In 10 minute bobina e fierbinte si cu alta 9 la fel, Ce o incinge?
In 10 minute bobina e fierbinte si cu alta 9 la fel, Ce o incinge?
dkrysty |
6 May 2007, 14:44
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 May 05 |
|
||
--------------------
dacia
1310 L berlina 1998
- DB 03 GAO
|
|||
andutzu |
6 May 2007, 17:16
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 385 Joined: 19 December 04 |
Ce bobina ai cumparat, de cine e fabricata? (cat a costat?) E forte posibil ca si bobina noua sa fie defecta. Cumpara bobina originala (de Sacele). Eu am schimbat 6-7 bobine.Pana nu am pus originala nu mergea mai mult de 2-3 zile si incepea sa se incalzeasca si sa mearga masina ca...
|
--------------------
Dacia
1310
- PH 23 ALX REMAT Tuning.
|
|
omegabear |
6 May 2007, 18:07
Post
#3
|
membru Group: Members Posts: 116 Joined: 24 January 06 From: Bucuresti |
La mine bobina se incingea pe vremea cand aveam aprindere tranzistorizata (Malvina). Atunci chiar credeam ca asa lucreaza. Cu avans mai marit, dupa 10 minute nu puteai pune mana pe ea. Cu avans reglat corect si pe vreme rece (iarna) era mai calduta. Dupa ce-am renuntat la acea aprindere nu s-a mai incins niciodata. Aceeasi bobina.
|
--------------------
DACIA
1310 L
1994
- B 10 AGE "Nu are convingeri decât acela care n-a aprofundat nimic."
E. M. Cioran |
|
dkrysty |
7 May 2007, 08:59
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 May 05 |
Cica de fabrica 600 sau 800 mii parca!
dar... din ce alt motiv ar putea incinge Bobina? am scos aprinderea electronica... si tot o incalzeste in 10 minute ... iar dupa mai mult timp se incinge!!! De altfel, de ce si cu aprinderea electronica se impusca platina... nu atat incat sa nu mearga masina dar... . Ca pune in manual ca prin aprinderea electronica tensiunea intre contactele platinei este de 10 ori mai mica, deci 1,2 V in loc de 12 V. Deci viata platinei ar trebui sa fie macar teoretic de 10 ori mai mare! Iar bujiile cred ca le strica... pt ca in cateva luni daca le schimb merge motorul mai bine! nu inteleg... Ce ar putea face asta? ( am bateria de 62 Ah ) |
--------------------
dacia
1310 L berlina 1998
- DB 03 GAO
|
|
bushido |
7 May 2007, 09:30
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 2 February 07 |
am o bobina ducellier si daca te intereseaza se rezolva ,
|
--------------------
renault
clio
2005 1.4/8v
- b-xx-xxx
|
|
ionut.tanase |
7 May 2007, 10:46
Post
#6
|
Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI |
condensatorul de la delcou este bun?
|
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
driverx |
7 May 2007, 10:57
Post
#7
|
--- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 |
Baaai, da' fara suparare. Cat vorbiti pe langaaa. Daca schimbi mai multe bobine si rezultatul e acelasi, oare unde e problema? Nu la masina? Sau poate chiar la aprinderea electronica? Chiar nu stiu cum reusiti unii sa montati aprinderile astea de aveti probleme si probleme. Unii le pot monta in 5-10 minute si le merge excelent masina, altii schimba bobine.
1) Scoti aprinderea electronica sa vezi daca nu cumva aprinderea e prost montata sau..de ce nu...defecta 2) Daca 1) nu merge, atunci purici toata aprinderea, scoti delco si vezi sa nu ai un scurt. Bobina ta pentru un motiv sau altul este alimentata prea mult timp. ASTA trebuie sa afli. ASTA trebuia sa iti zica expertii de mai sus. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Uncle-Sam |
7 May 2007, 11:41
Post
#8
|
MEMBRU DE PARTID Group: Members Posts: 1.377 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti |
A zis ca si fara aprindere ii incinge bobina
|
--------------------
DACIA 1100
1971 / DAEWOO
TICO 1999
- B ** *** Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
|
|
driverx |
7 May 2007, 11:46
Post
#9
|
--- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 |
Stiu, dar am scris la modul general. Sa se evidentieze cum trebuie atacata broblema.
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
dkrysty |
7 May 2007, 12:34
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 May 05 |
Merci!
am sa verific... dar ce ar insemna scurt? (delcoul e de maxim un an e nou) ! Ca si cum ar fi contact continuu sau temporar, dar cand nu trebuie, intre contactele platinei ??? idei: Daca masor tensiunea la bornele bobinei in timpul mersului se intampla ceva ? Ce tensiuni ar trebui sa gasesc? Dar daca as pune un bec intre bornele bobinei sa vad daca tensiunea este continua sau nu?!? sa nu influienteze testul prin faptul ca filamentul becului inchide circuitul...? |
--------------------
dacia
1310 L berlina 1998
- DB 03 GAO
|
|
tabek |
7 May 2007, 13:09
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 23 June 05 From: Cluj Napoca |
Poti sa masori tensiunea i timpul mersului nu se-ntampla nimic. Doar ca, nu cred ca e relevant in cazul tau aceasta informatie.
Parerea mea, regleaza bine avansul, si vezi sa nu fie scurt intre firul de la platina si masa. |
--------------------
Dacia/Peugeot
1310L/307
1996/2006
- MM05HVM
|
|
driverx |
7 May 2007, 14:05
Post
#12
|
--- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 |
Nu masura tensiuni. Cauta altfel problema. Idea este ca platina sa faca contact doar cat este nevoie. Asta 1 la mana. Doi la mana, sa verifici cu ohmetrul sa nu cumva sa ai un izolator prost, astfel incat firul care iese de la platina sa nu aiba contact electric (chiar cu rezistenta mare) cu carcasa delcoului.
Din raspunsurile tale, ma tem problema te depaseste putin. No offence. Cred ca e mai bine sa mergi la un electrician. Roaga-l din start sa verifice tot delco-ul. Nu conteaza ca are doar un an, ca tot gunoi ii la ce calitate se fac. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
diaconuliviu |
7 May 2007, 14:47
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere |
E posibil ca si condensatorul sa fie defect, chiar si pierderi partiale.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
ionut.tanase |
7 May 2007, 14:54
Post
#14
|
Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI |
|
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
dkrysty |
7 May 2007, 14:57
Post
#15
|
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 May 05 |
Nu e de la condensator... cand instalez Aprinderea electronica trebuie sa scot condensatorul... si tot asa facea...
Cred ca e ... ca faza ma cam depaseste ... ! This post has been edited by dkrysty: 7 May 2007, 14:58 |
--------------------
dacia
1310 L berlina 1998
- DB 03 GAO
|
|
tabek |
7 May 2007, 14:58
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 23 June 05 From: Cluj Napoca |
Da, dar spunea ca si cu aprindere electronica ii la fel...la aprindere se scoate condensatorul, dkrysty tu nu l-ai scos?
L.E.: se pare ca am scris in acelasi timp cu dkrysty This post has been edited by tabek: 7 May 2007, 15:00 |
--------------------
Dacia/Peugeot
1310L/307
1996/2006
- MM05HVM
|
|
diaconuliviu |
8 May 2007, 06:42
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere |
In cazul asta, ori ai avut "bafta" de a avea condensator defect si aprindere electronica defecta, ori ai scurt in zona primar bobina (primar, delco, etc) asa incit bobina sta alimentata prea mult, cum ti s-a mai spus.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd April 2024 - 11:54 |