Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Megane Sedan...
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
SwatKat
Deci, tot am mai citit pe aici si zic sa postez si eu.... Sper sa nu va suparati, da o sa fac si o mica introducere...
Prima masina a fost Oltcit-ul. Cu ea am facut primul si singurul accident (am zis ca incap si m-a acrosat un tramvai pe o straduta ingusta... sad.gif ). Cu ea am invatat singur sa schimb placute de frana, cadrane bord, cablu acceleratie, sonda benzina rezervor etc....
Apoi in 2004 a venit Solenza. Cu ea am stat 2 ani de zile si vreo 38000km. S-a somportat exemplar. Am carat la saci de nisip, cutii de faianta, ciment, adezivi de nu s-a putut - in perioada aia am renovat casuta de la Cheia si faceam aproape zilnic drumuri Buc-Cheia, dupa servici, sa duc materiale si in weekend plecam cu 1 instalator acolo si lucram... In plus, caram cateii toata ziua in parc, inapoi, la concursuri etc. (2 setteri blanosi, chiar daca aveam o patura, era crima in spate, plin de par, spalam masina saptamanal in fata casei... smile.gif )

In 2006 tin minte ca era intr-o sambata prin iunie discutam cu familia ce ar fi daca as vinde masina si sa iau alta. In principiu au aprobat (la vremea aia inca nu ma mutasem de la ai mei blush.gif ). Si am pierdut astfel vreo 5 nopti in care am tot cautat oferte... Pe miercuri am ajuns la o singura concluzie: MEGANE SEDAN.
Am fost la dealer si am avut noroc ca mai exista o masina configurata cum voiam eu inca in procesul de fabricatie... As fi vrut eu xenon si calura in scaune, da nu se mai putea... Plus ca voiam sa vina cat mai repede ca in august plecam in concediu si voiam sa fac rodajul.

Asa ca asta a fost, am avut ceva probleme ca prin august nu au trimis aia din fabrica actele masinii, insa s-a rezolvat.

Deci, avem asa: 1 bucata Megane Sedan, motor 1,5 dci de 100cp, mp3, aer conditionat automat, culoare beige (aia anti-praf smile.gif ), dotare lux-privilege, jante tuxedo.
Modificari n-am facut pana cand recent i-am montat xenoane de 6000k, 35W. Merg excelent (pana acu laugh.gif ) Si mai am pe faza lunga Vision Plus de la Philips.

Masina:
Acum am cam 32000km cu ea, probleme zic eu destul de putine si toate pe garantie rezolvate:
- bielete directie - la revizia de 30k
- servofrana - la revizia de 30k
- manere fata decojite - la revizia de 20k
- furtun ulei de la turbo - la revizia de 30k.

Singura imbunatatire permanenta e ca ii cumpar mereu AmbiPur Voyage si il las la maxim.... A, si 4 gume de iarna pe 16", Sava Eskimo S3.

Overall sunt multumit de masina, am fost pe aproape toate tipurile de drumuri cu ea, PDG isi face bine treaba.

Despre consumuri:
Consumul in Bucuresti in decembrie, cand s-a mers infernal (am prins si nebunia aia mare din 6 dec cand am stat 1 ora pe loc in intersectie, cu motorul pornit) nu a depasit 8 sau 9 %. Asta mers numai urban si in conditiile in care merg zilnic in aglomeratie.

Altfel, in concedii, daca merg regulamentar, max 130 mi-a luat vara si 4,3% (am mers mai mult cu tempomat). Asa, daca talpa e mai grea, se duce undeva spre "fenomenalul" consum de 5 sau 5,4 % tongue.gif

Ce sa mai zic. Masina e superba (cand e spalata), de tras trage ok pentru motorul de pe ea, gadgeturile isi fac treaba bine.


Revin maine cu poze, ca trebuie sa caut pe acasa prin arhiva... acu am constatat ca nu am asa multe poze cu masinuta asta... (a, cred ca am una de la o nunta, cu baloane agatate.... se pune? tongue.gif )





ady85btz
Frumoasa introducerea tongue.gif
S-o stapanesti sanatos si la cat mai multi km !
s_j_teo
Sa o stapanesti sanatos! Si eu am una aceias motorizare si culoare dar este varianta Confort Expresion! Si eu sunt multumit de masina.Eu nu am decat 20.000Km cu ea.
SwatKat
Multumesc. Intr-adevar, nu pot sa zic ca nu sunt multumit de masina, cum de asemenea acum, dupa ce m-am invatat cu ea si cu dotarile pe care le ofera, simt lipsa la dotari in plus, motorizare mai mare.. biggrin.gif
Dar, oricum e ok masina, chiar daca n-am mai carat cateii sau alte materiale de constructii... da nu e timpul pierdut totusi.. biggrin.gif
tribunul
QUOTE(SwatKat @ 6 Feb 2008, 16:36)
Modificari n-am facut pana cand recent i-am montat xenoane de 6000k, 35W. Si mai am pe faza lunga Vision Plus de la Philips.
*



De ce ai simtit nevoia sa faci modificarea respectiva?
SwatKat
Pai in vara mi s-a ars un bec de la faza scurta. Si am zis sa nu iau stock, am ales Xtrem power, si atunci am zis sa iau si pe faza lunga... ca era promotie la ele.. Se vedea bine, eram multumit.
Si dupa cateva luni, acum in ianuarie, s-a ars iara un bec de faza scurta. M-am cam enervat, mai ales ca e un chin sa schimbi un bec la Megane.

Insa n-am gasit pe nicaieri xtrem power si cum am si eu nitel mania perfectiunii, n-am suportat sa am un bec de un fel si altul de alt fel.

Iar Philipsuri ziceau ca mai aduc peste cateva sapt. Si uite asa m-am pricopsit cu xenoane.

Sunt acum super multumit de ele, am facut primul drum lung noaptea si se vede diferenta. Problema e daca e drumul ud, se mai pierde din lumina, insa am pus pe seama neadaptarii ochiului meu.

De ex, la intors mi s-a parut ca vad mai bine.

Cand s-o arde un bec de asta, probabil o sa inlocuiesc cu becuri de 5000K.
Oricum, diferenta este, si mai ales ca am lupa, e aproape ca un far stock.

-------

Update:
Am fost in we la Bacau si cu doar 2 pers, bagaj ca si inexistent, a cam zburat masinuta... Inca mai are ce arata....SI inca sunt incantat/multumit de alegere.
aphophis
user posted image
SwatKat
Chiar daca...
QUOTE
user posted image
*



uita ca mai postez, tot fara poze... biggrin.gif

Deci:

am resetat comp bord pe 21 dec 2007 si inca o data joi 20.03.2008 (pt ca mi-au facut la service update-ul de soft la compresorul de clima)

Km parcursi: 5900, consum mediu 6.7 l/100km (cam 60% in afara, 40% zi de zi in Buc)

In weekend am fost la Bacau si am resetat iat CB, asa ca pot spune ca dus-intors a consumat 5.1% biggrin.gif in conditiile in care a vazut de cateva oricam 150-170-180, chiar si 190 pe bord.... (bine nu tot drumul, in sate 60-max 80).


Testat si functionalitatea xenoanelor si a ansamblului franare de urgenta-avarii-cauciucuri-abs. Pe la 130 am zarit o licarire, era xenonu care lumina ochii unui catel ce era pe mijlocul drumului... franare de urgenta.. aprins avarii...intrat si abs... gumele comportat exemplar.... evitat catel care a trecut tacticos.... bucuros ca a scapat (eu = mare iubitor de animale tongue.gif )

Deci de aia zic eu ca e bun xenonu... lumina fiind mai alba, se vad mult mai bine obiectele pe sosea...

tr_viorel
Sa spun si eu cate ceva despre masinuta. M. sedan din Ian. 2006, in prezent iesit din garantie, 31.000 km, 100 HP, cu optionale clima si vopsea metalizata. Zero reparatii sau inlocuiri de piese pe garantie. Montat la Reprezentanta R, in 2006, alarma Cobra Pac1 si senzori de mers inapoi. Ambele dotari functioneaza fara probleme.
Pe general foarte multumit de achizitie (a 4-a dupa Dacia, Ford Taunus si Honda Prelude).
SwatKat
Bun, recidivez tot fara poze... De acasa intru mai rar si la servici n-am poze... Promit ca acasa pun cateva poze totusi..

Deci, dupa ce am facut revizia de 40k la inceputul lui iunie, am plecat intr-o minivacanta in Vasiliko, Grecia - un orasel mic, in insula Evia, cam la 80km de Atena. Drumul l-am facut sintr-o bucata, si la dus si la intors. Obositor crazys4.gif , insa nu ma plang..

Sa o iau metodic, inati cu explicatii si apoi cu pareri:


1. DESPRE TRASEU


- Am plecat din Bucuresti pe 20 iunie pe la 4.00 dimineata. Am ajuns acolo dupa 1150 km pe la ora 21.00 seara. Am facut o oprire la Bulgari la un OMV pe autostrada si una pe langa Salonic, la un complex pe autostrada pt a manca ceva. Cam 1 ora jumate. Am mers la bulgari destul de incet, era prima data, am intalnit vreo 8 echipaje de politie, nu toate cu radar, nu m-a oprit nimeni. La greci, dupa ce am mancat, mi-am mai revenit, si-a revenit si "copiloata" si am mers si eu mai tare.. sofer5.gif

- Am plecat din Vasiliko la 12 noaptea sambata si am ajuns la Bucuresti duminica la 13.30, tot la fel cu 2 opriri, una de mancat la greci si apoi la bulgari pe autostrada, tot la OMV si tot cam 1 ora jumate. Am mers mult mai repede, la greci am pus pilot automat la 150kmh si la bulgari m-am tinut scai de ei, cum mergeau ei repede si eu dupa ei.... smile.gif big_wheel.gif Pe aceasta cale le multumesc, desi i-am multumit unuia cu un Peugeor ca m-a adus de la Sofia pana la Ruse respekt.gif

Total km: 1157 km dus si 1157 intors plus vreo 500km drumuri pe acolo Total cam 2800km. Media de viteza 69,8 kmh, consum 5.4. Multumit..

Motorina cam slabuta pe acolo, Diesel Vpower de la Shell nu stiu ce euro era, da de aia am pus. Parea cea mai buna si cam cea mai scumpa, cam 1.450 euro.

2. PARERI

- bulgarii sunt peste noi la drumuri, nu am vazut/simtit gropi pe drum, spre comparatie cu DN1 de la noi de ex.

- au perfecta dreptate politistii bulgari care amendeaza romanii. Nu am vazut bulgari care sa depaseasca linia continua daca nu au vizibilitate, in schimb am vazut romani (la dus de ex unu cu un opel era sa intra intr-unul pe conrasens, el depasind in curba fara vizibilitate, camion mare in fata mea). La fel, nu am vazut bulgari care sa mearga pe banda a doua daca prima e libera. Cum zice Andi Moisescu, ma inclin.

- dupa cum am zis, am mers mai mult in coada cate unui bulgar, asa ca la intors am avut o medie destul de buna. Nu m-a oprit nimeni, nici la dus, nici la intors, am avut lipite in geam vignetele. Am mers si singur o bucata de drum (la intors am intrat in Bulgaria pe la 6 dimineata si nu era tipenie de om..) si desi era ceva politie, nu m-au oprit..

- sunt singur pe drum, intalnesc camion bulgaresc din sens opus, semnalizeaza de radar, multumesc. Urmatoarea masina bulgareasca, la vreo 3 minute la fel ma semnalizeaza. Urmeaza la 3 min alta masina, de data asta romaneasca. Ce ziceti, m-a semnalizat sau nu? 022.gif Bine, era un Passat, deci explicabil.

- Doamne, ce drumuri au grecii... sunt cu 1000 ani inainte.. si construiesc peste tot. Si surpriza, in fiecare santier erau oameni care munceau, desi era ora 3-4 dupamasa... Peste tot largesc drumuri cu fonduri europene... si se vede.
Am dat cam 13*2=26 euro taxe de drum pana la Vasiliko si inapoi, dar se vede si i-am dat cu placere....

- Pentru prima data am vazut BMW M5 nou care s-a dat singur din fata mea pe autostrada in Grecia. Eu mergeam mai tare, am trecut pe banda 3 si ala din fata cu BMW-ul s-a repliat imediat pe banda 2. m zis ca trebuia imortalizat momentul, asa ceva n-am sa mai vad in Romanica...


Una peste alta, desi am fost de multe ori pe afara si m-am intors cu gust amar de fiecare data, acum a fost mai pregnant, ca am petrecut mai mult timp in trafic si am interactionat mai mult cu ei....

Nu se poate sa intru in tara si in 10 min sa vad pe unu cu un BMW X5 care a depasit ca inconstientu 3 masini pe la Adunatii Copaceni si apoi a parcat pe contrasens (ii iesea fundu masinii pe strada de aia il ocoleau) langa o masina de politie si vorbeau geam in geam..... gun3.gif


Gata, cam multe refulari.


PS. A, is "suparat" ca de la revizie (dupa cum am zis, facuta la inceputul lui iunie) am reusit sa fac cam 4000km si mai am nitel si iar bani de revizie ph34r.gif

Hai ca revin cu ceva poze din vacanta, evident fara masina, ca era jegoasa de la mustele ce si-au dat sfarsitul pe parbriz...
SwatKat
Poze din Vasiliko, Grecia. Ce se vede in prima poza sunt tentacule de caracatita. Dupa ce le prind in mare, le lasa la uscat vreo 2 zile, asa cica se face. In vazul lumii, pe terasa, langa sosea...

Unde sunt oare "normele europene"???? cool.gif
bulan
Frumoasa descriere si obiectiva.
SwatKat
Da, deci trebuia sa se intample si la mine... Duminica cand veneam de la munte (deh, imi cam place sa ma joc pe curbele de la Cheia) observ ceva apa pe covorasul de cauciuc de la pasager... Acasa ma uit mai bine si vad apa multa....

Ieri m-am dus la service si au rezolvat-o baietii.. celebra palnie colectoare de la AC... Au curatat furtunul si au dat jos si supapa de pe el... Au mai verificat si furtunele de scurgere de la parbriz, deci totul ar trebui sa revina acum la normal.

A, consoarta se simte ca in Mertan, limuzina cu sofer, ca am relocat-o in spate pana se usuca in fata... biggrin.gif BTW, de unde iau un chipiu? tongue.gif
SwatKat
Revin si eu.
Dupa cum am povestit si in postul asta revin si pun si 2 panorame de pe traseul spre muntele Ciucas.
SwatKat
Dupa revizia de 40k din iunie, iaca a venit randul celei de 50k.

Am facut-o saptamana asta, cost 500 lei, baietii au lucrat atent si frumos. Ma ingrozesc totusi ca la 60k vine si distributia si placute frana pe spate, posibil si pe fata....

In fine, sper sa nu repet "performanta" de 10k km in 5 luni...
SwatKat
No, bun, 9 ani e ceva ca interval intre postari radmasa.gif

Dar masina merita sa ii zic povestea:

Pe scurt, ajunsese la o varsta de 11 ani si 168k km cu relativ putine si destul de insignifiante probleme.
Ce am schimbat major in toata perioada asta a fost pompa de injectie, au fost vreo 2 dati cand (in interval de 2 ani parca) am resuscitat-o cu spalatura, mergand apoi impecabil si fara erori si apoi am facut schimbul la reprezentanta.

Deci: motor bun, injectoare fara probleme (ca le si testasem odata cu verificarile pompei). Trenul de rulare bun si el: am schimbat amortizoaree fata si arcurile spate, care aveau rupta ultima spira. Asta si ca prin 2010 am carat cu masina la materiale constructii de numai eu stiu cate sape, gleturi si vopsele am dus! blush.gif
A, si schimbat celebra spira din volan la Marius. Acum vreo 5 ani parca, mergea si acum perfect!

Consumul de ulei dupa 11 ani: nexam, reviziile fiind facute la un interval de cca. 15k km. Consumul de motorina: de la 3,9% (mers regulamentar pe DN2, spre exemplu, Buc-Bc) pana pe la 5,x-6 (Keramoti-Atena, 700 km, 120kmh v.med., mers constant cu 170-180).

Toate electronicele functionale, in afara de unele beculele din butoanele geamurilor tongue.gif

Dupa 11 ani am zis totusi ca anul asta trebuia sa facem pasul la una noua.

Masina nu prea a vrut ea sa plece de la noi blush.gif , m-am dus cu ea la birou in ziua cand a venit cea noua, apoi 3 zile a stat acolo si cand sa plec din nou cu ea, nexam. Nu primea semnal/nu era alimentare pe la UCP. 1 saptamana am stat cu ea desfacuta, pana am dat de un electrican priceput, si, coroborat cu informatiile de pe forum, s-a gasit si remediat in 5 min problema: celebrul fir portocaliu din manunchiul din fata farului. El arata perfect, cum a tras putin de el, pac, s-a rupt: era rupt pe interior si ramasese intact doar camasa. Refacut, re-izolat si era ca noua.

Deoarece Reno "n-a vrut" sa ne ia masina si nici banii (adica n-am gasit in gama de pret un benzinar de peste 130-140 cp cu AT - si astfel dadeam si Meganul la buy-back) a ajuns masina la un prieten, care e super multumit si bucuros de ea. Pe de o parte imi pare mai bine! wub.gif

Masina a fost foarte ok pentru toata tineretea mea: consum mic, ceva-ceva putere rolleyes.gif , spatiu sa bagam si zacustile si conservele de toamna de la parinti, plus ca ne-am facut casa cu masina asta: de la materiale constructii la toata mobila de ikea etc..

Si pentru ca am fost sofer model, am avut CASCO pana la final, cu 900 lei/an full, cu fransiza 0 - asa am retusat si unele chestii dupa ce ne-am despartit - ca potentialul cumparator sa vada exact ce si cum arata masina (oricum n-a fost cazul, dar asta era ideea)

Cam asta a fost povestea unei masini bune, care a vazut si autostrada, si ceva off-road (deh, era bun si pdg-ul ala la ceva), si multe altele. Experiente de viata care te leaga chiar si de lucruri.

Flatron
Și ce ți-ai luat acum? smile.gif
solidconvert
Inedit jurnalul acestei masini... icon_mrgreen.gif
SwatKat
N-am mai apucat sa scriu smile.gif urma in ep. 2.

Bun, deci, revin si doar zic ca prin martie am zis gata, trebuie luata masina noua acum. Aveam cateva motive:
- programul Rabla deja avea limite de CO2 si de anul urmator cred ca mai iei doar motoare de bormasina sau dizal, iar dizal nu mai voiam:
- taica-miu avea o "rabla" cu motor de 3l si am fi vrut sa scapam de ea anul asta, sa nu mai plateasca impozit si la anul.

Cerintele mele erau destul de simple:
- benzinar, peste 130 cp, su totusi sub 2l, deci ceva turbo;
- cutie automata!!
- caroserie tip break sau eventual hatchback dar cu portbagaj mare
- buget pana in 25k
- interior stofa bej (nu piele)
- cat mai multe gadgeturi, daca se poate


Prima vizita, normal, Reno, dupa o conversatie cu Serus si un acord de principiu ca imi pot lua la buy-back Meganul.

Kadjar a picat, sarea de 25k, cutia EDC doar pe transmisie fata si nu inteleg rostul unui SUV fara un 4x4.
Meganul doar estate, nu mai voiam caroserie de sedan ca n-am maini de maimuta sa ajung pana in fundul portbagajului.
Iar in martie, ciu-ciu motorizare benzina cu EDC. EDC era doar pe 1.5 dci. Am intrebat daca aduc in curand ceva, au zis ca nu, doar ce era in oferta. (acu' vad ca au si Estate GT, dar, nah, suntem o tara "prietena si importanta" pentru Megane.
Plus ca estate-ul mi se parea cam troncalos la esterior, dar nu era deloc un motiv de respingere, optiuni avea cacalau (ba chiar eram chitit sa renunt la tableta mare, imi placea mult mai mult aia mica cu butoane fizice in plus)
Tabloul de bord digital cam meh in opinia mea, mie imi plac chestiile mai "clasice", dar iar nu era neaparat o problema.

Deci iar pas din cauza de motorizare.

Asta era intr-o vineri seara.
Sambata dimineata am mers la Skoda, initiam am vrut sa vad estate-ul, dar totusi hatckbackul arata mult mai bine pastrand acelasi acces facil la portbagaj. Optiuni iar cacalau, tableta orientata "corect" (pe landscape, nah, fiecare cu gusturile lui), cutie automata, benzinar.

Am stat pana luni ca vazuse sotia un A4 SH in curte la dealer si avrut sa se suie in el sa vada ca n-are loc nici sa arunci un ac..

Asa ca pe repede inainte am dat comanda, sa pot primi masina inainte de concediul din vara. Cu ocazia asta n-am bifat o optiune dupa care plang acum, respectiv ACC, citind fugitiv ca e bau-bau si nu e "reliable", asta desi mi-a zis dealerul ca o sa regret. Bine macar ca m-am lasat convins si luasem totusi "front assist" - radarul si sistemul care opreste masina cat de cat in caz de impact frontal.

Pe scurt, sunt printre foooarte putinii care au avut curajul sa ia o Octavie cu interior bej smile.gif Nu inteleg fascinatia clientilor vw pentru interioare negre, parca stai in hruba... masina este cu echipare Style 1.4 TSI DSG (150CP) si are urmatoarele optionale:
- Gri Quarz; jante pe 16" din cauza de confort si de gume de iarna noi cumparate deja;
- Afisaj Maxi-DOT color; Camera video spate; Stergator luneta;
- Parbriz incalzit; Duze stropitoare parbriz incalzite;
- Elemente suplimentare protectie sasiu;
- Faruri cu tehnologie LED + Intelligent Light Assistant;
- Front Assistant;
- KESSY; Oglinzi exterioare pliabile electric + heliomate;
- Navigatie Amundsen + SKODA Connect;
- Senzori parcare fata/spate;

Ca sa inchei epopeea, masina e ok, merge bine, e confortabila, sistemuk infotainment lucreaza bine, update-uri facile la hartile de navigatie, monitorizare pe telefon prin aplicatie a pozitiei masinii, daca e inchisa/deschisa etc., pot sa creez pe calculator traseul si sa-l import apoi in masina. Motorul ok, cutia la fel, consum normal mai mare in oras si cam cu 1-1.5 chiar si, functie de stilul de mers, cu 2l / 100km mai mare in afara fata de fostul Megane.
zanzie
S-o stapanesti sanatos. Motorul e bun, n-o sa simti nevoia de dizel.
speedman
interior bej am avut si eu...asa este arata mai bine decat cele inchise. Multi km fara probleme! in oras cat are la carte 6? plus 1.5 ai 7.5 in oras? este super tare, daca atat ai pe oras...la 1.2 tsi 105 avea 5.8 in oras si lua intre 7.5 si 8.4...in week end cand era mai lejer traficul sub 6.5.
SwatKat
In primul rand, vorbeam de luat in plus fata de Megane, nu de "oficial"!
Iar cu Megane in oras aveam 7-8, raportat la drumurile mele scurte si dese. Si nu mai imi permiteam dizal cu fap pentru fataiala in fiecare zi pe 6 km dus+6 intors, incluzand si opririle pentru lasat copil la gradinita!

La drum lung masina a luat si 5,4, venind de la Bv, fata de circa 4,1 cat imi lua M2 mergand in aceleasi conditii. Venind din Gr, am avut 6 sau 6,2 (nu mai tin bine minte), cancand-o pe autostrazile din Gr cu 200 (ca am vrut sa vad cum se simte) si tare prin Bg. In aceleasi conditii obtineam cam 4,5 cu M2.

In oras n-am apucat sa fac mai mult de cateva drumuri, ca am tot iesit la drum lung, deci o idee clara inca nu am. Iar drumul meu casa-gradinita-birou are fix 6 km, iar consumurile afisate de CB pe tonsoanele de 3 km nu stiu daca au neaparat relevanta.

In alta ordine de idei, ce as putea remarca ca si comparatie cu o masina veche de 11 ani: tapiteria la M2, chiar daca era tot bej, era de o calitate mai buna, exceptand bineinteles faptul ca avea si pielea aia ecologica. Cred ca la Skoda (nu stiu daca si la noile generatii de Reno) nu va rezista vizual atat de bine dupa 11 ani.
speedman
inteleg ce spui...comparat cu diesel, este mai mare, dar chiar si asa...consumul este foarte bun.
Consumul despre care vorbeam era scos in 4 km dus si 4 intors..., acum cu gt ul in 8 km dus si 8 km intors am 10 - 10.5.
Raduchu
S-o stapanesti sanatos si multi km fara probleme!
SwatKat
Multumesc tuturor de urari!

Iar @speedman, legat de consum, spre exemplu - si asta e ultimul post pe tema asta - nu isi au rostul aici, azi a fost un drum Buc-Focsani-Buc: 383 km, 4h50' total, vmed=79 kmh, consum 5.3 l/100

Acceptabil.

Ce pot zice legat de Megane e ca e chiar pe maini bune, tipul e foarte incantat de masina, de consum! A trecut si am ajutat cu schimbul unor bculete de la butoanele de geamuri care erau arse - mai aveam in garaj o punguta cu mai multe!

Sper sa il conduca pe drumuri frumoase si in siguranta, la fel ca pana acum!
MoneyTalks
Si eu care voiam sa vad ce iti mai face megane-ul dupa atitia ani... blink.gif De ce nu schimbi titlul topicului, sau de ce nu ceri sa il inchida pe asta si faci unul pentru noua masina? blink.gif
SwatKat
Pai am tot povestit de Megane. Uite, fac si o listuta cu ce am schimbat asa in mare, ca de final de jurnal: (toate astea au fost facute doar la reprezentanta)

- schimbat arcuri spate (rupta ultima spira la ambele) - posibil de la carat;
- schimbat amortizoare fata + flanse - cu KYB parca;
- schimbat pompa injectie;
- schimbat 1 set discuri spate, d-alea cu rulment;
- schimbat 2 seturi discuri fata;
- schimbat mai multe seturi bielete antiruliu, si parca 1 set capete bara fata+bielete
- schimbat 2 baterii in 11 ani, ultima inainte sa dau masina (logic);
- schimbat 2 seturi distributie, fara a fi fost necesara si pompa apa, care nu avea nimic, fiind mereu inspectata;
- schimbat ventilatorul de la climatizare, incepuse sa gajaie si pus Valeo;

Fara probleme legat de injectoare, EGR, turbina, kit ambreiaj, electrica sau jante indoite (in afata de firul ala rupt nu stiu cum).
Fum la acceleratie in limitele si "specificatiile" normale ale unui dci. smile.gif

11 ani, 168.000 km.

That's it, it was fun, se poate inchide!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.