Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Vreau sa mearga motorul rotund
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
maniak2008
Am fost la un mecanic mi-a schimbat toata bucsaraia.mi-a facut schibul de ulei si din motor si din cutie pt ca am avut semerincu de la palier ceva de genul asta spart nu prea ma pricep si aveam vreo 2,3l de benzina in ulei.mi-a schimbat bujiile si mi-a pus NGK mi-a schimbat platina mi-a masurat bobina mi-a schimbat condensatorul.rezultatul a fost 2 zile a mers misto si a treia s-a dus dracu.adika zdruncinat in mers pornire in 3 cilindri pe urma cand in 3 cand in patru.rabdarea mea se apropie de sfarsit si eu am intotdeauna in portbagaj o sticla de 2 litri de benzina si o cutie de chibrituri. poate imi dati si mie vreo idee

14 Feb 2008, 12:09:
A si sa nu uit mi-a curatat carburatorul
Muratu
Vezi sa nu fie condensatorul nou bulit si sa fi impuscat platina!
Si daca nu e de la platina te duci la mecanic si ii dai lucrarea in brate mad.gif
maniak2008
QUOTE(Muratu @ 14 Feb 2008, 12:56)
Vezi sa nu fie condensatorul nou bulit si sa fi impuscat platina!
Si daca nu e de la platina te duci la mecanic si ii dai lucrarea in brate mad.gif
*


nu e ca le-am schimbat si pe alea
ceaki
suna-l pe mecanic sau mergi la el si ti-o rezolva gratis. parerea mea.
djasu82
QUOTE(maniak2008 @ 14 Feb 2008, 13:08)
Am fost la un mecanic mi-a schimbat toata bucsaraia.mi-a facut schibul de ulei si din motor si din cutie pt ca am avut semerincu de la palier ceva de genul asta spart nu prea ma pricep si aveam vreo 2,3l de benzina in ulei.mi-a schimbat bujiile si mi-a pus NGK mi-a schimbat platina mi-a masurat bobina mi-a schimbat condensatorul.rezultatul a fost 2 zile a mers misto si a treia s-a dus dracu.adika zdruncinat in mers pornire in 3 cilindri pe urma cand in 3 cand in patru.rabdarea mea se apropie de sfarsit si eu am intotdeauna in portbagaj o sticla de 2 litri de benzina si o cutie de chibrituri. poate imi dati si mie vreo idee

<span class='edit'>14 Feb 2008, 12:09:</span>
A si sa nu uit mi-a curatat carburatorul
*


Draga maniak2008 sper ca nu esti maniac de viteza , pai daca nu iti lucreaza cum trebuie motorul si rortund mai doresti sa cuplezi si acea turbina eletrica icon_mrgreen.gif oare te-ai gandit ce vei pati ? Evident maniaci au de invatat.... Chibritele sunt pentru tigari daca vrei sa-i dai foc la masina pacat , prosti sunt aia care ti-au preparat-o , citeste toate topicurile si invata ... Cumpara o aprindere eletronica ori malvina ori gotronic cu senzor care elimina platina si scapi de dureri momentan. Dupa aceea schimba fisele , bujiile regleazale la 0.7mm si peste toate acestea reglezi avansul din delco si carburatia . Amestec mare la carburator bujii negre complet , amestec sarac bujii rosiatice , amestec normal nujii albe si eletrozii maronii.
geopsi
duo inapoi! pot fi multe cauze, probabil una din piesele pe care le-ai schimabt s-a stricat. nu inteleg ce poti face cu chibritele si benzina, dar te sfatuiesc sa ti benzina in canistra ca e periculos in recipiente de plastic. daca vrei sa incendiezi masina poti face mai simplu: bagi o carpa in rezervor, ii dai foc si fugi, dar e mai profitabil sa o vinzi(zic eu).
neuron
nasol..baieti...asta ptesc si eu din toamna..
carburatorul a fost dat jos de 2 ori si curatat din toamna si pana acum...i-a pus aprindere electronica tg mures schimbat fise.
1 data zdruncina pana se incalzea motorul cu cat se incalzea motorul mai mult zdruncinaturile dispareau o data cu cresterea turatiilor..
daca la inceput zdruncinaturile dispar dupa 3500-4000 rot/min, o data cu incalzirea motorului acestea dispar dupa 3000 ...si asa mai departe..la un moment dat dispart de tot...problema este ca stand cu motorul pornit , socul tras, turatia undeva la 1500 a urcat singura pe la 2000 si a inceput sa mearga razna ..acum zdruncina rau rau...zici ca sare motoru pe parbriz...de la ce???ca am fpost la service de m-am plicitisit ..merg la acelasi service de 9 de cand este masina....ce are ca aia nu-i dau de cap....
mi-e frica sa mai plec cu ea ca ma lasa asa cum o facut-o o data la busteni ...la fel ca cel care a deschis acest topic imi vine sa ii dau foc...

CE ARE???FAC CINSTE, PLATESC
maniak2008
QUOTE(djasu82 @ 14 Feb 2008, 15:47)
Draga maniak2008 sper ca nu esti maniac de viteza , pai daca nu iti lucreaza cum trebuie motorul si rortund mai doresti sa cuplezi si acea turbina eletrica  icon_mrgreen.gif oare te-ai gandit ce vei pati ? Evident maniaci au de invatat.... Chibritele sunt pentru tigari daca vrei sa-i dai foc la masina pacat , prosti sunt aia care ti-au preparat-o , citeste toate topicurile si invata ... Cumpara o aprindere eletronica ori malvina ori gotronic cu senzor care elimina platina si scapi de dureri momentan. Dupa aceea schimba fisele , bujiile regleazale la 0.7mm si peste toate acestea reglezi avansul din delco si carburatia . Amestec mare la carburator bujii negre complet , amestec sarac bujii rosiatice , amestec normal nujii albe si eletrozii maronii.
*


in primul rand nu am nevoie de viteza cu dacia mea pt ca locul unde lucrez imi permite sa ma linistesc de chestia asta.chestia cu turbina este ca vreau sa incerc dupa ce reusesc sa o fac sa mearga pt ca nu sunt nebun sa distrug motoru.eu am cumparat masina asta mai mult ca sa zic ca am si eu masina pt ca o am pe cea de servici si am zis sa nu ma apuc sa-mi iau una noua pt ca plec cu ea doar in concediu si atat si nu-mi trebuie sa meg pe autostrada cu 200 pt ca fiind in concediu nu ma grabesc nicaieri.masina ar trebuii sa mearga cu ce a avut ea din fabrica nu cu toate artificiile astea.fise am doua perechi una silicon una normala de urziceni cumparate recent.fise schimbate recent NGK toate fum negru plus ca iar se simte miros de benzina in ulei.credema ca dupa ce ai patit cate am patit eu cu ea si tie ti-ar venii sa-i dai foc.oricum tin la masina asta si la cate masini schimb intr-o zi de la hidramate la manuale de la mari la mici pana te obisnuiesti cu fiecare.....dar oricate masini schimb cand ma urc in dacia mea parca de acolo m-am dat jos.
djasu82
In primu rand verifica garnitura de la pompa de benzina si daca e prosta pune alta noua si cu silicon rosu ( isi pastreaza propietatile la temperaturi inalte). Si dupa aceea regleaza cum trebuie carburatorul fiarar sa fie . Inca ceva daca carburatorul e reglat perfect cand se desface jiclorul de relantii ( acela care se infunda mai tot timpul cu pasla de benzen) ar trebui ca turatia motorului sa scada daca creste ai surubul de amestec strans prea mult .... verifica bubele si mai e inca ceva culbutori wink.gif dale o mare importanta si regleaza-i cum trebuie 0.17 admisie 0.22 evacuare zic ca e cel mai bine asa.
Minel
QUOTE(djasu82 @ 14 Feb 2008, 21:57)
Inca ceva daca carburatorul e reglat perfect cand se desface jiclorul de relantii ( acela care se infunda mai tot timpul cu pasla de benzen) ar trebui ca turatia motorului sa scada daca creste ai surubul de amestec strans prea mult .... verifica bubele si mai e inca ceva culbutori  dale o mare importanta si regleaza-i cum trebuie 0.17 admisie 0.22 evacuare zic ca e cel mai bine asa..
*


Daca desfacand jiclorul de relanti treptat iar turatia creste ,trasee infundate , se curata si regleaza din nou carburatia (in ultima instanta se poate curata si cu metoda "palmei " ) mai ales in sezonul rece o sa fiti uimiti ce iese

post-336-1110552475.gif ,

Mai Djasu82 ,ai ajuns intr-un final la concluzia mea mandru.gif , cu acele distante de la culbutori ,tu care contestai acele distante si recomandai cu tarie "ca la carte " 0.15 A si 0.20 E laugh.gif
Da' ce se mai schimba omu' icon_mrgreen.gif
djasu82
Minel nu ma schimb stai linistit la mine sunt 015 admisie si 02 pe evacuare la mine inca mai poate motorul pe perioade reci . Pe perioade calde 0.20 admisie 0.22 evacuare.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.