adrian_iasi
7 Feb 2008, 18:16
Am si eu o problema. Daca am un consuma mai mare, faruri + aeroterma eventual si stergatoarele, incepe sa semnalizeze cu intarziere cand actionez semnalizarea, cam 20-30 sec, iar uneori deloc, mi-a sugerat cineva sa schimb releul de semnalizare, am luat unul nou, l-am schimbat, sa micsorat timpul de raspuns dar acum am alta problema. cand pun contact mi se aprinde martorul in bord si ramane aprins iar cad semnalizez ramane aprins si creste putin in intensitate luminoasa atunci cad clipeste. are cineva ideie de ce?
Va multumesc!
daca ai pus bine releul atunci inseamna ca-i defect releul din fabricatie
dani_devito
7 Feb 2008, 19:27
ai montat gresit releul , sau e defect din fabricatie
seby9966
8 Feb 2008, 10:37
Daca te ajuta cu ceva iti pot da nr unui tip din Lunca Cetatuii care stie ce face...e super omu.Telefonul meu:0744996602
Scoate comutatorul de avarie si curata-l! Si evident, noteaza firele care cum venea, ca nu-s decat 7
adrian_iasi
8 Feb 2008, 16:10
crezi ca e de la avarie?
merci seby pt nr dar voiam sa vad poate pot face singur ceva. am un tovaras bun care e electrician la dacia service in bucium dar parca m-am saturat sa tot apelez la om. nu a zis niciodata ca nu ma ajuta dar parca ma simt naspa sa-l tot solicit pt toate tampeniile.
chiar sunt curios de la ce este
..... aceeasi belea o am si eu de cand am pus un releu (carcasa de aluminiu) cumparat din magazin cu 3 lei, il am pe masina de aproape 2 ani si chiar n-am avut nici o belea cu el, cu aceasta mica exceptie...
adrian_iasi
11 Feb 2008, 23:49
Mi-a zis un tovarasul de la service sa-mi iau releu de ala in patru picioruse ca e model mai nou su la piciorusul din mijloc sa fac impamantarea. A zis ca merge si asa dar daca vreau sa am un control mai bun cu ajutorul martorului sa-mi iau unul din ala in patru.
Daca ai alternator de 30Amp faruri (scurta) + aeroterma + becuri frana 21w + semnalizare 21w. o sa-ti dea un consum imens.
La mine cu alternator de 50amp nu face fata la toate astea.
Eu zic ca nu ai destul curent.
kalyyyyyy
12 Feb 2008, 16:49
Din ce zici tu sunt 2 posibilitati:
-cea mai probabila este o masa proasta a firelor de la releu
-a doua ar fi butonul de semnalizare
Mi se pare improbabil sa fie de vina releul.
Cauta ,exista cel putin 3 topicuri pe aceeasi tema.
adrian_iasi
12 Feb 2008, 17:50
ma indoesc ca e butonul de semnalizare ca dupa ca am schimbat releul sa remediat problema intarzierii dar cum am zis, sta aprins matorul din bord.
Adrian.
1 Oct 2012, 22:15
Am avut ceva probleme cu releul vechi , mecanic. L-am schimbat cu unul nou ,electronic, cu 4 picioruse .
Imi puteti spune cum sa il conectez , caci cel vechi avea 3 picioruse .
Multumesc
mecanick_maverick
1 Oct 2012, 23:19
QUOTE(Adrian. @ 1 Oct 2012, 21:15)
... releul vechi , mecanic. L-am schimbat cu unul nou ,electronic, cu 4 picioruse .
Imi puteti spune cum sa il conectez , caci cel vechi avea 3 picioruse ...
incearca
asa
bygy007
2 Oct 2012, 11:33
la releu unde este minus , mai pui un papuc cu un fir si il legi de surubul unde se stringe el , la masa
kitzsteinhorn91
2 Oct 2012, 19:17
Parerea mea: mai mult ca sigur inainte de a cumpara releul cel nou, a avut releu de semnalizare mecanic (a scris in primul post ca daca pornea mai multi consumatori incepea sa semnalizeze din ce in ce mai rar). Releul mecanic isi lua masa din carcasa proprie, acesta avand doar 3 pini. Releul de semnalizare electronic (adica presupun ca este electronic cel nou), are si un al patrulea pin in centru care este masa. Recomandat este sa legi un papuc la pinul din mijloc iar la acesta atasezi un fir care il prinzi de surubul in care vine prins releul, astfel putand sa isi ia masa corect si sa functioneze in parametri.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.