Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: motor facut si consuma ulei
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
razvannn
am 1,6 am facut motorul : schimbat camasi setcar si segmenti ca mecanicul a zis ca-s bune pistoanele acum mananca ulei cam un litru la 250 km , o bujie se termina la 100 km imi detoneaza in filtru de aer nu are forta nu trage masina e pe gpl dar are aceleasi reactii si pe benzina . im vine sa schimb motorul cu totul asa am ajuns daca stie cineva cam ce ar putea fi ????
alinushy
chiuloasa ai rectificat-o(scaune, supape, ghiduri)? cu uleiu nu stiu, poate nu ti-a pozitionat segmentii cum trebuie
Danny_bb
Simeringurile le-ai schimbat ?
viorel 77
eu stiu ca atunci cand faci motorul (setul motor) nu schimbi doar...... pt. ca ...........
este posibil sa nu se potriveasca camasa cu pistonul vechi
daia cand cumperi setul cumperi tot si nu pe bucati
alinushy
wacko.gif , pai si atunci de ce se vinde si pe bucati? alcoholic.gif
razvannn
chiuloasa am rectificato in decembrie si de atunci nu am facut decat vreo 2500 - 3000 km ,, dar nu am schimbat si supapele decat semeringurile
baranga
exista doua variante in cazul tau:ori fantele segmentilor sunt aliniate ori asa ia ulei pana se pasuiesc segmentii.si eu cand am facut motorul a luat ulei dar nu asa mult.Inca ceva ce ulei ai??? Am avut un schimb Valvoline 20W50 si il manca grupa mare.Am bagat hexol20W50 si pot sa zic ca am vreo 2500 km de cand am hexol si nu a consumat deloc.


!!!!Nu fac reclama!!!

P.S. :Verifica sa nu ai pierderi.
djasu82
Papa ulei verifica si supapele daca etanseaza... vezi segmenti daca au fost pusi cum trebuie ...
CriSTI68
setul vine cu totul camasi pistoane, ai semeringurile puse aiurea si chiuloasa neplanata
fmi03
a rupt segmenti la montara si are probleme cu avansul de acea detoneaza in filtru
razvannn
am schimbat ieri semeringurile la supape de planat nu era nevoie ca e bine cineva mia zis ca segmentii gotze nu merg cu camasi setcar . acum nu mai stiu ce sa fac toti stiu ce are dar nimeni nu o repara , mecanici astia am impresia ca sunt pe cale de disparitie in locul lor apar inlocuitorii de piese .

20 Feb 2008, 10:48:
mai am o intrebare daca stie cineva cutiile 4x4 ? as vrea sa-i anulez fata sa-i scot grupul din ea sa ramana numai cu tractiune spate ca oricum nu-mi foloseste doar invarte planetarele in gol si face zgomot
emilperijoc
razvannn .. cum ai rezolvat problema ca am si eu ceva asemanator .. si banuiesc o supapa ( sau chiuloasa nerectificate) ( eu am un 1.4 tot pe gpl)...... tot la fel nu mai are putere ,detonari pe la 80 in treapta a 4 dar si in a 3 ( nu mai stiu viteza) mai mult de 110km/h nu urca ( desi la inceput mergea bine).... si papa ulei cel mai ciudat la mine este ca la incepu t nu era pe ulei ( am 15000Km) dar de vreo 500km ii place fff tare uleiul.....

PS: stie cineva unde rectific o chiuloasa de la A-Z orice ar insemna asta? .. uneori imi vine sa ma apuc eu de ea ca nu o mai suport.... sau se baga cineva la asa ceva ... nu ma grabesc ca am ramas o luna pieton .... dar sa iasa treaba calumea
Multumes anticipat
pavel_daniel
Du-te inapoi la "specialistul" care ti-a facut-o.S-o repare pe banii lui sau sa se apuce de alta meserie.Alta data fii mai atent cand te duci la un service.
kalyyyyyy
- camasile si pistoanele setcar merg cu segmenti goetze,cu aia vin de altfel

- camasile se schimba odata cu pistoanele si segmentii,nu am nici o idee unde ai gasit tu separat ,dar nu la un magazin serios.motivul este ca odata uzate(camasile sau pistoanele) se uzeaza impreuna,iar daca le pui cu o piesa noua,s-ar putea sa fie diferente(evident nesesizabile cu ochiul) care duc la alinierea segmentilor.Asta inseamna compresie slaba si scapari de ulei.

- Un motor nou facut,chiar si al tau,este mai sensibil la problemele existente inainte de a fi refacut.Ca urmare,refa avansurile,preferabil toate la un service ce are lampa stroboscopica.La mine a fost de vina doar avansul vacuumatic,care nu se misca destul,dar era deajuns cat sa aiba detonatii si sa imi innegreasca bujiile in 10 minute(cu motorul refacut).Lampa stroboscopica o sa ajute la reglajul avansului initial,centrifugal si vacuumatic(ultimele 2 nu poti sa le faci decat de mantuiala altfel).

- Un motor refacut are mai putina forta decat unul uzat,care nu e chiar mort.In cam 5000 de km isi da drumul

- Cu scurgerile de ulei(sau pierderi),daca nu ai problema de la punctul 2,sper sa nu o ai,uite-te la semeringuri si la capacul de culbutori.
emilperijoc
pavel_daniel treaba e ca eu am luat masina de la un coleg si aia de la service cand l-au vazut student iti dai seama ... am sa ii cer facturile aluia si am sa merg la service sa vb cu "meseriasul" dar mare lucru nu cred ca rezolv
imi puteti recomanda un service unde as putea regla avansul ....???
Multumesc anticipat
za_kristake
Deci daca un motor e facut (set nou complet) de mecanic, nu mecanic-cofetar imposibil sa nu stranga.Asta inseamna ca la cald motorul va mai pierde din putere ori se va opri de tot........dar dupa ce se va raci 15-20 min va porni la 1 cheie. Ala consider eu motor facut, nu alea la care faci motoru si faci schimbu de ulei in mers sau scoti joja si scuipa ulei.
mar85mar
daca ai pus set nou de setcar insamna k e greseala de montaj eu lucrez la piese auto si nu mi sa intors nici un set motor de sercar eu cred k e greseala de montaj sau poate ti-a pus altceva acolo trebuia sa stai langa el setcarul monteaza uzina acuma
bogdangl
Nu sunt pusi bine segmentii, am patit si eu.
dani_devito
Problema ta cred ca e mecanicu, oricum daca ai segmenti noi si daca oglinda la cilindru nu e prefecta , nu ar trebuii sa consume asa mult ulei. Eu cred ca la meseriasu ala i-au mai ramas piese de un motor dupe ce l-o facut pe al tau .
pcostica
sigur a schimbat segmentii?sau doar camasile.Deschiderea intre capetii segmentului(montat in camasa)este de 0.25-0.40 mm.
Bafta.
ydaniel
@tepes-se gasesc separat tot ce vrei:pistoane,camasi,segmenti......
kindeeru56
desfa motoru si verifical din nou
dobre
colegule, intr-un an juma' cred ca i-a dat el de cap....
unikat45
pe ce baza a zis ca sunt bune pistoanele..?
varianta 1 e ca segmentii care i-ai luat nu sunt potriviti tipului de piston (asta in cazul in care nu sunt ovalizate pistoanele)
varianta 2..sunt ovalizate pistoanele:((
verifica si cum se invarte motorul la rece..cu masina pe liber.. la mine dupa ce am schimbat setul abia reuseam sa invart ....
in primii 5000 km.. si acum se invarte greu..aproximativ 25 000 km; inainte sa il fac consuma ulei cam cat consuma al tau acum... poate un pic mai mult...depindea de cum mergeam..iar motorul se invartea foarte usor la rece...datorita faptului ca pierdea compresie...in plus la turatii mari (3000rpm) acelasi fenomen..detonatie in filtru de aer...sau in "gatul de lebada"..nu puteam sa merg cu mai mult de 110 km/h ca imediat aveam problema asta... indifierent cat de bine reglam avansul si aprinderea...
in plus la consumul asta de ulei ar trebui sa scoata fum cat maneca cand accelerezi..
in orice caz...un consum de 1L/250km e mareee..
nu stiu cat te-au costat segmentii si camasile...dar era mai bine daca luai setul complet..indiferent de marca aceastuia
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.