DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

9 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Caraie cand introduc in marsarier

DomnulK
post 26 Oct 2004, 23:10
Post #1


ex kAndrei


Group: Members
Posts: 1.403
Joined: 7 September 03
From: Bucuresti




Am constatat ieri seara ca daca introduc mai repede in marsarier face un zgomot ciudat,ca un carait scurt.
Am fost la dealer<service>.S-au uitat aia la mine ca la masini straine si au zis: E de la ambreiaj...nu e reglat bine. Au trecut la reglarea ambreiajului....au masurat ceva la cablu si au trecut la strans suruburi.
Plec de la ei nu prea convins ca au rezolvat ceva. Ajung la scoala si dau sa parchez.Inevitabil bag masina in marsarier si Crrrrrrr!
Ma apuca toti nervii. Ma duc la ei inapoi. Ma duc direct la director<patron>. Asta suna pe un nene care era mai mare peste seful de atelier. Vine nenea. Vrea sa testeze si el masina sa vada cum face. O testeaza si surpriza....Aveam Dreptatre. Nenea zice: Da, asta nu am mai intalnit-o la Logan. Cheama pe doi nenea care fusesera " LA SPECIALIZARE". Trec la operatia care va asteptati, Imi regleaza cursa la pedala de ambreiaj. Dupa care ma invita politicos sa verific. Surpriza.....Crrrr.
Incep sa dea din colt in colt. Domnule ,nu e posibil!-zic ei. Eu le spun sa verifice sistemul de parghii. Ei trec la verificat suruburile. Ajung la concluzia ca e O.K.
Se mai sfatuiesc ce se mai sfatuiesc si ajung la concluzia ca trebuie sa o vada expertul de la Pitesti. Intreb : Cand vine expertul. Raspund: Cand vine casetofonul dumneavoastra,atunci o sa va sunam si o sa spuna el ce e defacut, iar pana atunci mergeti asa ca nu se intampla nimic.

Eu am cateva banuieli,dar nu stiu daca e asa. Voi ce parere aveti?

Banuielile mele:
1. Agata in sonda,contactorul de marsarier.
2. Sincronul este dus.

Orice alta sugestie e binevenita.

Oare sa ma duc cu masina eu la Pitesti?

Multumesc pentru sugestii.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 MPI 2004
Asfalt Uscat!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 26 Oct 2004, 23:16
Post #2


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




ulei e suficient in CV?


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laufery6
post 27 Oct 2004, 05:54
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 13 August 04
From: Constanta




Din cate stiu eu marsarier-ul nu este sincronizat. Restul vitezelor sunt sincronizate, dar marsarier-ul nu.


--------------------
Fiat Albea 2007 Dynamic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
inconturnabil
post 27 Oct 2004, 06:21
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 135
Joined: 14 July 04




In primul rand trebuie verificata timoneria, in service exista un dispozitiv special pentru reglat timoneria.
Daca ambreiajul nu este reglat bine iti face probleme in toate vitezele, deasemenea daca ai prea putin ulei cutia va "fluiera in toate treptele".
marsarier-ul la cutiile JH nu este sincronizat.
Daca timoneria este reglata cum trebuie, cursa de la ambreiaj este buna, cutia are nivelul la ulei in regula, fa scandal sa-ti dea cutia jos si sa o repare sau eventual sa o schimbe pe garantie.


--------------------
ALFA ROMEO GIULIETTA 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turatii
post 27 Oct 2004, 06:56
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 5 September 04




Nu e un defect de la ambreiaj. Daca era de la ambreiaj caraia in toate treptele, in special in a I-a si in marsarier. Problema e de maneta si timoneria pana la cutia de viteze. Deci sistemul de parghii de la maneta pana la cutia de viteze s-a dereglat. Chiar si foarte putin daca s-a deplasat, caraie in mersul inapoi. Problema e intalnita pe multe masini, unde intra relativ corect (dar mai greu) in toate treptele sincronizate, sau caraie (sau nu intra deloc...) in mersul inapoi. Deci, daca nu e cursa, care banuiesc ca au reglat-o mecanicii lui peste de la Dacia, atunci sus pe rampa si verificat tija de comanda a cutiei de viteze.


--------------------
Kia Ceed 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LucVer
post 27 Oct 2004, 08:09
Post #6


Membru foarte autentic! ;-)


Group: Members
Posts: 240
Joined: 9 October 03
From: Brasov




La mine produce zgomotul asta doar atunci cand masina nu s-a oprit complet din mersul inainte si incerc sa bag in marche-arriere.

Dar cred ca e normal sa faca asa si vina e la mine, nu?


--------------------
Renault Fluence Expression Plus 1.6 16v 2011 - BV xx XXX
ex-Logan Laureate 1.4

Fortza fie cu tine! - Star Wars
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turatii
post 27 Oct 2004, 08:15
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 5 September 04




QUOTE(LucVer @ 27 Oct 2004, 09:09)
La mine produce zgomotul asta doar atunci cand masina nu s-a oprit complet din mersul inainte si incerc sa bag in marche-arriere.

Dar cred ca e normal sa faca asa si vina e la mine, nu?
*




Toate fac asa cand masina e inca in mers, din cauza faptului ca treapta de marche-arriere nu e sincronizata. E mai bine sa stai pe loc...


--------------------
Kia Ceed 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
algor
post 27 Oct 2004, 08:17
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 158
Joined: 4 December 03
From: iassy




QUOTE(LucVer @ 27 Oct 2004, 10:09)
La mine produce zgomotul asta doar atunci cand masina nu s-a oprit complet din mersul inainte si incerc sa bag in marche-arriere.

Dar cred ca e normal sa faca asa si vina e la mine, nu?
*




este normal....asa patesc si eu ..un cirit scurt si infundat cind schimb din I in marsalier..in cazul parcarilor bineinteles...atunci cind masina se afla in miscare. eu zic ca e normal. Atunci cind e oprita, intra in marsalier fara zgomot si foarte usor!


--------------------
LOGAN PREFERANCE - Tico SL
Sa traiti - bine!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valix
post 27 Oct 2004, 08:48
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 340
Joined: 5 January 04
From: Bucuresti




N-as vrea sa te sperii, dar chestia asta am patit-o si eu la DSN, la 5.000 km. Pe langa faptul ca imi caraia, se simtea si un mic soc in masina, o mica zguduitura. Era de vina pinionul de marsarier din cutie. M-am dus la CNCD in Pitesti si l-am schimbat pe garantie.


--------------------
Skoda Octavia 2
1.6 MPI 102 CP
Elegance, full options
Neagra, interior bej
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 27 Oct 2004, 08:52
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




Nici eu nu inteleg cum de ciriie. Daca masina sta ori intra ori nu intra (ori intra greu).
Totusi in stationare nu are cum sa ciriie.
Esti sigur ca te opresti complet ?


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sclaud
post 27 Oct 2004, 10:23
Post #11


Status: activ


Group: Members
Posts: 480
Joined: 24 July 04
From: Brasov




Si mie mi se intampla cateodata cand schimb din I in marchearriere dar am observat ca maneta schimbatorului nu trebuie dusa prea mult inspre dreapta (inainte de marchearriere) si atunci nu caraie.

This post has been edited by Obscuru: 27 Oct 2004, 10:24


--------------------
none none 2019 - BV-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DomnulK
post 28 Oct 2004, 00:07
Post #12


ex kAndrei


Group: Members
Posts: 1.403
Joined: 7 September 03
From: Bucuresti




Am sunat la VC si imi trimit expert sa vada ce are. Astept sa ma sune si va tin la curent.
Caraie cand o introduc mai repede in marsarier. daca o bag usor.....se simte o piedica ,dar nu mai caraie.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 MPI 2004
Asfalt Uscat!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ake
post 28 Oct 2004, 15:17
Post #13


Morderator


Group: Moderatori
Posts: 1.040
Joined: 6 July 04
From: Bucuresti




OFF topic
QUOTE(kAndrei @ 26 Oct 2004, 23:10)
Intreb : Cand vine expertul. Raspund: Cand vine casetofonul dumneavoastra,

Ai patit atatea trasnai cu masina asta noua in asa de scurt timp, incat ma intreb.Ori esti foarte ghinionist, ori esti foarte carcotas.

ON topic
daca caraie in continuare si mergi cu ea, nu se poate strica mai tare? Ma gandesc sa nu pateasca ceva pinioanele. Sau te-aus mecanicii sa mergi asa cu ea in continuare in ideea ca oricum vor schimba cutia de viteze


--------------------
(si) Dacia Logan Laur.1.4
"Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLORO
post 28 Oct 2004, 21:17
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 22 October 04
From: Cluj-Napoca




Cea mai plauzibila cauza, dupa parerea mea:
te grabesti prea tare cu introducerea in marche-arriere , astfel incat autovehiculul nu se opreste complet si deci arborele secundar din cutia de viteze nu se opreste din miscarea de rotatie si asta in combinatie cu faptul ca mersul inapoi nu e sincronizat rezulta crrrrrrrr
Ambreiajul poate fi o cauza (placa nu bebraiaza cmplet) insa daca zici ca l-au reglat atunci................
Timoneria.... nu prea cred , atunci ar trebui sa nu iti intre in treapta de mers inapoi sau sa intre fff greu (nu stiu care e sistemul pt ca inca nu am vazut)
Posibil ceva pinion uzat( deja????????????).
Tare-a curios care e problema!!!!!!!!!
Tine-ne la curent cu parerea expertului excl.gif excl.gif excl.gif
biggrin.gif


--------------------
ex. Dacia Logan Laureate 1.6 2005
VW PASSAT 1.9 TDI stock 131 CP -> CIP 165 CP, 6 TREPTE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexV
post 29 Oct 2004, 00:30
Post #15


Admin?


Group: Admin
Posts: 2.553
Joined: 4 December 02
From: Bucuresti




o rezolvare nu pot sa iti dau ca nu s-a gasit una pana acum, dar daca vrei un sfat.

bagi in treapta I inainte de marsarier. nu mai caraie nimic.

o zi buna.


--------------------
Toyota RAV4 2.0
"Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dragos
post 29 Oct 2004, 08:34
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 17 August 04
From: Galati




QUOTE(FLORO @ 28 Oct 2004, 21:17)
Cea mai plauzibila cauza, dupa parerea mea:
te grabesti prea tare cu introducerea in marche-arriere , astfel incat autovehiculul nu se opreste complet...

Asa am patit si eu azi... Deh, nu-s grabit, doar... neatent. blink.gif


--------------------
Dacia Solenza 1.4MPI Clima - ...
Posesor de Solenza...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bassfreak
post 29 Oct 2004, 09:05
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 897
Joined: 29 August 04
From: Bucuresti




Si la mine caraie cateodata cand introduc in marsarier, chiar daca masina e oprita pe loc.
Se simte exact cum a descris Valix la DSN, un carait si un mic soc in toata masina.

E cam enervant, parca as fi intr-un tractor.


--------------------
Dacia Logan 2004 Ambiance
Renault Clio Bicorp 2002 Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 29 Oct 2004, 11:00
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Daca masina e oprita si totusi caraie atunci e de la ambreiaj. Nu debraiaza complet. Ori e reglat prost (tine foarte jos), ori placa de presiune e defecta.
Mai e o posibilitate, avand in vedere ca masina e noua. Sa fie ferodoul discului putin mai mare decat ar trebui si sa atinga de placa. In cazul asta se toceste destul de repede marginea discului si problema se rezolva de la sine. Am patit eu asta cand am schimbat discul si placa la berlina. Ambele erau piese originale "Dacia Groupe Renault" 022.gif

This post has been edited by cristidb: 29 Oct 2004, 11:04


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu77
post 29 Oct 2004, 15:56
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 11 August 03
From: Bucuresti




pt cineva care are cartea utilizatorului sau cartea tehnica a Loganului si e admin: Daca scrie ca marche-arriere nu e sincronizat stergeti threadul asta!


--------------------
Dacia SupeRNova Rapsodie - B-29-EZI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 29 Oct 2004, 16:50
Post #20


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




QUOTE(andu77 @ 29 Oct 2004, 17:56)
pt cineva care are cartea utilizatorului sau cartea tehnica a Loganului si e admin: Daca scrie ca marche-arriere nu e sincronizat stergeti threadul asta!
*


Si daca nu e sincronizat trebuie sa caraie? Stii ce inseamna sa fie sincronizat si la ce foloseste un sincron? Inainte sa ne consideri pe toti idioti mai citeste cate ceva.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DomnulK
post 1 Nov 2004, 21:15
Post #21


ex kAndrei


Group: Members
Posts: 1.403
Joined: 7 September 03
From: Bucuresti




QUOTE(AlexV @ 29 Oct 2004, 02:30)
o rezolvare nu pot sa iti dau ca nu s-a gasit una pana acum, dar daca vrei un sfat.

bagi in treapta I inainte de marsarier. nu mai caraie nimic.

o zi buna.
*


Asta mi-au zis si cei de la service ca sa scape de mine.
A venit azi echipa de la Dacia. Au reglat din nou ambreiajul si surpriza......a facut acelasi lucru. S-au uitat aia la mine cum bag in marsarier si mi-au spus, dupa care mi-au pus la dispozitie toate Loganurile din curte sa probez marsarierul. Constatare: TOATE FAC LA FEL DACA VREI SA BAGI REPEDE IN MARSARIER, inclusiv masina lor cu care facusera vreo 30.000 de kilometri; cele de 1.4 care abia sosisera in curtea dealerului,cele de 1.6 care erau la pregatire pentru vanzare.
Acum m-am linistit......era piticul meu de pe creier si graba.
Am mai constatat ca fenomenul e mai pregmnant daca masina se misca chiar si cativa milimetri.
Asa ca : fericiti cei cu DSN.... care cica au sincron pe marsarier si multa grija la manevra celor ce au sau vor avea logan!


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 MPI 2004
Asfalt Uscat!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dragos
post 2 Nov 2004, 09:29
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 17 August 04
From: Galati




Normal, cutie de oameni saraci (JH1)...
Acu' ma 'framant': in echiparea 1.4 pt. Renault (nu 'by Renault') vor reveni la JH3? rolleyes.gif


--------------------
Dacia Solenza 1.4MPI Clima - ...
Posesor de Solenza...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sergiu
post 2 Nov 2004, 09:37
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 494
Joined: 23 May 02
From: Timisoara




Doar o intrebare:
ce inseamna ca introduci repede in marsarier? Apesi ambreiajul si introduci imediat? Ai incercat sa apesti ambreiajul, sa il tii apasat 3-4 secunde si sa introduci pe urma?


--------------------
Dacia SupeRNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vad
post 2 Nov 2004, 12:40
Post #24


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




QUOTE(Obscuru @ 27 Oct 2004, 11:23)
Si mie mi se intampla cateodata cand schimb din I in marchearriere dar am observat ca maneta schimbatorului nu trebuie dusa prea mult inspre dreapta (inainte de marchearriere) si atunci nu caraie.
*


acelasi lucru patesc si eu, mai ales daca masian a fost oprita un timp in viteza a-1-a, daca pornesc motorul si incerc sa bag in marchearriere, de multe ori nu imi cupleaza (ce nu pot sa va zic) insa becurile se aprind in spate, insa daca nu fac cursa cu maneta mult catre dreapta, surpriza, intra foarte frumos (parca si-ar fi facut un joc il lacasul de acolo). ce sa ii faci, trebuia sa uitam noi ca mergem TOTUSI cu o DACIA chiar si by reno!


--------------------
logan laureate 1.6 - bz xx vad
iaca si eu pe aici ma bag in seama ... poate invat si eu cate ceva de la cineva ... sau mai invata si altii de la mine!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DomnulK
post 5 Nov 2004, 02:26
Post #25


ex kAndrei


Group: Members
Posts: 1.403
Joined: 7 September 03
From: Bucuresti




QUOTE(Sergiu @ 2 Nov 2004, 11:37)
Doar o intrebare:
ce inseamna ca introduci repede in marsarier? Apesi ambreiajul si introduci imediat? Ai incercat sa apesti ambreiajul, sa il tii apasat 3-4 secunde si sa introduci pe urma?
*


Repede inseamna: intervalul de timp in care faci operatia <adica sa duci levierul,schimbatorul,in pozitia de marsariaer>sa fie cat mai scurt ,cca 1 secunda. Nu ca aia de la service care faceau operatia in 4-5 secunde.

OFF TOPIC
BTW sunt unele situatii in care 3-4 secunde reprezinta diferenta intre a trai si a te chinui prin spitale<daca nu mai rau>.
Poate mi s-a parut mie ,dar intrebarea ta e putin malitioasa. Daca nu,atunci poate imi spui si mie unde vrei sa ajungi cu discutia.

Oricum,o iau ca pe o sugestie si ITI MULTUMESC PENTRU SFAT!


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 MPI 2004
Asfalt Uscat!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sergiu
post 5 Nov 2004, 10:10
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 494
Joined: 23 May 02
From: Timisoara




Inca o intrebare: cei de la service presupun ca tin si ambreiajul apasat in cele 4-5 secunde, nu? Si tu nu il tii apasat perioada aia, la tine totul e sub o secunda?

Offtopic - am fost tentat sa nu-ti mai raspund deloc! Nu mi se pare malitioasa intrebarea mea, intentia nicidecum nu a fost asta. A fost o intrebare ca sa incerc sa imi dau seama de ce iti caraie cutia. Te asigur ca daca in situatiile alea unde 3-4 secunde conteaza pentru siguranta ta caraie, dar totusi intra, o poti folosi linistit in rest, asteptand cele 4-5 secunde. Asta daca nu te baga in spital ideea ca ai dat atatia bani pe Logan, care nu se poate baga in marsarier in 1 secunda! Acum, scuze, da, am fost malitios!

Explicarea motivului caraitului (e doar o presupunere, dati cu pietre daca gresesc): cand ambreiajul nu este apasat, arborele primar din cutie este actionat. Dupa apasare, arborele continua sa se invarteasca (inertia, frecari interne f. mici, ca e masina noua), asa ca e clar ca nu o sa intre in marsarier pentru ca nu exista sincronul care sa il aduca la turatia necesara (adica sa il opreasca), caraie, pentru ca acei "dog-teeth" (nu stiu termenul in romana) freaca cu locasurile in care ar trebui sa intre, practic prin frecarea aia e oprit arborele. Dupa ce ii scade turatia (sau e oprit complet), intra, evident.
O alta cauza poate fi intr-adevar ambreiajul care nu decupleaza complet. Desi nu vad de ce atunci dupa 4-5 secunde de asteptare ar intra frumos, ar trebui sa caraie la fiecare cuplare a mersului inapoi.


--------------------
Dacia SupeRNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 5 Nov 2004, 11:23
Post #27


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




QUOTE(Sergiu @ 5 Nov 2004, 12:10)
Explicarea motivului caraitului (e doar o presupunere, dati cu pietre daca gresesc): cand ambreiajul nu este apasat, arborele primar din cutie este actionat. Dupa apasare, arborele continua sa se invarteasca (inertia, frecari interne f. mici, ca e masina noua), asa ca e clar ca nu o sa intre in marsarier pentru ca nu exista sincronul care sa il aduca la turatia necesara (adica sa il opreasca), caraie, pentru ca acei "dog-teeth" (nu stiu termenul in romana) freaca cu locasurile in care ar trebui sa intre, practic prin frecarea aia e oprit arborele. Dupa ce ii scade turatia (sau e oprit complet), intra, evident.
O alta cauza poate fi intr-adevar ambreiajul care nu decupleaza complet. Desi nu vad de ce atunci dupa 4-5 secunde de asteptare ar intra frumos, ar trebui sa caraie la fiecare cuplare a mersului inapoi.
*



Din cate stiu eu pentru mersul inapoi e acelasi sistem la cutia asta ca si la berlina, nova, SN, solenza, care nu fac asa. Cand cutia e noua frecarile sunt mai mari nu mai mici. Sa fie atat de mici frecarile incat sa aiba nevoie de 5 sec sa se opreasca?!! Nu prea imi vine sa cred. Cu toate ca daca ambreiajul nu ar decupla complet ar trebui sa caraie mai tare dupa 5 sec decat dupa 1.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSaiLor
post 5 Nov 2004, 19:31
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 367
Joined: 6 April 04
From: Constanta




Cred ca se referea la frecarile dintre placa de presiune, disc si volanta in special. Intradevar frecarile la o cutie noua sunt mai mari deci timpul in care arborele ajunge la turatia 0 este mai mic. Dar tot din cauza ca este noua cutia dintzii angrenajelor nu s-au "aranjat " perfect. Iar la batranele berline nici nu vreau sa-mi aduc aminte cum fac cand introduci in marsalier daca te grabesti ...


--------------------
Audi A4 1.9 TDI Clio 1.5 dCi - CT - 0123
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DomnulK
post 5 Nov 2004, 23:56
Post #29


ex kAndrei


Group: Members
Posts: 1.403
Joined: 7 September 03
From: Bucuresti




QUOTE(Sergiu @ 5 Nov 2004, 12:10)
Inca o intrebare: cei de la service presupun ca tin si ambreiajul apasat in cele 4-5 secunde, nu? Si tu nu il tii apasat perioada aia, la tine totul e sub o secunda?

Offtopic - am fost tentat sa nu-ti mai raspund deloc! Nu mi se pare malitioasa intrebarea mea, intentia nicidecum nu a fost asta. A fost o intrebare ca sa incerc sa imi dau seama de ce iti caraie cutia. Te asigur ca daca in situatiile alea unde 3-4 secunde conteaza pentru siguranta ta caraie, dar totusi intra, o poti folosi linistit in rest, asteptand cele 4-5 secunde. Asta daca nu te baga in spital ideea ca ai dat atatia bani pe Logan, care nu se poate baga in marsarier in 1 secunda! Acum, scuze, da, am fost malitios!

Explicarea motivului caraitului (e doar o presupunere, dati cu pietre daca gresesc): cand ambreiajul nu este apasat, arborele primar din cutie este actionat. Dupa apasare, arborele continua sa se invarteasca (inertia, frecari interne f. mici, ca e masina noua), asa ca e clar ca nu o sa intre in marsarier pentru ca nu exista sincronul care sa il aduca la turatia necesara (adica sa il opreasca), caraie, pentru ca acei "dog-teeth" (nu stiu termenul in romana) freaca cu locasurile in care ar trebui sa intre, practic prin frecarea aia e oprit arborele. Dupa ce ii scade turatia (sau e oprit complet), intra, evident.
O alta cauza poate fi intr-adevar ambreiajul care nu decupleaza complet. Desi nu vad de ce atunci dupa 4-5 secunde de asteptare ar intra frumos, ar trebui sa caraie la fiecare cuplare a mersului inapoi.
*



Sergiu, nu am vrut sa te supar.....dar asa am avut eu senzatia....poate si pentru faptul ca eram cam obosit....
Fenomenul e putin altul si nu depinde de cat de mult tii pedala de ambreiaj apasata sau de cat de repede bagi in marsarier. Se datoreaza miscarii masinii. DACA MASINA NU SE OPRESTE,FARA A SE MAI MISCA CHIAR SI 2-3 MM,ATUNCI FACE ACEL ZGOMOT.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 MPI 2004
Asfalt Uscat!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GolfIII
post 6 Nov 2004, 07:46
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 506
Joined: 5 April 04




Mai oameni buni, eu cred ca nu aveti probleme si voi vi le doriti cu orice pret. wub.gif Toate masinile din lume fac exact la fel in conditiile precizate de tine.


--------------------
Volkswagen Golf III 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
9 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th April 2024 - 21:37
Forum Renault