Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Rateuri la aprindere
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Alin.Iordan
Cine poate sa imi explice si mie de ce in momentul aprinderii imi da niste rateuri de parca as trage cu mitraliera, plus ca nu vrea sa porneasca se ineaca in continuu. Si cum as putea remedia problema?
Multumesc
alinushy
regleaza avansu (din delcou)
Minel
QUOTE(Alin.Iordan @ 20 Feb 2008, 11:51)
Cine poate sa imi explice si mie de ce in momentul aprinderii imi da niste rateuri de parca as trage cu mitraliera, plus ca nu vrea sa porneasca se ineaca in continuu. Si cum as putea remedia problema?
Multumesc
*




Verifica culbutorii ,regleaza avansul la semn iar in legatura cu inecatul vezi cuiul poantou si plutitorul sa nu fie spart !
alinushy
+ bujii, fise, platini, capac delco, bobina
Alin.Iordan
Am schimbat capac delco, bujii, fise, rotor delco, platini... si tot nu vrea sa porneasca, la cuiul pontou nu prea m-as baga pt ca nu am set de lere, pt o reglare ulterioara. Multumesc oricum
alinushy
cuiu poanto (nivelul de benz de fapt) nu se regleaza cu lera, cu un burghiu de 8 sau cu o tigara,
Alin.Iordan
Minel unde e acel semn de care spui cum as putea sa il identific?
djasu82
QUOTE(alinushy @ 20 Feb 2008, 13:21)
cuiu poanto (nivelul de benz de fapt) nu se regleaza cu lera, cu un burghiu de 8 sau cu o tigara,
*


Te inseli amarnic si mai faci misto de oameni .... Nivelul se regleaza la 7mm si 13 mm , se tine carburatorul in pozitie verticala si se regleaza nivelul la plutitor . In repaus cand inchide cuiul poantou plutitorul trebuie sa aibe 7mm si sa atinga usor bila de la cuiul poantou iar in deschiderea cuiul poantou distanta maxima e de 13mm . Se face rost de spirale de 7mm si de 13 mm si se regleaza perfect... a se observa ca sunt doua distantiere pe nume lingurite din care se regleaza nivelele corespunzatoare.
Minel
QUOTE(Alin.Iordan @ 20 Feb 2008, 12:24)
Minel unde e acel semn de care spui cum as putea sa il identific?
*



Semnul se gaseste pe volanta si este de fapt o linie crestata in volanta pe care o aliniezi cu semnul de pe carcasa ambreiajului ,astfel sti ca este un clindru in compresie ,cilindrul 1 sau 4 depinde unde este indreptata luleaua ruptorului ,daca este spre partea stanga a masinii este cilindrul 1 iar daca este indreptata spre capacul culbutorilor este 4 !!
Alin.Iordan
QUOTE(djasu82 @ 20 Feb 2008, 12:44)
Te inseli amarnic si mai faci misto de oameni .... Nivelul se regleaza la 7mm si 13 mm , se tine carburatorul in pozitie verticala si se regleaza nivelul la plutitor . In repaus cand inchide cuiul poantou plutitorul trebuie sa aibe 7mm si sa atinga usor bila de la cuiul poantou iar in deschiderea cuiul poantou distanta maxima e de 13mm . Se face rost de spirale de 7mm si de 13 mm si se regleaza perfect... a se observa ca sunt doua distantiere pe nume lingurite din care se regleaza nivelele corespunzatoare.
*



Ms tare mult pt detalii am sa tin cont de ele.

20 Feb 2008, 17:19:
Multumesc mult am remediat problema era sarita de la punct, plus ca era si rotorul nou defect, l-am pus pe cel vechi, am reglat avansul si presto ... functioneaza. multumesc mult la toata lumea de sfaturi.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.