeeee

pe langa gogomaniile pe care le-ai scris (a se vedea ABS 75$, filtru de aer de BOEING) si multe altele, chiar acu 2 zile vedeam la TV cam cat costa un set de amortizoare cu lichid d'ala magnetonustiucum, si era aproape 20jdămii de coco :shock:


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexmirica
post 14 Sep 2004, 10:33
Post #5


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 86
Joined: 1 July 04




Draga OV, fac maine poze cu filtrul ala si ai sa vezi!!!
douajdemii de coco? Nu cred... La Tv stii ca dau numai exagerari... Ha!
Uite, iti fac o diagrama, in lipsa unei poze, sa vezi cam cum erau amortizoarele facute. Nu erau complicate amortizoarele, ce naiba!!!
ABS-ul NU era cu microprocesor, cum sunt alea actuale, ci hidraulico-inertiale...


--------------------
Alfa Romeo 147 2.0 TS
Alfa Romeo 147 2.0TS rules!!!
---------------------------------------
O fi bine in Rai, dar cele mai interesante persoane nu ajung acolo. (Nietzsche)
Daca te lasi de fumat, de baut si de femei nu traiesti mai mult... doar ca ti se pare ca timpul trece prea incet. (Clement Freud)
Nu e bine sa fii obligat sa alegi intre Rai si Iad. Prieteni buni gasesti in ambele locuri. (Mark Twain)
-------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 14 Sep 2004, 10:35
Post #6


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.448
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




poate vorbim de altceva, ceea ce am vazut eu, erau cu un lichid smecher, care sub influenta unui camp magnetic (indus de o bambina), isi modifica (grav) vascozitatea.

cat despre filtrul de aer, continui sa am retineri :mrgreen:


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexmirica
post 14 Sep 2004, 11:23
Post #7


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 86
Joined: 1 July 04




Ov, uite descrierea amortizorului:
Lichidul circula liber intre cele 2 camere de-a lungul unui canal in piston, in jurul canalului existand o bobina ce este conectata la o alta bobina situata in afara camerei, prinsa de piston. De corpul amortizorului este atasat un magnet permanent. La deplasarea pistonului, bobina de jos se misca, generand un curent electric transmis bobinei de sus ce va genera un camp magnetic direct proportional cu viteza de deplasare a pistonului, facand ca lichidul din piston sa isi modifice vascozitatea, in sensul ca ea creste odata cu cresterea vitezei de deplasare a pistonului.

Ov, pe aceste amortizoare NU AM DAT NICI UN LEU, le-am primit cadou prin '99 de la un foarte bun prieten american de ziua mea, nu stiu cat a dat pe ele... Dar are bani omul....

Cat despre ABS, este un ABS hidraulico-inertial, prin 1997-1998 se gaseau la o firma prin Militari, la Service-ul Daewoo de vis-a-vis de Apaca, nu stiu daca mai au si acuma. Cert este ca vindeau ABS-uri pentru Dacii (Berline) si Oltcit! Daca te duci acolo sa intrebi, ai sa vezi ca au avut... Asta daca nu au si acuma...

Iar despre filtrul de aer, cred ca tu ai impresia ca la motoarele de avion el trebuie sa fie IMENS, dar nu este deloc asa!!! Filtrul de aer are EXACT aceleasi dimensiuni ca cel de dacie, cilindric. Maine am sa ii fac o poza... Daca ai 200EUR, ti-o vand!!! Iti dau si actele, ai sa vezi ca sunt de la Boeing luate. Uite, mi-ai dat o idee, o sa postez un anunt cu filtrul asta de vanzare. Te asigur ca se simte altfel masina cu filtrul asta fata de clasicul filtru cu hartie. Filtreaza mai bine, debitul de aer este MULT mai ridicat, practic este ca si cum nu ai avea nici un filtru pe masina! Filtrul ala nu il schimbi niciodata. O data la 5000-10000km il scoti si bagi furtunul cu apa si gata!!! Este format din 4 site cu gauri de 2 microni diametru, este 100% metalic. Am si un filtru de ulei pentru dacie, tot de la Boeing luat, daca nu ma insel. Nici ala nu se schimba niciodata. Se spala. Ma uit prin boxa si iti spun. Am dat 125$ pe el. Cine este interesat de filtre, sa dea mesaj pe private... Merita!

la carb si la ABS nu am cu sa fac poze, ca le-am vandut cu masina.

Ne mai vedem...

Attached thumbnail(s)
AMORTIZOR.JPG ( Size: 12.57k ) Number of downloads: 1288


--------------------
Alfa Romeo 147 2.0 TS
Alfa Romeo 147 2.0TS rules!!!
---------------------------------------
O fi bine in Rai, dar cele mai interesante persoane nu ajung acolo. (Nietzsche)
Daca te lasi de fumat, de baut si de femei nu traiesti mai mult... doar ca ti se pare ca timpul trece prea incet. (Clement Freud)
Nu e bine sa fii obligat sa alegi intre Rai si Iad. Prieteni buni gasesti in ambele locuri. (Mark Twain)
-------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maddan
post 14 Sep 2004, 11:51
Post #8


Speedy Gonzales


Group: Members
Posts: 795
Joined: 27 February 03
From: Bucuresti




Io zic ca filtrul ala de aer era de fapt un filtru de cafea, si ca nu era made by Boeing, ci by Bombardier, ca aia se pricep mai bine la filtre de-astea.
Si ca ABS-ul ala era de fapt made by Boing, adica garajul lui Gigi Boin, mai pre scurt Boin G. Ala din Rahova.

ps.
Amortizoarele alea magneto-reactive le-ai luat de pe Enterprise IV sau V? Ca nu stiu daca se potriveau asa bine pe un Oltcit... :U


--------------------
Renault Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege... 2006/7 - Bsiceva...
Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 14 Sep 2004, 11:52
Post #9


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




Auzi nene...ia pune matale acilea CODURILE de la filtrul ala de aer!
MA oblig sa fac rost de preturile de la Boeing!


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maddan
post 14 Sep 2004, 11:53
Post #10


Speedy Gonzales


Group: Members
Posts: 795
Joined: 27 February 03
From: Bucuresti




Pai, Andrei, nu stiu daca Boeing face filtre de cafea.... Ca Bombardier sigur face... :rad sub masa:


--------------------
Renault Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege... 2006/7 - Bsiceva...
Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexmirica
post 14 Sep 2004, 11:53
Post #11


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 86
Joined: 1 July 04




Vad ca invidiosii nu au ce sa faca decat sa polemizeze...
Nu are rost sa continui polemica... Vezi mai jos...


--------------------
Alfa Romeo 147 2.0 TS
Alfa Romeo 147 2.0TS rules!!!
---------------------------------------
O fi bine in Rai, dar cele mai interesante persoane nu ajung acolo. (Nietzsche)
Daca te lasi de fumat, de baut si de femei nu traiesti mai mult... doar ca ti se pare ca timpul trece prea incet. (Clement Freud)
Nu e bine sa fii obligat sa alegi intre Rai si Iad. Prieteni buni gasesti in ambele locuri. (Mark Twain)
-------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexmirica
post 14 Sep 2004, 11:54
Post #12


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 86
Joined: 1 July 04




Fac poze si la codurile (mai bine zis Part #, daca stii ce-i aia...) scrise pe filtre.


--------------------
Alfa Romeo 147 2.0 TS
Alfa Romeo 147 2.0TS rules!!!
---------------------------------------
O fi bine in Rai, dar cele mai interesante persoane nu ajung acolo. (Nietzsche)
Daca te lasi de fumat, de baut si de femei nu traiesti mai mult... doar ca ti se pare ca timpul trece prea incet. (Clement Freud)
Nu e bine sa fii obligat sa alegi intre Rai si Iad. Prieteni buni gasesti in ambele locuri. (Mark Twain)
-------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 14 Sep 2004, 11:55
Post #13


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.448
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




mah, da ce destept esti tu, imi place la nebunie cum finalizezi discutiile, da' de ce ma rog nu ai timp sa te pui cu "prostii", te gandesti cumva sa adaptezi niscaiva frane de MIG, pe una din cele "multe marci" de masini pe care le posezi :roll:


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexmirica
post 14 Sep 2004, 11:58
Post #14


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 86
Joined: 1 July 04




smile.gif) Nu posed decat 2 masini in prezent:
1-Tico
2-SLZ Clima


--------------------
Alfa Romeo 147 2.0 TS
Alfa Romeo 147 2.0TS rules!!!
---------------------------------------
O fi bine in Rai, dar cele mai interesante persoane nu ajung acolo. (Nietzsche)
Daca te lasi de fumat, de baut si de femei nu traiesti mai mult... doar ca ti se pare ca timpul trece prea incet. (Clement Freud)
Nu e bine sa fii obligat sa alegi intre Rai si Iad. Prieteni buni gasesti in ambele locuri. (Mark Twain)
-------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maddan
post 14 Sep 2004, 12:04
Post #15


Speedy Gonzales


Group: Members
Posts: 795
Joined: 27 February 03
From: Bucuresti




Ombreee, chiar sunt curios sa vad cum arata un filtru de aer Boeing montat la masina... :bale:

In al doilea rand, nu am fost, nu sunt, si nici nu voi fi vreodata invidios pe un Oltcit. Poate doar compatimitor pentru proprietarul lui.

In al treilea rand, la cei 190 km/h cu Oltcit-ul tau puteai deja omologa masina asta ca primul avion Citroen... :alcoholic: Macar plana bine? :mrgreen:


--------------------
Renault Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege... 2006/7 - Bsiceva...
Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 14 Sep 2004, 12:05
Post #16


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Va rog frumos, sa-l opreasca cineva ca ma doare operatia de atita ris! :rad sub masa: :rad sub masa: :rad sub masa:
Al cui esti tu, mai copile ??? Filtru de aer de Boeing 707 ? Sigur, nu ne minti ? Si, ia spune-i tu lu' Nenea Marty, pentru ce serie de 707 si ce tip de motoare e filtru ala: Pratt & Whitney, General Electric, CFM ? Bai nea, unde dracu' montezi tu un filtru de aer la un turbofan, ha? ii pui la gura aia de admisie din fata ? Ai vazut tu vre-un avion care sa aiba asa ceva ? Pentru simpla ta stiinta, motorul cu reactie n-are nevoie de filtru de aer! Daca vrei, iti fac polologhia nmotoarelor "cu reactie" si a stagiilor turbinei respective. Inca ceva, asa, pentru aia mai prosti care nu ti-au prins minciuna: filtru de motor de avion avind aceeasi dimensiune ca filtrul de aer de Dacie ??? laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf Ia pune-ti mintea la contributie si spune-mi cam ce debit de aer trebuie sa asgure filtrul ala de aer ca sa bage-n motor. Ca sa nu-ti mai zic de faptul ca un motor d-ala ar suge filtru ala de aer ca p-o pietricica si l-ar baga direct intre palele turbinei!
Carburator dublu-corp cu compresor???? Adica baga mai mult aer pe un flux constant de benzina. Cul, mosule, altceva ? Sau compresorul il pusesei acolo ca sa-ti umfli rotile ?
Aia cu ruptu' de planetare din cauza discurilor de frina linga cutie e cea mai mare timpeni auzita pina acum! Niciodata, pe nimeni, n-am auzit sa se plinga de alea! Poate ne lamuresc posesorii de Oltcituri de pe forum.
Kit complet de ambreiaj + sincroane Zeno racing ? De unde ai scos tu scoru' ala de 40 de parai pentru toate alea ca eu-s tare curios. Pina si un kit de ambreiaj pt. Berlina te duce la mai multi bani si tu ai mai schimbat si sincroanele. Ca sa nu mai zic de faptul ca-s cumparate de la Zeno racing.... Si in cutie zici ca n-ai schimbat nimic in afara de sincroane da-ti merge masina parfum....
Si de acu' incolo incepe balaureala: pistoane conice + chiulasa luata la strung. Adica ai marit "paharele" chiulasei, nu ? Axe cu came...de care ? Supape sport...adica d-alea cu pantaloni scurti si tricou pe ele ? Ungere ulei cu tiraj fortat... e clar, tu vorbesti despre godinul tau de acasa.....

O mare rugaminte: sunt proaspat operat, sunt convalescent, te rog frumos, nu ma mai face sa rid ca ma doare operatia! Du-te nene si lasa-ne cu pescarismele astea, mai sunt unii dintre noi care mai stim cite ceva. Daca vrei sa ne prinzi la mijloc, vorbeste despre horticultura, despre tranzitia ascendenta a culturii dovlecilor in cultura aztecilor, despre....orice altceva dar nu tehnica!!!

P.S.: Oltcitul ala ar fi trebuit denumit "Bila de tun" si tie sa ti se spuna Munchausen


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gabi
post 14 Sep 2004, 12:06
Post #17


Preacuvincios moderator


Group: Members
Posts: 591
Joined: 25 July 03
From: Bucuresti




draga alexmirica nu as vrea sa te fac vantor/pescar dar esti mama din toate punctele de vedere.
Filtrul de aer de care spui tu nu este de marimea celui de la dacia nici cand oi fi eu popa. ( iar eu nu sunt popa ci viitor ing de aviatie).
Asa ca lasa-ne cu acel filtru ca nu tine
Aerul de la sol e filtrat print=un filtru (scuze exprimarea) de dimensiunile unuia de camion, iar in moentul cand zboara este aerul care intra din motor si se amesteca cu oxigenul care intra in filtrul de aer ( care este aproximativ cat unul de la un camion de mare tonaj). Aerul care intra in filtru intra din prima treapta de la compresor
Deci cum spunea cineva plimba ursu ca nu tine.....


--------------------
Renault Megane 2 bicorp 2004 - 1.5 dci Conf Exp - XXXXXXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 14 Sep 2004, 12:07
Post #18


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Si ceasu' a sunat si te-ai trezit din cosmar...

Haide mai, ce naiba, stiu ca nu ne ajuta fata si parem idioti, dar nu e chiar asa...
Ma si mir ca masina aia de care vorbesti nu si zbura lipa - lipa cos de alfa (poate doar daca o aruncai din avion :evil: )
Iar ABS-ul ala de ar fi existat (si nu o fi coborat din cartea "Mituri si credinte paleolitice pe teritoriul romanesc"), ar fi plin Bucurestiul de asa ceva. Ba cred ca nici Dacia nu s-ar fi dat in laturi sa-l puna la 75 euroi si sa-l vanda apoi ca dotare la 300 euroi.
Oricum, au inceput sa-mi placa anumite posturi puse de anumite persoane. Parca am fi la rubrica "Povesti cu zane si pitici fermecati"


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 14 Sep 2004, 12:07
Post #19


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Eu nu sint curios cum arata un filtru de Boeing, ca n-am de gind sa pun aripi la Nova si s-o fac novaplan, dar sint taaaare curios cum dracu ar putea fi un ABS 75 de coco, ca sa dea dracu daca nu mai pun benzina de inca 30 si vin la Bucale sa-mi pun si io asa ceva ca vine iarna si iar o sa fac piruete. :twisted:


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 14 Sep 2004, 12:07
Post #20


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




[quote]Fac poze si la codurile (mai bine zis Part #, daca stii ce-i aia...) scrise pe filtre.[/quote]

CREDE-MA ca stiu ce e aia Part...
Dar pana pui poze...spune-mi cine le fabrica..hai...nu face suspans...


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 14 Sep 2004, 12:09
Post #21


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Doamnelor si Domnilor,


discutia ia o turnura de "ba da! - ba nu!". As propune continuarea ei dupa ce Dl. Mirica pune niscaiva poze (ar fi de dorit ca in imagine sa apara si o rigla gradata in imediata apropiere a obiectului fotografiat).


Din punctul meu de vedere multe puncte din cele descrise de Dl. Mirica sunt... hmmm... discutabile (*) dar cum nu exista nimic care sa nu existe, haideti sa ne convingem inainte de a arunca cu pietre.


os


(*) Puncte discutabile:

1. Filtru de aer: pentru performata, exista o solutie mai simpla si infinit mai ieftina decît filtre de "Boeing": nici un filtru.

2. ABS Bosch ne-electronic, mai ales din anii 1997. Dupa stirea mea asa ceva nu exista. De asemenea, in general instalarea ABS presupune modificari constructive majore (== se cam face la constructie)

3. Compresor electric... nu vreau sa intru in detalii, dar energia necesara cam depaseste o instalatie electrica; in plus, aceasta energie ar trebui absorbita de la motor.


Lista ar putea continua; dar cum spuneam mai sus, sa-i acordam Domnului Mirica sansa de a ne convinge.
[Nota tehnica: din motive necunoscute, "preview" refuza afisarea cu trecere la linie noua. Sper ca mesajul este/va fi lizibil.]


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maddan
post 14 Sep 2004, 12:12
Post #22


Speedy Gonzales


Group: Members
Posts: 795
Joined: 27 February 03
From: Bucuresti




paulp, ABS-ul ala de fapt costa asa putin pentru ca emite doar sunete care acopera scartaiala rotilor. Sau pentru ca inseamna doar "Anti B.S.".... :U

ps.
Acum imi dau seama, Oltcitul asta nu e ala care a zburat la intrarea in Bucuresti si a aterizat fortat intr-un stalp? Data viitoare ar trebui lucrat un pic si la trenul de aterizare, ce mama drak, doar filtrele de pe Boeing?... :rad sub masa:

pps.
Acum serios vorbind. Toata treaba devine coerenta daca introducem in ecuatie amortizoarele magneto-reactive... Ele pot dezvolta un camp de forte destul de important pentru a mentine masina cu rotile pe pamant... la 190 km/h...Mai putin proprietarul.... laugh.gif :rad sub masa:


--------------------
Renault Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege... 2006/7 - Bsiceva...
Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 14 Sep 2004, 12:13
Post #23


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




alexmirica, ia sidereaza-ne tu cu ce-i aia un PN, un SN, o piesa rotable, consumable, eventual vorbeste-ne si de niste loan-uri si pool exchange-uri . Nu de alta, da' m-ai facut curios, lucrez de 14 ani in aviatie si chiar sunt avid de informatii noi.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 14 Sep 2004, 12:19
Post #24


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.448
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




hai mai, dati-i ragaz, s-a dus omu' sa pozeze filtru', si daca suntem cuminti, poate ne arata si etrielele lui cu pistonase paralelipipedice (asigura o suprafata mai mare de contact), fulia de distributie ovala, pt asigurarea unei mai bune echilibrari a motorului la turatii ridicate, bobina de inductie pe baza de quart, ventilatorul eolian (nah, ca p'asta n-o stiati, e super tehnologie nene, cand bate vantu' se invarte ... si nu consuma nimic), precum si instalatia de alimentare cu benzina din zbor (preluata de pe F18 Hornet, primita cadou de prietenul lui, Miki Alexandrescu, care pe langa Formula 1, mai agreeaza si alte F-uri) :rad sub masa:


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ake
post 14 Sep 2004, 12:21
Post #25


Morderator


Group: Moderatori
Posts: 1.040
Joined: 6 July 04
From: Bucuresti




[quote] filtru de motor de avion avind aceeasi dimensiune ca filtrul de aer de Dacie ???

[/quote]
Marty, n-ai dreptate, am vazut eu la Discovery ca astia au scos un avion (din acelea proiect X) care avea cel mult un metru, in metru jumate, si mergea cu motor electric si baterii solare.
Poate ca era vorba de filtrul de la motorul electric.


--------------------
(si) Dacia Logan Laur.1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gabi
post 14 Sep 2004, 12:24
Post #26


Preacuvincios moderator


Group: Members
Posts: 591
Joined: 25 July 03
From: Bucuresti




[quote]
la carb si la ABS nu am cu sa fac poze, ca le-am vandut cu masina.

[/quote]

Mai mai dar zboara ursii polari deghizati in pinguni nu gluma.
Nu vedeti ca iar face misto de noi..


--------------------
Renault Megane 2 bicorp 2004 - 1.5 dci Conf Exp - XXXXXXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 14 Sep 2004, 12:24
Post #27


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




NU pricepi ma ca e de B 707?
Asta a aparut in 1954
Din el s-au dezvoltat o groaza de modele utilitare, militare (C 135, K 135 avionul cisterna)..
Hai ca sunt curios.


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 14 Sep 2004, 12:25
Post #28


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




[quote]Auzi nene...ia pune matale acilea CODURILE de la filtrul ala de aer!
MA oblig sa fac rost de preturile de la Boeing![/quote]
Are baiatu' Avref la munca si-ti spun atit pretu' de Boeing cit si pretu' de alt. PN!


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexmirica
post 14 Sep 2004, 12:26
Post #29


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 86
Joined: 1 July 04




Mai mult, sunt mai bune decat orice filtru de curse, deoarece pentru a fi aprobate pentru aviatie, trebuie sa indeplineasca niste conditii MULT MAI STRICTE decat in F1.
O sa fac poze cu rigla ceruta de OS.
Pt Marty: Motoarele sunt Pratt&Whitney, dar ORICE motor are filtru de are. Logic ca nu la turbofan. Ai sa vezi unde e.
Am facut praf 2 planetare pana acuma de la frane. Iti jur, Marty!
Discul+placa+rulmentul le-am luat de pe eBay. Da si tu un search pe-acolo si ai sa vezi cate gasesti!!! Si ieftine!!!
Pt Gabi: Daca iti arat filtrul ala de aer, cu tot cu demonstratie ca e identic ca dimensiune cu cel de Dacie te faci popa? Ce inginer de aviatie o sa iasa din tine.... Mi-e si frica sa ma gandesc!!!

In incheiere, asa cum a spus OS, nu aruncati cu pietre pana nu va convingeti...
Sa aveti o zi buna in continuare...

[Later edit] Am sters atasamentele... S-au lamurit destui...


--------------------
Alfa Romeo 147 2.0 TS
Alfa Romeo 147 2.0TS rules!!!
---------------------------------------
O fi bine in Rai, dar cele mai interesante persoane nu ajung acolo. (Nietzsche)
Daca te lasi de fumat, de baut si de femei nu traiesti mai mult... doar ca ti se pare ca timpul trece prea incet. (Clement Freud)
Nu e bine sa fii obligat sa alegi intre Rai si Iad. Prieteni buni gasesti in ambele locuri. (Mark Twain)
-------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 14 Sep 2004, 12:31
Post #30


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




Ma bucur ca ai pus pe forum legitimata lu' taica-tu!
DAR eu nu vreau manualul de Boeing ci sa.-mi spui PN si fabricantul!
Hai..repede repede!


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2024 - 12:56
Forum Renault