DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Modificare cursa la pedale, opinii

raven80
post 29 Oct 2004, 09:06
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 28 October 04




Salutare la toti
am cursa la pedale destul de mica(spun unii),stie careva cum ar trebui reglate(in functie de ce?)


--------------------
dacia 1300 din '77 - Furia verde
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan3l
post 29 Oct 2004, 17:40
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 257
Joined: 4 August 04
From: Bucuresti




zi si tu la care pedale.... smile.gif


--------------------
Renault Megane 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
KAP0NNE
post 30 Oct 2004, 22:27
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 20 October 04




da, la care pedale, ca la aia de frana e bine sa ai o cursa mai mică!


--------------------
DACIA 1300 - db 78 yon
cu dacia am ajuns mecanic...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raven80
post 1 Nov 2004, 07:20
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 28 October 04




Pai la ambreiaj si frana .


--------------------
dacia 1300 din '77 - Furia verde
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 5 Nov 2004, 21:44
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(raven80 @ 1 Nov 2004, 07:20)
Pai la ambreiaj si frana .
*



frana : cursa libera =5cm .... se masoara cu origla care se aseaza paralel cu directia deplasarii pedalei de frana. dupa acesti cm frana impinge pracric in pistonul pompei centrale.
modificarea SIDTANTEI SE FACE DIN SPARELE PARTII DE SUS A PEDALEI FOARTE APROAPE DE PUNCTUL DE PRINDERE (AX PEDALIER). AICI NSPATELE PEDALEI ESTE O TIJA CARE SE ROTESTE MODIFICAND DISTANTA ..DUPA CE IN PREALABIL SE SLABESTE PIULITA DE BLOCARE DIN CAPATUL EI ..... DUPA REGLARE NU UITA SA ASTRANGI LA LOC PIULITA ....
Oricum nu e ste chiar farmacie .... vezi daca ai cursa foarte scurta sa nu fie cumva ceva blocat ..... etriere incinse etc respectiv o intarire cudata pe masura ce franezi ..... ceea ce este insa cu totul altceva .......si e alta discutie
pedala de ambreaj cursa libera = 20cm masurata la fel ... atentie sa ai arcul de rapel in stare de funtionare .... el este sus lana axul pedalier .... de obicei se rupe ... jocul se regleaza din capatul cablului de ambreaj din partea opusa pedalei ,, sub capota , la parghia ce actioneaza ambreajul .. acolo este un sistem piulita si contra piulita .....in genereal jocul ambreajului se regleaza astvel incat atunci cand tragi de cablu ...puferul rotund tamponul din capatul cablului spre parghie (cilindric circa4 cum diam ) sa salte fata de tabla de prindere circa 5 cm.


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 5 Nov 2004, 21:48
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(raven80 @ 1 Nov 2004, 07:20)
Pai la ambreiaj si frana .
*



a t e n t i e !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

MII SI MILIOANE DE SCUZE , DISTANTA ESTE DE 20 MM MILIMETRI .... LA CURSA LIBERA A PED DE AMBREAJ ..... IN GRABA AM A MAI GRESIT CATEVA LITERE NU TE SUPARA.
SUCCES !


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raven80
post 8 Nov 2004, 08:02
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 28 October 04




Mersi pt. raspuns.


--------------------
dacia 1300 din '77 - Furia verde
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragos.a
post 10 Nov 2004, 13:08
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 9 November 04




Cu cat cursa la pedale este mai mica avantajul este ca,comenzile sunt mai rapide si cu un minim de efort.


--------------------
dacia 1310 berlina injectie 2000
4x4 dacia papuc injectie 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ViperRS
post 23 Aug 2005, 09:27
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 712
Joined: 20 September 04
From: Cluj Napoca




Daca ambreiajul tine sus cum se poate face sa prinda putin mai jos???
De asemenea pedala se apasa foarte usor si cand plec de pe loc mi se pare ca incepe sa prinda dar nu pot sa il las violent adica nu are un loc in care sa prinda tare adica sa aiba forta de transmitere la roti e greu la urcatul bordurilor ca nu pot lucra din ambreiaj bine si tre as turez motorul ca nu are forta. Daca nu am fost coerent cu explicatia intrebati-ma si o sa mai incerc sa explic fenomenul


--------------------
Dacia 1310 - cj
Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 23 Aug 2005, 10:57
Post #10


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




ca ambreajul sa prinda mai jos, trebuie strans cablul.
Se face cu ajutorul a 2 chei de 10, una neaparat scurta


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 23 Aug 2005, 11:34
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(ViperRS @ 23 Aug 2005, 09:27)
Daca ambreiajul tine sus cum se poate face sa prinda putin mai jos???
De asemenea pedala se apasa foarte usor si cand plec de pe loc mi se pare ca incepe sa prinda dar nu pot sa il las violent adica nu are un loc in care sa prinda tare adica sa aiba forta de transmitere la roti e greu la urcatul bordurilor ca nu pot lucra din ambreiaj bine si tre as turez motorul ca nu are forta. Daca nu am fost coerent cu explicatia intrebati-ma si o sa mai incerc sa explic fenomenul
*


Nu, n-ai fost coerent; daca ce spun e corect, inseamna ca ti-am ghicit spusele.
Ca sa prinda mai jos, trebuie sa-i lasi "garda" sau "cursa moarta" mai mare Adica reglezi cum spunea DodoBird acea cursa la 8 mm si nu 4-5 cum e normal. Mai mult nu, e posibil sa iasa "butoiasul" din furca de debraiere.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ViperRS
post 23 Aug 2005, 11:39
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 712
Joined: 20 September 04
From: Cluj Napoca




Nu se poate face cumva sa prinda mai tare (adica placa de presiune sa apese mai tare discul cred)adica cand las incepe sa mearga masina dar daca las mai repede masina tremura


--------------------
Dacia 1310 - cj
Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 23 Aug 2005, 11:54
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(ViperRS @ 23 Aug 2005, 11:39)
Nu se poate face cumva sa prinda mai tare (adica placa de presiune sa apese mai tare discul cred)adica cand las incepe sa mearga masina dar daca las mai repede masina tremura
*


Daca lasi mai repede mai si accelerezi in timpul ala.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ViperRS
post 23 Aug 2005, 12:06
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 712
Joined: 20 September 04
From: Cluj Napoca




ok sa vad cum se comporta dupa ce voi regla cursa libera a pedalei. Poate e si o chestie de obisnuinta cum am trecut de la cealalta dacie la asta mai noua

This post has been edited by ViperRS: 23 Aug 2005, 12:07


--------------------
Dacia 1310 - cj
Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gioane
post 24 Aug 2005, 08:15
Post #15


Big


Group: Members
Posts: 175
Joined: 18 August 05
From: Bucuresti




am si eu o problema cu ambreiajul si nu stiu daca e de la cursa sau de la altceva.Cand tin pedala apasata scoate un zgomot mai subire un fel de tiuit si pe masura ce se incalzeste mai tare motorul se accentueaza parca.La inceput la pornire parca nu face asa.Cineva mi-a spus ca trebuie reglat ambreiajul sa-i mai dau drumul putin de la piulitele alea doua de 10. Altcineva mi-a zis ca ar fi de la rulmenti.Mentionez ca sunt sofer incepator si nu prea ma pricep.Voi ce ziceti ca ar putea avea?


--------------------
Dacia 1310 '73 1973 toamna - B 01 BIG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 24 Aug 2005, 12:18
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




@gioane

Verifica garda sau cursa moarta: mergi la compartimentul motor si tragi de camasa cablului. Partea aceea ca o ciuperca trebuie sa se ridice cam 4-5 mm. Daca nu, sub ciuperca si furca (vezi la fata locului) ai doua piulite M6-Hex10. Slabesti cit sa aiba acea cursa moarta apoi le stringi una fata de cealalta(sa faci blocarea necesara).
Daca acea cursa e in regula, spui "rulmentul de presiune s-a uzat si fluiera". Sa-l schimbi e mai greu pt tine daca spui ca nu ai experienta; poti cauta pe forum dupa modul de schimbare-parerea mea e totusi sa iei pe cineva care se pricepe sa te ajute sau, la service si stai cu ochii pe ei.

This post has been edited by diaconuliviu: 24 Aug 2005, 12:19


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th May 2024 - 07:06
Forum Renault