DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> limbi de ceasuri logan(sau alta masina)pe solenza

sub-zero
post 19 May 2009, 15:22
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 14 March 09




merg sa pun doar limbile de pe logan sau alta masina in locul astora mate de pe solenza?ma refer la alea de la kilometraj,turometru,benzina si apa,se poate?ca nu vreau sa-mi schimb ceasurile de pe solenza si sa-mi pun de logan

This post has been edited by sub-zero: 19 May 2009, 16:30


--------------------
dacia solenza 2004 rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 19 May 2009, 17:18
Post #2


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Da, merge.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andr3y_yoo
post 19 May 2009, 22:18
Post #3


Membru ma


Group: Members
Posts: 1.060
Joined: 18 November 08
From: Bucuresti




QUOTE(klaus @ 19 May 2009, 17:18)
Da, merge.
*


merge merge dar unde gasesti doar limbile?


--------------------
Dacia Solenza 1.4 GT Turbo - B-68-BMD

Daca Ai cap Iese Altfel

Dacia 4 ever :X
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zanga
post 19 May 2009, 22:19
Post #4


Daciot solenzar


Group: Members
Posts: 972
Joined: 17 July 05
From: Bacau




Vitan ?
Sau era cineva si la bursa cu asa ceva.

This post has been edited by zanga: 19 May 2009, 22:19


--------------------
Dacia Logan Preference - 2004 - BC ## MSU
Daca Ai Cap Iese Altfel

Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andr3y_yoo
post 19 May 2009, 22:22
Post #5


Membru ma


Group: Members
Posts: 1.060
Joined: 18 November 08
From: Bucuresti




QUOTE(zanga @ 19 May 2009, 22:19)
Vitan ?
Sau era cineva si la bursa cu asa ceva.
*


aha...o sa caut biggrin.gif


--------------------
Dacia Solenza 1.4 GT Turbo - B-68-BMD

Daca Ai cap Iese Altfel

Dacia 4 ever :X
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Claudiu35
post 20 May 2009, 07:40
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 24 November 07
From: Constanța




Daca acul pe care il pui e mai greu (sau mai usor) vei avea alta indicatie la bord. Daca a facut cineva aceasta modificare si stie mai multe ... sa vina cu alte amanunte si eventual sa ma corecteze.


--------------------
Dacia Solenza 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wind
post 20 May 2009, 07:50
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 630
Joined: 19 January 07
From: bucuresti




si unde gaseste acele pt benzina si temperatura apa ?


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanmardare
post 20 May 2009, 09:49
Post #8


Un membru


Group: Members
Posts: 704
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




Pe un bord de Opel mai vechi, de exemplu. (Eu am luat de pe un bord de Astra Classic, si eu vreau sa fac asta biggrin.gif ). Mai greu o sa fie sa le ilumineze ca pe cele de Logan. Acele iluminate au fiecare cate un grup de 3 leduri imprejurul acului.
La Solenza, iluminatul este unul "hibrid": 4 leduri in jurul acului central + inca 4 pe circumferinta cadranului central, si 2 becuri de 2w pentru cadranul vitezometrului si grupul de cadrane de la apa si benzina. Asa ca iluminat va fi doar acul de la vitezometru, daca nu se instaleaza leduri si sub celelalte (sursa de lumina trebuie sa se afle sub dispersorul acului). Pun mai pe seara poze cu un bord desfacut.

This post has been edited by bogdanmardare: 20 May 2009, 09:50


--------------------
Dacia Sandero 2016 0.9 TCe - B 63 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andr3y_yoo
post 20 May 2009, 13:47
Post #9


Membru ma


Group: Members
Posts: 1.060
Joined: 18 November 08
From: Bucuresti




QUOTE(bogdanmardare @ 20 May 2009, 09:49)
Pe un bord de Opel mai vechi, de exemplu. (Eu am luat de pe un bord de Astra Classic, si eu vreau sa fac asta  biggrin.gif ). Mai greu o sa fie sa le ilumineze ca pe cele de Logan. Acele iluminate au fiecare cate un grup de 3 leduri imprejurul acului.
La Solenza, iluminatul este unul "hibrid": 4 leduri in jurul acului central + inca 4 pe circumferinta cadranului central, si 2 becuri de 2w pentru cadranul vitezometrului si grupul de cadrane de la apa si benzina. Asa ca iluminat va fi doar acul de la vitezometru, daca nu se instaleaza leduri si sub celelalte (sursa de lumina trebuie sa se afle sub dispersorul acului). Pun mai pe seara poze cu un bord desfacut.
*


din cate stiu eu acul din bordul de logan are doar 1 led nu 3...
poti sa pui tot de logan dar tai din el happy.gif


--------------------
Dacia Solenza 1.4 GT Turbo - B-68-BMD

Daca Ai cap Iese Altfel

Dacia 4 ever :X
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anecula_08
post 20 May 2009, 19:14
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.866
Joined: 3 March 08
From: Bucuresti




nu merg si cele de pe bordul de megan 1? ca stiu ca au ace si la benzina si apa


--------------------
Dacia Solenza Europa cu AC - 1.4 MPI / Renault Laguna 2 Facelift - 1.6 16v / Dacia Logan Stepway - 1.0 TCE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 20 May 2009, 20:05
Post #11


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




avand in vedere ca bordul de logan, este cel de megane1 un pic modificat, cred ca merg...


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanmardare
post 21 May 2009, 08:47
Post #12


Un membru


Group: Members
Posts: 704
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




Eu am luat bord de Astra ca era mai ieftin (60 lei), si mai luasem si unul de solenza pentru teste. Uite si pozele cu bordul desfacut si modificat (nu este gata in totalitate, ledurile smd de sub acele de la apa si benzina trebuie repozitionate, nu ilumineaza uniform acele la mijlocul cursei, iar cele de la turometru trebuie inlocuite cu leduri smd).

Attached thumbnail(s)
becuri.jpg ( Size: 319.73k ) Number of downloads: 5448
apa_benzina.jpg ( Size: 398.11k ) Number of downloads: 5937
leduri_turometru.jpg ( Size: 383.98k ) Number of downloads: 5912


--------------------
Dacia Sandero 2016 0.9 TCe - B 63 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sub-zero
post 21 May 2009, 11:20
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 14 March 09




asteptam poze bogdane cabd e gata ca asa vreau sa-mi fac si eu cum iti faci tu


--------------------
dacia solenza 2004 rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursul_bipolar
post 21 May 2009, 11:43
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.667
Joined: 23 July 08




Bogdane daca iese ok lucrarea ma bag si eu.


--------------------
Toyota RAV4 HSD Elegance 2018
Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andr3y_yoo
post 22 May 2009, 13:46
Post #15


Membru ma


Group: Members
Posts: 1.060
Joined: 18 November 08
From: Bucuresti




shi yo rpd rolleyes.gif

limbaj irc, warn 10%

This post has been edited by b64chr: 22 May 2009, 14:11


--------------------
Dacia Solenza 1.4 GT Turbo - B-68-BMD

Daca Ai cap Iese Altfel

Dacia 4 ever :X
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanmardare
post 22 Jun 2009, 22:23
Post #16


Un membru


Group: Members
Posts: 704
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




Am terminat de schimbat acele.
Am folosit leduri de aceeasi culoare cu cele originale (chiar originale sunt), pentru ca nu stiu ce ar iesi cu leduri albe, sa zicem, si nu am avut chef de incercari. Oricum, folia permite schimbarea culorii doar la vitezometru, doar acolo cifrele si liniile sunt albe si nu oranj (eventual ace albe, dar nu arata bine).
Ledurile suplimentare le-am legat in serie cate 4, impreuna cu o rezistenta de 330 ohmi. Sunt alimentate de la pozitii, printr-un stabilizator LM7812 cu radiator + condensatoare de filtraj. Am pastrat si becurile originale, altfel nu reuseam sa iluminez uniform cadranele (reflector pentru leduri are doar vitezometrul, si desi ma gandeam sa incerc sa fac eu si la turometru, am renuntat repede la idee).
Este ceva de munca la carcasa de plastic a bordului: eu am taiat ce este incercuit in prima poza, pentru ca nu primea acul vitezometrului suficienta lumina de la leduri; de asemenea, am marit gaura acului din folia albastra. La turometru, am ingustat aripioara incercuita, altfel ledurile de jos ajungeau sub ea. Gaurile pentru fixarea grupului de leduri de la turometru le-am dat dupa ce am finisat forma bucatii de cablaj pe care sunt lipite ledurile. Placuta de la benzina - apa am fixat-o prin presare cu 4 tampoane din polistiren dens intre dispersorul de plastic si marginea aparatelor de masura.
Bucatile de cablaj ... wacko.gif astea le-am adus la forma finala cu o pila mica, prin incercari succesive, dupa ce le-am taiat grosier cu un traforaj; cea de la benzina + temperatura apa mi-a dat cele mai multe batai de cap, am montat-demontat aparatele alea de masura de zeci de ori (noroc ca erau cele de la bordul de rezerva).
Am ales sa pastrez capacele albe de la acele vechi (daca aveam folia neagra, lasam acele asa cum au venit, cu capace negre), aca cum se vede si in poza cu bordul montat. Asta a insemnat munca in plus, in interiorul capacului sunt niste nervuri care au trebuit sa dispara, odata cu axul de fixare; la acele de la apa si benzina, exista si doua contragreutati, pe care le-am lipit inapoi dupa ce am curatat interiorul si l-am vopsit negru. Am pilit si din prisma de la acul vitezometrului, ca sa intre in capac.
Pana la urma, am pus ace de Opel la apa, benzina si turometru, si de Logan la vitezometru (cel de Logan este putin mai gros si mai lung, da mai bine). Mi-ar fi placut daca acele de la benzina si apa erau mai lungi cu 3-4 mm; dar nu am vrut sa tai din celelalte, ramaneau prea groase la varf.
Axele de la aparatele de masura sunt mai subtiri un pic decat cele de la motorasele pas cu pas; am reusit sa rezolv cu cateva fire subtiri de lita dintr-un cablu USB, pe care le-am trecut prin axul de plastic si care au facut acele sa intre un pic fortat.
Ca sa fiu sigur ca pozitionez la fel acele la re-montare, am taiat straifuri de autocolant de grosimea acului, am adus acele la maxim in jos, am lipit straif in continuarea acului, si de-abia apoi am scos acul (alternativa era sa caut o zona care ajunge sub plasticul negru, si sa fac acolo semn cu markerul... prea departe de varful aculu). La scos am folosit o ata de cizmarie trecuta pe sub ac, ca sa nu zgarii folia (se zgarie usor, am vazut la ceasurile de test). La acele de la benzina si apa, am scos limitatoarele de plastic, am vazut unde coboara acele si acolo am lipit autocolantul (daca le duc la capat de cursa, dupa ce le eliberez se intorc intr-o anumita pozitie).
Ca timp de lucru, 3 zile (3-4 ore pe zi), dar eu am pierdut mai mult cu incercarile; plus ca la un moment dat imi venea sa las totul balta (bordul asta parca e facut in ciuda celui ce ar vrea sa experimenteze pe el).

Attached thumbnail(s)
plastic_bord.jpg ( Size: 58.36k ) Number of downloads: 5905
leduri_bord.jpg ( Size: 265.7k ) Number of downloads: 5850
bord_montat.jpg ( Size: 243.41k ) Number of downloads: 2925
bord_noaptea.jpg ( Size: 184.67k ) Number of downloads: 3272


--------------------
Dacia Sandero 2016 0.9 TCe - B 63 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andr3y_yoo
post 25 Jun 2009, 13:21
Post #17


Membru ma


Group: Members
Posts: 1.060
Joined: 18 November 08
From: Bucuresti




aplauze.gif aplauze.gif felicitari pentru munca depusa
si eu vreau de mult sa imi pun alte ace dar imi e ca stric bordu asa ca am renuntat
ador bordu asta 38.gif bord_solenza.JPG ( Size: 18.28k ) Number of downloads: 3385


--------------------
Dacia Solenza 1.4 GT Turbo - B-68-BMD

Daca Ai cap Iese Altfel

Dacia 4 ever :X
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wind
post 29 Jul 2009, 20:33
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 630
Joined: 19 January 07
From: bucuresti




vreau sa scot folie albastra de pe fundal. cat de tare trebuie sa trag de ace ca sa iasa ?

am reusit cu o ata mai rezistenta.

This post has been edited by iulian222x: 29 Jul 2009, 21:03


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wind
post 15 Aug 2009, 21:15
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 630
Joined: 19 January 07
From: bucuresti




la scoaterea acelor am retinut vizual pozitia lor , semne nu aveam cum sa imi dau pt ca am scos folia albastra si i-am aplicat un autocolant negru. acum dupa remontare am ceva erori la afisare si anume : acul temperaturii se duce mult peste jumate ( inainte se oprea un pic mai jos de jumatate iar cand pun contactul pleaca de la un sfert ceea ce nu ar trebui-motorul este rece) , acul de benzina imi arata rezervorul plin desi am alimentat marti, cat despre vitezometru si turometru din ce imi aduc aminte aveam inainte la 60 km/h - 2000 rotatii, iar acum imi afiseaza 2200.

cine are o idee sa spun cum pot remedia ?


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bnedea
post 16 Aug 2009, 08:46
Post #20


Bogdan


Group: Members
Posts: 354
Joined: 3 March 09
From: Bucuresti




Eu am desfacut bordul sa il vopsesc argintiu. La indicatorul de apa nu am dat semn cu creionul pe folia albastra inainte sa scot acul si asa am ajuns sa nu il mai pozitionez corect. Reglajul l-am facut cu bordul in functiune dupa ce a pornit ventilatorul am pozitionat acul la jumatatea scalei. Turometrul il poti regla tot cu motorul pornit, la ralanti il pui la 800-850 ture. Benzina: astepti sa se aprinda becul la rezervor si pui acul la jumatatea dungii rosii de rezervor gol. La vitezometru cand pui contactul trebuie sa se ridice putin acul - te uiti la un prieten cam la ce distanta de prima liniuta se ridica si il pui la fel.
Bafta!

This post has been edited by bnedea: 16 Aug 2009, 13:31


--------------------
dacia solenza, clima 2004 1.4MPI
Join the dark side, we have cookies!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 16 Aug 2009, 15:14
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.334
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Dupa asa o remontare, asa erori.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wind
post 16 Aug 2009, 15:59
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 630
Joined: 19 January 07
From: bucuresti




am rezolvat astazi, cu bordul montat am mutat acele pana am ajuns la pozitiile normale si acum totul e ok. avem si poze facute inainte de a le scoate si m-am ghidat si dupa ele. oricum de luat aminte pt altii sa isi noteze pozitia acelor.


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bnedea
post 17 Sep 2009, 22:05
Post #23


Bogdan


Group: Members
Posts: 354
Joined: 3 March 09
From: Bucuresti




Am inlocuit si eu acele stock cu unele luminicioase.
bord_1.jpg ( Size: 427.27k ) Number of downloads: 3857
bord_2.jpg ( Size: 457.34k ) Number of downloads: 2991

Acele sunt luate de la un bord de Logan iar cel de turometru este putin scurtat.


--------------------
dacia solenza, clima 2004 1.4MPI
Join the dark side, we have cookies!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 20 Sep 2009, 19:26
Post #24


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




arata urit asa...acele de logan pe turometru si vitezometru...iar pe temperatura si benzina cele originale...dar totusi fiecare cu placerile lui


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bnedea
post 21 Sep 2009, 12:59
Post #25


Bogdan


Group: Members
Posts: 354
Joined: 3 March 09
From: Bucuresti




Arata oricum mai bine decat cu ace stock.
La benzina si apa nu am ace asa subtiri si am observat ca indicatoarele sunt foarte sensibile la greutatea acului (indica diferit doar daca inclin putin ceasurile de bord) frustrat.gif La vitezometru si turometru indicatia se face cu motorase nemaifiind asa important acul.
Intre timp am subtiat si acul de la turometru inspre varf si arata... normal smile.gif

This post has been edited by bnedea: 21 Sep 2009, 13:03


--------------------
dacia solenza, clima 2004 1.4MPI
Join the dark side, we have cookies!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanmardare
post 21 Sep 2009, 13:48
Post #26


Un membru


Group: Members
Posts: 704
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




Acele de la apa si benzina au o contragreutate din metal pe spate, opus tijei acului; eu am lipit-o si la cele noi.


--------------------
Dacia Sandero 2016 0.9 TCe - B 63 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bnedea
post 21 Sep 2009, 15:14
Post #27


Bogdan


Group: Members
Posts: 354
Joined: 3 March 09
From: Bucuresti




contragreutate suficienta pentru acul nou? tinand cont de faptul ca acul original este gol pe interior...
Daca la plin de benzina iti arata maxim banuiesc ca e ok. La apa nu e asa important.


--------------------
dacia solenza, clima 2004 1.4MPI
Join the dark side, we have cookies!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanmardare
post 21 Sep 2009, 18:11
Post #28


Un membru


Group: Members
Posts: 704
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




Am verificat cu rezistente ajustate daca arata "ca in carte": intai cu vechile ace, sa vad daca bordul indica ok, apoi cu acele noi, sa vad daca pastreaza indicatia. Se pastreaza si la benzina, si la apa. Diferenta de greutate intre acele noi si cele vechi nu este mare (am si pilit la prisme in interior ca sa pastrez capacele de la acele vechi).


--------------------
Dacia Sandero 2016 0.9 TCe - B 63 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bullix
post 22 Sep 2009, 05:13
Post #29


Solnitzar fidel


Group: Members
Posts: 655
Joined: 21 June 07
From: Bucuresti




Cred ca o varianta mult mai finuta ar fi urmatoarea: iluminare ac - doar la vitezometru. Si display-ul luminat in alb. Aceasta fara niciun fel de modificari ale foliei. Pentru un plus de contrast, ar merge facute cifrele albe (de asemenea,doar la vitezometru), dar pentru asta trebuie facuta o folie noua la cutter plotter. Si atunci avem: cifre vitezometru si display in alb, iar acul vitezometrului impreuna cu iluminarea laterala (turometru + apa si benzina) in oranjul original. Ar iesi un contrast de bun gust, zic eu. Fara culori excentrice cool.gif


--------------------
Dacia / Dacia 1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI 1989 / 2004
Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreiask
post 24 May 2010, 16:06
Post #30


Disc-Jockey


Group: Members
Posts: 1.237
Joined: 22 April 09
From: Bucuresti




QUOTE(bnedea @ 17 Sep 2009, 22:05)
Am inlocuit si eu acele stock cu unele luminicioase.
bord_1.jpg ( Size: 427.27k ) Number of downloads: 3857
bord_2.jpg ( Size: 457.34k ) Number of downloads: 2991

Acele sunt luate de la un bord de Logan iar cel de turometru este putin scurtat.
*




Cum ai iluminat acele de la turometru si vitezometru ? putin ajutor cu niste poze sau o schema , te rog ? smile.gif


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th May 2024 - 14:50
Forum Renault