Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Circuitul de recuperare vaporilor la break
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
tunderbird
Eu am un break din 2000. Vara miroase destul de puternic a benzina in interior.
La solicitarile facute in garantie, am primit mereu acelasi raspuns: "asa e toate, sefu'".
Am facut reclamatie direct la DACIA si mi-au trimis o scrisoare cu confirmare de primire in care m-au "lamurit" in trei randuri: "pana la data de (o data prin 2001), societatea constructoare are permisiunea de la RAR (mi-au dat numarul si data unui document RAR) sa fabrice masini fara sistemul de recirculare vapori de benzina..." punct.
Ca sa vedeti respectul fata de client. De parca m-ar interesa ce li s-a permis si ce nu. Eu cand am cumparat masina, peste tot in tara se laudau ca ar corespunde EURO 2. Si in plus in masina miroase a benzina, chiar daca am gaurit busonul.
Are cineva ideea cum se poate monta acest sistem si care sunt cam cat ar costa piesele necesare?
A facut cineva acest lucru in garajul propriu, pana acum?
Ov
ma interesasem eu intr-o vreme de asta. Pt montaj ai nevoie de:
1. furtun de la rezervor (unde ai un orificiu astupat) pana in fata masinii, la contraaripa stanga (unde e calculatorul).
2. electrovalva care comanda circuitul
3. canistra cu carbon activ

Facusem atunci un calcul si ma ducea pe la 2 milioane, asa ca am decupat garnitura de la buson. La mine s-au rezolvat toate problemele. Daca la tine tot mai pute a benzina, verifica rezervorul sa nu se fi spart cumva (in partea de sus, unde e pompa de benzina). Totodata incearca sa nu mergi cu putina benzina (sa nu fie becul aprins).

P.S. Postul asta merge la probleme tehnice, ca noi n-avem nici o vina ca tampitii astia n-au montat circuitul de recuperare icon_evil.gif
tunderbird
Ai idee si cum se leaga electric? Ca parca mi-e jena sa ma duc la unul pe strada sa-l intreb daca are montat sau nu si daca are sa ma lase si pe mine sa fac un releveu.

Esti sigur ca intre rezervor si motor este furtun si nu conducta metalica?


In privinta PS-ului ai dreptate. Multumesc!
Ov
1. Ai o mufa care atarna blajin pe sub filtrul de aer. Mufa aia se baga in electrovalva (totusi mai bine te uiti la cineva, oricum nu trebuie sa faci nici o improvizatie).

2. Nu stiu din ce e teava, dar nu cred ca e de metal, nici turul si returul parca nu mai sunt de metal din amintirile mele de sub masina.

Eu nu am circuitul ca sa pot sa-ti spun exact.
nelu
Poti afla mai multe informatii de aici:
http://www.daciaclub.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=4396&st=0
tunderbird
QUOTE(nelu @ 3 Dec 2004, 16:51)


Nelu, eu insist pe ideea daca exista cineva care si-a montat sistemul in garaj. Pana la urma cred ca iau aparatul foto si relevez o masina care il are montat deja. Apoi cu pozele in mana o sa caut in magazine, piesele. Speram sa gasesc pe cineva care sa ma ajute sa evit pierderea de timp.

Multumesc, oricum
yotzo
Salut si eu am break si mirosea 3 ani in masina ,am rezolvat ,am luat nishte silicon rosu si am uns capacul acela de la sonda ,am izolato, adica complet .Pe acolo imi iesea mirosul, de atunci nu imi mai miroase.

27 Dec 2009, 23:13:
Deci nu e adevarat nu in toate breakuril miroase a benzina.In a mea nu mai miroase deloc (potzi sa deschizi si geamul)
Ideea e cand deschizi geamul din fata curentul de aer trece in spate si scoate de acolo mirosul .capacul de la sonda o umpli bine cu silicon rosu, asta e soliutia.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.