DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme carburator, l-am curatat si acum tremura motoru la relanti

iepurasu13
post 7 Jun 2007, 20:05
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 7 June 07




Salutare tuturor posesorilor de Dacia si nu numai biggrin.gif Ca orice posesor al acestei biijuterii de masina, am o problema careia nu ii dau de cap. Mentionez k am o dacia papuc 1305 din anul 1998 ce are carburator de 1400 cred (e monocorp, asa am cumparat-o deoarece nu ma pricepeam prea bine cand am cumparat masina) Recent am schimbat platina, bujii, fise, m-am echipat corespunzator si am luat si un set de lere k sa pot fixa distanta corespunzatoare la platina (0,4 din cate stiu eu). Am desfacut si carburatorul si l-am curatat (cu benzina, ce-i drept). Problema este k sunt cele 2 saibe de cupru si nu am stiut unde sa le mai pun smile.gif As vrea sa stiu unde vin puse k asta s-ar putea sa fie rezolvarea problemei mele. motorul are turatia constanta dar tremura putin, si are undele caderi de turatie cateodata, neregulate. Orice sfat e bun, merci!!!


--------------------
Dacia 1305 1998 - MH-13-SIC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 7 Jun 2007, 20:20
Post #2


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Cele doua seibi de cupru sunt de la ciocul de papagal, adica cel care arunca un jet de benzina cand apesi pe acceleratie pentru a imbogatii amestecul carburant. Fara acele seibi s-ar putea sa sa nu aiba repriza buna la accelerare.

Trepidatile la relantiu sunt din alte cauze, verifica avansul, regleaza aprinderea si amestecul carburant, eventual verifica turatia de relantiu, s-ar putea sa fie prea mica, pune la 900 rpm, e foarte bun pe caldurile astea.


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iepurasu13
post 7 Jun 2007, 20:36
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 7 June 07




Acceleratia este f buna, nu am probleme cu ea, masina trage si nu are intreruperi iin sarcina, problema este doar la carburator, am uitat sa specific k atunci cand am desfacut surubu de la sita carburatorului am rupt un piciorus si l-am lipit cu poxipol, tine acolo dar am impresia k nu sta exact drept, s-ar putea sa se fi schimbat pozitia cuiului ce da drumu la benzina, avansul a fost reglat deci nu pot sa cred k e din alta parte. NU gasesc capac de carburator separat, as vrea sa incerc si asa k poate cine stie smile.gif isi da drumu. Multumesc celor care isi pierd timpu cu un incepator k mine wink.gif


--------------------
Dacia 1305 1998 - MH-13-SIC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danny_b
post 7 Jun 2007, 22:06
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 29 January 06
From: Cluj-Napoca




Salut ! Curatarea carburatorului se face cu solutie pt. curatat carburatoare gen CARBUROL sau de altele, dupa ce in prealabil ai scos TOATE jigloarele din corpul carburatorului pt. a nu se topi bilele . Apoi se scufunda intr-un vas cca. 30 min ,se spala cu jet de apa calda si se sufla cu aer comprimat toate canalele.Faptul ca s-a rupt un picior de la articulatia plutitorului nu e prea bine.Verifica daca mai inchide cuiul pontou, suflind cu gura aer prin stutul de intrare benzina.Daca nu mai inchide ,ia un carburator de la dezmembrari.Mai vorbim.


--------------------
DACIA dacia 1310 break 1990 GPL - CJ-01-XAN
Ascunse sunt caile DOMNULUI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 7 Jun 2007, 22:25
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(iepurasu13 @ 7 Jun 2007, 21:36)
Acceleratia este f buna, nu am probleme cu ea, masina trage si nu are intreruperi iin sarcina, problema este doar la carburator, am uitat sa specific k atunci cand am desfacut surubu de la sita  carburatorului am rupt un piciorus si l-am lipit cu poxipol, tine acolo dar am impresia k nu sta exact drept, s-ar putea sa se fi schimbat pozitia cuiului ce da drumu la benzina, avansul a fost reglat deci nu pot sa cred k e din alta parte. NU gasesc capac de carburator separat, as vrea sa incerc si asa k poate cine stie smile.gif isi da drumu. Multumesc celor care isi pierd timpu cu un incepator k mine wink.gif
*




care cele incercuitecsda.JPG ( Size: 18.48k ) Number of downloads: 906
care tine plutitorul eu zic sa schimbi capacul afecteaza nivelul benzinei in CNC

This post has been edited by bygy007: 7 Jun 2007, 22:26


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unikat45
post 7 Jun 2007, 23:38
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 375
Joined: 4 May 06




sorry ca va contrazic si toate alea...decarburol deh nu zice nimeni ca nu e bun....dar daca esti la necaz si ai musai /esti sigur ca ai probleme cu carburatorul atunci o curatenie generala nu strica dar nu e musai sa o faci cu decarburol..
verificarea canalelor e oarecum o conditie sine qua non cum s-ar spune necesara a se face odat ce te-ai decis sa umbli la carburator si dupa ce ai curatat/reglat platini...etc + schimbare filtru de aer.... sau verificare daca nu cumva trage si aer fals.... caderile de turatie pot fi din multe alte motive... cum ar fi avans, filtru de aer colmatat, bujii care nu mai sunt cum trebuie sa fie sau fise care nu fac contact (recomand tesla fara reclama)....etc..

PS nu ma cred expert, de fapt nici nu sunt.... si nici nu am cum sa fiu.... dar mai experimentez si eu pe dacia 1310 din dotare

This post has been edited by unikat45: 7 Jun 2007, 23:50


--------------------
Dacia 1310 Dacia 1310 1999 - IS 01882
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iepurasu13
post 8 Jun 2007, 07:13
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 7 June 07




Da bygy007, acelea sunt urechile care s-au rupt, mentionez ca motorul nu tremura inainte sa umblu la carburator asa ca o sa schimb capacul si o sa reglez nivelul, numai bine tuturor si va tin la curent cu ce am rezolvat in speranta ca mai sunt si altii care au nevoie de informatii utile, va salut

8 Jun 2007, 11:19:
Pana la urma am fost si am cumparat un carburator nou de 1400 (doar capacu era 800 mii si cu solutia spray de curatat ma ajungea pe la 1 mil asa ca nu faceam nici o afacere), am luat si fise tesla, bujii renault pt dacioara, si din pacate constat ca acea trepidatie inca mai persista sad.gif am reglat relantiul la 900. Daca mai exista ceva ce se poate schimba va rog sa-mi spuneti acum cat inca mai am bani smile.gif va salut

This post has been edited by iepurasu13: 8 Jun 2007, 11:19


--------------------
Dacia 1305 1998 - MH-13-SIC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 8 Jun 2007, 12:10
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Dar de capac de la dezmembrari ai auzit? Sau carburator intreg? Puteai "scapa" cu 40 ron max. Ca sa nu zic (sper sa nu ai "norocul" asta) ca la multe carburatoare noi este span prin canalizatii care le infunda.
Apoi, avansul static cum e la tine? nu e cam mare cumva?
El in general se poate pune un pic mai mare dar asa incit sa ai MAXIM un "buf" in toba la 3-4 secunde.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 8 Jun 2007, 12:14
Post #9


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Iti spun sa o lasi asa ... este dacie si este pe carburator ... nu te astepta sa mearga fara sa simti ca motorul este pornit ... cred ca deja devii mai catolic decat papa ... chiar asa de rau trepideaza .... blink.gif


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iepurasu13
post 8 Jun 2007, 13:52
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 7 June 07




M-am lamurit, nu am ce sa-i fac si pana la urma aveti dreptate, e dacie, nu tremura rau deloc dar ma deranja ideea ca inainte nu tremura absolut deloc, rotita de avans vacumatic este aproape de jumatate, tot de aici m-am informat despre multe "setari", nu am vrut sa ma mai complic cu carburatoare la mana a 2-a, nu stiu ce sa iau si unde sa ma uit sa vad daca e bun sau nu, oricum masina merge bine si sta la 900 la relanti asa ca 90% sunt multumit, sa aveti parte de cat mai putine probleme wink.gif o vara placuta


--------------------
Dacia 1305 1998 - MH-13-SIC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionutzz
post 8 Jun 2007, 14:14
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 26 March 07




O intrebare. cat ai dat pe carburatorul de 1400 ?


--------------------
Dacia 1307 1999
Dacia 1307, 1557cmc, 50KW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iepurasu13
post 8 Jun 2007, 14:49
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 7 June 07




Carburatorul este Carfil pt motor 1400 si am dat 232 lei, iar ala pt motor 1310 era 223 lei.


--------------------
Dacia 1305 1998 - MH-13-SIC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionutzz
post 9 Jun 2007, 09:17
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 26 March 07




pentru motor de 1,6 n-ai vazut cat era ?


--------------------
Dacia 1307 1999
Dacia 1307, 1557cmc, 50KW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iepurasu13
post 9 Jun 2007, 18:56
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 7 June 07




Sincer nu am intrebat, am vazut pe okazii carburator nou de 1600, cerea 3 mil pe el, cred ca in magazin e destul de scump.


--------------------
Dacia 1305 1998 - MH-13-SIC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 10 Jun 2007, 09:29
Post #15


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




De retinut ca astea de 1600 sunt dublucorp ... pe 1600 merge si cel de 1400 fara probleme ... un dublu corp costa intre 450 ron si 600 ron ... depinde de model ... la nova am vazut 1600 model standard la 500 si putin modificat cu jiclor pep capac (relanti) la 560 ron ... in rest pareau la fel ...

This post has been edited by mihai0070: 10 Jun 2007, 09:31


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 10 Jun 2007, 11:20
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Ai verificat ca nu trage aer fals pe undeva?


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iepurasu13
post 12 Jun 2007, 08:36
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 7 June 07




Sa-r putea sa traga aer fals pe la limba de deasupra carburatorului care face legatura cu filtru de aer, astea din comert sunt f proaste si se crapa imediat, am schimbat 3 pana acum si tot degeaba, plastic nenorocit.


--------------------
Dacia 1305 1998 - MH-13-SIC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 12 Jun 2007, 08:38
Post #18


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(iepurasu13 @ 8 Jun 2007, 14:49)
Carburatorul este Carfil pt motor 1400 si am dat 232 lei, iar ala pt motor 1310 era 223 lei.
*



pai e totuna! 1310 are printre altele si motor de 1400.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirceas
post 13 Jun 2007, 08:28
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 479
Joined: 4 July 06




QUOTE(iepurasu13 @ 12 Jun 2007, 08:36)
Sa-r putea sa traga aer fals pe la limba de deasupra carburatorului care face legatura cu filtru de aer, astea din comert sunt f proaste si se crapa imediat, am schimbat 3 pana acum si tot degeaba, plastic nenorocit.
*



se poate asa ceva? blink.gif pai pe acolo isi trage carburatorul aer... daca scapa putin si prin "limba" cum ii zici tu crezi ca are vre-o influenta?


--------------------
Astra 1.6 / Ex-Dacia 1310 '84 / Dacia 1310 TLX '89
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th May 2024 - 13:29
Forum Renault