Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Angajati competenti la Dacia
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia - Diverse > Service autorizat Dacia
Nicolae.Popescu
Acestia sunt angajatii foarte profesionisti de la Dacia.
Aveti ca tema sa indentificati erorile din acest mesaj. Castigatorul va fi cel care identifica cat mai multe greseli(sunt foarte multe, aveti de unde).
Mentionez ca acesta era un mail de raspuns trimis unei persoane din Franta.


QUOTE
Dear mrs Rosset ,
We thank you that you entrusted us  with yo’re confidence by appeling to our services.

Reffering to you're request we reccomend you to get in touch with Service Relation client France(S.A.S Renault).You can contact them at the following phone number:00 33 8 10 40 50 60 or you can write them at the following e-mail adress:contact.client@renault.fr.

We are staying abidance opened to any sugestions  and applications that you might have reffering to our products or services offered by our company.you can contact us at the e-mail address vocea.clientului@daciagroup.com or by filling out a blank form on our web-site www.dacia.ro. Or at the phone number 0248 500 000 or fax 0248 500 076 from Monday to Friday betwen the hours 08AM and 08 PM and Saturday between the hours 08AM and 04PM.You can also write to us throught mail our address is Automobile Dacia SA - Vocea Clientului Dacia, str. Uzinei nr. 1, Mioveni, jud. Arges, cod 115400.

Best regardes

Customer Care Representative

T.M.A.

Nu am scris numele complet al reprezentantului Dacia pentru ca nu-l consider pe el vinovat ci pe cei care l-au angajat.
god
Sunt multe intr-adevar, incepand de la acel "yo're" din primul rand si terminand cu "regardes" de la sfarsit.
Nu trebuie sa fie chiar "tatal-lor" la engleza, dar poate nici chiar in halul asta.

Asta e, traiaca Romania smile.gif
C a t a l i n
Eu am o vagă bănuială, cum că mulți "funcționari" platiți din bani publici se descurcă mult mai rău cu niște limbi pe care ar trebui să le cunoască (inclusiv cea oficială în RO), precum spune fișa postului... (primari, parlamentari, consuli, ambasadori, membrii de comisii, alte nulități cu diplomă)


Eu am înțeles ce a vrut să spună omul, cu toate greșelile în exprimare și scriere...

Și ca popor, în general, suntem destul de cultivați în acest domeniu...

Părerea mea... smile.gif
vis-a-vis
Da' ce, dacia face masini mai bune decat scrisoarea asta?
raqzvan
Cel care a scris-o nu e functionar public, nu e platit din bani publici (economist in pragul pensiei sau primar cu 4 clase), ci e un angajat in serviciul de relatii publice al unei societati private mari, care vinde aprox. 50% din productie la export. A doua chestie ar fi ca tu intrebi o chestie si ei te trimit politicos la plimbare, pasand responsabilitatea in curtea retelei de dealeri si service. Daca tot raspund acelasi lucru indiferent de intrebarea ta, de ce naiba nu au un mesaj "standard" scris corect in engleza de un limbist?!

P.S. Nici eu nu cred ca romanii stau mai prost cu limbile straine decat alti europeni. Din contra... Dar pentru un angajat in PR sau vanzari la o firma mare gen Dacia cunoasterea limbii engleze e un "must have".
C a t a l i n
Legat de prima chestie, tocmai, eu am vrut să spun că mi se pare mai grav ca un primar să nu știe limba română, sau un ambasador limba spaniolă, pentru că e platit din banii mei...

N-am susținut că autorul e funcționar, sau că e plătit de stat...

PS: am văzut destui englezi care întreabă frecvent cum se scrie un cuvânt ce conține vreo consoană dublată...
adip
Eu i-as scrie un mail de genul:

From: Carlos Ghosn
To: jacqueline.rosset AT yahoo.com T.M.A., hr AT daciagroup.com
Subject: [Attn. Mr. T.M.A.] Important, please read.

Dear T.M.A.,

On 24th January 2008 my old friend Jacqueline Rosset, who is a proud owner of a Logan dci, wrote you an email asking for help on few items. She wasn't very lucky, you answered to her email using a completely inappropriate english grammar. After chatting to her on phone I've suddenly became very disappointed, both you and your manager made some serious mistakes.
Dacia, as a proud member of Renault group, can not afford at this time to teach its employees English language with the help of our clients. Therefore, after a quick meeting with Colibasi board and Worldwide Human Resources Responsibles, we have decided to...

blablabla, mai bagati voi din top pana il anuntati ca are preaviz de cinspe zile smile.gif
Spor!
DiMaggio
Pai nu intelege, o sa creda ca e de bine.
einstein1984
Daca persoana era din franta, de ce nu a intrebat in franceza? Ar fi primit raspuns in franceza... mai ales ca toti angajatii grupului renault sunt obligati sa faca cursuri si testari de franceza, indiferent cata nevoie de limba asta au sau nu. La engleza in schimb nu....
Oricum, putea macar sa dea un F7 in outlook si tot mai corecta cate ceva.
Nicolae.Popescu
In franceza a scris, numai ca raspunsul l-a primit in acest mod.
klaus
Serios?
nh1980ro
http://www.daciaclub.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=100219
posturile 18 si 25 sunt interesante.

Avem, da' nu va dam. Sic!
IRONICK
QUOTE(einstein1984 @ 8 Feb 2008, 09:05)
mai ales ca toti angajatii grupului renault sunt obligati sa faca cursuri si testari de franceza
Vezi sa nu. Oare de ce si-au luat u e in Spania? Au invatat spaniola in schimb ... as trebuia si la noi. Vii la noi in tara, inveti limba noastra sau engleza.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.