probleme carburator, l-am curatat si acum tremura motoru la relanti
probleme carburator, l-am curatat si acum tremura motoru la relanti
iepurasu13 |
7 Jun 2007, 20:05
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 7 June 07 |
|
||
--------------------
Dacia
1305
1998
- MH-13-SIC
|
|||
EUROPE_ |
7 Jun 2007, 20:20
Post
#2
|
membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova |
Cele doua seibi de cupru sunt de la ciocul de papagal, adica cel care arunca un jet de benzina cand apesi pe acceleratie pentru a imbogatii amestecul carburant. Fara acele seibi s-ar putea sa sa nu aiba repriza buna la accelerare.
Trepidatile la relantiu sunt din alte cauze, verifica avansul, regleaza aprinderea si amestecul carburant, eventual verifica turatia de relantiu, s-ar putea sa fie prea mica, pune la 900 rpm, e foarte bun pe caldurile astea. |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
iepurasu13 |
7 Jun 2007, 20:36
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 7 June 07 |
Acceleratia este f buna, nu am probleme cu ea, masina trage si nu are intreruperi iin sarcina, problema este doar la carburator, am uitat sa specific k atunci cand am desfacut surubu de la sita carburatorului am rupt un piciorus si l-am lipit cu poxipol, tine acolo dar am impresia k nu sta exact drept, s-ar putea sa se fi schimbat pozitia cuiului ce da drumu la benzina, avansul a fost reglat deci nu pot sa cred k e din alta parte. NU gasesc capac de carburator separat, as vrea sa incerc si asa k poate cine stie isi da drumu. Multumesc celor care isi pierd timpu cu un incepator k mine
|
--------------------
Dacia
1305
1998
- MH-13-SIC
|
|
danny_b |
7 Jun 2007, 22:06
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 29 January 06 From: Cluj-Napoca |
Salut ! Curatarea carburatorului se face cu solutie pt. curatat carburatoare gen CARBUROL sau de altele, dupa ce in prealabil ai scos TOATE jigloarele din corpul carburatorului pt. a nu se topi bilele . Apoi se scufunda intr-un vas cca. 30 min ,se spala cu jet de apa calda si se sufla cu aer comprimat toate canalele.Faptul ca s-a rupt un picior de la articulatia plutitorului nu e prea bine.Verifica daca mai inchide cuiul pontou, suflind cu gura aer prin stutul de intrare benzina.Daca nu mai inchide ,ia un carburator de la dezmembrari.Mai vorbim.
|
--------------------
DACIA
dacia 1310 break
1990 GPL
- CJ-01-XAN Ascunse sunt caile DOMNULUI
|
|
bygy007 |
7 Jun 2007, 22:25
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 8.156 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI |
QUOTE(iepurasu13 @ 7 Jun 2007, 21:36) Acceleratia este f buna, nu am probleme cu ea, masina trage si nu are intreruperi iin sarcina, problema este doar la carburator, am uitat sa specific k atunci cand am desfacut surubu de la sita carburatorului am rupt un piciorus si l-am lipit cu poxipol, tine acolo dar am impresia k nu sta exact drept, s-ar putea sa se fi schimbat pozitia cuiului ce da drumu la benzina, avansul a fost reglat deci nu pot sa cred k e din alta parte. NU gasesc capac de carburator separat, as vrea sa incerc si asa k poate cine stie isi da drumu. Multumesc celor care isi pierd timpu cu un incepator k mine care cele incercuitecsda.JPG ( Size: 18.48k ) Number of downloads: 906 care tine plutitorul eu zic sa schimbi capacul afecteaza nivelul benzinei in CNC This post has been edited by bygy007: 7 Jun 2007, 22:26 |
--------------------
LOGAN
LAUREATE 1,6 GPL
2009
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
unikat45 |
7 Jun 2007, 23:38
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 4 May 06 |
sorry ca va contrazic si toate alea...decarburol deh nu zice nimeni ca nu e bun....dar daca esti la necaz si ai musai /esti sigur ca ai probleme cu carburatorul atunci o curatenie generala nu strica dar nu e musai sa o faci cu decarburol..
verificarea canalelor e oarecum o conditie sine qua non cum s-ar spune necesara a se face odat ce te-ai decis sa umbli la carburator si dupa ce ai curatat/reglat platini...etc + schimbare filtru de aer.... sau verificare daca nu cumva trage si aer fals.... caderile de turatie pot fi din multe alte motive... cum ar fi avans, filtru de aer colmatat, bujii care nu mai sunt cum trebuie sa fie sau fise care nu fac contact (recomand tesla fara reclama)....etc.. PS nu ma cred expert, de fapt nici nu sunt.... si nici nu am cum sa fiu.... dar mai experimentez si eu pe dacia 1310 din dotare This post has been edited by unikat45: 7 Jun 2007, 23:50 |
--------------------
Dacia 1310
Dacia 1310
1999
- IS 01882
|
|
iepurasu13 |
8 Jun 2007, 07:13
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 7 June 07 |
Da bygy007, acelea sunt urechile care s-au rupt, mentionez ca motorul nu tremura inainte sa umblu la carburator asa ca o sa schimb capacul si o sa reglez nivelul, numai bine tuturor si va tin la curent cu ce am rezolvat in speranta ca mai sunt si altii care au nevoie de informatii utile, va salut
8 Jun 2007, 11:19: Pana la urma am fost si am cumparat un carburator nou de 1400 (doar capacu era 800 mii si cu solutia spray de curatat ma ajungea pe la 1 mil asa ca nu faceam nici o afacere), am luat si fise tesla, bujii renault pt dacioara, si din pacate constat ca acea trepidatie inca mai persista am reglat relantiul la 900. Daca mai exista ceva ce se poate schimba va rog sa-mi spuneti acum cat inca mai am bani va salut This post has been edited by iepurasu13: 8 Jun 2007, 11:19 |
--------------------
Dacia
1305
1998
- MH-13-SIC
|
|
diaconuliviu |
8 Jun 2007, 12:10
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere |
Dar de capac de la dezmembrari ai auzit? Sau carburator intreg? Puteai "scapa" cu 40 ron max. Ca sa nu zic (sper sa nu ai "norocul" asta) ca la multe carburatoare noi este span prin canalizatii care le infunda.
Apoi, avansul static cum e la tine? nu e cam mare cumva? El in general se poate pune un pic mai mare dar asa incit sa ai MAXIM un "buf" in toba la 3-4 secunde. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
mihai0070 |
8 Jun 2007, 12:14
Post
#9
|
NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti |
Iti spun sa o lasi asa ... este dacie si este pe carburator ... nu te astepta sa mearga fara sa simti ca motorul este pornit ... cred ca deja devii mai catolic decat papa ... chiar asa de rau trepideaza ....
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
iepurasu13 |
8 Jun 2007, 13:52
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 7 June 07 |
M-am lamurit, nu am ce sa-i fac si pana la urma aveti dreptate, e dacie, nu tremura rau deloc dar ma deranja ideea ca inainte nu tremura absolut deloc, rotita de avans vacumatic este aproape de jumatate, tot de aici m-am informat despre multe "setari", nu am vrut sa ma mai complic cu carburatoare la mana a 2-a, nu stiu ce sa iau si unde sa ma uit sa vad daca e bun sau nu, oricum masina merge bine si sta la 900 la relanti asa ca 90% sunt multumit, sa aveti parte de cat mai putine probleme o vara placuta
|
--------------------
Dacia
1305
1998
- MH-13-SIC
|
|
Ionutzz |
8 Jun 2007, 14:14
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 26 March 07 |
O intrebare. cat ai dat pe carburatorul de 1400 ?
|
--------------------
Dacia
1307
1999 Dacia 1307, 1557cmc, 50KW
|
|
iepurasu13 |
8 Jun 2007, 14:49
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 7 June 07 |
Carburatorul este Carfil pt motor 1400 si am dat 232 lei, iar ala pt motor 1310 era 223 lei.
|
--------------------
Dacia
1305
1998
- MH-13-SIC
|
|
Ionutzz |
9 Jun 2007, 09:17
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 26 March 07 |
pentru motor de 1,6 n-ai vazut cat era ?
|
--------------------
Dacia
1307
1999 Dacia 1307, 1557cmc, 50KW
|
|
iepurasu13 |
9 Jun 2007, 18:56
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 7 June 07 |
Sincer nu am intrebat, am vazut pe okazii carburator nou de 1600, cerea 3 mil pe el, cred ca in magazin e destul de scump.
|
--------------------
Dacia
1305
1998
- MH-13-SIC
|
|
mihai0070 |
10 Jun 2007, 09:29
Post
#15
|
NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti |
De retinut ca astea de 1600 sunt dublucorp ... pe 1600 merge si cel de 1400 fara probleme ... un dublu corp costa intre 450 ron si 600 ron ... depinde de model ... la nova am vazut 1600 model standard la 500 si putin modificat cu jiclor pep capac (relanti) la 560 ron ... in rest pareau la fel ...
This post has been edited by mihai0070: 10 Jun 2007, 09:31 |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
Gheorghedracu |
10 Jun 2007, 11:20
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 |
Ai verificat ca nu trage aer fals pe undeva?
|
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
iepurasu13 |
12 Jun 2007, 08:36
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 7 June 07 |
Sa-r putea sa traga aer fals pe la limba de deasupra carburatorului care face legatura cu filtru de aer, astea din comert sunt f proaste si se crapa imediat, am schimbat 3 pana acum si tot degeaba, plastic nenorocit.
|
--------------------
Dacia
1305
1998
- MH-13-SIC
|
|
argon |
12 Jun 2007, 08:38
Post
#18
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
mirceas |
13 Jun 2007, 08:28
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 479 Joined: 4 July 06 |
QUOTE(iepurasu13 @ 12 Jun 2007, 08:36) Sa-r putea sa traga aer fals pe la limba de deasupra carburatorului care face legatura cu filtru de aer, astea din comert sunt f proaste si se crapa imediat, am schimbat 3 pana acum si tot degeaba, plastic nenorocit. se poate asa ceva? pai pe acolo isi trage carburatorul aer... daca scapa putin si prin "limba" cum ii zici tu crezi ca are vre-o influenta? |
--------------------
Astra 1.6
/ Ex-Dacia 1310 '84
/ Dacia 1310 TLX '89
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th May 2024 - 13:29 |