DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Tuning motor 1.4 MPI, Avantajos/pret?

geo.meg
post 24 Oct 2004, 13:08
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 17 February 04
From: Bucuresti




QUOTE(MMihai @ 24 Oct 2004, 00:56)
Daca ai turbo nu recomand sa dai catalizatorul jos pt ca o sa ai probleme mari... dar la motoare aspirate merge dat jos fara probleme. dezavantajul este ca nu trec rarul.. deci la inspectia tehnica periodica ori aranjezi cu baietii, ori il pui la loc smile.gif
*



Mersi MMihai , nu am turbo din pacate , este clasicul motor de Clio 1.4 8V in variata romaneasca pus pe SN si SLZ , deoarece in primavara vreau sa dau jos galeria cu tot cu tobe si inlocuite cu BORLA , si beleau e catalizatorul daca ramane sau se da jos .Probleme stiu ca vor fi la ITP dar se rezolva ... .
Iar cu filtrul de aer inca nu m-am lamurit cum gasesc un sistem de prindere si localizare deoarece am si AC si nu prea e loc . blink.gif


--------------------
Renault Megane Sedan 2.1 -Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valisupernova
post 24 Oct 2004, 16:03
Post #32


Membru


Group: Members
Posts: 126
Joined: 20 October 04




QUOTE(GeorgeB @ 21 Oct 2004, 21:09)
pai nu sare nimeni, prea tare, pe el, doar ca vrem si noi dovezi ca am vazut multi oameni care spuneau numai prostii.
*

baieti scuze ca am lipsit putin(o raceala);sunt gata sa va prezint masina;o sa va deschid si capota(totul standard)


--------------------
dacia supernova - B 24 MWO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexR
post 24 Oct 2004, 17:38
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 24 October 04




Salutare la toti!

Ma tot roade ideea sa-mi cumpar Solenza dupa ce am condus Scala unui prieten.
Despre motor:

Motor Logan 1.4 vs motor SLZ (din toamna).
Daca va uitati la datele tehnice de pe site-ul www.dacia.ro, alezajul si cursa difera intre motoare. Cel de pe Logan care se pare ca acum se monteaza si pe SLZ (dupa tel la Adras) respecta normele de poluare EUR3 si pierde cel putin 2Nm si pe langa asta atinge cuplul maxim si puterea mai sus cu cel putin 2000 de ture. Evident din cifre reiese ca este mai puturoasa (nu spun care este diferenta de greutate intre pistoane si biele smile.gif ).

Intrebarea este: si-a cumparat cineva una cu acest motor si simte penalizarea?

M-ar cam oftica sa ma faca altul cu o SLZ "de fabrica" doar ca a cumparat-o mai devreme !!!
Asta este off-ul meu .... pt ca nataraii de francezi ( francezii sunt niste inganfati!!!) nu baga motorul de 1.4 16v pe care-l astept de an juma' ... iar cu namila de logan cu 1.6 16v cu siguranta o sa ma rastorn sad.gif((( .... scuze pt monolog!


--------------------
Dacia Logan 2010 dci - AG ?????
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 24 Oct 2004, 17:43
Post #34


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




QUOTE
Daca va uitati la datele tehnice de pe site-ul www.dacia.ro, alezajul si cursa difera intre motoare. Cel de pe Logan care se pare ca acum se monteaza si pe SLZ (dupa tel la Adras) respecta normele de poluare EUR3 si pierde cel putin 2Nm si pe langa asta atinge cuplul maxim si puterea mai sus cu cel putin 2000 de ture.


adica atinge puterea maxima la 7500 rpm ?


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexR
post 24 Oct 2004, 18:19
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 24 October 04




Mea culpa: un zero este in plus .
Extras fara copyright din spec-urile oficiale de pe site-ul dacia:

Logan 1.4: Solenza ( Euro 2):
- cuplu: 112Nm/3000 - cuplu: 114Nm/2850
- putere 75CP/5500 - putere: 75CP/5250


--------------------
Dacia Logan 2010 dci - AG ?????
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gabi
post 24 Oct 2004, 23:07
Post #36


Preacuvincios moderator


Group: Members
Posts: 591
Joined: 25 July 03
From: Bucuresti




AlexR doua mici probleme:
1. Asa zisul "puturos" este datorat tabelelor de injectie. si nu altor mecanistme. Tin sa iti amintesc ca acest motor se pune si pe Clio symbol ( cu o alta cutie insa) si trage mai bine dupa cum spun unii.
2. EUR3 poti sa faci si la SLZ insa trebuie sa pui o inca o sonda si sa ii spui si computerului de injectie acest lucru.

Acum revenind la topic se pare ca s-a deviat de la siubiect asa cava rog ori reveniti ori incep sa fac curatenie cu stergerea posturilor care nu sunt la subiect.


--------------------
Renault Megane 2 bicorp 2004 - 1.5 dci Conf Exp - XXXXXXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zzero
post 24 Oct 2004, 23:40
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 313
Joined: 19 July 04
From: Constanta




QUOTE(valisupernova @ 24 Oct 2004, 17:03)
baieti scuze ca am lipsit putin(o raceala);sunt gata sa va prezint masina;o sa va deschid si capota(totul standard)
*


Auzi....da' de unde stii cati cai are acum motorul?L-ai masurat sau atat "apreciezi" tu?Serios vorbesc.Ca am vazut multi care cu un chip, filtru sport si o evacuare "sport" cred ca au peste 90 CP. laugh.gif


--------------------
Dacia Solenza - CT-06-VRY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zzero
post 27 Oct 2004, 18:23
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 313
Joined: 19 July 04
From: Constanta




Baieti, omu are dreptate.Am fost in Buc sa o modific pe a mea.Apropo...a iesit demential.Si m-am intalnit cu el.A modificat-o tot la cine am facut-o si eu.Am si mers cu masina lui.O sa vina joi(sper) la intalnire sa o vedeti ca sa va faceti o idee de ce poate sa faca inginerul care ni le-a facut.E super meserias.Si btw, a mea e si mai "rea". biggrin.gif .Chiar tu, Vali ai spus asta, nu....sau Florin? tongue.gif Oricum e ceva de vis.
Din pacate am fost azi impreuna cu Vali si Florin(fratele lui) sa ii facem un nou test de putere la cei care am facut chipul si vroiau iar bani.Asa ca am renuntat.Ce putere are acum motorasul asta ramane un mister si pt mine.Oricum s-a schimbat complet.

P.S. Sincere felicitari pentru CLAUDIU!!! wub.gif


--------------------
Dacia Solenza - CT-06-VRY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sergiu
post 28 Oct 2004, 08:32
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 494
Joined: 23 May 02
From: Timisoara




Si cam ce i-a facut? Sau nu se poate spune?


--------------------
Dacia SupeRNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristimm
post 28 Oct 2004, 09:15
Post #40


Membru vechi


Group: Members
Posts: 664
Joined: 30 September 02
From: Bucuresti




QUOTE(By-GEO @ 23 Oct 2004, 23:48)
Intrebare : Cine a dat catalizatorul jos ? Cati CP se obtin? Care ar fi dezavantajul?
*



Am dat eu catalizatorul jos la nova.
Impresii:
Face zgomot putin mai mare.
Trage un pic mai bine.
Consuma ceva mai mult (poate din cauza ca am alergat-o mai rau sa o testez).


--------------------
ex Dacia Nova GTi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zzero
post 28 Oct 2004, 11:45
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 313
Joined: 19 July 04
From: Constanta




Sorry Sergiu, este secret.Doar cativa stiu pe care i-as ruga sa tina pt. ei.Le-as fi foarte recunoscator.

P.S. Nu am cuvinte sa va spun cum merge masinuta asta.Pur si simplu zi de zi experimentez ceva nou la volanul ei....La plecare de pe loc in forta simti cum rotile se dezlipesc de pe asfalt si se invart in gol, se ridica toata fata, e demential.Nu exagerez.Dar acum sa nu va imaginati ca se ridica o juma'de metru.Este sesizabil in volan ca pierzi aderenta.Dar tre' schimbate acum amortizoarele ca sa o tina pe sosa.


--------------------
Dacia Solenza - CT-06-VRY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 30 Oct 2004, 23:34
Post #42


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




ceva preturi????
se ocupa de 1.6 mpi made in Dacia??


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 31 Oct 2004, 00:20
Post #43


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




QUOTE(Dsign @ 30 Oct 2004, 23:34)
se ocupa de 1.6 mpi made in Dacia??
*



168.gif radmasa.gif

Vezi ca Dacia a disparut acum mai bine de 1000 de ani... Acum se numeste... Romania rolleyes.gif

Poate vrei sa spui made BY dacia sau made in Romania


--------------------
Lexus ES300H 2020
Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost

Never underestimate the power of stupidity in large groups
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zzero
post 31 Oct 2004, 01:34
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 313
Joined: 19 July 04
From: Constanta




Nu cred ca se ocupa deocamdata de 1.6 MPI.Iar ca preturi...depinde de ce vrei.


--------------------
Dacia Solenza - CT-06-VRY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 2 Nov 2004, 14:25
Post #45


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




pai ma gindeam ca poate imbunatateste randamentul motoarelor de 1.6
(adica sa ramina la aceeasi putere dar sa consume mai putin)

cred ca pe manitocs l-au scos afara de la sectiunea de glume/glumite/bancuri, ca prea e glumet... regret aceasta greseala made IN Dsign.. hihihi


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stefanflorin77
post 5 Nov 2004, 01:58
Post #46


Membru


Group: Members
Posts: 104
Joined: 1 June 04
From: Bucuresti




zerro,spune si tu ca murim de curiozitate,ce ai modificat la motor??daca nu ai brevetat vreo super inventie si l-a modificat altu' ce tot atata secret?forumul e pt expus idei,nu pt ascuns idei. mad.gif

This post has been edited by stefanflorin77: 5 Nov 2004, 01:59


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA - B..
SOFERIA E MAI TARFA DECAT VIATA..!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zzero
post 5 Nov 2004, 15:08
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 313
Joined: 19 July 04
From: Constanta




Imi pare rau!!! Ideile bune costa bani.Eu am dat bani pt ele.Asa ca nu am cum sa le divulg.Poate o sa te intalnesti cu Claudiu sau Vali intr-o joi la Acadmie si daca ei iti vor spune, asta e? Intelegi?Ei de-abia m-au lasat pe mine sa ma uit la ce fac....


--------------------
Dacia Solenza - CT-06-VRY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geo.meg
post 5 Nov 2004, 22:29
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 17 February 04
From: Bucuresti




Am vazut eu motorul de la Vali , si ce a modificat , si nu pot spune decat ca arata la fel ca unu de fabrica , detaliile doar la intalnire. smile.gif
Are alt sunet.


--------------------
Renault Megane Sedan 2.1 -Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 7 Nov 2004, 16:53
Post #49


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




daaaaaaaa.... foarte frumos ... pai spuneti ce s-a facut concret sau papa topic !



--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 8 Nov 2004, 11:42
Post #50


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE(GeorgeB @ 7 Nov 2004, 17:53)
daaaaaaaa.... foarte frumos ... pai spuneti ce s-a facut concret sau papa topic !
*


Aha, cu rotine! Vezi ca n-ai drepturi de moderare pe aici asa ca nu mai ameninta lumea fara rost! tongue.gif


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 8 Nov 2004, 11:44
Post #51


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




dar am prieteni tongue.gif


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 8 Nov 2004, 11:45
Post #52


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




O fi vorba de vreo axa ceva...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 8 Nov 2004, 11:53
Post #53


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




alezat chiulasa , bla bla bla ... dar mai exact CE ?


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 8 Nov 2004, 11:56
Post #54


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE(GeorgeB @ 8 Nov 2004, 12:53)
alezat chiulasa , bla bla bla ... dar mai exact CE ?
*


Stiu da' nu spun! Am promis.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 8 Nov 2004, 12:02
Post #55


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




mai , mie imi vin niste idei , DOAR ca ar costa peste 1000E ce idei imi vin mie ...
laugh.gif
sau chiar mai bine.

schimbat pistoane , schimbat axa cu came, supape samd ... injectoare bla bla bla , acum vin si eu cu o intrebare , cu chip ul cum ramane ? ca asta trebe sa stie de modificarile aduse ...
relantiul va sta pe la 1500, consumul va fi de vreo 20 , si puterea de vreo 110. cu car acc prog am calculat un demaraj de 10 sec, fata de 10.5 in cazul in care ai 95 cp . la 95 cp ajungi relativ repede , dar pana la 110 faci ce am enumerat eu mai sus .

not worth it .


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zzero
post 8 Nov 2004, 13:10
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 313
Joined: 19 July 04
From: Constanta




Hai mai Georgele ca esti aproape.Acum caut pistoane de Clio.Ca sa le modifice Claudiu.

Cat priveste chipul....am fost la baiatul unde l-am facut.Mi-a zis ca e mult mai bine acum ca am modificat si motorul.Setarile facute de el au un efect mai accentuat acum.

Acum ce ai enumerat tu:
-- Relantiul daca stii tu cum sa il faci sa stea la 1500 sa imi dai si mie de veste.Te rog.Ca este setat de computer si nu vrea nici mort sa treaca de 800.Chiar daca il cresti un pic mecanic, tot il aduce inapoi automat.Trebuie un program care sa poata modifica parametrii astia in chip.
-- Consumul este de ~10 l/100 in oras.Cu urcari frecevente(zilnic de cateva ori) in 6000 ture.
-- Nu am calculat demaraj 0-100, dar mi se pare mai rapid.Repet mi se pare.

P.S. Acum relantiul il am la 1200-1300 ture si nu se mai balbaie.Dar a fost nevoie de un baiat sa pacaleasca un pic un senzor.Treaba am facut-o tot mecanic.Pe tija ce actioneaza clapeta de aer este un surub care poate fi actionat doar cu un imbus.De acolo se regleaza.Tot timpul insa isi revenea la 800, acum i-a decuplat un senzor si vad ca nu mai am probleme.O sa ma ai interesez daca e vreo prob. cu senzorul ala.El zicea ca nu ar fi nimik.


--------------------
Dacia Solenza - CT-06-VRY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 8 Nov 2004, 13:16
Post #57


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




well, axa sportiva cere un relanti mai ridicat si limite de turatie tot asa de sus. problema este ca daca treci de 7000rpm iti trebuie alte pistoate , camasi samd.

mie imi la 11.2-11.3 in oras cu urcari frecvente la 6000rpm ohmy.gif


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sergiu
post 8 Nov 2004, 13:16
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 494
Joined: 23 May 02
From: Timisoara




QUOTE(zzero @ 8 Nov 2004, 15:10)
Hai mai Georgele ca esti aproape.Acum caut pistoane de Clio.Ca sa le modifice Claudiu.

Cat priveste chipul....am fost la baiatul unde l-am facut.Mi-a zis ca e mult mai bine acum ca am modificat si motorul.Setarile facute de el au un efect mai accentuat acum.

Acum ce ai enumerat tu:
-- Relantiul daca stii tu cum sa il faci sa stea la 1500 sa imi dai si mie de veste.Te rog.Ca este setat de computer si nu vrea nici mort sa treaca de 800.Chiar daca il cresti un pic mecanic, tot il aduce inapoi automat.Trebuie un program care sa poata modifica parametrii astia in chip.
-- Consumul este de ~10 l/100 in oras.Cu urcari frecevente(zilnic de cateva ori) in 6000 ture.
-- Nu am calculat demaraj 0-100, dar mi se pare mai rapid.Repet mi se pare.

P.S. Acum relantiul il am la 1200-1300 ture si nu se mai balbaie.Dar a fost nevoie de un baiat sa pacaleasca un pic un senzor.Treaba am facut-o tot mecanic.Pe tija ce actioneaza clapeta de aer este un surub care poate fi actionat doar cu un imbus.De acolo se regleaza.Tot timpul insa isi revenea la 800, acum i-a decuplat un senzor si vad ca nu mai am probleme.O sa ma ai interesez daca e vreo prob. cu senzorul ala.El zicea ca nu ar fi nimik.
*



Scuze ca ma bag si eu, cu intrebari si raspunsuri...
La chiulasa ti-a facut ceva? Gen port shaping?
Relanti-ul daca e mai sus e perfect! Probabil ca ti-a scos mufa de la motorasul pas cu pas, asa ca calculatorul saracul nu mai regleaza el nimic. Numai ca o sa consume ceva mai mult. Insa daca ai alte profile la ax, nu sta bine la relanti, asta e. Masinile de curse la relanti au totdeauna un rateu, o aprindere corecta (la fiecare cilindru) si zici ca motorul e terminat cand il auzi. Nu e bun amestecul, nu e bun timingul la supape pentru functionare corecta la relanti (dar nici nu sunt facute motoarele alea pentru relanti).
Crezi ca daca zici ideile ar putea si altii sa faca modificarile? Eu tot sunt curios, desi nu cred ca m-as baga sa modific chiar asa masina... Dar macar de dragul cunoasterii, tot sunt curios ce ti-a facut...


--------------------
Dacia SupeRNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zzero
post 8 Nov 2004, 13:23
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 313
Joined: 19 July 04
From: Constanta




Ai dreptate Sergiu.La relanti zici ca e varza motorul daca il auzi.Stiam asta de la masinile de raliu.Pt mine nu e o problema.Incearca tu insa sa ii convingi pe prietenii mei cum sta treaba.Eu am lasat-o moarta.Oricum cand m-am urcat cu cineva care se pricepea in masina...imediat m-a intrebat de axa.
Chiulasa nu am modificat-o, inca!!
Asa e, e vorba de mufa de la motorasul pas cu pas.Sa vedem cu consumul.Oricum s-a imbunatatit comportamentul pt ca sta turata cum trebuie acum si nu se mai balbaie.Iar la plecatul de pe loc asta conteaza.Pleaca mult mai usor.

This post has been edited by zzero: 8 Nov 2004, 13:26


--------------------
Dacia Solenza - CT-06-VRY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
X-28-TRA
post 9 Nov 2004, 12:51
Post #60


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 9 November 04




scuze ca ma bag si eu in discutzie dar daca masina lui vry trage de nu se poate dupa cum spune el eu imi iau gitu'l


dupa mine nu e asa aproape ca nu se simte cea ce a facut .eu unu m-am plimbat cu acea masina si ma asteptam la ceva fenomenal dar.........

dupa aceea l-am facut o tura si cu amea si acum astept raspuns de la el sa zica care mere mai bine

respect si sper sa nu se supere depre cea ce am zis


--------------------
DACIA SOLENZA - CT-28-TRA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2024 - 23:35
Forum Renault