De ce nu o iei batrineste
-Din cite stiu la mine (am turometru ext ,nu in bord) cind merge motorul si incepe sa faca acul ca naiba primu lucru de care ma leg e platina
a) Verific dist 035-040 mm cu lera
O curat eu prefer un spray de contacte sau hirtie abraziva 800
c) O verificare la rece daca da scinteie platina cu cont inchis ,fisa de la bob la 1 cm de masa ,cu surubelnita desfac contactul
-Metoda cu becul pentru avans
-Starea capac delco si pipa (distrib),sunt ieftine si se pot inlocui rapid ai grije la ordinea fiselor de la bujii cind le montezi
-Vei face masina mai fericita:un filtru de benzina nou , cu un carburator curatat vezi ca acolo ai un filtru chiar unde vine furtunul de benzina se scoate cu o cheie de 17 parca ,ai destule topicuri inclusiv o fiertura,nu patesti nimic daca il si reglezi vezi ca este un topic inceput de "ceacu" respectiv cu pozitionarea clap de accel ca sunt si 3 gaurele pe acolo .
-Ca sa ii faci in necaz masinii poti s ii schimbi si membrana de la pompa de sprit
- Daca esti croit sa o faci de rusine ii verifici si pompa de benzina vezi ca si pe acolo ar trebui sa fie o sita
Bafta