Purja de la pompa este de la circuitul de by-pass ,inseamna ca nu ai aerisit ca la carte , si daca ai desfacut purja aceea fara sa fi tinut pedala apasata ai bagat aer in instalatie ,
sunt 2 metode de aerisire a pompei cu 4 conducte cu ICP :
1. Defiletezi sonda ICP de pe pompa. Apoi incepi cu roata stinga spate (traseul cel mai lung), apoi dreapta spate, dreapta fata, stinga fata.
Desfaci pe rind aerisitoarele, cite unul odata, pina curge lichid curat, fara bule; stringi aerisitorul si treci la urmatorul. Poti monta un furtun gen "vacuum delco" pe aerisitoare si recuperezi lichidul scurs in vas curat
La sfirsit cu sonda ICP scoasa faci citeva pedale tari, tepene. Repui sonda si verifici
2. Defiletezi sonda ICP de pe pompa. Dai pedala si treci la roata stanga spate, apoi dreapta spate , dreapta fata ,stanga fata si in cele din urma aerisesti conducta de by-pass de la purja de la pompa !!!
Limitatorul se regleaza din 2 piulite(care tensioneaza sau detensioneaza parghia care apasa pe limitator) cu o chieie de 11. Strangi, frana mai puternica, destrangi, mai putin puternica.
E o tija filetata, cu o parghie care culiseaza pe ea, cu o piulita in fiecare capat, ca sa tina contra. Prin coborarea parghiei frana spate e mai slaba, prin urcare frana spate e mai puternica. Piulitele le desfaci in ce ordine vrei.
vei vedea o placuta cu arc si o pirghie, din otel rotund cotit care se termina la un surub cu doua piulite: una deasupra alta dedesubt. Ei, desfacind piulita de jos si apropiind-o pe cea de sus, scazi presiunea livrata de limitator
Daca tot lucrezi la frane poti sa faci si autoreglarea cu clicheti a sabotilor tragand frana de mana,dupa care apesi pedala cam la 10 secunde(in timpul asta se destind arcurile din cilindri)si ar trebui sa fie teapana.
Daca toate componentele sistemului de franare sunt in parametrii ar fi culmea sa nu ai frane beton !!