DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> pedala de frana tine mai jos, Frana

bonecristian
post 29 Aug 2007, 14:26
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 27 February 07




Salut,
Am o Dacie Break din 2002 si de ceva vreme pedala de frana tine mai jos, aproape de podea. Frana tine bine dar problema este ca tine asa de jos si pe langa asta de cateva zile se aude si un scartait la roata din stanga fata. In rest e ok, lichidul de frana este la nivel normal.

Multumesc!


--------------------
dacia 1310 2002 Break - b 56 wll
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad toz
post 29 Aug 2007, 14:29
Post #2


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




De cand nu ai mai schimbat placutele de frana?Verificale ca sar putea sa fie pe duca.


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bonecristian
post 29 Aug 2007, 14:33
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 27 February 07




Placutele si sabotii sunt buni ,ca asta am crezut si eu la inceput.


--------------------
dacia 1310 2002 Break - b 56 wll
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad toz
post 29 Aug 2007, 14:36
Post #4


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




la break nu stiu cum e pe spate ,dar verifica pistonasele de pe spate sa nu curga lichid pe langa ele.


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bonecristian
post 29 Aug 2007, 14:40
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 27 February 07




Ok mersi de ajutor, ideea este ca lichidul este intact si de asta cred ca nu are pierderi pe la nici o roata plus ca m-am si uitat si nu este umed nimic pe acolo


--------------------
dacia 1310 2002 Break - b 56 wll
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YO4RLP
post 29 Aug 2007, 14:42
Post #6


membru radioactiv


Group: Members
Posts: 331
Joined: 20 December 05
From: Galați




Mă bag și eu: o aerisire a frânelor, de când n-ai mai făcut?


--------------------
Dacia SuperNova Confort 2002 - GL-06-EAF
Cine vrea, găsește posibilitați; cine nu vrea, găsește scuze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bonecristian
post 29 Aug 2007, 14:46
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 27 February 07




Uite o aerisire nu am facut si am mai primit sfatul asta dar ma gandeam ca daca nu am pierdut lichid nu am de ce sa fac, dar o sa incerc sa vad daca rezolv. Cred ca pana la urma le incerc pe toate smile.gif . Mersi de ajutor


--------------------
dacia 1310 2002 Break - b 56 wll
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YO4RLP
post 29 Aug 2007, 14:51
Post #8


membru radioactiv


Group: Members
Posts: 331
Joined: 20 December 05
From: Galați




Asta e simptomul pentru frâne neaerisite: pedala ține jos. Cumpără și un bidonaș cu lichid de frână, să completezi după aia nivelul. Baftă! smile.gif


--------------------
Dacia SuperNova Confort 2002 - GL-06-EAF
Cine vrea, găsește posibilitați; cine nu vrea, găsește scuze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bonecristian
post 29 Aug 2007, 14:57
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 27 February 07




Multumesc frumos, diseara dupa ce ajung acasa am programare... aerisirea franelor. daca nici dupa asta nu se rezolva o duc la mecanic, ca deja e suparator.


--------------------
dacia 1310 2002 Break - b 56 wll
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 29 Aug 2007, 15:31
Post #10


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




inainte sa te apuci sa faci aerisirea roata cu roata .... fa pe cea a pompei .... ai ceva sanse sa reziolvi dpar de acolo fara sa mai fie nevoie sa te tavalesti pe sub masina


--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX 2005 / 1993 / 1999 - B55MGY
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bonecristian
post 29 Aug 2007, 15:50
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 27 February 07




fac aerisirea pompei intai si dupa aia cum e cu rotile la brek? prima care trebuie aerisita este cea de langa rezervor si dupa aceea drepta fata sau care este ordinea?


--------------------
dacia 1310 2002 Break - b 56 wll
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YO4RLP
post 29 Aug 2007, 15:57
Post #12


membru radioactiv


Group: Members
Posts: 331
Joined: 20 December 05
From: Galați




Uite la aerisirea pompei nu m-am gândit sad.gif
La roți, se începe cu cea mai depărtată de volan și se termină cu cea mai apropiată. Astfel:
1 - stânga spate
2 - dreapta spate
3 - dreapta față
4 - stânga față

This post has been edited by YO4RLP: 29 Aug 2007, 19:45


--------------------
Dacia SuperNova Confort 2002 - GL-06-EAF
Cine vrea, găsește posibilitați; cine nu vrea, găsește scuze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi74
post 29 Aug 2007, 15:58
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 154
Joined: 15 July 05




Daca ai de mult timp (vreo 2 ani) lichidul de frana, ar fi cazul sa-l schimbi pe tot. Pare o banalitate dar nu este. E fapt dovedit.


--------------------
Dacia Logan 1.2 16v 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLP
post 29 Aug 2007, 19:20
Post #14


Sef de trib


Group: Members
Posts: 1.120
Joined: 8 April 04
From: Bucuresti-Titan




Frana de mana nu tine mai sus acum? Eventual abia tine? Cand se slabeste frana de mana asta e simptomul.....


--------------------
. . .
Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvanarghius
post 29 Aug 2007, 21:11
Post #15


satanic dacia


Group: Members
Posts: 150
Joined: 25 August 07




uite la BRECK e exact, sistemul de franare, ca la dacia berlina. pa spate ferodourile si toata partea acea este un pic mai mare dar in rest e la fel. tongue.gif


--------------------
dacie dacia 1310 1987 tx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
didosdoru
post 29 Aug 2007, 21:57
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 414
Joined: 2 July 05




Din cate stiu eu lichidul din circuitul de franare se schimba l maxim 2 ani.Lichidul de frana isi pierde in timp proprietatile,din cauza asta apar probleme la sistemul de franare,ruginesc pistonasele, se duc garniturile din pompa.Eu fac o revizuire a intreg sistemului de franare la fiecare 2 ani sau 60000 km si nu am avut niciodata probleme cu franele.


--------------------
Dacia/Opel Pick-Up/Logan MCV/Astra G 2003/2009/2000 - GL O6 HKV / 53 DGD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
KTC
post 30 Aug 2007, 10:44
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 341
Joined: 3 May 06
From: BUC -IF




nu-i mai dati atatea sfaturi de aerisire, odata ce a zis ca frana tine bine dar tine la fund si nu a curs lichid pe nicaieri.
Vad ca nimeni nu pomeneste nimic de reglarea sabotilor care in timp se tocesc si se mareste cursa dintre ferodou tambur ... si frana tine bine ... dar mult mai la fund.

Sistemul de autoreglare ca de obicei nu merge deloc. Da-i jos rotile de pe spate si iti reglezi din acei zimti ferodourile pana cand iti intra tamburul aproape fix. (aproape sa-ti atinga ferodourile pe tambur) ... in felul asta cand apesi frana pistonasul o sa faca cursa mai mica deci o sa-ti tina si pedala de frana mai sus.

chestia asta cu reglarea sabotilor de frana o fac odata pe an. Si eu si inca un prieten patim cam la fel. degeaba aerisesti daca nu ai bine facuta acea distanta.

Si da, break sau berlina tot aia e.

This post has been edited by KTC: 30 Aug 2007, 10:46


--------------------
Dacia 1310 `85 (54cp) - IF 75 KTC
BMW 325i `93 (192cp) - B 95 KTC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 30 Aug 2007, 10:50
Post #18


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Daca sunt cu autoreglare se poate face in felul urmator ,asa am facut si eu ,(tot pe forum am citit) daca sistemul de autoreglare functioneaza corect poti sa tragi frana de mana si apoi in 10 secunde sa apesi frana si atunci ar trebui sa iti tina sus,cel putin asa ii la mine ..


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ageana
post 30 Aug 2007, 11:24
Post #19


->


Group: Members
Posts: 1.885
Joined: 9 September 06




Poti sa repeti te rog operatiunea? Eu am inteles ca treg frana de mana, iar dupa 10 sec. apas frana. Dupa care o sa tina pedala mai sus. E corect asa?
La mine tine frana bine. dar tine tot jos. La masinile mai noi (tot 1310) am vazut ca tine foarte sus, adica imediat ce o apesi franeaza. As vrea sa fie si la mine la fel.


--------------------
Ideal Pro Rider 2009
Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner.
Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 30 Aug 2007, 11:29
Post #20


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




schimba pompa.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ageana
post 30 Aug 2007, 11:36
Post #21


->


Group: Members
Posts: 1.885
Joined: 9 September 06




O sa merg zilele astea la un mecanic sa-mi faca absolut tot ce tine de frane, si vad cum se comporta dupa.
De ce zici ca e de la pompa din moment ce franeaza bine, intr-adevar, mai jos, dar franeaza.


--------------------
Ideal Pro Rider 2009
Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner.
Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 30 Aug 2007, 12:13
Post #22


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Deci ma repet :daca sistemul de autoreglare functioneaza corect poti sa tragi frana de mana si apoi in 10 secunde sa apesi frana o data sau de 2 ori mai puternic dar nu atat cat sa iti etalezi muschii ,apoi lasi frana de mana jos si mai faci vreo 2 pedale si ar trebui sa ai pedala mai sus ,asta cu conditia ca tot sistemul de franare pe spate sa fie etans ,nu trebuie neaparat sa curga lichid ca sa traga aer ,si sabotii pe spate sa nu fie la "capatul vietii" tongue.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 30 Aug 2007, 12:16
Post #23


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(ageana @ 30 Aug 2007, 11:36)
De ce zici ca e de la pompa din moment ce franeaza bine, intr-adevar, mai jos, dar franeaza.
*




schimba pompa..daca vrei sa prinda sus. Altceva n-ai ce-i face, si a mea prinde dupa jumatea cursei, dar prinde bine, am incercat toate solutiile sa o fac sa prinda mai sus, nu se poate.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paca
post 31 Aug 2007, 10:02
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 559
Joined: 1 August 07




Si eu am berlina si tot jos prinde...le-am aerisit dar degeaba...ce-i drept nu stiu in ce stare se afla placutele...are idee cineva cat sunt nijte placute de frana ?


--------------------
Dacia 1310 berlina 1997 - IS 91 VIC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 31 Aug 2007, 10:39
Post #25


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.230
Joined: 24 June 07




Vreo 25-30 RON, de origine cica. Bine ca pot fi contrafacute dar...


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
KTC
post 31 Aug 2007, 12:03
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 341
Joined: 3 May 06
From: BUC -IF




am luat eu de origine si se tin destul de bine. Primele zile au fost mai aiurea pana au inceput sa se formeze dar acum merg f bine.
Si nu va mai plangeti ca doar sunt consumabile. si 25 de ron setul (sa ziceti merci) ... probabil nu v-ati uitat cat costa placutele la cele straine.


--------------------
Dacia 1310 `85 (54cp) - IF 75 KTC
BMW 325i `93 (192cp) - B 95 KTC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 31 Aug 2007, 12:27
Post #27


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




crede-ma ca prefer straine la pret triplu in locul c@c@turilor de 25 de lei wink.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 31 Aug 2007, 12:31
Post #28


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.230
Joined: 24 June 07




D-asta ma abtin si eu sa le schimb, chit ca-mi scartaie una pe stanga de vreo 3500km. As lua ceva strain si mai bun, sa nu mai aud 10.000 de kilometri un scart din partea lor.
Un bun exemplu, placutele originale de pe Cielo-ul pe care-l au ai mei au inceput sa dea semne de oboseala dupa 70.000km si 11 ani. Cand le-am schimbat am constatat ca doar una era mai tocita, restul fiind cam jumate tocite. Am pus d-alea de vreo 30 de lei. Deja incep sa aud scarturi, dupa vreo 6 luni si 15.000km(in mare parte extraurbani).
Ce se recomanda pentru Dacie, Ferodo parca?


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
KTC
post 31 Aug 2007, 13:06
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 341
Joined: 3 May 06
From: BUC -IF




cand am spus straine ma refeream la placutele pentru masinile de afara, peugeot, bmw, etc.

25 ron pt 25.000 km cat tin la o dacie. Faceti un calcul ...
da gata, deja deviem de la topic. tongue.gif

This post has been edited by KTC: 31 Aug 2007, 13:08


--------------------
Dacia 1310 `85 (54cp) - IF 75 KTC
BMW 325i `93 (192cp) - B 95 KTC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paca
post 3 Sep 2007, 08:00
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 559
Joined: 1 August 07




mie mi se pare etic si moral sa schimbi placutele la un 10 mii...plus celelalte consumabile tongue.gif


--------------------
Dacia 1310 berlina 1997 - IS 91 VIC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2024 - 02:09
Forum Renault