DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Ajutor probleme cu acceleratie, daca vreau sa plec in forta "da in gat"

claudiuvoinescu
post 23 Apr 2007, 13:50
Post #1


Membru de oroare


Group: Members
Posts: 350
Joined: 27 March 07
From: Bucuresti




am facut setul motor acum vreo 2000-2500 km am schimbat si bobina, platina, fise, bujii, jigloare. problema e ca nu am decat 2 felul de accelerare incetisor si in forta (cauciucurile musca din asfalt de ma plictisesc si asta nu se intampla decat cu pedala de acceleratie in podea). orice alt fel de a accelera este pedepsit cu mers in hopuri de parca ar vrea sa accelereze dar in acelasi timp cineva apasa violent frana. am fost pe la 3 mecanici, fiecare regland si iar regland in stilul sau carburatia si aprinderea si tot degeaba. al patrulea a zis ca ar fi din tacheti, care ar avea joc. chestia cu acceleratia se observa si la relanti. atunci cand o turez la relanti (apas acceleratia brusc dar nu violent) motorul tinde sa mearga la aceeasi turatie 0,5 - secunda iar abia apoi sa se tureze.

are cineva vreo idee despre ce ar putea sa aibe?

respect

p.s. am citit si despre problema lui miki stan dar al meu nu moare, doar da in gat si nu accelereaza. tot ce a schimbat el am schimbat si eu si tot degeaba.

This post has been edited by claudiuvoinescu: 23 Apr 2007, 14:11


--------------------
Renault Laguna 2 2001 - Estate - 79kw - cl 03 wzm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki_stan
post 23 Apr 2007, 20:08
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 146
Joined: 22 December 06
From: Bucuresti, Militari




Sal claudiuvoinescu, eu am rezolvat problema asa :am schimbat membrana de la pompa de sprit ( sau sprint) langa carburator chestia e sa nu fie prea lung pistonasu ala de la membrana ca altfel nu mai face cursa completa; deci cauta o membrana cu pistonas scurt, dar poate ca la tine nu e aici problema, cine stie .....incearca cu o membrana noua si vezi cum face.



PS: am reglat si eu tachetii si tot asa imi facea , deci nu cred ca e de acolo, chestia e ca se aude mai frumos motoru smile.gif

This post has been edited by miki_stan: 23 Apr 2007, 20:18


--------------------
Dacia Logan 2005 Berlina - B-42-UGX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maseax
post 23 Apr 2007, 23:33
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 30 September 05
From: Focsani Vrancea




Aceeasi problema o am si eu si mi-au spus vreo 2 mecanici BUNI ca tre sa-mi curat carburatorul, ca s-ar putea sa fie infundat.
Mi-au recomandat un Spray de curatat carburatoare (dela cu "furtunas") nu mi-au spus de care, dar mi-au spus da cau carburatorul jos, sa-l fac bucati, sa-l spal bine cu benzina sau tiner(curata mai bine da cica ataca mainile) si apoi sa suflu cu Spray-ul prin toate "gaurile". Dupa asta trebuie suflat cu aer su spalat iar in benzina. Apoi montezi toate jicloarele(poti sa le si schimbi), reglezi nivelul in CNC si apoi dai Sprituri cate vrei ca nu mai ai treaba.

Cam astea au fost spuse de 2 Mecanici Buni.


--------------------
Renault Megane2 2005 - VN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claudiuvoinescu
post 24 Apr 2007, 08:54
Post #4


Membru de oroare


Group: Members
Posts: 350
Joined: 27 March 07
From: Bucuresti




maseax si miki stan multumesc pt ajutor o sa incerc si variantra voastra. ieri am schimbat uleiul am pus esso si s-a mai imbunatatit acceleratia dar tot asa face o sa schimb si pompa de spritz (si membrana si pistonul) fiindca carburatorul e curat bec iar jigloarele sunt noi. sper ca asa o sa rezolv problema.

inca odata multumesc si respect!

This post has been edited by claudiuvoinescu: 24 Apr 2007, 08:55


--------------------
Renault Laguna 2 2001 - Estate - 79kw - cl 03 wzm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aly
post 25 Apr 2007, 08:32
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 7 January 05
From: Iasi




La tine pare a fi o problema de progresiune sau de avans.
Incerca asa:
-verifica daca iti functioneaza avansul vacumatic
-pune avansul static la 0
-scoate carburatorul si regleza clapeta de acceleratie sa fie cu muchia exact peste ultima(cea mai de jos) gaura de progresiune(sunt trei gaurele mici
-pui carbul inapoi si reglezi ralantiul (cu motorul cald) doar din surubul de amestec.
Daca ai carburatorul in stare buna si nu ai probleme cu aprinderea atunci masina ar trebui sa functioneze foarte bine.
Dupa o proba de drum daca ti se pare ca ar mai fi loc de putina putere poti sa refaci avansul static la 2 grade(al doilea semn de pe carcasa ambreajului) dar nu mai mare(reglezi din nou ralantiul dupa aia).
Bafta.

LE: sa ai si tachetii reglati daca nu asta faci prima data.

This post has been edited by aly: 25 Apr 2007, 08:33


--------------------
Dacia 1310 tlx - is-xx-yy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 25 Apr 2007, 17:18
Post #6


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.230
Joined: 10 March 06
From: GL




in cazul in care ciocul de papagal din carb. sprituie bine problema ta se rezolva regland bine avansul ,distanta la platina si deasemeni vacumul din rotita aia dintata.....pune-o pe mijloc......
vezi sa fie bun vacumul.....si deasemeni vezi sa nu fie obturat gaurica aia mica din capsula vacumatica...succes...


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 25 Apr 2007, 17:31
Post #7


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Avansul vacumatic are alt rol, si nu prea are legatura cu demarajul in forta. De accea masinile de curse nici nu aveau asa ceva. Avansul vacumatic are rol in turatii joase, si la economia de combustibil. Eu zic ca problema e din alimentarea cu combustibil, nu din aprindere.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danny_b
post 25 Apr 2007, 19:35
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 29 January 06
From: Cluj-Napoca




Verifica jigloarele cu bila din carburator.Acestea daca nu inchid bine si la timp, apare exact ce spui tu ca patesti.Unul este in CNC iar celalalt in ciocul care sprituieste in difuzor.Ele lucreaza invers una fata de cealalta si da posibilitatea pompei de sprit sa suplimenteze carburantul la demaraj.Daca inchid bine si repede, atunci s-ar putea sa ai alt defect, vreun circuit infundat in carburator.Eu spal in CARBUROL prin scufundare cca.30 min,fara nici un jiglor pentru ca ataca bilele de plastic.Apoi spalat cu jet de apa calda si suflat cu aer comprimat (nu cu gura)toate canalele.Daca e curat , musai sa mearga. Bafta!


--------------------
DACIA dacia 1310 break 1990 GPL - CJ-01-XAN
Ascunse sunt caile DOMNULUI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claudiuvoinescu
post 26 Apr 2007, 11:19
Post #9


Membru de oroare


Group: Members
Posts: 350
Joined: 27 March 07
From: Bucuresti




noile observatii: cand apas aceeleratia curge pe la pompa de spritz(asta cu motorul oprit, in mers nu stiu). ciocul din carburator scuipa f bine. avansul este reglat si la vacum nu sunt probleme. din pacate nu am avut timp sa schimb membrana.
tin sa cred ca toata chestia e din carburator de la membrana de la pompa de spritz.
daca acceleraz ca un mos merge f bine. cand trebuie sa plec in forta da in nas ... motorul nu tinde sa moara, dar smuceste foarte mult si nu accelereaza, asta pana apas acceleratia in podea ca dupa aia pleaca.

maine sigur o sa schimb si membrana.

multultesc si rescpect!


--------------------
Renault Laguna 2 2001 - Estate - 79kw - cl 03 wzm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claudiuvoinescu
post 27 Apr 2007, 08:01
Post #10


Membru de oroare


Group: Members
Posts: 350
Joined: 27 March 07
From: Bucuresti




neatza!

aseara am schimbat membrana de spritz de la carburator, si bineinteles o imbaiere a carburatorului in carbusolv de vreo 30 de minute.
toate curate si frumoase, il montez si observ delcoul mutat din pozitie. il pun inapoi pe pozitia initiala, si dau o tura cu masina.
noile observatii:
- da chiar mai rau in gat
- peste 2000 de ture motorul moare
- pana in 2000 de ture (chiar si in mers) totul merge bine cu exceptia accelerarii care face de obicei.

astept propuneri!
daca cineva stie sa regleze avansul, rog sa imi dea pasii.

respect!


--------------------
Renault Laguna 2 2001 - Estate - 79kw - cl 03 wzm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 27 Apr 2007, 08:09
Post #11


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Pai regleaza avansul nene, pui volanta la semn, dai de delco maxim stanga, pui un bec intre masa si -bobina, pui contactul si invarti de delco spre dreapta, cand se aprinde becul te opresti, strangi delco si gata. Poti verifica si vacumaticul, dai capacul de la delco jos, scoti furtunul din carburator si tragi cu gura, ar trebui sa se miste platoul mobil, si sa revina singur cand dai drumul.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claudiuvoinescu
post 27 Apr 2007, 09:40
Post #12


Membru de oroare


Group: Members
Posts: 350
Joined: 27 March 07
From: Bucuresti




adica cum intre masa si bobina (mai exact unde pe bobina)? pe fisa? da la cati volti sunt in bobina cred ca imi trebuie nocturna de pe lia manoliu smile.gif

intreb fiindca nu stiu sa reglez aprinderea.

daca aveti si alte idei va rog sa nu va sfiiti!

respect!


--------------------
Renault Laguna 2 2001 - Estate - 79kw - cl 03 wzm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 27 Apr 2007, 10:06
Post #13


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




ti-am zis, -(minus) bobina.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claudiuvoinescu
post 27 Apr 2007, 11:59
Post #14


Membru de oroare


Group: Members
Posts: 350
Joined: 27 March 07
From: Bucuresti




noi informatii:
- s-a reglat avansul (de mecanic, dupa ureche) si mere
- dar tot da in gat

recomandarea mecanicului schimbat tot setul de jigloare.

ce ziceti?

respect!


--------------------
Renault Laguna 2 2001 - Estate - 79kw - cl 03 wzm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 27 Apr 2007, 13:39
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Incearca sa desfaci 1/2 tura surubul de amestec ( cel orizontal, nu cel inclinat).


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 27 Apr 2007, 13:45
Post #16


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Nu schimba aiurea jigloarele, ca-s scumpe si proaste.

Se verifica jiclorul cu bila, sa etanseze, in rest, nu are ce sa se strice la ele.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claudiuvoinescu
post 27 Apr 2007, 15:57
Post #17


Membru de oroare


Group: Members
Posts: 350
Joined: 27 March 07
From: Bucuresti




noi informatii:
- pana in 80 grade motorul merge rotund la 800 ture
- cand sare de 80 (la stopuri) creste turatia la 1200, motorul merge rotund.

diaconu liviu - am dat 1,5 ture inapoi surubul de amestec aer (in pozitia asta are turatia maxima) fara rezultate pozitive in privinta acceleratiei.

respect!


--------------------
Renault Laguna 2 2001 - Estate - 79kw - cl 03 wzm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 27 Apr 2007, 17:00
Post #18


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.230
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(argon @ 27 Apr 2007, 08:09)
, pui un bec intre masa si -bobina,
*



eu ziceam intre +baterie si - bobina ! nu ?


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maseax
post 27 Apr 2007, 23:51
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 30 September 05
From: Focsani Vrancea




QUOTE(argon @ 27 Apr 2007, 08:09)
Pai regleaza avansul nene, pui volanta la semn, dai de delco maxim stanga, pui un bec intre masa si -bobina, pui contactul si invarti de delco spre dreapta, cand se aprinde becul te opresti, strangi delco si gata.

si invarti delcou pana te ia naiba ca becul tot nu se aprinde.

Pui becul intre " + " baterie si " - " Bobina.

EDIT:

Sory am vazut dupa ca ai corectat. (sau...)

Si eu am aceeasi problema cate o data, dar m-am tot saturat sa ma manjesc pe maine. Ii trag juma de centimetru socu ii dau forja si isi revine.

Have Fun !

This post has been edited by maseax: 27 Apr 2007, 23:53


--------------------
Renault Megane2 2005 - VN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gogoasa
post 28 Apr 2007, 07:22
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 18 January 06




la nova mea cu carb. 1400, si eu aveam probleme cu acceleratia, la citi "doctori" am apelat nu au fost doi sa spuna acelasi lucru si in concluzie acceleratia tot la fel se manifesta, unul singur a avut ideea sa scoata jiglerul de relantii (aveam la mine trei seturi de jiglere noi) si sa puna doua saibe (cele de la jiglerul cioc de papagal) si asa am rezolvat problema mea. Ideea este ca jiglrele de relanti, toate trei, erau mai lungi si nu permitea buna circulatie a benzinei, te rog incearca si tu asa cum am facut eu si poate de aici sa fie si la tine problema


--------------------
dacia nova - b-57-roz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claudiuvoinescu
post 28 Apr 2007, 09:02
Post #21


Membru de oroare


Group: Members
Posts: 350
Joined: 27 March 07
From: Bucuresti




gogoasa merci. o sa incerc si varianta ta.
sincer m-am saturat de cate pareri am auzit, si de cate ori a trebuit sa reglez avansul si carburatia.
faza cu jiglorul de relanti am observat-o si io. se infige in locas si il scot destul de greu. o sa pun o saiba doua sa vad ce se intampla.

respect!


--------------------
Renault Laguna 2 2001 - Estate - 79kw - cl 03 wzm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 28 Apr 2007, 14:23
Post #22


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(sobolan @ 27 Apr 2007, 17:00)
eu ziceam intre +baterie si - bobina ! nu ?
*




QUOTE(maseax @ 27 Apr 2007, 23:51)
si invarti delcou pana te ia naiba ca becul tot nu se aprinde.

Pui becul intre  " + " baterie si " - " Bobina.

EDIT:

Sory am vazut dupa ca ai corectat. (sau...)


*




N-am corectat nimic, ati citit bine, becul de control se leaga intre masa si minus bobina(platina). Cand se aprinde e reglat avansul. Probabil se poate si cum ati zis voi , n-am procedat niciodata asa, dar atungi e bine cand se stinge presupun. tot aia.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki_stan
post 28 Apr 2007, 18:16
Post #23


Membru


Group: Members
Posts: 146
Joined: 22 December 06
From: Bucuresti, Militari




Salut, eu stiam ca atunci cand se stinge becul e reglat bine avansu, tot aici pe forum am citit chestia cu reglarea avansului. pana la urma cum se regleaza ?? : cand se aprinde becul sau cand se stinge ? dry.gif


--------------------
Dacia Logan 2005 Berlina - B-42-UGX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 28 Apr 2007, 18:23
Post #24


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




depinde unde il legi. Daca nu se aprinde, se stinge, una din doua.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
galeo
post 29 Apr 2007, 06:23
Post #25


Membru


Group: Members
Posts: 159
Joined: 2 September 06




Eu zic ca e nivelul mic in carburator


--------------------
dacia 1310 1984
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 29 Apr 2007, 13:54
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




am avut cam aceleasi probleme odata si stupoare am gasit condesatorul nasol el in mod normal are in jur de 220nF al meu avea in jur de 0,5 - 1 nF masina mergea foarte bine pornea la sfert turatia la relanti perfecta dar cind ajungeam pe la 2000 rpm dadea in nas si simteai ca nu avea putere si asta in viteza a 2a acelasi lucru poate fi dat de o distanta prea mare intre contactele platinei


aceste probleme le-am avut si le-am remediat cum am scris mai sus


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 29 Apr 2007, 14:44
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




pusul saibelor la jiglorul de ralanti ar putea eventula elimina efectul (datul in nas) nicidecum cauza; nu asta e solutia; un efect negativ imediat al pusului de saibe va fi cresterea simtitoare a consumului!


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 29 Apr 2007, 17:54
Post #28


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.230
Joined: 10 March 06
From: GL




corect.....reglati platina ca la carte si avansu la fel......conditia e sa functioneze vacumul si sa fie reglat bine din saiba aia cu dinti....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 29 Apr 2007, 18:17
Post #29


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Am mai zis, avansul vacumatic nu are treaba cu datul in nas, scoateti furtunul si o sa vedeti ca merge daca nu la fel chiar mai bine.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 29 Apr 2007, 20:22
Post #30


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.230
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(argon @ 29 Apr 2007, 18:17)
avansul vacumatic nu are treaba cu datul in nas, scoateti furtunul si o sa vedeti ca merge daca nu la fel chiar mai bine
*



gresit...avansul vacumatic intra in functie la turatie mare....datorita depresiunii din adm. ,prin furtunas este actionata membrana din capsula metalica ......cand accelerezi brusc ce crezi ca se intampla ?

This post has been edited by sobolan: 29 Apr 2007, 20:22


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2024 - 12:28
Forum Renault