Gabi Popescu
20 Feb 2008, 21:13
sal baieti! am avut o problema cu plutitoru din carburator l-am schimbat si l-am reglat dupa ochi cum era cel vechi. Cum o pot regla ca sa consume mai putin? Multumesc
C a t a l i n
20 Feb 2008, 21:15
Căutând pe forum...
AR-18-MOS
20 Feb 2008, 21:24
Pai, cum nu stii? Ca doar esti sofer profesionist ...
Arunca un ochi si
aici.
djasu82
20 Feb 2008, 21:48
Poftim
Ca restu stiu doar sa se laude ...
Merced
20 Feb 2008, 22:43
Sincer, cat de mult influenteaza nivelul CNC-ului consumul real?
mai deloc, cu conditia sa nu fie mult prea mare, iar daca e prea mic, ramane fara vlaga in curbe sau la forje. Dar daca nivelul e potrivit, nici prea mare sa dea pe langa, nici prea mic sa ramana fara benzina, atata timp cat jiclerele sunt sub nivelul lichidului, consumul e la fel din ce am probat eu.
ydaniel
21 Feb 2008, 08:17
consumul depinde de multi factori.nivelul din CNC conteaza si el.dar si starea tehnica generala a masinii.
EUROPE_
21 Feb 2008, 19:21
Cu nivel mic in CNC se gatuie, da in nas, se observa lucrul asta la rece cel mai bine, testat de mine, mai ales ca am o problema la carburator pe care n-o gasesc de vreo 6 luni.
ArtVandelay
21 Feb 2008, 19:29
ce problema? scuze de offtopic
Sau o dai pe GPL si ai scapat de reglat nivel in carb si o sa si consume mai putini, banuti adica.
EUROPE_
22 Feb 2008, 19:07
Totul a inceput in septembrie anul trecut, cand am vrut sa previn eventualele neplaceri pe timpul iernii ( sa hnu se infunde jicloarele, sa nu cedeze ppa de alim., cu alte cuvinte mi-am facut de lucru ), am luat carburatorul si l-am spalat in decarburol. Zis si facut, cand il pun pe motor, il pornesc, porneste dar se opreste, vreo 3 chei, n-am bagat de seama, la rece se oprea daca apasat acceleratia mai mult. La cald imi dadea in nas, de multe ori in intersectii aproape ca se oprea. Daca trageam socul nu mai aveam nicio problema.
Acum l-am mai spalat de vreo 2 ori si parca si-a mai revenit, la cald mai face dar nu ca inainte, pe cand la rece.... la fel.
ArtVandelay
22 Feb 2008, 22:39
pompa de sprit cred, la rece apasand acceleratia saracesti prea mult amestecul
EUROPE_
23 Feb 2008, 15:49
Pompa de sprit merge, baga benzina cum trebuie, nu de acolo e problema. Ar fi fost prea simplu...
alamicntfs
26 Feb 2008, 09:04
dupa ce se spala un carburator e foarte important sa fie suflat cu aer pt a sari depunerile din el, am spalat carburatorul de 3 ori si tot degeaba. ultima data nu lam mai spalat ci doar lam suflat cu aer la o presiune 13 bari (am la servici
) si am schimbat si garniturile din teflon de pe axul cu clapeta (1leu bucata), am pus jicloare de care trebuie (nu leam combinat pe cele de 13xx cu 1400), si masina merge super, consum mediu pt ce bag picioru in ea
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.