DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> In 10 minute bobina e fierbinte si cu alta 9 la fel, Ce o incinge?

dkrysty
post 6 May 2007, 14:44
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 128
Joined: 10 May 05




In maxim 10 minute de la pornire bobina se incinge te arde la mana. Am cumparat alta noua ... la fel deci nu e de la bobina dar ce o incinge?

Masina merge neregulat si cam pe bass! da rateuri in teava de esapament indiferent daca dau avans mare sau mic..., in carburator nu da rateu.

Reglat distanta la platina! 0.4-0.5mm!
Motorul facut acum 2700 Km! schimbat setmotor inclusiv axul cu came.
Schimbat delco!

...si cu aprindere electronica cu platina si fara...

Multumesc anticipat!!!


--------------------
dacia 1310 L berlina 1998 - DB 03 GAO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutzu
post 6 May 2007, 17:16
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 385
Joined: 19 December 04




Ce bobina ai cumparat, de cine e fabricata? (cat a costat?) E forte posibil ca si bobina noua sa fie defecta. Cumpara bobina originala (de Sacele). Eu am schimbat 6-7 bobine.Pana nu am pus originala nu mergea mai mult de 2-3 zile si incepea sa se incalzeasca si sa mearga masina ca...


--------------------
Dacia 1310 - PH 23 ALX
REMAT Tuning.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
omegabear
post 6 May 2007, 18:07
Post #3


membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 24 January 06
From: Bucuresti




La mine bobina se incingea pe vremea cand aveam aprindere tranzistorizata (Malvina). Atunci chiar credeam ca asa lucreaza. Cu avans mai marit, dupa 10 minute nu puteai pune mana pe ea. Cu avans reglat corect si pe vreme rece (iarna) era mai calduta. Dupa ce-am renuntat la acea aprindere nu s-a mai incins niciodata. Aceeasi bobina.


--------------------
DACIA 1310 L 1994 - B 10 AGE
"Nu are convingeri decât acela care n-a aprofundat nimic."
E. M. Cioran
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dkrysty
post 7 May 2007, 08:59
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 128
Joined: 10 May 05




Cica de fabrica 600 sau 800 mii parca!
dar... din ce alt motiv ar putea incinge Bobina? am scos aprinderea electronica... si tot o incalzeste in 10 minute ... iar dupa mai mult timp se incinge!!!

De altfel, de ce si cu aprinderea electronica se impusca platina... nu atat incat sa nu mearga masina dar... .

Ca pune in manual ca prin aprinderea electronica tensiunea intre contactele platinei este de 10 ori mai mica, deci 1,2 V in loc de 12 V. Deci viata platinei ar trebui sa fie macar teoretic de 10 ori mai mare!
Iar bujiile cred ca le strica... pt ca in cateva luni daca le schimb merge motorul mai bine! nu inteleg...

Ce ar putea face asta? ( am bateria de 62 Ah )


--------------------
dacia 1310 L berlina 1998 - DB 03 GAO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bushido
post 7 May 2007, 09:30
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 2 February 07




am o bobina ducellier si daca te intereseaza se rezolva ,


--------------------
renault clio 2005 1.4/8v - b-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut.tanase
post 7 May 2007, 10:46
Post #6


Can't Stop Me!


Group: Members
Posts: 1.283
Joined: 8 September 06
From: PITESTI




condensatorul de la delcou este bun?


--------------------
FORD FOCUS 2003
DACIA 1310 .... first LOVE :-)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 7 May 2007, 10:57
Post #7


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Baaai, da' fara suparare. Cat vorbiti pe langaaa. Daca schimbi mai multe bobine si rezultatul e acelasi, oare unde e problema? Nu la masina? Sau poate chiar la aprinderea electronica? Chiar nu stiu cum reusiti unii sa montati aprinderile astea de aveti probleme si probleme. Unii le pot monta in 5-10 minute si le merge excelent masina, altii schimba bobine.

1) Scoti aprinderea electronica sa vezi daca nu cumva aprinderea e prost montata sau..de ce nu...defecta
2) Daca 1) nu merge, atunci purici toata aprinderea, scoti delco si vezi sa nu ai un scurt.

Bobina ta pentru un motiv sau altul este alimentata prea mult timp. ASTA trebuie sa afli. ASTA trebuia sa iti zica expertii de mai sus.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Uncle-Sam
post 7 May 2007, 11:41
Post #8


MEMBRU DE PARTID


Group: Members
Posts: 1.377
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




A zis ca si fara aprindere ii incinge bobina


--------------------
DACIA 1100 1971 / DAEWOO TICO 1999 - B ** ***
Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 7 May 2007, 11:46
Post #9


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Stiu, dar am scris la modul general. Sa se evidentieze cum trebuie atacata broblema.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dkrysty
post 7 May 2007, 12:34
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 128
Joined: 10 May 05




Merci!
am sa verific... dar ce ar insemna scurt? (delcoul e de maxim un an e nou) !
Ca si cum ar fi contact continuu sau temporar, dar cand nu trebuie, intre contactele platinei ???
idei:
Daca masor tensiunea la bornele bobinei in timpul mersului se intampla ceva ?
Ce tensiuni ar trebui sa gasesc?
Dar daca as pune un bec intre bornele bobinei sa vad daca tensiunea este continua sau nu?!? sa nu influienteze testul prin faptul ca filamentul becului inchide circuitul...?




--------------------
dacia 1310 L berlina 1998 - DB 03 GAO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tabek
post 7 May 2007, 13:09
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 23 June 05
From: Cluj Napoca




Poti sa masori tensiunea i timpul mersului nu se-ntampla nimic. Doar ca, nu cred ca e relevant in cazul tau aceasta informatie.
Parerea mea, regleaza bine avansul, si vezi sa nu fie scurt intre firul de la platina si masa.


--------------------
Dacia/Peugeot 1310L/307 1996/2006 - MM05HVM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 7 May 2007, 14:05
Post #12


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Nu masura tensiuni. Cauta altfel problema. Idea este ca platina sa faca contact doar cat este nevoie. Asta 1 la mana. Doi la mana, sa verifici cu ohmetrul sa nu cumva sa ai un izolator prost, astfel incat firul care iese de la platina sa nu aiba contact electric (chiar cu rezistenta mare) cu carcasa delcoului.

Din raspunsurile tale, ma tem problema te depaseste putin. No offence. Cred ca e mai bine sa mergi la un electrician. Roaga-l din start sa verifice tot delco-ul. Nu conteaza ca are doar un an, ca tot gunoi ii la ce calitate se fac.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 7 May 2007, 14:47
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




E posibil ca si condensatorul sa fie defect, chiar si pierderi partiale.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut.tanase
post 7 May 2007, 14:54
Post #14


Can't Stop Me!


Group: Members
Posts: 1.283
Joined: 8 September 06
From: PITESTI




QUOTE(diaconuliviu @ 7 May 2007, 15:47)
E posibil ca si condensatorul sa fie defect, chiar si pierderi partiale.
*



vedeti? v-am spus eu mandru.gif


--------------------
FORD FOCUS 2003
DACIA 1310 .... first LOVE :-)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dkrysty
post 7 May 2007, 14:57
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 128
Joined: 10 May 05




Nu e de la condensator... cand instalez Aprinderea electronica trebuie sa scot condensatorul... si tot asa facea...
Cred ca e ... ca faza ma cam depaseste ... ! smile.gif

This post has been edited by dkrysty: 7 May 2007, 14:58


--------------------
dacia 1310 L berlina 1998 - DB 03 GAO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tabek
post 7 May 2007, 14:58
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 23 June 05
From: Cluj Napoca




Da, dar spunea ca si cu aprindere electronica ii la fel...la aprindere se scoate condensatorul, dkrysty tu nu l-ai scos?

L.E.: se pare ca am scris in acelasi timp cu dkrysty smile.gif

This post has been edited by tabek: 7 May 2007, 15:00


--------------------
Dacia/Peugeot 1310L/307 1996/2006 - MM05HVM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 8 May 2007, 06:42
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




In cazul asta, ori ai avut "bafta" de a avea condensator defect si aprindere electronica defecta, ori ai scurt in zona primar bobina (primar, delco, etc) asa incit bobina sta alimentata prea mult, cum ti s-a mai spus.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd April 2024 - 11:54
Forum Renault