limbi de ceasuri logan(sau alta masina)pe solenza
limbi de ceasuri logan(sau alta masina)pe solenza
sub-zero |
19 May 2009, 15:22
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 14 March 09 |
|
||
--------------------
dacia
solenza
2004 rapsodie
|
|||
klaus |
19 May 2009, 17:18
Post
#2
|
步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti |
Da, merge.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
andr3y_yoo |
19 May 2009, 22:18
Post
#3
|
Membru ma Group: Members Posts: 1.060 Joined: 18 November 08 From: Bucuresti |
|
--------------------
Dacia
Solenza
1.4 GT Turbo
- B-68-BMD Daca Ai cap Iese Altfel Dacia 4 ever :X |
|
zanga |
19 May 2009, 22:19
Post
#4
|
Daciot solenzar Group: Members Posts: 972 Joined: 17 July 05 From: Bacau |
Vitan ?
Sau era cineva si la bursa cu asa ceva. This post has been edited by zanga: 19 May 2009, 22:19 |
--------------------
Dacia
Logan
Preference - 2004
- BC ## MSU Daca Ai Cap Iese Altfel
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele! Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! |
|
andr3y_yoo |
19 May 2009, 22:22
Post
#5
|
Membru ma Group: Members Posts: 1.060 Joined: 18 November 08 From: Bucuresti |
|
--------------------
Dacia
Solenza
1.4 GT Turbo
- B-68-BMD Daca Ai cap Iese Altfel Dacia 4 ever :X |
|
Claudiu35 |
20 May 2009, 07:40
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 24 November 07 From: Constanța |
Daca acul pe care il pui e mai greu (sau mai usor) vei avea alta indicatie la bord. Daca a facut cineva aceasta modificare si stie mai multe ... sa vina cu alte amanunte si eventual sa ma corecteze.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2005
|
|
wind |
20 May 2009, 07:50
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 630 Joined: 19 January 07 From: bucuresti |
si unde gaseste acele pt benzina si temperatura apa ?
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
|
|
bogdanmardare |
20 May 2009, 09:49
Post
#8
|
Un membru Group: Members Posts: 704 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti |
Pe un bord de Opel mai vechi, de exemplu. (Eu am luat de pe un bord de Astra Classic, si eu vreau sa fac asta ). Mai greu o sa fie sa le ilumineze ca pe cele de Logan. Acele iluminate au fiecare cate un grup de 3 leduri imprejurul acului.
La Solenza, iluminatul este unul "hibrid": 4 leduri in jurul acului central + inca 4 pe circumferinta cadranului central, si 2 becuri de 2w pentru cadranul vitezometrului si grupul de cadrane de la apa si benzina. Asa ca iluminat va fi doar acul de la vitezometru, daca nu se instaleaza leduri si sub celelalte (sursa de lumina trebuie sa se afle sub dispersorul acului). Pun mai pe seara poze cu un bord desfacut. This post has been edited by bogdanmardare: 20 May 2009, 09:50 |
--------------------
Dacia
Sandero
2016 0.9 TCe
- B 63 ***
|
|
andr3y_yoo |
20 May 2009, 13:47
Post
#9
|
Membru ma Group: Members Posts: 1.060 Joined: 18 November 08 From: Bucuresti |
QUOTE(bogdanmardare @ 20 May 2009, 09:49) Pe un bord de Opel mai vechi, de exemplu. (Eu am luat de pe un bord de Astra Classic, si eu vreau sa fac asta ). Mai greu o sa fie sa le ilumineze ca pe cele de Logan. Acele iluminate au fiecare cate un grup de 3 leduri imprejurul acului. La Solenza, iluminatul este unul "hibrid": 4 leduri in jurul acului central + inca 4 pe circumferinta cadranului central, si 2 becuri de 2w pentru cadranul vitezometrului si grupul de cadrane de la apa si benzina. Asa ca iluminat va fi doar acul de la vitezometru, daca nu se instaleaza leduri si sub celelalte (sursa de lumina trebuie sa se afle sub dispersorul acului). Pun mai pe seara poze cu un bord desfacut. din cate stiu eu acul din bordul de logan are doar 1 led nu 3... poti sa pui tot de logan dar tai din el |
--------------------
Dacia
Solenza
1.4 GT Turbo
- B-68-BMD Daca Ai cap Iese Altfel Dacia 4 ever :X |
|
anecula_08 |
20 May 2009, 19:14
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.866 Joined: 3 March 08 From: Bucuresti |
nu merg si cele de pe bordul de megan 1? ca stiu ca au ace si la benzina si apa
|
--------------------
Dacia Solenza
Europa cu AC - 1.4 MPI / Renault Laguna 2
Facelift - 1.6 16v / Dacia Logan Stepway - 1.0 TCE
|
|
slider2 |
20 May 2009, 20:05
Post
#11
|
doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 |
avand in vedere ca bordul de logan, este cel de megane1 un pic modificat, cred ca merg...
|
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
bogdanmardare |
21 May 2009, 08:47
Post
#12
|
Un membru Group: Members Posts: 704 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti |
Eu am luat bord de Astra ca era mai ieftin (60 lei), si mai luasem si unul de solenza pentru teste. Uite si pozele cu bordul desfacut si modificat (nu este gata in totalitate, ledurile smd de sub acele de la apa si benzina trebuie repozitionate, nu ilumineaza uniform acele la mijlocul cursei, iar cele de la turometru trebuie inlocuite cu leduri smd).
Attached thumbnail(s) becuri.jpg ( Size: 319.73k ) Number of downloads: 5448 apa_benzina.jpg ( Size: 398.11k ) Number of downloads: 5937 leduri_turometru.jpg ( Size: 383.98k ) Number of downloads: 5912 |
--------------------
Dacia
Sandero
2016 0.9 TCe
- B 63 ***
|
|
sub-zero |
21 May 2009, 11:20
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 14 March 09 |
asteptam poze bogdane cabd e gata ca asa vreau sa-mi fac si eu cum iti faci tu
|
--------------------
dacia
solenza
2004 rapsodie
|
|
ursul_bipolar |
21 May 2009, 11:43
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.667 Joined: 23 July 08 |
Bogdane daca iese ok lucrarea ma bag si eu.
|
--------------------
Toyota
RAV4
HSD Elegance 2018 Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
|
|
andr3y_yoo |
22 May 2009, 13:46
Post
#15
|
Membru ma Group: Members Posts: 1.060 Joined: 18 November 08 From: Bucuresti |
shi yo rpd
limbaj irc, warn 10% This post has been edited by b64chr: 22 May 2009, 14:11 |
--------------------
Dacia
Solenza
1.4 GT Turbo
- B-68-BMD Daca Ai cap Iese Altfel Dacia 4 ever :X |
|
bogdanmardare |
22 Jun 2009, 22:23
Post
#16
|
Un membru Group: Members Posts: 704 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti |
Am terminat de schimbat acele.
Am folosit leduri de aceeasi culoare cu cele originale (chiar originale sunt), pentru ca nu stiu ce ar iesi cu leduri albe, sa zicem, si nu am avut chef de incercari. Oricum, folia permite schimbarea culorii doar la vitezometru, doar acolo cifrele si liniile sunt albe si nu oranj (eventual ace albe, dar nu arata bine). Ledurile suplimentare le-am legat in serie cate 4, impreuna cu o rezistenta de 330 ohmi. Sunt alimentate de la pozitii, printr-un stabilizator LM7812 cu radiator + condensatoare de filtraj. Am pastrat si becurile originale, altfel nu reuseam sa iluminez uniform cadranele (reflector pentru leduri are doar vitezometrul, si desi ma gandeam sa incerc sa fac eu si la turometru, am renuntat repede la idee). Este ceva de munca la carcasa de plastic a bordului: eu am taiat ce este incercuit in prima poza, pentru ca nu primea acul vitezometrului suficienta lumina de la leduri; de asemenea, am marit gaura acului din folia albastra. La turometru, am ingustat aripioara incercuita, altfel ledurile de jos ajungeau sub ea. Gaurile pentru fixarea grupului de leduri de la turometru le-am dat dupa ce am finisat forma bucatii de cablaj pe care sunt lipite ledurile. Placuta de la benzina - apa am fixat-o prin presare cu 4 tampoane din polistiren dens intre dispersorul de plastic si marginea aparatelor de masura. Bucatile de cablaj ... astea le-am adus la forma finala cu o pila mica, prin incercari succesive, dupa ce le-am taiat grosier cu un traforaj; cea de la benzina + temperatura apa mi-a dat cele mai multe batai de cap, am montat-demontat aparatele alea de masura de zeci de ori (noroc ca erau cele de la bordul de rezerva). Am ales sa pastrez capacele albe de la acele vechi (daca aveam folia neagra, lasam acele asa cum au venit, cu capace negre), aca cum se vede si in poza cu bordul montat. Asta a insemnat munca in plus, in interiorul capacului sunt niste nervuri care au trebuit sa dispara, odata cu axul de fixare; la acele de la apa si benzina, exista si doua contragreutati, pe care le-am lipit inapoi dupa ce am curatat interiorul si l-am vopsit negru. Am pilit si din prisma de la acul vitezometrului, ca sa intre in capac. Pana la urma, am pus ace de Opel la apa, benzina si turometru, si de Logan la vitezometru (cel de Logan este putin mai gros si mai lung, da mai bine). Mi-ar fi placut daca acele de la benzina si apa erau mai lungi cu 3-4 mm; dar nu am vrut sa tai din celelalte, ramaneau prea groase la varf. Axele de la aparatele de masura sunt mai subtiri un pic decat cele de la motorasele pas cu pas; am reusit sa rezolv cu cateva fire subtiri de lita dintr-un cablu USB, pe care le-am trecut prin axul de plastic si care au facut acele sa intre un pic fortat. Ca sa fiu sigur ca pozitionez la fel acele la re-montare, am taiat straifuri de autocolant de grosimea acului, am adus acele la maxim in jos, am lipit straif in continuarea acului, si de-abia apoi am scos acul (alternativa era sa caut o zona care ajunge sub plasticul negru, si sa fac acolo semn cu markerul... prea departe de varful aculu). La scos am folosit o ata de cizmarie trecuta pe sub ac, ca sa nu zgarii folia (se zgarie usor, am vazut la ceasurile de test). La acele de la benzina si apa, am scos limitatoarele de plastic, am vazut unde coboara acele si acolo am lipit autocolantul (daca le duc la capat de cursa, dupa ce le eliberez se intorc intr-o anumita pozitie). Ca timp de lucru, 3 zile (3-4 ore pe zi), dar eu am pierdut mai mult cu incercarile; plus ca la un moment dat imi venea sa las totul balta (bordul asta parca e facut in ciuda celui ce ar vrea sa experimenteze pe el). Attached thumbnail(s) plastic_bord.jpg ( Size: 58.36k ) Number of downloads: 5905 leduri_bord.jpg ( Size: 265.7k ) Number of downloads: 5850 bord_montat.jpg ( Size: 243.41k ) Number of downloads: 2925 bord_noaptea.jpg ( Size: 184.67k ) Number of downloads: 3272 |
--------------------
Dacia
Sandero
2016 0.9 TCe
- B 63 ***
|
|
andr3y_yoo |
25 Jun 2009, 13:21
Post
#17
|
Membru ma Group: Members Posts: 1.060 Joined: 18 November 08 From: Bucuresti |
felicitari pentru munca depusa
si eu vreau de mult sa imi pun alte ace dar imi e ca stric bordu asa ca am renuntat ador bordu asta bord_solenza.JPG ( Size: 18.28k ) Number of downloads: 3385 |
--------------------
Dacia
Solenza
1.4 GT Turbo
- B-68-BMD Daca Ai cap Iese Altfel Dacia 4 ever :X |
|
wind |
29 Jul 2009, 20:33
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 630 Joined: 19 January 07 From: bucuresti |
vreau sa scot folie albastra de pe fundal. cat de tare trebuie sa trag de ace ca sa iasa ?
am reusit cu o ata mai rezistenta. This post has been edited by iulian222x: 29 Jul 2009, 21:03 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
|
|
wind |
15 Aug 2009, 21:15
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 630 Joined: 19 January 07 From: bucuresti |
la scoaterea acelor am retinut vizual pozitia lor , semne nu aveam cum sa imi dau pt ca am scos folia albastra si i-am aplicat un autocolant negru. acum dupa remontare am ceva erori la afisare si anume : acul temperaturii se duce mult peste jumate ( inainte se oprea un pic mai jos de jumatate iar cand pun contactul pleaca de la un sfert ceea ce nu ar trebui-motorul este rece) , acul de benzina imi arata rezervorul plin desi am alimentat marti, cat despre vitezometru si turometru din ce imi aduc aminte aveam inainte la 60 km/h - 2000 rotatii, iar acum imi afiseaza 2200.
cine are o idee sa spun cum pot remedia ? |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
|
|
bnedea |
16 Aug 2009, 08:46
Post
#20
|
Bogdan Group: Members Posts: 354 Joined: 3 March 09 From: Bucuresti |
Eu am desfacut bordul sa il vopsesc argintiu. La indicatorul de apa nu am dat semn cu creionul pe folia albastra inainte sa scot acul si asa am ajuns sa nu il mai pozitionez corect. Reglajul l-am facut cu bordul in functiune dupa ce a pornit ventilatorul am pozitionat acul la jumatatea scalei. Turometrul il poti regla tot cu motorul pornit, la ralanti il pui la 800-850 ture. Benzina: astepti sa se aprinda becul la rezervor si pui acul la jumatatea dungii rosii de rezervor gol. La vitezometru cand pui contactul trebuie sa se ridice putin acul - te uiti la un prieten cam la ce distanta de prima liniuta se ridica si il pui la fel.
Bafta! This post has been edited by bnedea: 16 Aug 2009, 13:31 |
--------------------
dacia
solenza, clima
2004 1.4MPI Join the dark side, we have cookies!
|
|
cristio_79 |
16 Aug 2009, 15:14
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 4.334 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA |
Dupa asa o remontare, asa erori.
|
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
wind |
16 Aug 2009, 15:59
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 630 Joined: 19 January 07 From: bucuresti |
am rezolvat astazi, cu bordul montat am mutat acele pana am ajuns la pozitiile normale si acum totul e ok. avem si poze facute inainte de a le scoate si m-am ghidat si dupa ele. oricum de luat aminte pt altii sa isi noteze pozitia acelor.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
|
|
bnedea |
17 Sep 2009, 22:05
Post
#23
|
Bogdan Group: Members Posts: 354 Joined: 3 March 09 From: Bucuresti |
Am inlocuit si eu acele stock cu unele luminicioase.
bord_1.jpg ( Size: 427.27k ) Number of downloads: 3857 bord_2.jpg ( Size: 457.34k ) Number of downloads: 2991 Acele sunt luate de la un bord de Logan iar cel de turometru este putin scurtat. |
--------------------
dacia
solenza, clima
2004 1.4MPI Join the dark side, we have cookies!
|
|
ramsen |
20 Sep 2009, 19:26
Post
#24
|
My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES |
arata urit asa...acele de logan pe turometru si vitezometru...iar pe temperatura si benzina cele originale...dar totusi fiecare cu placerile lui
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
bnedea |
21 Sep 2009, 12:59
Post
#25
|
Bogdan Group: Members Posts: 354 Joined: 3 March 09 From: Bucuresti |
Arata oricum mai bine decat cu ace stock.
La benzina si apa nu am ace asa subtiri si am observat ca indicatoarele sunt foarte sensibile la greutatea acului (indica diferit doar daca inclin putin ceasurile de bord) La vitezometru si turometru indicatia se face cu motorase nemaifiind asa important acul. Intre timp am subtiat si acul de la turometru inspre varf si arata... normal This post has been edited by bnedea: 21 Sep 2009, 13:03 |
--------------------
dacia
solenza, clima
2004 1.4MPI Join the dark side, we have cookies!
|
|
bogdanmardare |
21 Sep 2009, 13:48
Post
#26
|
Un membru Group: Members Posts: 704 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti |
Acele de la apa si benzina au o contragreutate din metal pe spate, opus tijei acului; eu am lipit-o si la cele noi.
|
--------------------
Dacia
Sandero
2016 0.9 TCe
- B 63 ***
|
|
bnedea |
21 Sep 2009, 15:14
Post
#27
|
Bogdan Group: Members Posts: 354 Joined: 3 March 09 From: Bucuresti |
contragreutate suficienta pentru acul nou? tinand cont de faptul ca acul original este gol pe interior...
Daca la plin de benzina iti arata maxim banuiesc ca e ok. La apa nu e asa important. |
--------------------
dacia
solenza, clima
2004 1.4MPI Join the dark side, we have cookies!
|
|
bogdanmardare |
21 Sep 2009, 18:11
Post
#28
|
Un membru Group: Members Posts: 704 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti |
Am verificat cu rezistente ajustate daca arata "ca in carte": intai cu vechile ace, sa vad daca bordul indica ok, apoi cu acele noi, sa vad daca pastreaza indicatia. Se pastreaza si la benzina, si la apa. Diferenta de greutate intre acele noi si cele vechi nu este mare (am si pilit la prisme in interior ca sa pastrez capacele de la acele vechi).
|
--------------------
Dacia
Sandero
2016 0.9 TCe
- B 63 ***
|
|
Bullix |
22 Sep 2009, 05:13
Post
#29
|
Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti |
Cred ca o varianta mult mai finuta ar fi urmatoarea: iluminare ac - doar la vitezometru. Si display-ul luminat in alb. Aceasta fara niciun fel de modificari ale foliei. Pentru un plus de contrast, ar merge facute cifrele albe (de asemenea,doar la vitezometru), dar pentru asta trebuie facuta o folie noua la cutter plotter. Si atunci avem: cifre vitezometru si display in alb, iar acul vitezometrului impreuna cu iluminarea laterala (turometru + apa si benzina) in oranjul original. Ar iesi un contrast de bun gust, zic eu. Fara culori excentrice
|
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
andreiask |
24 May 2010, 16:06
Post
#30
|
Disc-Jockey Group: Members Posts: 1.237 Joined: 22 April 09 From: Bucuresti |
QUOTE(bnedea @ 17 Sep 2009, 22:05) Am inlocuit si eu acele stock cu unele luminicioase. bord_1.jpg ( Size: 427.27k ) Number of downloads: 3857 bord_2.jpg ( Size: 457.34k ) Number of downloads: 2991 Acele sunt luate de la un bord de Logan iar cel de turometru este putin scurtat. Cum ai iluminat acele de la turometru si vitezometru ? putin ajutor cu niste poze sau o schema , te rog ? |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2024 - 14:50 |