DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Turatie motor, Ramane motorul turat

the king 13
post 18 Oct 2004, 12:16
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 18 October 04




Cateodata la decelerare , intersectii , semafoare cand o aduc in punctul mort , motorul nu-si revine la turatia de ralanti , ci ramane turat la cca 1900 ture/min.Stie cineva care e cauza ? mad.gif


--------------------
dacia supernova clima - MH-02-XUB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 18 Oct 2004, 12:24
Post #2


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Un cablu de acceleratie blocat?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
the king 13
post 18 Oct 2004, 12:29
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 18 October 04




nu cablul de acceleratie , nu e blocat


--------------------
dacia supernova clima - MH-02-XUB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
varzaru
post 18 Oct 2004, 12:35
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 18 October 04




s-ar putea ca, convertorul catalitic sau sonda lambda sa aibe defectiuni. sau poate amindoua.daca e asa te rupe la bani . in jur de 3o de mil


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
varzaru
post 18 Oct 2004, 12:40
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 18 October 04




sau s-ar putea ca una din supape sa bata mai repede ph34r.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
the king 13
post 18 Oct 2004, 12:48
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 18 October 04




Motorul merge perfect doar ca , cateodate ramane turat , masina fiind in stationare la punctul mort .Daca o bag intr-o viteza si merg un metru isi revine la ralanti.Stiti careva cauza ?


--------------------
dacia supernova clima - MH-02-XUB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
is11fiz
post 18 Oct 2004, 17:37
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 4 December 03
From: Iasi




QUOTE(the king 13 @ 18 Oct 2004, 14:48)
Motorul merge perfect doar ca , cateodate ramane turat , masina fiind in stationare la punctul mort .Daca o bag intr-o viteza si merg un metru isi revine la ralanti.Stiti careva cauza ?
*



Motorasul pas cu pas, 90%. Destul de probabil doar contactele de la mufa acestuia. Mai pot fi si injectoare infundate sau alte probleme, dar nu cred. Bafta!


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Varu
post 19 Oct 2004, 08:27
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 87
Joined: 11 July 03
From: Bucuresti




vezi si pedala de acceleratie. poate ramine intepenita cumva.


--------------------
Renault Megane 2 2005, 1,5 dci 82 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 19 Oct 2004, 10:45
Post #9


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




Daca esti sigur ca partea mecanica de comanda a acceleratiei (pedala, cablu, clapeta) nu raman blocate, atunci trebuie sa te concentrezi asupra a doua lucruri:
1. potentiometrul clapetei > este cel care preia informatia despre cat de mult este apasata pedala de acceleratie si o transmite la competerul de injectie... potentiometrul poate transmite un mesaj eronat.
2. elementul de executie, ansamblul "motoras pas cu pas" care datorita prafului se poate gripa si poate ramane intr-o pozitie intermediara, regland un relanti foarte mare.

Damonteaza filtrul de aer si urmareste aceste doua elemente, ambele fiind montate pe admisia de aer ("corp clapeta").

bafta!


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
the king 13
post 19 Oct 2004, 11:01
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 18 October 04




[quote=AL,19 Oct 2004, 10:45]
Daca esti sigur ca partea mecanica de comanda a acceleratiei (pedala, cablu, clapeta) nu raman blocate, atunci trebuie sa te concentrezi asupra a doua lucruri:
1. potentiometrul clapetei > este cel care preia informatia despre cat de mult este apasata pedala de acceleratie si o transmite la competerul de injectie... potentiometrul poate transmite un mesaj eronat.
2. elementul de executie, ansamblul "motoras pas cu pas" care datorita prafului se poate gripa si poate ramane intr-o pozitie intermediara, regland un relanti foarte mare.

Damonteaza filtrul de aer si urmareste aceste doua elemente, ambele fiind montate pe admisia de aer ("corp clapeta").

bafta!


Multumesc foarte mult ! O sa incerc . Esti un domn.


--------------------
dacia supernova clima - MH-02-XUB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusWsW
post 21 Oct 2004, 22:19
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 9 May 04




Ma bag ca am fost patit...Se desface capacul cu tot cu filtru de aer...se da jos corpul clapeta.Dupa ce desfaci de la capat cablul de acceleratie.Tragi de el si iese e simplu de tot.desfaci motorasul pas cu pas(mama lui) are 2 suruburi jmekere...se desfac usor.Nu uita sa-i faci un semn sa nu il montezi pe dos.Si apoi vei vedea cata mizerie e pe capatul lui.Te vei minuna.Nu uita sa cureti si corpul clapeta cu carpa.E plin si ala de ulei amestecat cu tone de praf.apoi il pui la loc.ATENTIE.motorasul trebuie calat asa:
pornesti motorul fara sa accelerezi timp de 1 minut...dupa ceas.Apoi lasi cam 10-15 secunde motorul oprit dupa care il pornesti din nou.Isi face o cursa singur de recunoastere a noii pozitii.Altfel va merge mai prost motorul decat ti-a mers vreodata.cand scoti mufa de la motoras sa scoti mai intai borna de la baterie cu 15 minute inainte ca ca(,) calculatorul sa nu inregistreze ca ai umblat la el.Sa ai spor
Bafta


--------------------
Omului ii trebuie 1 an sa invete sa vorbeasca si o viata sa invete sa taca...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danber815
post 10 Oct 2006, 19:53
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 9 October 06
From: undeva..in..Romania




anul trecut a inceput SN sa -mi faca probleme, crestea turatia brusc pana la 3-4000 rot , o perioada destul de lunga 2-3 luni , dar cand si cand, apoi mi s-a rupt cablul de la acceleratie si problemele cu turatia au disparut
Acum de cateva zile a inceput din nou sa se tureze(n.b :merg prin oras fara sa apas pe acceleratie) m-am uitat la cablul de acceleratie nu are nimic, am curat cu o carpa senzorul de turatie, problema persista.

De la ce sa fie : fisele de bujii , filtrul de benzina( ca nu stiu cand a fost schimbat)?

Acum a aparut si alta problema : cred ca la telescopul din stg fata a curs uleiul si am un scartait drepta spate la hopuri - sa fie din cauza telescopului din stg fata??

This post has been edited by danber815: 10 Oct 2006, 20:12


--------------------
Renault megane2 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadu221
post 10 Oct 2006, 20:14
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 726
Joined: 11 March 04
From: Ploiesti




daca pe fata le ai originale (amortizoarele care este) atunci ele este pe gaz .. care este. Daca se tureaza fara sa apesi acceleratia (si nu ramane tuaratya doar dupa ce iei piciorul de pe acceleratie) trebuie sa fie de undeva de la aer ma gandesc sau de la motorasul pas cu pas. Avand in vedere ca acceleratia comanmda aerul iar calculatorul in fct de aer baga benzina rezultand turatia ma gandesc ca fie iti trage aer fals pe undeva (nu ai asezat bine corpul clapeta pe soclul lui sau vreuna din garnituri e dusa sau ai apucat sa umbli pe la injectoare si din cauza garniturilor mai trage cate un aer pe acolo sau mai stiu eu pe unde). De asemenea daca nu sunt informat gresit mai stiu ca atunci cand iei piciorul de pe acceleratie motorasul pas cu pas joaca si el un rol pe acolo pe undeva chiar daca nu e motorul rece . deci poate fi si de acolo. De aprindere sigur nu-i ... cel putin nu de la fise bujii sau bujii. Multa bafta!


--------------------
DSN rapsodie - 2002 - ph-22-unu
Ie doar o amarata de dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danber815
post 10 Oct 2006, 20:42
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 9 October 06
From: undeva..in..Romania




nu am umblat eu deloc la masina, poate fostul..sigur , dar anul trecut a avut aceleasi probleme , au trecut si au revenit - pornesc cu cheia si motorul se tureaza la 2000 rot scade la 1000 , creste la 2-3000, cateodata si la 4000 rot fara sa fiu in masina nu apas pe nici o pedala sau vreun buton-, daca merg si bag in viteza ,mai scade putin nu mai are amploarea intre diferenta de turatie adica de max 500-700 rot intre min si maxim, dar pe loc scade si la 500 de rot
pe unde e amplasat motorasul pas cu pas?
daca am vazut ulei la telescopul stg fata inseamna ca e schimbat? daca e defect atunci la hopuri se aude zgomot in dreapta spate?


--------------------
Renault megane2 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pastrama
post 10 Oct 2006, 20:53
Post #15


scursura umana


Group: Members
Posts: 2.603
Joined: 18 August 05
From: Ct




Motorasul pas cu pas...daca vrei sa afli ce si cum...SEARCH.


--------------------
Tedei - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 10 Oct 2006, 22:00
Post #16


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Turarea nu este de la senzorul de turatie.
Mai degraba de la aer fals.
Daca turarea apare la relanti, probabilitatea mare este sa fie de la motorasul pas cu pas.
De asemenea poate ca ar tb sa arunci un ochi si pe senzorul de temperatura


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
david79
post 10 Oct 2006, 22:28
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 888
Joined: 19 March 05




aceeasi problema o aveam, chiar cu motoras pas cu pas nou.
S-a rezolvat de o saptamana, dupa ce am schimbat senzorul de temperatura.
Mai poate fi chiar si corpul clapetei


--------------------
Toyota corolla 2.0 d4d ; auris hybrid ; 2008 / 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tuneam
post 16 Oct 2006, 09:27
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 851
Joined: 1 March 04
From: Bucuresti




Salut, aceeasi pb o am si eu, se tura din senin. Am schimbat motorasul pas cu pas sambata, si face la fel. NU stiu ce pisici sa aiba. Senzorul de temp se schimba/repara?



--------------------
Renault/Ford Clio IV 2014 - bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 16 Oct 2006, 16:08
Post #19


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




ca sa completez un pic, scartaiala aia din dreapta spate este de la repartitorul de frana ... da-i cu niste wd40 pe el (din belsug) si nu o sa iti mai faca galagie smile.gif . E vorba de fapt de tija de reglare a repartitorului.

Repartitorul asta este situat sub ptragul dr spate, langa articulatia puntii spate (se vede usor daca pui masina pe rampa).

La restul problemelor au raspuns deja "antevorbitorii" smile.gif.


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tuneam
post 18 Oct 2006, 10:01
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 851
Joined: 1 March 04
From: Bucuresti




Nu ma lamureste nimeni in legatura cu senzorul de temp?


--------------------
Renault/Ford Clio IV 2014 - bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 18 Oct 2006, 10:10
Post #21


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




Senzorul de temp se schimbă; nu prea ai ce repara la el. Doar dacă n-ai rupte fire, în rest...


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tuneam
post 18 Oct 2006, 10:42
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 851
Joined: 1 March 04
From: Bucuresti




Un estimat de pret are cineva pt acest senzor?


--------------------
Renault/Ford Clio IV 2014 - bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Simti69
post 29 Oct 2007, 10:01
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 16 February 07




Am o intrebare in legatura cu turatia la motorul de Supernova. Ieri, m-a sicanat un sofer al unei Berline, franandu-mi brusc in fata, iar cand am vrut sa-l depasesc, a inceput si el sa accelereze. Am ajuns in treapta a treia la 5000 de ture si cu greu am reusit sa trec de el. La turatia aceea mi s-a parut ca zgomotul produs de motor este foarte mare. Ce as dori sa stiu: Am gresit fortand motorul la asemenea turatie intr-o treapta inferioara ? Va avea efecte nocive in timp acest lucru? In speranta ca nu am repetat topicul si daca am facut-o imi cer mii de scuze, va multumesc! sad.gif


--------------------
Dacia Supernova 2001 rapsodie - B 26 LZV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
preghicialex
post 29 Oct 2007, 10:06
Post #24


Z


Group: Members
Posts: 240
Joined: 10 August 06




Sunt unii care asa merg ei de felul lor tot timpul, schimba la rosu. Motorul rezista tratamentului, dar viata lui este simtitor mai scurta. Mai patesc si eu de astea cand vreau sa ma scot intr-o depasire sau ceva ... si ii dau 110 in a 3-a.


--------------------
X Y Z
Ex: SuperNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iuliutz
post 29 Oct 2007, 10:09
Post #25


No Signal


Group: Members
Posts: 309
Joined: 9 April 07
From: Alba Iulia




Motorul are pus din fabrica un limitator de turatie. Daca mergi tot timpul turat, o sa afecteze in timp, dar daca ii dai in depasiri nu cred sa afecteze ceva. Eu ii dau frecvent 4000 sau peste 4000 de ture in depasiri, daca vreau sa intru repede in coloana. Limitarea turatiilor este de unde incepe grila rosie pe turometru.
Offtopic. Daca eram in locut tau, dupa ce il depaseam pe imbecil ii taiam fata si ii bagam si o frana brusca ca sa se puna cu nasul in volan


--------------------
Dacia Super Nova 2001 Confort - AB05XTP
Statie: Yaesu ft857d, Wouxun KG-UVD1P
Antena: Sirio ML145, Proxel Slim Gainer AZ505
Ford Focus turnier 2002, 1.6 benzina
Matiz 2003 798 cc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deconectat
post 29 Oct 2007, 10:13
Post #26


Membru cu avatar de sezon


Group: Members
Posts: 1.116
Joined: 11 January 05
From: Brasov




Motorul nu pateste nimic. Incearca sa schimbi undeva pe la 4500 de ture daca vrei sa accelerezi repede.

Off topic: Nu are rost sa te enervezi.


--------------------
logan 1.6 8v ambition .
Ex. DSN Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 29 Oct 2007, 10:19
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Daca nu o faci prea des nu are nimic. Nu sunt motoare vechi care sa cedeze imediat la asa ceva.
Totusi, ciudat ca ai avut asa dificultati in a trece de berlina. E diferenta de aproape 15 cai intre voi si motorul Renault se tureaza mai repede decat cel de pe berlina. Si timpii de ajungere la 100km/h sunt bine diferiti. Cred ca ai schimbat prea repede a treia, trebuia sa mergi si cu a doua pana spre 4000 ture, poate, si nu aveai probleme.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Simti69
post 29 Oct 2007, 10:21
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 16 February 07




De obicei nu raspund acestor provocari inutile, dar de data astanu am avut de ales. Va multumesc pentru raspunsuri!


29 Oct 2007, 11:24:
Poate sunt eu prea fricos sa nu uzez motorul prea repede si de aceea imi fac astfel de probleme


This post has been edited by Simti69: 29 Oct 2007, 10:24


--------------------
Dacia Supernova 2001 rapsodie - B 26 LZV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 29 Oct 2007, 10:28
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Nu ne-ai spus cand ai schimbat din a 2-a in a 3-a. De curiozitate...
Oricum, faza cu depasitul si bagatul brusc de frana nu mai intra la categoria "nu a pastrat distanta regulamentara" ci intra la categoria "ai franat brusc fara motiv" si de vina ai fi tu, cel din fata. N-are rost sa platesti amenzi sau sa ramai fara carnet din cauza unor frustrati care se cred smecheri si se joaca pe drum.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iuliutz
post 29 Oct 2007, 10:33
Post #30


No Signal


Group: Members
Posts: 309
Joined: 9 April 07
From: Alba Iulia




Bun. Atunci as fi sunat la 112 si as fi comunicat unui echipaj sa il opreasca.
QUOTE
m-a sicanat un sofer al unei Berline, franandu-mi brusc in fata, iar cand am vrut sa-l depasesc, a inceput si el sa accelereze


--------------------
Dacia Super Nova 2001 Confort - AB05XTP
Statie: Yaesu ft857d, Wouxun KG-UVD1P
Antena: Sirio ML145, Proxel Slim Gainer AZ505
Ford Focus turnier 2002, 1.6 benzina
Matiz 2003 798 cc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th April 2024 - 14:01
Forum Renault