DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Oare mai are scapare?

fotman80
post 2 May 2007, 14:20
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 26 January 07




Am o dacie din 95 si ...am plecat si eu la drum acu cateva zile....pe drum incepuse sa mearga mai tremurat putin....si am zis ca o fi de la bujia 1 care mi se mai bulea cateodata...
Am coborat, am schimbat bujia (nu am mai lasat sa se raceasca motorul....ca cica nu e bine sa desfaci bujia cand e motorul incins) si am pus alta...am strans-o si .....tot am observat ca mergea in gol...nici nu se strangea si nici nu se mai desfacea....
Am mers asa cu toate ca aveam sanse sa imi arunce bujia afara si ....nu mai zic cat ulei mi-a aruncat pe la bujia aia, avand joc...
Acu si intrebarea mea.....mai pot scoate bujia aia???ca sa nu fiu nevoit sa iau o chiulasa care e 5-7 mil din cate am vazut la un magazin...


--------------------
Dacia Logan 2009 1.4 MPI Laureate - VS-85-BUJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 2 May 2007, 14:22
Post #2


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Ce caută uleiul în zona bujiei? blink.gif


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 2 May 2007, 14:42
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Da, ai stricat filetul, deci bujia va iesi usor de acolo. Problema e sa dai o cautare, s-a discutat despre montarea unor reductii pe chiulasa sau a unor compensatore tip "Heli-coil".


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gdm
post 2 May 2007, 14:44
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 326
Joined: 13 May 04




O chiuloasa de dacia costa la Remat vreo 30 de Lei. In aceasta perioada le gasesti usor pentru ca este programul rabla, pe alese. biggrin.gif


--------------------
Dacia 1410 cutie 5 trepte, GPL
Dacă s-ar institui un premiu Nobel pentru ratare, românii l-ar monopoliza pentru un secol.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan 1300
post 2 May 2007, 14:59
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 455
Joined: 25 April 07




Daca ti-a pierdut ulei pe la acea bujie inseamna ca te paste si o segmentare a motorului,daca nu un RK.. sad.gif
decat sa te complici cu reductii,mai bine iti iei alta de la dezmembrari,parerea mea.. alcoholic.gif biggrin.gif


--------------------
Dacia 1300 1979 - BR 98 NIG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 2 May 2007, 18:28
Post #6


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Pune reductie linistit, dar vezi cu uleiul la bujie ca n-are ce cauta acolo...compresie, supape, trebuie verificat.


In legatura cu asteptatul sa se raceasca inaimte sa scoti bujia, cat ai stat? trebuie sa stai minim 50 de minute. O data de doua ori nu se intampla nimci daca scoti la cald dar daca exagerezi, rezultatul l-ai aflat pe pielea ta.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 3 May 2007, 06:49
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Si nu numai asta conteaza - desi racirea are rol primordial; mai conteaza insa si stringerea bujiei. Daca pui mina pe tubulara "tiganeasca" careia ca "pirghie" ii pui surubelnita lunga, nu e bine. Cheia cea mai buna e cea care are deja acel "T" pe ea (e si "cardanica"). Se stringe max 1/6 rot, oricum mai mult nu poti din cauza momentului limitat. Etansarea va fi buna iar stringerea nu foarte mare, riscul de distrugere a filetului mai mic.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gdm
post 3 May 2007, 10:25
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 326
Joined: 13 May 04




E prost sistemul la dacia. Materiale proaste, filet scurt la bujii, toate astea se aduna si ajungi ai probleme intr-un loc unde nu ar trebuie sa existe.
Masinile straine au bujii cu filet lung, materiale mai bune si nu apar astfel de probleme.
Cum am mai spus, nu are rost sa faci reductii la chiuloasaa. Te duci la Remat si iti iei chiuloasa in stare buna la maxim 30 de Lei.


--------------------
Dacia 1410 cutie 5 trepte, GPL
Dacă s-ar institui un premiu Nobel pentru ratare, românii l-ar monopoliza pentru un secol.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th April 2024 - 13:11
Forum Renault