Modificare cursa la pedale, opinii
Modificare cursa la pedale, opinii
raven80 |
29 Oct 2004, 09:06
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 28 October 04 |
|
||
--------------------
dacia
1300 din '77
- Furia verde
|
|||
bogdan3l |
29 Oct 2004, 17:40
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 257 Joined: 4 August 04 From: Bucuresti |
zi si tu la care pedale....
|
--------------------
Renault
Megane
2007
|
|
KAP0NNE |
30 Oct 2004, 22:27
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 20 October 04 |
da, la care pedale, ca la aia de frana e bine sa ai o cursa mai mică!
|
--------------------
DACIA
1300
- db 78 yon cu dacia am ajuns mecanic...
|
|
raven80 |
1 Nov 2004, 07:20
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 28 October 04 |
Pai la ambreiaj si frana .
|
--------------------
dacia
1300 din '77
- Furia verde
|
|
DodoBird |
5 Nov 2004, 21:44
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti |
QUOTE(raven80 @ 1 Nov 2004, 07:20) frana : cursa libera =5cm .... se masoara cu origla care se aseaza paralel cu directia deplasarii pedalei de frana. dupa acesti cm frana impinge pracric in pistonul pompei centrale. modificarea SIDTANTEI SE FACE DIN SPARELE PARTII DE SUS A PEDALEI FOARTE APROAPE DE PUNCTUL DE PRINDERE (AX PEDALIER). AICI NSPATELE PEDALEI ESTE O TIJA CARE SE ROTESTE MODIFICAND DISTANTA ..DUPA CE IN PREALABIL SE SLABESTE PIULITA DE BLOCARE DIN CAPATUL EI ..... DUPA REGLARE NU UITA SA ASTRANGI LA LOC PIULITA .... Oricum nu e ste chiar farmacie .... vezi daca ai cursa foarte scurta sa nu fie cumva ceva blocat ..... etriere incinse etc respectiv o intarire cudata pe masura ce franezi ..... ceea ce este insa cu totul altceva .......si e alta discutie pedala de ambreaj cursa libera = 20cm masurata la fel ... atentie sa ai arcul de rapel in stare de funtionare .... el este sus lana axul pedalier .... de obicei se rupe ... jocul se regleaza din capatul cablului de ambreaj din partea opusa pedalei ,, sub capota , la parghia ce actioneaza ambreajul .. acolo este un sistem piulita si contra piulita .....in genereal jocul ambreajului se regleaza astvel incat atunci cand tragi de cablu ...puferul rotund tamponul din capatul cablului spre parghie (cilindric circa4 cum diam ) sa salte fata de tabla de prindere circa 5 cm. |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
DodoBird |
5 Nov 2004, 21:48
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti |
|
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
raven80 |
8 Nov 2004, 08:02
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 28 October 04 |
Mersi pt. raspuns.
|
--------------------
dacia
1300 din '77
- Furia verde
|
|
dragos.a |
10 Nov 2004, 13:08
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 9 November 04 |
Cu cat cursa la pedale este mai mica avantajul este ca,comenzile sunt mai rapide si cu un minim de efort.
|
--------------------
dacia 1310
berlina injectie
2000 4x4 dacia papuc injectie 2002
|
|
ViperRS |
23 Aug 2005, 09:27
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 712 Joined: 20 September 04 From: Cluj Napoca |
Daca ambreiajul tine sus cum se poate face sa prinda putin mai jos???
De asemenea pedala se apasa foarte usor si cand plec de pe loc mi se pare ca incepe sa prinda dar nu pot sa il las violent adica nu are un loc in care sa prinda tare adica sa aiba forta de transmitere la roti e greu la urcatul bordurilor ca nu pot lucra din ambreiaj bine si tre as turez motorul ca nu are forta. Daca nu am fost coerent cu explicatia intrebati-ma si o sa mai incerc sa explic fenomenul |
--------------------
Dacia
1310
- cj Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
|
|
argon |
23 Aug 2005, 10:57
Post
#10
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
ca ambreajul sa prinda mai jos, trebuie strans cablul.
Se face cu ajutorul a 2 chei de 10, una neaparat scurta |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
diaconuliviu |
23 Aug 2005, 11:34
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere |
QUOTE(ViperRS @ 23 Aug 2005, 09:27) Daca ambreiajul tine sus cum se poate face sa prinda putin mai jos??? De asemenea pedala se apasa foarte usor si cand plec de pe loc mi se pare ca incepe sa prinda dar nu pot sa il las violent adica nu are un loc in care sa prinda tare adica sa aiba forta de transmitere la roti e greu la urcatul bordurilor ca nu pot lucra din ambreiaj bine si tre as turez motorul ca nu are forta. Daca nu am fost coerent cu explicatia intrebati-ma si o sa mai incerc sa explic fenomenul Nu, n-ai fost coerent; daca ce spun e corect, inseamna ca ti-am ghicit spusele. Ca sa prinda mai jos, trebuie sa-i lasi "garda" sau "cursa moarta" mai mare Adica reglezi cum spunea DodoBird acea cursa la 8 mm si nu 4-5 cum e normal. Mai mult nu, e posibil sa iasa "butoiasul" din furca de debraiere. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
ViperRS |
23 Aug 2005, 11:39
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 712 Joined: 20 September 04 From: Cluj Napoca |
Nu se poate face cumva sa prinda mai tare (adica placa de presiune sa apese mai tare discul cred)adica cand las incepe sa mearga masina dar daca las mai repede masina tremura
|
--------------------
Dacia
1310
- cj Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
|
|
diaconuliviu |
23 Aug 2005, 11:54
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere |
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
ViperRS |
23 Aug 2005, 12:06
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 712 Joined: 20 September 04 From: Cluj Napoca |
ok sa vad cum se comporta dupa ce voi regla cursa libera a pedalei. Poate e si o chestie de obisnuinta cum am trecut de la cealalta dacie la asta mai noua
This post has been edited by ViperRS: 23 Aug 2005, 12:07 |
--------------------
Dacia
1310
- cj Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
|
|
gioane |
24 Aug 2005, 08:15
Post
#15
|
Big Group: Members Posts: 175 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti |
am si eu o problema cu ambreiajul si nu stiu daca e de la cursa sau de la altceva.Cand tin pedala apasata scoate un zgomot mai subire un fel de tiuit si pe masura ce se incalzeste mai tare motorul se accentueaza parca.La inceput la pornire parca nu face asa.Cineva mi-a spus ca trebuie reglat ambreiajul sa-i mai dau drumul putin de la piulitele alea doua de 10. Altcineva mi-a zis ca ar fi de la rulmenti.Mentionez ca sunt sofer incepator si nu prea ma pricep.Voi ce ziceti ca ar putea avea?
|
--------------------
Dacia 1310
'73
1973 toamna
- B 01 BIG
|
|
diaconuliviu |
24 Aug 2005, 12:18
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere |
@gioane
Verifica garda sau cursa moarta: mergi la compartimentul motor si tragi de camasa cablului. Partea aceea ca o ciuperca trebuie sa se ridice cam 4-5 mm. Daca nu, sub ciuperca si furca (vezi la fata locului) ai doua piulite M6-Hex10. Slabesti cit sa aiba acea cursa moarta apoi le stringi una fata de cealalta(sa faci blocarea necesara). Daca acea cursa e in regula, spui "rulmentul de presiune s-a uzat si fluiera". Sa-l schimbi e mai greu pt tine daca spui ca nu ai experienta; poti cauta pe forum dupa modul de schimbare-parerea mea e totusi sa iei pe cineva care se pricepe sa te ajute sau, la service si stai cu ochii pe ei. This post has been edited by diaconuliviu: 24 Aug 2005, 12:19 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th May 2024 - 07:06 |