HELP ! Dacie nu merge pe benzina !GPL, Ciudatenii
HELP ! Dacie nu merge pe benzina !GPL, Ciudatenii
BOBINATOR |
9 Nov 2004, 20:26
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 3 November 04 From: Bucharest |
|
||
--------------------
Dacia
1310 Berlina
- B-05-SIO Daca masinile ar merge cu apa , toti am fi miliardardari :)!
|
|||
Novice |
9 Nov 2004, 21:06
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 30 October 04 |
De cat timp n-ai mai mers pe benzina?
Jiglorul de relanti l-ai curatat? |
--------------------
Dacia
1300
- B-28-LOZ
|
|
BOBINATOR |
9 Nov 2004, 21:36
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 3 November 04 From: Bucharest |
|
--------------------
Dacia
1310 Berlina
- B-05-SIO Daca masinile ar merge cu apa , toti am fi miliardardari :)!
|
|
adumitrachy |
9 Nov 2004, 21:57
Post
#4
|
Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi |
Curata un pic carburatorul.Stii tu, faza cu palma deasupra lui.Eu asa am patit duminica, iar dupa ce i-am facut un pic cunostinta cu palma si-a revenit imediat.
|
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
claub |
9 Nov 2004, 22:19
Post
#5
|
A.T.I. -S.M.U.R.D. Group: Members Posts: 33 Joined: 31 October 04 From: Arad |
Vezi daca pompa de benzina iti trage din rezervor,curata sita de la pompa,apoi curata si carburatorul (eventual regleaza si plutitorul)
|
--------------------
Dacia
LOGAN 1.4.MPI
2008
- AR-xx-BEB Sa gresesti este uman, dar sa dai vina pe altcineva este si mai uman!
|
|
BOBINATOR |
9 Nov 2004, 23:13
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 3 November 04 From: Bucharest |
Asta banuiesc si eu ca se intampla ,ceva in neregula cu carburatorul, deoarece pe gaz merge struna .Daca plec cu ea supraturata pe benzina" da in nas" numai deacat daca am luat piciorul de pe acceleratie.
|
--------------------
Dacia
1310 Berlina
- B-05-SIO Daca masinile ar merge cu apa , toti am fi miliardardari :)!
|
|
maty680 |
11 Nov 2004, 09:53
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 8 November 04 |
pe ce ai amsina pe carburatie sau injectie??? daca e pe injectie ai grija ca injectoarele se infunda ,acceiuas problema am io la munca.....(ps..nu mai merge pe benzina cai scumpa vereee)
|
--------------------
dacia
1410
- B 28 ALT
|
|
BOBINATOR |
11 Nov 2004, 18:03
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 3 November 04 From: Bucharest |
|
--------------------
Dacia
1310 Berlina
- B-05-SIO Daca masinile ar merge cu apa , toti am fi miliardardari :)!
|
|
ICE-M |
11 Nov 2004, 23:35
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 30 October 04 |
QUOTE(BOBINATOR @ 9 Nov 2004, 20:26) Sa imi spuna si mie cineva ce dumnezeu se intampla .Ieri incerc sa o trec din mers de pe gaz pe benzina .Dau pe zero merg ce merg , moare motoru . dau pe benzina .Porneste no problemo .Faza tare e ca moare motoru pe benzina si in mers si la relanti.Daca iau piciorul de pe acceleratie e dead .Nu sthiu ce sa ,a fac .Azi am curatat filtrul de la benzina .Precizez ca am ceva in rezervor(in jur de 5-6 litrii).Am filtru de benzina cu decantor, modelul vechi cu sticla .Am laut si unul model nou dar nu l-am montat.Sthie cineva care e baiu? fai si tu o curatare cap-coada la carburator si o sa mearga bine.off topic:dimineatza e bine sa o pornesti pe benzina.eu asa fac la berlina |
--------------------
Dacia
SuperNova
|
|
BOBINATOR |
13 Nov 2004, 19:04
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 3 November 04 From: Bucharest |
Am descoperit problema !Erau toate furtunele care intrau in carburator pline de spuma .Explicatie in urma cu 1 saptamna am schimbat uleiul! Io baiat consthiincios zic sa pun elf ca e bun shi cand colo ala face spuma ca la capatul berii!!!Am curatat tot acuma merge tzatza! |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
- B-05-SIO Daca masinile ar merge cu apa , toti am fi miliardardari :)!
|
|
BOBINATOR |
13 Nov 2004, 21:35
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 3 November 04 From: Bucharest |
QUOTE(BOBINATOR @ 13 Nov 2004, 19:04) Am descoperit problema !Erau toate furtunele care intrau in carburator pline de spuma .Explicatie in urma cu 1 saptamna am schimbat uleiul! Io baiat consthiincios zic sa pun elf ca e bun shi cand colo ala face spuma ca la capatul berii!!!Am curatat tot acuma merge tzatza! Apropo stie cineva de ce face nenorocirea aia de ulei "spume" si ce efecte poate avea spuma aia , e ok cu ea sa schimb uleiul iar? This post has been edited by BOBINATOR: 14 Nov 2004, 20:09 |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
- B-05-SIO Daca masinile ar merge cu apa , toti am fi miliardardari :)!
|
|
dantes |
15 Nov 2004, 10:00
Post
#12
|
Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia |
Pai daca iti face spuma in ulei, daca nu ma insel eu (sa ma corecteze altii va rog daca nu zic bine) inseamna ca iti intra lichid de racire in ulei...si asta nu e bine deloc...ia vezi cum stai cu apa...
|
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
geo76com |
25 Nov 2004, 17:32
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 9 April 04 |
Suparat ca masina a inceput sa imi faca probleme la pornire dimineata si sa mearga foarte aiurea cu variatii de turatie si opriri de motor la acceleratie brusca sau la frina, am desfacut si eu furunele de la T-ul de la carburator si capacul pe unde se pune uleiul si surpriza : MASINA PLINA DE SPUME , albe si de o consistenta destul de viscoasa, (masina statea de vreo 7 ore ). CE sa-i fac acum si care ar fi problema?
Uleiul pe care il folosesc este BP 15W40 schimbat la 4000 de km. Toata vara am mers pe GPL si chiar acum cind merg pe GPL se infige masina mult mai bine decit pe benzina. O fi carburatorul plin de spume si el ? Nu prea as vrea sa ma bag la deschis motorul acum in mijlocul iernii dupa sfaturile unora dar nici sa stau asa sa trag de ea sa nu moara. M-ar ajuta furtunul scos sub masina sau ar agrava lucrurile ? |
--------------------
DACIA
1310L
1995 ...mai putine incercari, mai putine esecuri ....
|
|
BOBINATOR |
26 Nov 2004, 19:01
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 3 November 04 From: Bucharest |
QUOTE(geo76com @ 25 Nov 2004, 17:32) Suparat ca masina a inceput sa imi faca probleme la pornire dimineata si sa mearga foarte aiurea cu variatii de turatie si opriri de motor la acceleratie brusca sau la frina, am desfacut si eu furunele de la T-ul de la carburator si capacul pe unde se pune uleiul si surpriza : MASINA PLINA DE SPUME , albe si de o consistenta destul de viscoasa, (masina statea de vreo 7 ore ). CE sa-i fac acum si care ar fi problema? Uleiul pe care il folosesc este BP 15W40 schimbat la 4000 de km. Toata vara am mers pe GPL si chiar acum cind merg pe GPL se infige masina mult mai bine decit pe benzina. O fi carburatorul plin de spume si el ? Nu prea as vrea sa ma bag la deschis motorul acum in mijlocul iernii dupa sfaturile unora dar nici sa stau asa sa trag de ea sa nu moara. M-ar ajuta furtunul scos sub masina sau ar agrava lucrurile ? Toata lumea de pe acest forum mi-a recomandat acest lucru ! Dar am observat ca a inceput sa faca din ce in ce mai putina spuma de la un timp!Ar fi bine sa desfaci carburatorul cum am facut eu , macar partea de deasupra bagi tot in decarbusolv cu o pensula din aceea de acuarele cureti tot , inclusiv furtunasele mergi cateva zile , vezi ce se petrece.La mine s-a micsorat volumul de spuma depusa pe busonul de la ulei dupa ce uleiul a" functionat" vre-o patru zeci de km in motor .Acum dupa 20 -30 de km am o pelicula de cca 2-3 mm inainte aveam de jumate de deget .Daca nu merge faza , incerca cu furtunasul ca nu ai nimic de pierdut!! |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
- B-05-SIO Daca masinile ar merge cu apa , toti am fi miliardardari :)!
|
|
tezeu |
30 Nov 2004, 17:32
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 24 August 04 |
Poate ar trebui sa imi intitulez interventia "Amintiri din viitor".
Dupa o perioada de cateva luni in care va veti obisnui cu condensul acela pe dopul de la ulei (numit de soferite 710) si din furtunasele de readmisie gaze partial arse, veti trece la etapa de "penetrare" a garniturii de chiul[o]asa. Semnele vor fi urmatoarele: lichidul de racire va scadea continuu, acul de la temperatura va juca un sus jos constant... Veti crede ca sistemul de racire "a tras aer" si il veti aerisi. In 3-4 ore iarasi va aparea "jocul acului" si "bolborosi" in vasul de expansiune... Apoi demontat-remontat chiuloasa cu garnitura noua. Eu sunt la etapa de dupa "frezat" ( acum se pare ca am chiuloasa [co]plana[ra]). Si cu toate astea de 2 luni iarasi a inceput sa imi faca condens (pasta aceea alba de sub dop se pare ca este apa... oare e apa din ulei sau lichidul de racire??) Daca e cineva mai "evoluat" il rog sa impartaseasca experienta sa... Multumesc... |
-------------------- |
|
Uncle-Sam |
30 Nov 2004, 21:33
Post
#16
|
MEMBRU DE PARTID Group: Members Posts: 1.377 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti |
s-ar putea sa gresesc si eu pt ca spun din auzite. Daca schimbi tipul de ulei risti sa-ti faca spuma la inceput. Daca s-a linistit dupa cativa zeci de km lasati-l in pace
|
--------------------
DACIA 1100
1971 / DAEWOO
TICO 1999
- B ** *** Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
|
|
Ov |
3 Dec 2004, 10:08
Post
#17
|
Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.444 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti |
problema cu spumele a mai fost (pe larg) discutate pe forum. Fenomenul s-a intitulat la noi MUCI. Da o cautare dupa muci si sigur o sa gasesti ce te intereseaza.
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
B31AYZ |
20 Dec 2004, 17:09
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 |
QUOTE(tezeu @ 30 Nov 2004, 19:32) Poate ar trebui sa imi intitulez interventia "Amintiri din viitor". Dupa o perioada de cateva luni in care va veti obisnui cu condensul acela pe dopul de la ulei (numit de soferite 710) si din furtunasele de readmisie gaze partial arse, veti trece la etapa de "penetrare" a garniturii de chiul[o]asa. Semnele vor fi urmatoarele: lichidul de racire va scadea continuu, acul de la temperatura va juca un sus jos constant... Veti crede ca sistemul de racire "a tras aer" si il veti aerisi. In 3-4 ore iarasi va aparea "jocul acului" si "bolborosi" in vasul de expansiune... Apoi demontat-remontat chiuloasa cu garnitura noua. Eu sunt la etapa de dupa "frezat" ( acum se pare ca am chiuloasa [co]plana[ra]). Si cu toate astea de 2 luni iarasi a inceput sa imi faca condens (pasta aceea alba de sub dop se pare ca este apa... oare e apa din ulei sau lichidul de racire??) Daca e cineva mai "evoluat" il rog sa impartaseasca experienta sa... Multumesc... Salut , Ce vrei sa spui ca-ti juca acul la temperatura apei ? Si eu am GPL de peste un an si am problema cu racirea acum .Parca din senin . Tind sa cred ca nu e aerisita .Chiar daca am incercat sa o aerisesc , am impreisa ca nu prea am reusut cum trebuie . |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
Gabriel Paduraru |
20 Dec 2004, 23:38
Post
#19
|
Qubik Group: Members Posts: 50 Joined: 19 December 04 From: Iasi |
Aparitia spumei albe se datoreaza emulsionarii uleiului cu apa. De unde apa? Iarna cand motorul se raceste, areul din carter isi micsoreaza volumul si trage aer de afara, rece. Se ajunge la un moment dat la punctul de roua si se depun picaturi de apa pe peretii baii de ulei, capac de chiuloasa etc. Am incercat cred ca 8 tipuri de ulei de la 0 km pana acum (50.000). Nu exista nici un ulei care sa nu dea acest fenomen. Daca lichidul din borcanul de antigel nu scade ingrijorator si in timp scurt nu e problema. Garnitura de chiuloasa e buna. Daca se intampla asta la drum lung, faceti o provizie de apa si mergeti asa pana la cel mai apropiat service numai cu grija sa nu se supraincalzeasca motorul. Aerisirea se face simplu . Se ridica borcanul mai sus si se desfac suruburile de purjare de la blocul motor pana iese apa si apoi de la calorifer. Daca borcanul este de sticla si furtunasul nu permote, scoateti capacul cu furtunas cu tot, puneti o palniuta si turnati. dupa ce aerisirea e facuta lasati furtunasul sa fie plin apoi puneti apa in borcan si introduceti furtunasul avand grija sa-l tineti strangulat pana ce capatul acestuia intra sub nivelul apei din borcan. Robinetul la calorifer trebuie deschis la maxim.
Nu recomand sa scoateti furtunul din capacul culbutorilor si sa mergeti cu matzul spanzurat decat daca masina consuma ulei. Atunci picaturi de ulei ajung in carburator si il infunda. Cu furtunul scos masina va consuma cu cel putin 1l/100Km la drum intins mai mult. Trebuie curatata spuma din cand in cand si carburatorul. Asa e Dacia, nu te plictisesti niciodata si ai si satisfactia ca ai rezolvat o problema.... Bafta! |
--------------------
Toyota
Yaris
2005
|
|
tezeu |
8 Feb 2005, 15:53
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 24 August 04 |
QUOTE(B31AYZ @ 20 Dec 2004, 18:09) Salut , Ce vrei sa spui ca-ti juca acul la temperatura apei ? Si eu am GPL de peste un an si am problema cu racirea acum .Parca din senin . Tind sa cred ca nu e aerisita .Chiar daca am incercat sa o aerisesc , am impreisa ca nu prea am reusut cum trebuie . Scuze de intarziere... Cand am aer in sistemul de racire am observat ca acul indicator de la ceasul de temperatura joaca ca un vu-metru (audio). Sta la o anumita temperatura dupa care urca repede la maxim si scade imediat(maxim 2-3 secunde), kestia asta facandu-se din cand in cand (cam la un minut). Am observat (masina oprita, capota ridicata) ca momentul cresterii si descresterii temperaturii era asociat cu aparitia de "bolborosi" in vasul de expansiune-ca atunci cand p[r]itrocesti varza... Ideea este ca la un drum lung se face automat si aerisirea sistemului de racire... Cu toate astea, mie, dupa 3 ore tot imi mai "juca" indicatorul... Daca si tie ti se intampla asta - tre sa schimbi garnitura de la chiulasa. Citeam o explicatie de mai sus -foarte interesanta dealtfel - despre normalitatea condensului oare si la masini k lumea apare asa ceva??? |
-------------------- |
|
bagherra6 |
8 Feb 2005, 21:37
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 8 February 05 From: IASI sau Botosani |
EU cred ca e de la jiglorul de relanti care e infundatsau de la platini(pot fi''impuscate'')
|
--------------------
Dacia
Berlina TLX
- BT-02-VAU Neavizatii sa se abtina!!!!!!!!!!!!
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2024 - 22:41 |