Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: ateliere rectificare chiuloase
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Piese auto - Dacia Clasic
dgdgaby
va salut

stiu ca sa mai discutat problema cu chiuloase

dar nu sau dat adrese de ateliere unde se rectifica chiuloase (sau mesteri)

cand zic rectificare ma refer la ghiduri scaune schimbate supape arcuri

as dori sa postati cei care stiti unde se lucreaza bine si la un pret cat de cat bun


si daca tot intreb de chiuloasa mar interesa si un echilibraj dinamic la vibrochen si volanta

Va multumesc si doresc sa nu aud mesaje gen ,, sa mai zis" ca eu am cautat si nu am gasit ceva concret
ydaniel
vrei treaba buna?sau doar asa...?
dgdgaby
vreau treaba de calitate dar nu ffff scumpa


am de facut o chiuloasa completa si cu ceva urme de modificari gen:
planare 1mm
schimbat supape cu unele mai mari
intarite arcurile cu o bucsa de bronz
facut scaunele in 30 de grade
marite si lustruite canalele
demascata supapa de admisie


si schimbat
ghiduri
supape
scaune (nu stiu daca e indicat dar ar fi bine sa pun unele cum a pus muttley sau nu mai stiu cine de 1.9 diesel)
puse simeringuri


Deci in principiu e nevoie de un meserias f bun
Cine cunoaste unul sa zica


panter1
1. nu schimba modelul supapelor cu unele mai mari caci e frectie la picior de lemn din moment ce gaurile cu scaunele(inele-le) sunt la fel, tot aceias cantitate de amestec aer-carburant va intra deci nu cauta mai mari caci degeaba.
2.nu fa prostia sa intaresti arcurile decat daca sunt slabe pentru ca ori va rupe culbutorii ori ii va uza in cap(asta implica faptul ca trebuie sa ii pilesti des sau nu ii vei putea regla corect) si nici performanta nu obtii decat de la 4500Rot/min in sus, si nu cred ca mergi in regimuri dinastea deci NU MERITA de ce?? pentru ca.... uite ce am scris mai jos smile.gif
3.nu as crede ca cineva ti-ar largi gaurile in care intra amestecul si nici nu am auzit pana acum
4.gradele nu conteaza ci conteaza sa inchida bine si sa nu scape compresie pe la supape

rezuma-te mai bine in a schimba in primul tand semeringurile, ghidurile si apoi daca supapele sunt arse si scaunele prea adancite si vezi ca supapele intra in scaun si nu sunt la suprafata le schimbi si pe acelea(scaunele).. iar daca vrei sa faci Raly dintr-un motor dacia 1.4L doar din supape marite nici o sansa(am explicat la pucntul 1).

Iar luatul din chiulasa 1mm va aduce o marire de compresie care se rasfrange asupra segmentilor si ii va distruge mai repede smile.gif deci daca e nevoie iei din ea 1mm dar sa fii constient de asta si sa nu ambalezi la peste 3500 caci nu e bine pentru ei, iar asta demonteaza punctul 2 enumerat mai sus.

In principiu daca e totul nou pe chiulasa(si original in parametri recomandati) inclusiv rampa culbutori si reglati calumea si totul ok, ai sa te minunezi de ce masina vei avea(asta in caz ca problemele tale provin de la chiulasa). parerea mea

mie mi-a refacut chiulasa un mecanic cu exceptia scaunelelor pentru ca nu se mai gasesc(o sa ai o problema in gasirea lor) si vezi ca am auzit ca se potrivesc cele de Diesel de papuc pentru motor de 1.9 motorina e aceias gaura si largime a supapelor(la scaune ma refer sa nu se inteleaga ca chiulasa cu totul).
Muttley
Supapele cu asezare la 30* de unde le scoti?

Bucse de bronz la arcuri la ce-ti trebuie? Ai alta axa cu came capabila sa imprime putere mai mare la 6-7 mii rpm?

Supape admisie cu diametru mai mare FAC treaba. Asta pentru ca punctul principal de pierderi gazo-dinamice din chiulasa e in zona de trecere a amestecului pe langa taler.
payty
QUOTE(Muttley @ 7 Jun 2009, 05:14)
Supapele cu asezare la 30* de unde le scoti?

Bucse de bronz la arcuri la ce-ti trebuie? Ai alta axa cu came capabila sa imprime putere mai mare la 6-7 mii rpm?

Supape admisie cu diametru mai mare FAC treaba. Asta pentru ca punctul principal de pierderi gazo-dinamice din chiulasa e in zona de trecere a amestecului pe langa taler.
*





aici te contrazic (sau poate nu am inteles eu bine ce vrei sa zici).

daca pui supape mai mari fara sa schimbi scaunul (adica sa largesti gaura de sub ea) nu faci decat rau. talerul supapei, admitand ca are loc in camera de ardere si nu trebuie frezat lateral se va apropia si mai mult de peretele lateral al acesteia si atunci se va intampla fenomenul descris in nu stiu cate articole pe net. Treaba se rezolva cu "valve unmasking", dar ajungi de unde ai plecat si nici nu ai obtinut nimic.
dgdgaby
daca ati vazut mai la inceput

am scris de demascarea supapei de admisie ceea ce rezulta ca se mareste camera de ardere ( 1 mm din chiuloasa nu e f mult in cazul asta) daca ziceam sa iau 2 mm din chiuloasa ziceati ca e mult

Modificarile leam propus prin citirea a multor chestii citite

zicetimi locul unde sa le fac ca asta nu gasesc

treaba cu segmenti ca se uzeaza nu ma intereseaza (cat o sa mai tin masina ca 100.000km e f mult pt mine si pt ai mei)

axa cu came am gasit la cineva de renault 12 ts


va multumesc pt ajutor si astept sa-mi raspundeti si mie la topic
Muttley
Intreaba-l pe userul cosmin_bojin (ori cam asa ceva). El vantura poze cu chiulasa lui si arata binisor. E din bucuresti.
panter1
QUOTE(dgdgaby @ 7 Jun 2009, 15:12)
daca ati vazut mai la inceput

axa cu came am gasit la cineva de renault 12 ts

*




Unde ai gasit axa cu came de renault 12 ts? Vreau si eu rolleyes.gif
dgdgaby
nu mai stie nimeni?
Gaby_19_4you
intreba la dacoserv , presupun ca nu ti-ar lua fff mult!!! bafta!
oanadenisa
daca nu ai rezproblema iti recomand pe cineva aici in focsani
dgdgaby
as vrea si eu niste detalii despre ce piese sa cumpar (de import)

si niste detalii

1ghidurile de chiuloasa de 1.3 merg facute la strung sa mearga simeringuri ca la 1.4?
2se poate largi caile de trecere de sub supape?
3se pot face scaunele supapelor de admisie in 30 de grade

vreau parerile oamenilor care cunosc

ghiduri am auzit de metelli dar pot sa fac rost moca de unele de 1.3 facute de mult

supape mar interesa ceva pe admisie mai mare in diametru un pic dar daca se poate pe admisie sa fie cu asezarea la 30 de grade

dati si voi alte sfaturi de modificare
payty
supape cu unghi de 30 de grade poti cauta de volvo 343, cel cu motor de renault (care e identic cu cel de dacie in realitate). gasesti pe e-bay, sau la firme care aduc piese de import.

canalele de sub supapa se pot largi doar daca schimbi scaunele. la scaun e cea mai mare gatuire, si cea mai importanta. in rest, ai grija unde largesti ca s-ar putea sa faci mai mult rau.

eu zic sa nu pui supape mai mari decat daca largesti si canalele ca altfel nu ai castigat nimic.

ghidurile cred ca se pot strunji.
CT 06 THH
stie cine prin Constanta un atelier de modificat chiuloase?smile.gif
ct-03-tvy
STIE CINEVA UN ATELIER DE PLANAT CHIULOASE ,SUDAT INTRE SUPAPE?

in constanta!
GabyVIP
si pe mine ma intereseaza acelasi lucru, vad ca nu zice nimeni nimic ! vreau sa imi frezez din chiulasa maximum admis undeva pe la 3mm+,dar am auzit ca la saracia de garnitura de la femit nu ar tine si ca ar pocni, nu mai se gaseste garnitura de cupru cum era odata decat sa te duci sa iti puna cineva inele de cupru dar nu cunosc oameni care fac asa ceva, ii rog pe toti userii daca cunosc ateliere in BUC. unde fac asa ceva sa ne zica si noua, pe mine ma intereseaza in specaial planare chiulasei si sa imi tina linie cu partea de sus adic cea de la culbutori, daca cunoaste cineva unde si pretul ar fi foarte bine sa ne zica.multumesc!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2014 Invision Power Services, Inc.