Dacie in moarte clinica, circuit racire
Dacie in moarte clinica, circuit racire
Arlequin |
1 Jun 2007, 22:43
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 1 June 07 |
|
||
--------------------
dacia
dacia 1300
1983
|
|||
Muttley |
1 Jun 2007, 22:48
Post
#2
|
__________________ Group: Members Posts: 13.008 Joined: 4 September 04 From: - |
Ai pus termostatul invers.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Arlequin |
1 Jun 2007, 22:52
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 1 June 07 |
din pacate nu
Nu l-am mai pus inapoi e scos termostatu si tot incinsa e bestia ! |
--------------------
dacia
dacia 1300
1983
|
|
thedragon |
2 Jun 2007, 00:19
Post
#4
|
Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 |
se poate sa fie infundate canalele !
|
--------------------
dacia
1310
1989
|
|
vis-a-vis |
2 Jun 2007, 00:34
Post
#5
|
DaciaClubber Group: Members Posts: 7.888 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti |
S-a mai discutat, da sărci!
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
aalinte |
2 Jun 2007, 01:42
Post
#6
|
membru pasionat de daciute vechi Group: Members Posts: 102 Joined: 2 January 07 |
daca zici ca e curat radiatorul, curate si circuitele, schimbata si garnitura, pompa noua...nu stiu ce sa zic... sa nu fie canalele din chiloasa dar banuiesc ca le-ai verificat nu mai ramane decat sa ii faci o aerisire corecta. daca nu ia totul de la cap si e imposibil sa mai fiarba daca totul este facut ca la carte. mukt succes
|
--------------------
dacia,opel
1304,astra G
1998 izoterma,2004 1,7CDTI
- il-03-tzt; il-03-mhr papucar
|
|
Uncle-Sam |
4 Jun 2007, 09:15
Post
#7
|
MEMBRU DE PARTID Group: Members Posts: 1.377 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti |
Asa a patit un prieten. Daca pui mana pe radiator dupa cativa km, e fierbinte? Daca nu, iti dai seama ca n-ajunge apa in el. Daca e fierbinte, s-ar putea sa ai lamelele prea rare si sa nu faca fata
This post has been edited by Uncle-Sam: 4 Jun 2007, 09:17 |
--------------------
DACIA 1100
1971 / DAEWOO
TICO 1999
- B ** *** Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
|
|
$$ilvviu |
4 Jun 2007, 11:06
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT |
Acum iti mai baga bule?
Cand fierbe, radiatorul are si el 100 grade? Sa nu fie celulele radiatorului infundate. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
Gheorghedracu |
4 Jun 2007, 16:33
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 |
Ai incercat sa scurgi lichidul din bloc? Vezi daca nu cumva e sediment in bloc la baza cilindrilor in special, ca acolo le place sa colectioneze. Daca scoti dopul la bloc si nu curge lichid (si tu stii ca e si ar trebui sa curga) e clar. Poti sa incerci cu ceva de genul "muckout" sau alt cooling system flush, dar in cele din urma mi-e teama ca va trebui sa desfaci motorul, sa tragi afara camasile, si sa intri cu miinile pe acolo.
|
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
Arlequin |
4 Jun 2007, 18:01
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 1 June 07 |
FRATILOR ... INCA O DATA MERCI PENTRU INTERES !!!!!
Problema se pare ca s-a rezolvat. La un mecanic batran . .. de la care am cumparat un radiator mare si bun de cupru. A montat mosu radiatoru, i-a dat drumu .si pauza .scotea bule si se'ncingea. Cica nu-i buna garnitura de chiulasa.probabil au pus una de 1310 . Nu s-a confirmat de necaz se baga mosu cu mainile in situatie si bomba !!! Toata beleaua era din cauza furtunului care duce din partea superioara a radiatorului in motor, era fisurat mancaias'. nu destul cat sa curga .numai cat sa traga aer. E aeru ala bolborosea in borcan si forma un dop de aer care nu lasa apa sa circule in sistem. Radiatoru era rece, motoru cald si tevaraia .frigeai mici pe ea. Am schimbat furtunu si . la vita e bella, masina merge Zeiss si se'ncalzeste normal !! Asta .asa ca sa stiti in caz ca auziti ceva asemanator. Merci inca o data si nu disperati.sigur o sa mai am probleme de rezolvat impreuna cu voi !! |
--------------------
dacia
dacia 1300
1983
|
|
$$ilvviu |
4 Jun 2007, 19:52
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT |
Stau si ma intreb... ai schimbat garnitura si rectificat chiuloasa plus pompa noua de apa.... degeaba??
La service-ul ala erau mecanici sau vre-un soi incompetent de papagali? |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
mihai0070 |
5 Jun 2007, 08:30
Post
#12
|
NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti |
Daca furtunul nu curgea si doar tragea aer ... de unde sa iti dai seama ... si eu la nova am patit la fel ... doar ca a mea se aeriseste singura ... si nu creaza probleme ...
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2024 - 02:06 |