DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

11 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Incalzire suplimentara, orice fel

Metalic
post 16 Nov 2004, 11:28
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 5 October 04
From: Bucuresti




Ma gandesc la ce as putea sa fac sa maresc temperatura considerabil din habitaclu in dacia 1300.
O solutie ar fi un calorifer suplimentar montat direct in cabina , a alta ar fi montarea unor rezistente electrice (unii spun ca e un sistem foarte bun altii spun ca nu au de unde sa isi ia curent asa mare) iar o a treia solutie ar fi montarea de aeroterme suplimentare.
Eu chiar am caldura in dacia mea chiar si asa fara tunning-uri de genul asta dar mi-ar place ceva de genul, sa ma urc in masina si sa ma dau la tricou la un drum lung.

Oricum despre nici una din solutiile de mai sus nu am idee despre cum se poate pune in practica.


--------------------
Dacia 1300 berlina
On the day I was born, the nurses all gathered 'round
And they gazed in wide wonder, at the joy they had found
The head nurse spoke up, and she said leave this one alone
She could tell right away, that I was bad to the bone.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 16 Nov 2004, 11:30
Post #2


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.442
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




aeroterma turceasca

similara cu bordul cn, adica tragi un calorifer in masina si are si ventilator.

Ultima data costa in jur de 1,5-2 milioane
eficienta garantata (arata si interesant pe deasupra)


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shaq_rose
post 16 Nov 2004, 14:43
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 16 March 04
From: Bucuresti - Drumul Taberei




eu am dacia 1300 si duminica m-am intors de la munte, am dat pe cald fara sa pornesc aeroterma (originala) si imi era cald si in tricou.
Am fost si eu tare disperat cu caldura ca nu aveam, mi-am cumparat si o aeroterma suplimentara (acum e vreo 1,3-1,5 mil) baga cald de mureai dar mergea la 1300 numai pe pozitia maxim, trebuia o rezistenta, in fine am incercat sa-mi reconditionez sistemul initial si surpriza... am renuntat la aeroterma suplimentara.
Tot ce trebuie sa faci e sa vezi daca mai ai panzele alea din fata caloriferului care inchid gurile de aer, apoi sa etansezi f bine tabla cu duzele de parbriz ce vine peste calorifer, si recomand sa-ti montezi 2 captatoare de aer din plastic (alea pe care scrie Renault) din vitan (vreo 50k amandoua), verifica si unge robinetul de caldura sa se poata deschide la maxim, aeriseste masina in caz ca nu ai facut-o si mai vb.


--------------------
DACIA 1300 - B-12-CVD
Nobody is perfect, I'm Nobody !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 16 Nov 2004, 14:54
Post #4


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




... si termostat în buna stare, montat corect si fixat cu colierul aferent.



--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daddy
post 16 Nov 2004, 17:12
Post #5


Membru discret


Group: Members
Posts: 494
Joined: 29 April 04
From: Bacau




Daca doresti caldura ca iarna sa stai in maieu cu geamul deschis, poti monta un sirocou mic ( tip Trabant ) si atunci vei avea caldura si cand stai pe loc chiar daca e oprit motorul.
Acesta in schimb trebuie montat de un specialist ( obligatoriu) si creiaza un mic consum de benzina in plus, cam astea sunt dezavantajele.

Caldura garantata 100 %


--------------------
Dacia 1300 F 1972 - BC-93-MAX
Daciile sunt ca femeile....cat ai bani sa bagi in ele merg bine...cand nu mai ai bani te lasa cand iti este lumea mai draga...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catami
post 16 Nov 2004, 17:19
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 2 December 03
From: Bucuresti




QUOTE(Daddy @ 16 Nov 2004, 18:12)
poti monta un sirocou mic ( tip Trabant ) si atunci vei avea caldura si cand stai pe loc chiar daca e oprit motorul.
*



Poti sa dai mai multe detalii despre acest sirocou (unde se poate gasii, eventual preturi)

This post has been edited by catami: 16 Nov 2004, 17:21


--------------------
Dacia Logan LAUREATE 1.4MPi 2007
"Ca sa fim liberi si drepti nu depinde decat de noi insine"
Victor Hugo - Les Travaiilleurs de la Mer
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 16 Nov 2004, 20:19
Post #7


Gangester


Group: Members
Posts: 4.243
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Ce este acela un sirocou ?


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT35
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
morghen
post 17 Nov 2004, 00:17
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 25 October 04




eu mi-am montat o aeroterma de polo sub bord....in 300 de m incepe sa se simta caldura in mashina(iarna)


--------------------
Dacia 1310 - AR-66-SIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
draku
post 17 Nov 2004, 01:01
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 293
Joined: 3 November 04
From: Bucuresti




sirocou, sau sirocol, etc, (denumirea exacta nu o stiu nici eu) este o instalatie de incalzire suplimentara (ea se regaseste din constructie la microbuzele mai vechi -am vazut la Barkas-, cabinele autotrenurilor, etc., si optional -un model f. mic-la Trabant) care functioneaza cu benzina, independent de motor. se compune dintr-un arzator special de forma unui tub, care la un capat are un ventilator, iar pe la capatul celalalt iese aerul incalzit. dispune de o bujie speciala pentru aprinderea benzinei, pompa electrica de benzina, rezervor de benzina ~3 l (in cazul Trabantului), esapament separat pt evacuarea gazelor arse, butoane de comanda, etc. se monteaza in compartimentul motor si se racordeaza la canalizatiile de incalzire originale ale autoturismului.
nu stiu daca are reglaj al nivelului de incalzire
ATENTIE !!
sunt considerate periculoase pt ca functioneaza prin arderea benzinei, iar cea mai mica hiba a instalatiei poate fi fatala (la Trabant ele se monteaza chiar langa rezervorul de benzina). daca s-ar gasi de cumparat instalatii noi, nu ar fi asa o problema, insa majoritatea care se gasesc de cumparat sunt SH si nu sunt sigure.

exista insa si instalatii mai noi, care functioneaza pe acelasi principiu, arderea benzinei sau motorinei din rezervorul autoturismului. se pot configura sa porneasca din telecomanda si incalzesc apa din circuitul original al autoturismului, asa incat, pe langa incalzirea habitaclului, incalzesc si motorul, pentru o pornire usoara pe timp rece. la ultimul Salon auto am vazut asa un dispozitiv expus in sectiune, f complicat, cu randament mare si consum de combustibil si curent din baterie f mic. ca marime era cam 2/3 din dimensiunile unei baterii de 44 A.
ca pret insa, f mare: peste 600 eur
pentru cine este interesat de mai mult, dati un search pe google la WEBASTO
sper ca nu v-am plictisit
numai bine
PS
m-am interesat de asa ceva intrucat as si un Trabi si vroiam mai multa caldura iarna, dar avand in vedere cele de mai sus am renuntat


--------------------
ex Dacia Nova Barkas B1000 1989 - Barkas
Io stiu ca sunt prost, da' cand ma uit in jurul meu prind curaj...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daddy
post 18 Nov 2004, 21:25
Post #10


Membru discret


Group: Members
Posts: 494
Joined: 29 April 04
From: Bacau




Da, in principiu cele spuse mai sus sunt corecte si intradevar apar probleme daca este montat de un mester amator, de aceia sunt si evitate deoarece creiaza probleme in functionare.
Dar problema nu sta tocmai asa, eu am asa ceva montat pe o masina si nu creiaza si nici nu va creia nici o problema, deoarece el este construit ca la cea mai mica anomalie ( lipsa flacara, jet aer, etc ) sa se intrerupa circuitul de benzina ( exact acelasi principiu ca la centralele termice ) De aceia se monteaza de un specialist ( un electrician auto f.bun) cu multa atentie ca sa nu apara probleme in functionare.
Aceste instalatii lucreaza separat si independent de sistemul de incalzire al masinii.
Instalatiile WEBASTO au acelasi principiu de functionare dar lucreaza in paralel cu instalatia de incalzire / climatizare a masinii, asfel cand este nevoie de un supliment de caldura este furnizat de webasto ( daca in timpul iernii pe un ger cumplit doriti sa aveti in masina 28 de grade nu veti putea obtine cu o instalatie de incalzire normala mai ales daca si volumul de aer este mare, autocare, camioane, etc )
Deci mai pe scurt diferenta intre cele doua este ca webasto este mai "tehnologizat" iar sirocoul face cald ( fierbinte ) permanent cat este pornit, dar sisteme de siguranta au cu certitudine ambele.
O alta mare diferenta si substantiala este de pret, un webasto pleaca de la 500-600 euro si un sirocou ajunge maxim 100 de euro.

AMBELE SISTEME TREBUIE MONTATE DE UN SPECIALIST, NU SE POATE FACE ACASA INDIVIDUAL !!!


--------------------
Dacia 1300 F 1972 - BC-93-MAX
Daciile sunt ca femeile....cat ai bani sa bagi in ele merg bine...cand nu mai ai bani te lasa cand iti este lumea mai draga...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 19 Nov 2004, 11:33
Post #11


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




am am caldura si mai mare pt k am montat captatoare de aer-80 vitan , 60 din depozit sunt super INVESTITIE ASA K MERITA1dai grila jos le fixei si in 30 min gata!


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
draku
post 19 Nov 2004, 11:43
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 293
Joined: 3 November 04
From: Bucuresti




ai dreptate, insa ce te faci daca unul din sistemele de siguranta cedeaza datorita faptului ca instalatia este veche? unsure.gif
era doar o intrebare. eu am devenit circumspect in privinta unor asemenea instalatii, intrucat am vrut sa-mi montez una pe Trabi si toate pe care le-am vazut spre vanzare erau "obosite" si nu inspirau incredere. in plus, au un aspect asa.... de lucru facut la Casa pionierului, nu foarte "industrializat".
poate instalatia ta este un model mai evoluat, sau este f putin folosita si stii ca functioneaza in siguranta.
eu unul nu-mi permit sa montez o astfel de instalatie nesigura chiar langa rezervorul de benzina.... popa.gif
chir, pe ce masina ai montat instalatia si de care este aceasta ? stiu ca unele masini, chiar evoluate, aveau montata din fabrica o asemenea instalatie

numai bine


--------------------
ex Dacia Nova Barkas B1000 1989 - Barkas
Io stiu ca sunt prost, da' cand ma uit in jurul meu prind curaj...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djmarck
post 20 Nov 2004, 01:47
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 11 July 04




...mai spune-mi te rog despre captatoarele de aer,unde se pun,cum arata si daca stie cineva prin iasi unde sunt asa ceva,ca la mine e cam naspa cu caldura si cum s-a anuntat ca vine iarna peste noi cat mai curand vreau sa-mi bag si eu niste dracii de astea...

spune-mi te rog mai in detaliu despre captatoarele astea


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 20 Nov 2004, 13:23
Post #14


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




ok hai sa-ti spun despre captatoare: ele sunt in principiu pt 2 tipuri de grile de admisie : pt cele cu grila lunga cu zabrele si cele dupa 95 cu 2 grile mici din plastic.se monteaza astfel:
-se desfac suruburile care prind grila de admisie
-se scoate grila afara
-se curata de frunze caloriferul(asta dak e m urdar)
-caotatoarele astea au 2 suruburi pe fiecare si le fixezi pe grila ( cu ea scoasa) si gata
-pui grila la loc
- starngi suruburile
-dai o tura cu ea
Simti caldura dupa 20 metri.merita costa inte 60-100 mii .bafta


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djmarck
post 20 Nov 2004, 18:00
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 11 July 04




mersi de raspuns!...dar totusi astea ce rol au,ma gandesc dupa cum suna si denumirea doar de absortie a aerului si expirarea lui in masina,deci nu au ceva rezistente,sau alte chestii de incalzit(de fapt la pretul asta ce pretentii sa am),dar poate mai ai timp sa-mi spui pe scurt ce rol au si din ce sunt compuse.
........astea vin in ajutorul ventilatorului de la aeroterma?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ViperRS
post 20 Nov 2004, 19:00
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 712
Joined: 20 September 04
From: Cluj Napoca




am si eu o intrebare. Nu se poate face nimica in sensul de a putea mofica paletele ventilatorului sau montarea altui ventilator pe o daicie 1310. Precizez ca ventilatorul are doar 2 politii da si asa din cate am vazut ventilatorul de la incalzire e super naspa are niste palete super scurte si multe nu au debit mai deloc. Cum zilele astea a fost vreme umeda tot tre sa stau cu carpa in mana sa sterg parbrizul cum se abrureste prin oras.


--------------------
Dacia 1310 - cj
Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daddy
post 20 Nov 2004, 19:25
Post #17


Membru discret


Group: Members
Posts: 494
Joined: 29 April 04
From: Bacau




[quote=draku,19 Nov 2004, 12:43]
ai dreptate, insa ce te faci daca unul din sistemele de siguranta cedeaza datorita faptului ca instalatia este veche? unsure.gif [/quote]

Este foarte simplu, daca cedeaza ceva nu mai functoneaza sistemul, dar cu conditia sa fie montat corect.

[/quote]in plus, au un aspect asa.... de lucru facut la Casa pionierului, nu foarte "industrializat".[/quote]

Aspectul lor se datoreaza faptului ca sunt fabricate in fostul DDR, dealtfel ca si Trabantul

[/quote]poate instalatia ta este un model mai evoluat, sau este f putin folosita si stii ca functioneaza in siguranta.[/quote]

Instalatia mea este luata de pe un Trabant

[/quote]eu unul nu-mi permit sa montez o astfel de instalatie nesigura chiar langa rezervorul de benzina.... popa.gif [/quote]

Am specificat clar ca montajul trebuie facut de un specialist

[/quote]chir, pe ce masina ai montat instalatia si de care este aceasta ? [/quote]


Am monta-o pe o Dacia Break care o chinui in fiecare zi de cativa ani.


--------------------
Dacia 1300 F 1972 - BC-93-MAX
Daciile sunt ca femeile....cat ai bani sa bagi in ele merg bine...cand nu mai ai bani te lasa cand iti este lumea mai draga...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
draku
post 21 Nov 2004, 11:38
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 293
Joined: 3 November 04
From: Bucuresti




aa, deci e chiar instalatia pt Trabant...
inseamna ca n-am gasit eu o instalatie care sa-mi inspire incredere...
atunci o sa sap in continuare... biggrin.gif


--------------------
ex Dacia Nova Barkas B1000 1989 - Barkas
Io stiu ca sunt prost, da' cand ma uit in jurul meu prind curaj...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Metalic
post 24 Nov 2004, 10:35
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 5 October 04
From: Bucuresti




Eu vroiam ceva care sa incalzeasca habitaclu aproape instantaneu dimineata caci si masina mea da caldura desul de sanatos dar asta cand se incalzeste motorul si asta se intampla dupa cel putin 10 minute. Iar caldura in habitaclu am doar dupa 20 minute pe vremea asta . Se face greu cald inauntru . E adevarat ca la drum intins e o placere dar asta e o alta poveste ca nu fac naveta ci doar merg 10 minute cu ea de la servici acasa si invers. Chestia aia cu instalatia de incalzire pe benzina imi suna cel putin suspect , eu nu as pune asa ceva pe masina proprie dar oricum multumesc de informatie.


--------------------
Dacia 1300 berlina
On the day I was born, the nurses all gathered 'round
And they gazed in wide wonder, at the joy they had found
The head nurse spoke up, and she said leave this one alone
She could tell right away, that I was bad to the bone.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Slider
post 24 Nov 2004, 11:28
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.279
Joined: 5 December 03
From: Cernavoda




Eu cred ca se gasesc sirocouri si pe motorina. Noi asa avem pe autospeciale si vreau sa spun ca in 5 minute stai numai in chiloti in cabina! Problema este unde se poate monta pe o berlina un astfel de dispozitiv? in fine este foarte eficient!


--------------------
LOGAN Ambiance - CT-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Metalic
post 24 Nov 2004, 13:16
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 5 October 04
From: Bucuresti




QUOTE
stai numai in chiloti in cabina


Daca o ai pe nepoata din avatarul meu sau ceva asemanator e chiar de bun augur ii spui si tu ca il arati pe mos craciun , ca tot vin sarbatorile de iarna biggrin.gif


--------------------
Dacia 1300 berlina
On the day I was born, the nurses all gathered 'round
And they gazed in wide wonder, at the joy they had found
The head nurse spoke up, and she said leave this one alone
She could tell right away, that I was bad to the bone.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daddy
post 24 Nov 2004, 15:18
Post #22


Membru discret


Group: Members
Posts: 494
Joined: 29 April 04
From: Bacau




Un dispozitiv mic gen Trabant poate fi montat in compartimentul motor iar unul mai mare, gen alea pe motorina, se monteaza in portbagaj.
Caldura pe care o furnizeaza este instant si nu e necesar sa porniti motorul autovehiculului.


--------------------
Dacia 1300 F 1972 - BC-93-MAX
Daciile sunt ca femeile....cat ai bani sa bagi in ele merg bine...cand nu mai ai bani te lasa cand iti este lumea mai draga...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 26 Nov 2004, 14:07
Post #23


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




raspuns in special pt djmarc
ACestea sunt doar niste bucati de plastic cu o forma cat de cat dar au rolul de a forta intrarea aerului in habitaclu deci o marire de debit a aerului la o viteza mai mica.ele nu au nimic incorporat doar 2 suruburi pe fiecare si o placuta de plastic cu care poti sa le fixezi.da-mi un raspuns cand(daca) le vei monta.efect garantat!


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Uncle-Sam
post 2 Dec 2004, 01:50
Post #24


MEMBRU DE PARTID


Group: Members
Posts: 1.377
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




miam pus si eu niste captatoare dalea la 1300 si nu mi se parea mare diferenta. in schimb aerotermele alea cele mai ieftine care se monteaza langa torpedou sunt chiar eficiente.Daca ne gandim logic alea recircula aeru si nu-l iau de afara ca aeroterma masinii. Faci sauna garantat cu aeroterma daia. Daca mai astupi si toata aerisirea pt radiatoru din fata ai facut in mai putin de 10 min caldura wink.gif bineinteles sa fii cu ochii pe ceasuri...


--------------------
DACIA 1100 1971 / DAEWOO TICO 1999 - B ** ***
Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
notchman
post 2 Dec 2004, 15:29
Post #25


Membru


Group: Members
Posts: 127
Joined: 10 November 03
From: calarasi




Eu am montat sub , torpedo , o aeroterma confectionata de mine astfel :
Un racitor de ulei de la oltcit sa nu stiu ce (100 mii de la feare vechi)+2 ventilatoare de calc (surse AT).
Este "beton" , asta in afara de aeroterma pe care o are Lada , si care se comporta ca un "godin " la drum lung innebunesti de caldura .....


--------------------
Lada lada 1200 combi - CL-O1-NGJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 5 Dec 2004, 20:38
Post #26


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




am vazut acum 3 zile la magazinu dacia din militari o aeroterma costa 2,5 mil nu este turceasca este made in RO dar nu este de pus in centru.vanzatoarea este...afona si nu stie cum merge.dupa parerea mea daca ii dai drumul se topeste..tabla!!!captatoarele de aer nu cre ca le-am pus degeaba isi fac treaba dar dupa 1 sapt de utilizare te obsnuiesti cu ele si nu ti se mai par asa bune ca la inceput!!


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
draku
post 8 Dec 2004, 11:49
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 293
Joined: 3 November 04
From: Bucuresti




puteti incerca ce vedeti la: http://www.mecord.ro/a20.html


--------------------
ex Dacia Nova Barkas B1000 1989 - Barkas
Io stiu ca sunt prost, da' cand ma uit in jurul meu prind curaj...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 8 Dec 2004, 11:53
Post #28


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.442
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




ala-i de raba !


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
draku
post 8 Dec 2004, 12:11
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 293
Joined: 3 November 04
From: Bucuresti




sunt si de autobuze
daca te uiti la dimensiuni ai sa observi ca nu este prea mare
cred insa ca este destul de scumpa chestia, cateva milioane cel putin


--------------------
ex Dacia Nova Barkas B1000 1989 - Barkas
Io stiu ca sunt prost, da' cand ma uit in jurul meu prind curaj...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 9 Dec 2004, 13:09
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.006
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




eu mi-am facut aeroterma dintr-un radiator de racire ulei de Peugeot,insa am probleme cu ventilatia pt ca am folosit 2 coolere de sursa si nu prea au putere.
notchman ce ventilator ai folosit?


--------------------
HONDA CIVIC EX HONDA ACCORD -
MARIUS
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
11 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th April 2024 - 22:44
Forum Renault