It appears you have not yet registered with our community. To register please click here.
DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> TEAVA INOX, ESAPAMENT

uau
post 12 Nov 2004, 23:46
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 16 March 04
From: Bucuresti




stie cineva din tot forumul asta unde se poate gasi teava de inox care sa poata fi folosita la esapament adica subtire (usoara) si diametru de 45 - 50 ?????


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 13 Nov 2004, 01:11
Post #2


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.446
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




In Brico Store sau in Practiker, teva din aia nichelata care se pune la balustrade, ornamente,etc.E un aliaj de inox. Inoxul 100% e foarte scump si nu stiu cine ti-l sudeaza.


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
heaven
post 13 Nov 2004, 09:28
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 17 August 04
From: Bucuresti




Sau poti cumpara espament gata facut din inox de la firma Borla http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...&#entry16832384 vezi ca s-a mai discutat aici.


--------------------
EX Dacia 1310 Li Berlina - masina furata
"A fost o vreme cand automobilul era o raritate.Numai un mare barbat politic sau un latifundiar, adica numai un personagiu cu mare suprafata, recunoscut de toata lumea ca analfabet, avea dreptul sa aiba automobil."
(G. TOPIRCEANU - Balade vesele si triste - "Despre automobil")
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adumitrachy
post 14 Nov 2004, 22:56
Post #4


Membru autohton


Group: Members
Posts: 938
Joined: 27 January 04
From: Iasi




Toba pe care o am pe masina e din inox si e din 1968. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif . E facuta de bunicamiu pentru masina lui dintr-un stingator de inox. biggrin.gif . Precizez ca in interior nu are nici o sita.Chestia e ca fornaie un pic, dar, cand am fost la itp am dat noxe pentru vre-o 4-5, asa ca va recomand calduros sa va cautati un stingator.


--------------------
Dacia 1310 L Audi B4 quatro 1998 / 1991 - IS 04/84 DLA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 15 Nov 2004, 15:13
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 1.532
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Daca vreti esapamente adevarate de inox la un pret rezonabil (zic eu biggrin.gif ) mergeti la Pilot auto. Eu mi-am pus astazi saxofonul si detenta acolo. Restul le aveam deja. Lucreaza foarte frumos, fac orice tip de esapament daca nu il au deja. Tobele au restrictie mica, cel putin la astea de nova(o teava gaurita de la un capat la altul al tobei si umplute cu material fonoabsorbant). Deocamdata nu am apucat sa vad cum se comporta cu noul esapament pentru ca am mers foarte putin (2 km) si pe ploaie torentiala. Ce am observat e ca relatiul sta mai sus cu motorul rece si fara soc iar motorul merge mai linistit. Ca sound, in demaraj are un bazait metalic destul de puternic. In rest nu se aude mai tare decat inainte.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
green_alex
post 15 Nov 2004, 15:49
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 7 March 04
From: Bucuresti->Muncii




Poti te rog sa-mi zici si mie (sau sa postezi) unde e sediul astora si cat te-a costat toata afacerea?
Merci anticipat


--------------------
DACIA evident 1410 Sport
Just Me
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 15 Nov 2004, 16:02
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 1.532
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




M-a costat asa: Detenta + saxofonul (facut de ei) + manopera montaj + coliere + cateva tampoane de cauciuc 3,2 mil.
Acum un an si ceva toba finala aproximativ 2 mil. iar teava de legatura dintre tobe 550 000.
Traseul este de diametru 45. Fac si cu diametru mai mare. Oricum mi s-a parut suficient 45 pentru nova.
Informativ detenta costa 1,8 mil.
Saxofonul nu e necesar sa fie schimbat. Am vazut acum ca era din teava destul de groasa. Probabil mai tinea mult si bine. Dar l-am schimbat si pe ala ca e mai cool sa fie totul de inox biggrin.gif
Sediul este in Sos. Pantelimon nr.264. O cladire portocalie aproape de sectia 9.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
uau
post 15 Nov 2004, 21:46
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 16 March 04
From: Bucuresti




ok multumim pentru indrumare. nu vreau sa spun ca esti off topic dar eu am intrebat daca stie cineva de unde se poate cumpara teava de inox dreapta pentru a modela esapamentul sau daca exista asa ceva.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 16 Nov 2004, 00:40
Post #9


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.446
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




va dau un sfat, nu mai dati banii aiurea pe esapamente la masinile aspirate,in afara de zgomot, si faptul ca nu rugineste, nu creste absolut deloc performanta!
Cu banii dati pe esapament se poate cumpara orice altceva pentru motor, care intr-adevar va marii puterea. Si nu ma refer la filtru conic, care iar sunt bani aruncati!.
Cine are urechi sa asculte smile.gif


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DACIA-Wrc
post 21 Nov 2004, 12:31
Post #10


Unregistered









uau
iti dau o idee...
vezi la firmele ce fac mobila din pal...
au picioare de masa...din inox
undeva la vreo 75-150-300 metrul
diferite dimensiuni,lungimi,grosimi
parca cel mai lung ii de 3 metrii
da nu`s sigur
ei o tzava din aia de 3 metri si te`ai scos..
inox inox
daca esti din cluj.. unde am vazut eu.. ii palrom sau woden tehnic procom in oser
sau pe acolo.. strada branului... nu`s ce numar
mai este o firma in floresti
eu acolo mi`am facut halterele din inox
si nu m`o costat mult
apoi miercuri ma duc sa`mi dau comanda la o biblioteca de camera.. si daca nu uit si te intereseaza.. ma interesez de ce grosime si diametru si ce lungine eu tzevile



--------------------
Go to the top of the page
+
uau
post 21 Nov 2004, 21:31
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 16 March 04
From: Bucuresti




bine-nteles ca ma intereseaza. Sunt chiar curios cat ar costa avand in vedere ca picoarele de care vb sunt si nichelate nu? dar esti sigur ca sunt din inox?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 23 Nov 2004, 14:50
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 1.532
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Si dupa ce cumparati teava de inox cum o indoiti?


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 23 Nov 2004, 17:04
Post #13


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.446
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




cu autogenul


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
uau
post 23 Nov 2004, 23:43
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 16 March 04
From: Bucuresti




pana la urma stie cineva de unde se poate cumpara teava de inox de 50mm diametru si 1mm grosime?
cat despre pilot service la nova esapament inox cu o toba finala borla (doar o toba pe tot circuitul) costa in jur de 4,5 milioane


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 24 Nov 2004, 12:02
Post #15


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 878
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




o idee pentru esapament dublu
Attached Image

This post has been edited by AAlpine1: 24 Nov 2004, 23:02


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
elro
post 1 Jan 2005, 02:27
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 2.369
Joined: 12 November 04
From: C o n s t a n t a




QUOTE(AAlpine1 @ 24 Nov 2004, 12:02)
o idee pentru esapament dublu
Attached Image
*


ASTEA SUNT FACUTE DE MINE CE AU EU SUNT MULTUMIT DE ELE SI SE AUDE SI BETON tongue.gif

Attached thumbnail(s)
Attached Image


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2, 1,5 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matrafox
post 7 May 2005, 18:21
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 246
Joined: 2 May 05




mai oameni buni:lu tata i-a facut un coleg de munca o finala din inox 100% dar i-a bagat si o sita in ea.oricum se aude frumos si la aspect e belea de tot.problema e ca tre sa gasetsi un meserias bun si apoi material.o sa fac poate o poza si o sa o pun pe aici.numai bine


--------------------
dacia 1310 tlx - CT-02-GVS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bagykid
post 3 Oct 2005, 19:58
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 7 June 05




eu am pus si filtru si o alta toba de esapament(totodata am eliminat si toba intermediara ) si se simte ceva in plus la demaraj si asa cum spui si tu mai mult la sound.


Attached thumbnail(s)
Attached Image


--------------------
dacia 1310 - B-93-GBI
daca accelerez , ma opresc ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 4 Oct 2005, 15:00
Post #19


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.446
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




ce simti se numeste efect placebo


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 5 Oct 2005, 09:51
Post #20


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.645
Joined: 11 August 04
From: black sea




bagy,ce toba este ,si cat a costat?si e ceva mia mult decat un efect tongue.gif


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bagykid
post 7 Oct 2005, 07:17
Post #21


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 7 June 05




QUOTE(ydaniel @ 5 Oct 2005, 09:51)
bagy,ce toba este ,si cat a costat?si e ceva mia mult decat un efect tongue.gif
*




este powerful 852008 , eu am dat 65 euro+tva

daca place ceva , spune-mi si i-ti fac un pret bun

Attached File(s)
Attached File  foto_tobe_universale_Powerful.pdf ( 775.82k ) Number of downloads: 663


--------------------
dacia 1310 - B-93-GBI
daca accelerez , ma opresc ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bagykid
post 7 Oct 2005, 07:20
Post #22


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 7 June 05




QUOTE(B-34-SGM @ 4 Oct 2005, 15:00)
ce simti se numeste efect placebo
*




incearca sa nu pari "tatal lor"

te respect prin prisma celor ce se spun despre tine , dar totuisi esti cam rece pentru discutiile astea destinse .

poate ma insel fiind nou in comparatie cu tine.

bafta oricum


--------------------
dacia 1310 - B-93-GBI
daca accelerez , ma opresc ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 7 Oct 2005, 12:47
Post #23


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.446
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Nu vreau sa par rece, vreau doar sa va mai trezesc un pic la realitate.

Cu banii dati pe toba si filtru, iti luai o galerie de papuc si un carburator dublu corp iti ramaneau si bani de o naveta de bere pe care sa o bei cu baietii.

E doar o sugestie, mai mult de 2 milioane nu te costa aceasta operatie, la gata! Intr-o ora ai montat tot. Respect faptul ca ai incercat ceva, si ai vrut sa te ridici din majoritate

Castigai putere, masina ar fi demarat mai bine, si ar fi fost la fel de silentioasa ca inainte.

In afara de sunet mai puternic nu ai castigat nimic prin simpla montare a unei tobe, s ia unui filtru conic fara carcasa, la un motor mic de 1.4, aspirat. Puterea e aceesi.

Nu ma crezi, pune masina pe dinamometru


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bagykid
post 7 Oct 2005, 16:56
Post #24


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 7 June 05




Cu banii dati pe toba si filtru, iti luai o galerie de papuc si un carburator dublu corp iti ramaneau si bani de o naveta de bere pe care sa o bei cu baietii.

nu sunt sigur , dar daca pun carburator dublu corp pe motorul meu , nu consuma mai mult.

mai am acasa in PH o nova (primul) model de 1.6 dublu corp ce nu consuma mult deloc si trage destul de bine , nu sunt sigur ca acest carburator pe dacia de 1.4 nu ar ridica simtitor consumul.

sincer modificarile minore de pe dacia mea se fac simtite (poate ne gasim odata- nu pentru o liniuta) si nu am crescut consumul.

la capitolul galerie papuc , raman deschis

cu stima




--------------------
dacia 1310 - B-93-GBI
daca accelerez , ma opresc ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 11 Oct 2005, 20:01
Post #25


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.645
Joined: 11 August 04
From: black sea




bagy,ce filtru ai tras pe ea?bmc?


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulica
post 2 May 2006, 10:40
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 848
Joined: 2 August 05
From: Slatina




Cine este din Craiova sau imprejurimi sa ne combinam la o teava de 6m de inox cu fi=50 mm ?

This post has been edited by paulica: 2 May 2006, 11:37


--------------------
Ford Focus Tournier 2006 - OT 26 AND
http://reformasanatateinromania.blogspot.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 2 May 2006, 20:36
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.038
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




QUOTE
Cu banii dati pe esapament se poate cumpara orice altceva pentru motor, care intr-adevar va marii puterea. Si nu ma refer la filtru conic, care iar sunt bani aruncati!.
Cine are urechi sa asculte 



sorry,dar intr-una din pozele cu motorul tau se vede clar un filtru conic.
intradevar nu se compara puterea adusa de un carburator destept cu o evacuare inbunatatita, nici nu exista termen de comparatie...dar ceva se simte.
si la filtrul de aer se simte!eu circul fara filtru de aer, cu priza de aer rece si nu pe capota, si un spor de putere se aduce!

on-topic
pt a indoi o teava de inox nu ai nevoie doar de autogen asa cum spunea sgm, ci acea teava trebuie umpluta cu nisip in interior.
nu ii inteleg pe oamenii care pretind ca intradevar stiu, au mai invatat, au vazut, etc sa dea raspunsuri doar pe jumatate.
rostul forumului e sa invatam lucruri noi, nu sa dezinformam lumea si sa ne dam mari.
asta asa pentru noi astia,cei multi...adica prostimea sau ce a vrut sa zica respectiva persoana...



--------------------
DACIA 1300/ HONDA CIVIC EX -
MARIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 2 May 2006, 21:09
Post #28


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.645
Joined: 11 August 04
From: black sea




asa:) merita esapamentu din inox:)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 2 May 2006, 21:13
Post #29


Gangester


Group: Members
Posts: 3.680
Joined: 23 February 04
From: Buzau




marius gabriel , sa ne lamurim :

filtru de aer sport pe aspirata = 0
filtru de aer sport pe un turbo = smile.gif


--------------------
1974 Dacia 1300 - a car is reborn - BZ
1988 BMW E30 325i

Personalitatea nu creste prin economii, ea se inalta prin cheltuieli.

"Per aspera ad astra."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 3 May 2006, 15:14
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.038
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




asa e silos, aspiratele merg si fara aer!lor nu le trebuie!
crezi ca amestecul cand arde stie ca este intr-un motor cu turbo?pur si simplu are nevoie de oxigen.
nu e nimic spectaculos, dar nici sa spui ca e 0.



--------------------
DACIA 1300/ HONDA CIVIC EX -
MARIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic
DaciaClub
Random Picture Google search Last addition
Imagine aleatoare
căutare personalizată
Ultima imagine adaugata


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Time is now: 30th September 2014 - 23:54
Forum Renault Server hosting