Turatie motor, Ramane motorul turat
Turatie motor, Ramane motorul turat
the king 13 |
18 Oct 2004, 12:16
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 18 October 04 |
|
||
--------------------
dacia supernova
clima
- MH-02-XUB
|
|||
klaus |
18 Oct 2004, 12:24
Post
#2
|
步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti |
Un cablu de acceleratie blocat?
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
the king 13 |
18 Oct 2004, 12:29
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 18 October 04 |
nu cablul de acceleratie , nu e blocat
|
--------------------
dacia supernova
clima
- MH-02-XUB
|
|
varzaru |
18 Oct 2004, 12:35
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 18 October 04 |
s-ar putea ca, convertorul catalitic sau sonda lambda sa aibe defectiuni. sau poate amindoua.daca e asa te rupe la bani . in jur de 3o de mil
|
-------------------- |
|
varzaru |
18 Oct 2004, 12:40
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 18 October 04 |
sau s-ar putea ca una din supape sa bata mai repede
|
-------------------- |
|
the king 13 |
18 Oct 2004, 12:48
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 18 October 04 |
Motorul merge perfect doar ca , cateodate ramane turat , masina fiind in stationare la punctul mort .Daca o bag intr-o viteza si merg un metru isi revine la ralanti.Stiti careva cauza ?
|
--------------------
dacia supernova
clima
- MH-02-XUB
|
|
is11fiz |
18 Oct 2004, 17:37
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 4 December 03 From: Iasi |
QUOTE(the king 13 @ 18 Oct 2004, 14:48) Motorul merge perfect doar ca , cateodate ramane turat , masina fiind in stationare la punctul mort .Daca o bag intr-o viteza si merg un metru isi revine la ralanti.Stiti careva cauza ? Motorasul pas cu pas, 90%. Destul de probabil doar contactele de la mufa acestuia. Mai pot fi si injectoare infundate sau alte probleme, dar nu cred. Bafta! |
-------------------- |
|
Varu |
19 Oct 2004, 08:27
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 11 July 03 From: Bucuresti |
vezi si pedala de acceleratie. poate ramine intepenita cumva.
|
--------------------
Renault
Megane 2
2005, 1,5 dci 82 cp
|
|
AL |
19 Oct 2004, 10:45
Post
#9
|
Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti |
Daca esti sigur ca partea mecanica de comanda a acceleratiei (pedala, cablu, clapeta) nu raman blocate, atunci trebuie sa te concentrezi asupra a doua lucruri:
1. potentiometrul clapetei > este cel care preia informatia despre cat de mult este apasata pedala de acceleratie si o transmite la competerul de injectie... potentiometrul poate transmite un mesaj eronat. 2. elementul de executie, ansamblul "motoras pas cu pas" care datorita prafului se poate gripa si poate ramane intr-o pozitie intermediara, regland un relanti foarte mare. Damonteaza filtrul de aer si urmareste aceste doua elemente, ambele fiind montate pe admisia de aer ("corp clapeta"). bafta! |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
the king 13 |
19 Oct 2004, 11:01
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 18 October 04 |
[quote=AL,19 Oct 2004, 10:45]
Daca esti sigur ca partea mecanica de comanda a acceleratiei (pedala, cablu, clapeta) nu raman blocate, atunci trebuie sa te concentrezi asupra a doua lucruri: 1. potentiometrul clapetei > este cel care preia informatia despre cat de mult este apasata pedala de acceleratie si o transmite la competerul de injectie... potentiometrul poate transmite un mesaj eronat. 2. elementul de executie, ansamblul "motoras pas cu pas" care datorita prafului se poate gripa si poate ramane intr-o pozitie intermediara, regland un relanti foarte mare. Damonteaza filtrul de aer si urmareste aceste doua elemente, ambele fiind montate pe admisia de aer ("corp clapeta"). bafta! Multumesc foarte mult ! O sa incerc . Esti un domn. |
--------------------
dacia supernova
clima
- MH-02-XUB
|
|
MariusWsW |
21 Oct 2004, 22:19
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 9 May 04 |
Ma bag ca am fost patit...Se desface capacul cu tot cu filtru de aer...se da jos corpul clapeta.Dupa ce desfaci de la capat cablul de acceleratie.Tragi de el si iese e simplu de tot.desfaci motorasul pas cu pas(mama lui) are 2 suruburi jmekere...se desfac usor.Nu uita sa-i faci un semn sa nu il montezi pe dos.Si apoi vei vedea cata mizerie e pe capatul lui.Te vei minuna.Nu uita sa cureti si corpul clapeta cu carpa.E plin si ala de ulei amestecat cu tone de praf.apoi il pui la loc.ATENTIE.motorasul trebuie calat asa:
pornesti motorul fara sa accelerezi timp de 1 minut...dupa ceas.Apoi lasi cam 10-15 secunde motorul oprit dupa care il pornesti din nou.Isi face o cursa singur de recunoastere a noii pozitii.Altfel va merge mai prost motorul decat ti-a mers vreodata.cand scoti mufa de la motoras sa scoti mai intai borna de la baterie cu 15 minute inainte ca ca(,) calculatorul sa nu inregistreze ca ai umblat la el.Sa ai spor Bafta |
-------------------- Omului ii trebuie 1 an sa invete sa vorbeasca si o viata sa invete sa taca...
|
|
danber815 |
10 Oct 2006, 19:53
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 9 October 06 From: undeva..in..Romania |
anul trecut a inceput SN sa -mi faca probleme, crestea turatia brusc pana la 3-4000 rot , o perioada destul de lunga 2-3 luni , dar cand si cand, apoi mi s-a rupt cablul de la acceleratie si problemele cu turatia au disparut
Acum de cateva zile a inceput din nou sa se tureze(n.b :merg prin oras fara sa apas pe acceleratie) m-am uitat la cablul de acceleratie nu are nimic, am curat cu o carpa senzorul de turatie, problema persista. De la ce sa fie : fisele de bujii , filtrul de benzina( ca nu stiu cand a fost schimbat)? Acum a aparut si alta problema : cred ca la telescopul din stg fata a curs uleiul si am un scartait drepta spate la hopuri - sa fie din cauza telescopului din stg fata?? This post has been edited by danber815: 10 Oct 2006, 20:12 |
--------------------
Renault
megane2
2004
|
|
dadu221 |
10 Oct 2006, 20:14
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 726 Joined: 11 March 04 From: Ploiesti |
daca pe fata le ai originale (amortizoarele care este) atunci ele este pe gaz .. care este. Daca se tureaza fara sa apesi acceleratia (si nu ramane tuaratya doar dupa ce iei piciorul de pe acceleratie) trebuie sa fie de undeva de la aer ma gandesc sau de la motorasul pas cu pas. Avand in vedere ca acceleratia comanmda aerul iar calculatorul in fct de aer baga benzina rezultand turatia ma gandesc ca fie iti trage aer fals pe undeva (nu ai asezat bine corpul clapeta pe soclul lui sau vreuna din garnituri e dusa sau ai apucat sa umbli pe la injectoare si din cauza garniturilor mai trage cate un aer pe acolo sau mai stiu eu pe unde). De asemenea daca nu sunt informat gresit mai stiu ca atunci cand iei piciorul de pe acceleratie motorasul pas cu pas joaca si el un rol pe acolo pe undeva chiar daca nu e motorul rece . deci poate fi si de acolo. De aprindere sigur nu-i ... cel putin nu de la fise bujii sau bujii. Multa bafta!
|
--------------------
DSN rapsodie
-
2002
- ph-22-unu Ie doar o amarata de dacie
|
|
danber815 |
10 Oct 2006, 20:42
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 9 October 06 From: undeva..in..Romania |
nu am umblat eu deloc la masina, poate fostul..sigur , dar anul trecut a avut aceleasi probleme , au trecut si au revenit - pornesc cu cheia si motorul se tureaza la 2000 rot scade la 1000 , creste la 2-3000, cateodata si la 4000 rot fara sa fiu in masina nu apas pe nici o pedala sau vreun buton-, daca merg si bag in viteza ,mai scade putin nu mai are amploarea intre diferenta de turatie adica de max 500-700 rot intre min si maxim, dar pe loc scade si la 500 de rot
pe unde e amplasat motorasul pas cu pas? daca am vazut ulei la telescopul stg fata inseamna ca e schimbat? daca e defect atunci la hopuri se aude zgomot in dreapta spate? |
--------------------
Renault
megane2
2004
|
|
pastrama |
10 Oct 2006, 20:53
Post
#15
|
scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct |
Motorasul pas cu pas...daca vrei sa afli ce si cum...SEARCH.
|
--------------------
Tedei
-
-
|
|
klaus |
10 Oct 2006, 22:00
Post
#16
|
步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti |
Turarea nu este de la senzorul de turatie.
Mai degraba de la aer fals. Daca turarea apare la relanti, probabilitatea mare este sa fie de la motorasul pas cu pas. De asemenea poate ca ar tb sa arunci un ochi si pe senzorul de temperatura |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
david79 |
10 Oct 2006, 22:28
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 888 Joined: 19 March 05 |
aceeasi problema o aveam, chiar cu motoras pas cu pas nou.
S-a rezolvat de o saptamana, dupa ce am schimbat senzorul de temperatura. Mai poate fi chiar si corpul clapetei |
--------------------
Toyota
corolla 2.0 d4d ; auris hybrid ;
2008 / 2011
|
|
tuneam |
16 Oct 2006, 09:27
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 851 Joined: 1 March 04 From: Bucuresti |
Salut, aceeasi pb o am si eu, se tura din senin. Am schimbat motorasul pas cu pas sambata, si face la fel. NU stiu ce pisici sa aiba. Senzorul de temp se schimba/repara?
|
--------------------
Renault/Ford
Clio IV
2014
- bucuresti
|
|
Liviu |
16 Oct 2006, 16:08
Post
#19
|
expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard |
ca sa completez un pic, scartaiala aia din dreapta spate este de la repartitorul de frana ... da-i cu niste wd40 pe el (din belsug) si nu o sa iti mai faca galagie . E vorba de fapt de tija de reglare a repartitorului.
Repartitorul asta este situat sub ptragul dr spate, langa articulatia puntii spate (se vede usor daca pui masina pe rampa). La restul problemelor au raspuns deja "antevorbitorii" . |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
tuneam |
18 Oct 2006, 10:01
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 851 Joined: 1 March 04 From: Bucuresti |
Nu ma lamureste nimeni in legatura cu senzorul de temp?
|
--------------------
Renault/Ford
Clio IV
2014
- bucuresti
|
|
DragosP |
18 Oct 2006, 10:10
Post
#21
|
Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea |
Senzorul de temp se schimbă; nu prea ai ce repara la el. Doar dacă n-ai rupte fire, în rest...
|
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
tuneam |
18 Oct 2006, 10:42
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 851 Joined: 1 March 04 From: Bucuresti |
Un estimat de pret are cineva pt acest senzor?
|
--------------------
Renault/Ford
Clio IV
2014
- bucuresti
|
|
Simti69 |
29 Oct 2007, 10:01
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 16 February 07 |
Am o intrebare in legatura cu turatia la motorul de Supernova. Ieri, m-a sicanat un sofer al unei Berline, franandu-mi brusc in fata, iar cand am vrut sa-l depasesc, a inceput si el sa accelereze. Am ajuns in treapta a treia la 5000 de ture si cu greu am reusit sa trec de el. La turatia aceea mi s-a parut ca zgomotul produs de motor este foarte mare. Ce as dori sa stiu: Am gresit fortand motorul la asemenea turatie intr-o treapta inferioara ? Va avea efecte nocive in timp acest lucru? In speranta ca nu am repetat topicul si daca am facut-o imi cer mii de scuze, va multumesc!
|
--------------------
Dacia
Supernova
2001 rapsodie
- B 26 LZV
|
|
preghicialex |
29 Oct 2007, 10:06
Post
#24
|
Z Group: Members Posts: 240 Joined: 10 August 06 |
Sunt unii care asa merg ei de felul lor tot timpul, schimba la rosu. Motorul rezista tratamentului, dar viata lui este simtitor mai scurta. Mai patesc si eu de astea cand vreau sa ma scot intr-o depasire sau ceva ... si ii dau 110 in a 3-a.
|
--------------------
X
Y
Z Ex: SuperNova
|
|
Iuliutz |
29 Oct 2007, 10:09
Post
#25
|
No Signal Group: Members Posts: 309 Joined: 9 April 07 From: Alba Iulia |
Motorul are pus din fabrica un limitator de turatie. Daca mergi tot timpul turat, o sa afecteze in timp, dar daca ii dai in depasiri nu cred sa afecteze ceva. Eu ii dau frecvent 4000 sau peste 4000 de ture in depasiri, daca vreau sa intru repede in coloana. Limitarea turatiilor este de unde incepe grila rosie pe turometru.
Offtopic. Daca eram in locut tau, dupa ce il depaseam pe imbecil ii taiam fata si ii bagam si o frana brusca ca sa se puna cu nasul in volan |
--------------------
Dacia
Super Nova
2001 Confort
- AB05XTP Statie: Yaesu ft857d, Wouxun KG-UVD1P
Antena: Sirio ML145, Proxel Slim Gainer AZ505 Ford Focus turnier 2002, 1.6 benzina Matiz 2003 798 cc |
|
deconectat |
29 Oct 2007, 10:13
Post
#26
|
Membru cu avatar de sezon Group: Members Posts: 1.116 Joined: 11 January 05 From: Brasov |
Motorul nu pateste nimic. Incearca sa schimbi undeva pe la 4500 de ture daca vrei sa accelerezi repede.
Off topic: Nu are rost sa te enervezi. |
--------------------
logan
1.6 8v ambition
. Ex. DSN Rapsodie
|
|
roland |
29 Oct 2007, 10:19
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 |
Daca nu o faci prea des nu are nimic. Nu sunt motoare vechi care sa cedeze imediat la asa ceva.
Totusi, ciudat ca ai avut asa dificultati in a trece de berlina. E diferenta de aproape 15 cai intre voi si motorul Renault se tureaza mai repede decat cel de pe berlina. Si timpii de ajungere la 100km/h sunt bine diferiti. Cred ca ai schimbat prea repede a treia, trebuia sa mergi si cu a doua pana spre 4000 ture, poate, si nu aveai probleme. |
--------------------
.
.
.
|
|
Simti69 |
29 Oct 2007, 10:21
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 16 February 07 |
De obicei nu raspund acestor provocari inutile, dar de data astanu am avut de ales. Va multumesc pentru raspunsuri!
29 Oct 2007, 11:24: Poate sunt eu prea fricos sa nu uzez motorul prea repede si de aceea imi fac astfel de probleme This post has been edited by Simti69: 29 Oct 2007, 10:24 |
--------------------
Dacia
Supernova
2001 rapsodie
- B 26 LZV
|
|
roland |
29 Oct 2007, 10:28
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 |
Nu ne-ai spus cand ai schimbat din a 2-a in a 3-a. De curiozitate...
Oricum, faza cu depasitul si bagatul brusc de frana nu mai intra la categoria "nu a pastrat distanta regulamentara" ci intra la categoria "ai franat brusc fara motiv" si de vina ai fi tu, cel din fata. N-are rost sa platesti amenzi sau sa ramai fara carnet din cauza unor frustrati care se cred smecheri si se joaca pe drum. |
--------------------
.
.
.
|
|
Iuliutz |
29 Oct 2007, 10:33
Post
#30
|
No Signal Group: Members Posts: 309 Joined: 9 April 07 From: Alba Iulia |
Bun. Atunci as fi sunat la 112 si as fi comunicat unui echipaj sa il opreasca.
QUOTE m-a sicanat un sofer al unei Berline, franandu-mi brusc in fata, iar cand am vrut sa-l depasesc, a inceput si el sa accelereze |
--------------------
Dacia
Super Nova
2001 Confort
- AB05XTP Statie: Yaesu ft857d, Wouxun KG-UVD1P
Antena: Sirio ML145, Proxel Slim Gainer AZ505 Ford Focus turnier 2002, 1.6 benzina Matiz 2003 798 cc |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th April 2024 - 14:01 |