ulei CV
ulei CV
florincst |
22 Jan 2008, 14:47
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 22 January 08 |
|
||
--------------------
dacia
solenza
2003/scala
- OT-82-SFF
|
|||
msanyix |
22 Jan 2008, 15:46
Post
#2
|
Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 9 November 07 From: Livezeni, Mures |
Busonul este pe partea laterala stanga a cutiei de viteza, o vezi doar daca te bagi sub masina. Cred ca se potriveste pe el cheia de 13. Nivelul uleiului trebuie sa ajunga pana la gaura.
Intr-o cutie de dacie intra cca 2,5 litrii ulei daca ma insel sa ma corectati. Iti trebuie un dispozitiv special ca sa poti baga ulei in cutie asta poate fi confectionata de tine sau imprumutata de la cineva cine a mai bagat ulei si are deja facut. Bafta |
--------------------
VW Passat
B5.5 Variant
1.9 TDI
- MS 08 PNK
|
|
Kruger |
22 Jan 2008, 15:57
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti |
L-am schimbat de curand. Intra 2 litri. Am pus Castrol, si recipientele au deja un fel de palnie extensibila, ca sa poti turna direct, si sa nu mai faci nici un fel de palnie.
|
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
Bullix |
22 Jan 2008, 16:06
Post
#4
|
Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti |
Sunt DOUA suruburi: unul se afla in jos, il deschizi si lasi uleiul sa curga. Al doilea se afla pe lateral, si pe acolo se baga uleiul.
Improvizezi "pompa" dintr-o teava cotita in forma de L pe care o introduci in sticla, pana foarte aproape de fund. Teava va fi trecuta prin dop si etansata bine gaura pe langa teava. Orienteaza-te dupa desen. Intoroduci teava in gura de umplere dupa ce scoti surubul al doilea si strangi sticla cu mana pana efectiv nu mai poti, apoi ii dai drumul (se umple cu bule de aer si vezi cum scade nivelul din ea). Repeti operatiunea pana se termina uleiul din sticla. Cantitatea totala de ulei din cutia de viteze este de 2L. Succes! This post has been edited by Bullix: 22 Jan 2008, 16:08 Attached thumbnail(s) pompa_ulei_cutie.JPG ( Size: 3.58k ) Number of downloads: 112 |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
florincst |
23 Jan 2008, 09:33
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 22 January 08 |
multumesc fratilor. sambata ma apuc de treaba . va tin la curent, ca am o problema cu schimbatul vitezelor. treapata V intra cam ciudat, tre sa fac un semiarc de cerc si ma duc cam mult in dreapta. mi-a zis cineva ca este o bucsa pe acolo care tre schimbata.
|
--------------------
dacia
solenza
2003/scala
- OT-82-SFF
|
|
florincst |
25 Jan 2008, 20:05
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 22 January 08 |
vreau sa va spun ca nu am mai avut rabdare pana sambata si m-am apucat azi.
am schimabat cele 2 bucse de la levier si am pus un arc, care nu-l mai aveam, apoi am facut schimbul la ulei. am avut doar 1l in cutie si mi-au intrat 2l in cap. apropo, "buson" de 22 (cap cheie de bujii). oricum va multumesc din suflet. acum merge super bine si nu mai am probleme nici cu a V a. multumesc inca odata. |
--------------------
dacia
solenza
2003/scala
- OT-82-SFF
|
|
Executron |
26 Jan 2008, 16:07
Post
#7
|
Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.057 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti |
Pot sa te intreb ce fel de ulei ai bagat?
|
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
maseax |
26 Jan 2008, 23:46
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 30 September 05 From: Focsani Vrancea |
QUOTE(florincst @ 25 Jan 2008, 20:05) vreau sa va spun ca nu am mai avut rabdare pana sambata si m-am apucat azi. am schimabat cele 2 bucse de la levier si am pus un arc, care nu-l mai aveam, apoi am facut schimbul la ulei. am avut doar 1l in cutie si mi-au intrat 2l in cap. apropo, "buson" de 22 (cap cheie de bujii). oricum va multumesc din suflet. acum merge super bine si nu mai am probleme nici cu a V a. multumesc inca odata. 22 ? Sigur nu ai dat sonda jos ? Mi se pare cam mare. Parca era de 10 sau 11. In ce parte era busonul ? stanga sau dreapta ? |
--------------------
Renault
Megane2
2005
- VN
|
|
bygy007 |
27 Jan 2008, 00:28
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 8.156 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI |
poate a scos sonda de mansarier
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE 1,6 GPL
2009
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
nicolson |
28 Jan 2008, 04:58
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 21 December 07 From: Brasov-Constanta |
vad ca tot mai multi baga ulei in cv pe la sonda
|
--------------------
dacia,mazda
1310,323f
1988 berlina,1995
- ct 19 ani
|
|
tgg2k |
28 Jan 2008, 11:28
Post
#11
|
fara carnet de membru Group: Members Posts: 677 Joined: 24 July 06 From: Metropola Cluj-Napoca City |
la cheie de 22 e contactul de marche-arriere. busonul de golire a uleiului se desface cu cheie dreapta de 10. capul busonului e un patrat cu latura 10 mm
This post has been edited by tgg2k: 28 Jan 2008, 11:28 |
--------------------
Dacia
1300/SupeRNova
1979 berlina/2003 Confort
- CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX ... la tăți ni greu...
|
|
diaconuliviu |
28 Jan 2008, 11:28
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere |
Cap cheie bujii=21.
Probabil a scos sonda. Exista niste busoane baie ulei cu cap hexagonal, dar ala e in mod sigur 17 sau 19. Se potrivesc la cutie in locul busonului de golire. In locul celui de verificare mi-a fort teama. Ala ramine cu cap patrat 10. Se desface SI cu cheie fixa de 10 (in ultima instanta) dar cheie produsa acum 20-30 de ani, cele noi, mai ales facaturile cedeaza. Asta - REPET - e numai solutia de folosit pe cimp, recomand acea cheie cu patrat in rest. Cu cheia fixa se poate "rotunji" patratul. Apoi, cind se stringe busonul, fiind conic, nu se stringe "la nemurire" ci putin, max 1/4 - 1/2 tura dupa fixarea cu mina, altfel se demonteaza greu. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
florincst |
28 Jan 2008, 15:00
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 22 January 08 |
ce sonda?!?
busonul de golire este in partea de jos, iar cel de umplere in parte stanga. cap de 22 nu 21 sau altceva. am sunat mecanicul si am intrebat exact daca este acolo ca si mie mi s-a parut ciudat. altele eu nu am vazut decat cele ce desfac cutia. cel de jos avea chiar si un magnet in cap. acolo era adunat spanul. apropo de ulei, am pus T90. nu stiu daca este bun, dar asa mi-a zis mecanicul. pana acum este bine, merge ok. se aude ea, vorba. |
--------------------
dacia
solenza
2003/scala
- OT-82-SFF
|
|
maseax |
28 Jan 2008, 15:18
Post
#14
|
Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 30 September 05 From: Focsani Vrancea |
QUOTE(florincst @ 28 Jan 2008, 15:00) ce sonda?!? busonul de golire este in partea de jos, iar cel de umplere in parte stanga. cap de 22 nu 21 sau altceva. am sunat mecanicul si am intrebat exact daca este acolo ca si mie mi s-a parut ciudat. altele eu nu am vazut decat cele ce desfac cutia. cel de jos avea chiar si un magnet in cap. acolo era adunat spanul. apropo de ulei, am pus T90. nu stiu daca este bun, dar asa mi-a zis mecanicul. pana acum este bine, merge ok. se aude ea, vorba. Probabil a incercat cu fixa pana la rotunjit ( nu tu; cel care a avut masina inainte) si apoi i-a sudat o piluta pe surub ca sa poata fi desfacut mai usor. Asa fac si baietii prin service. |
--------------------
Renault
Megane2
2005
- VN
|
|
ursachemihai |
28 Jan 2008, 23:05
Post
#15
|
dasda Group: Members Posts: 245 Joined: 23 September 07 From: aici |
cutiile cu cinci trepte mai noi ...au bosonul de umplere...lateral stanga ...cheie 22.... si eu am dacie din 1998 si la fel este.
doar cutiile vechi au patrat pentru cheie de 10! |
--------------------
Logan
berlina
2008
- bb33ddd
|
|
sddragos |
28 Jan 2008, 23:29
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 532 Joined: 18 October 05 |
Confirm. Si eu am (de fapt, aveam ) busonul de umplere cu cap de cheie de 22.
|
--------------------
Dacia
1310 L
1997, berlina
|
|
SGM.MYKE |
29 Jan 2008, 14:48
Post
#17
|
Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart |
Daca ai cutie in cinci trepte cum ai bagat doar 2 litri ca in mod normal trebuie sa ia 2,5.
A si ce marca de ulei ai pus, pentru ca cele ieftine 5RON/l sunt ordinare isi schimba vascozitatea cu temperatura. Adica iarna pe frig dupa ce pornesti motorul, lasi schimbatorul pe punctul mort, ridici ambreiajul si vezi ca are tendinta sa plece la plimbare (asta o patesc eu pentru ca nu stiu ce ulei a pus fostul proprietar). Asa ca ar fi bine sa fi pus un ulei mai bun. |
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
Adrian_Boy |
29 Jan 2008, 14:52
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 |
Am si eu o intrebare. Vreau sa pun un ulei bun, dar mai trebuie sa merg cu masina la service sa se uite la cutie.
In ideea ca este de la ulei, vreau sa pun un ulei bun poate scap de problema. Dar daca nu scap de problema, ce se intampla cu uleiul meu bun pe care l-am pus, daca-l dau aia pe jos sau il arunca ? |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
SebyAvrig |
29 Jan 2008, 15:13
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 351 Joined: 28 October 07 |
hahaha...ce chesite.nu am stiut din ce cauza merge masina putin in fata cand ridic ambreiaju la punctu mort...deci uleiu din cutie ii buba...cand are uleiul vascozitate ridicata,se simte clar ca marge mai greu si abia imi intra in a doua...in schimb vara merge bine...m-am lamurit...
This post has been edited by SebyAvrig: 29 Jan 2008, 15:14 |
--------------------
VW
Golf
1993 GT 1.8 Prietenii imi bat in geam.Nu-i aud…am termopan
|
|
florincst |
1 Feb 2008, 11:11
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 22 January 08 |
ulei t90 de la dacia. am dat 20 lei pe 2l (atat a intrat). dupa 5000km o sa mai fac o verificare pentru completare (daca este cazul).
pana acum sunt multumit de felul in care intra in viteze, iar cu plecatul la punctul mort nu am patit-o nici inainte. cu suruburile, sudate nu sunt. sunt stas, probabil asa sunt din fabrica. |
--------------------
dacia
solenza
2003/scala
- OT-82-SFF
|
|
SGM.MYKE |
1 Feb 2008, 18:45
Post
#21
|
Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart |
Pai ala de la Dacia mi se pare ca este Texaco. Faza cu punctul mort e la uleiul cu 5lei litrul. Si care e faza cu suruburile si sudura?
|
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd April 2024 - 17:03 |