Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: punte spate rupta
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
vyper
salut! de vreo 2-3 saptamani mi s-a parut ca am inceput sa am probleme la sistemul de franare...pedala devenise cam elastica...am zis ca o sa ma uit cand o sa am timp...intre timp am vazut ca o roata pe spate imi statea putin stramba...am miscat cu picioru de ea si nu mi s-a parut a avea joc...astazi mi-a taiat un logan fata...si cum frana aveam pe la a 2 a 3 pedala si nici atunci parca nu era ca lumea era sa-l fac praf...ajuns acasa am ridicat masina sa fac o aerisire si cand am pus cricu pe spate am vazut ca am joc in ax...axul acele are joc roata balanseaza...acum intrebarea mea mi-a zis cineva ca imi da o punte de brek...care e diferenta intre una de brek si una de dacie?se mai poate face ceva la asta?e mai buna cea de brek? de la ce masini s-ar mai potrivi o punte?
C.C.
din cate stiu eu, cele de break sunt un pic mai mari si, deci, mai rezistente. parca si sabotii de frana sunt mai mari, da nu-s sigur. oricum, e mai buna decat o punte "veche".
parca dupa `96 pe toate daciile s-au pus doar de break.
s-ar mai potrivi de renault 18, cred, dar au mai multe suruburi la roata si ai probleme la itp.
din experienta proprie, te sfatuiesc sa pui o punte buna. daca o pui tot ruginita, s-ar putea sa ai surpriza ca dupa un an- doi sa o schimbi iar. blush.gif
vyper
ms de sfat...stiu ca e putin mai mare in talere parca...m-ar interesa daca rulmentii sunt la fel...sabotii de frana...daca difera la cele de brek fata de cele de berlina
Bobytzul
Puntea de break o cumperi comp ?
-Garantat e mai eficienta ca cea veche daca e comp si are un sistem de autorglare nu mai ai chestia aia cu excentrici
-Daca ai pompa simplu circuit merge bine merci si pe puntea de break nu te lua dupa fraieri ca cilindrii sunt mai mari
-Sabotii sunt diferiti,oale diferite, talere dif
-Rulm nu stiu
-Verifica stringerea talerelor
Gabarit identic
-Nu patesti nimic daca schimbi si tendoanele
-Verifici si bascula spate bucsi etc
-Normal regulatorul de presiune de pe caroserie ar trebui sa deschida la fel
-Te uiti sa nu fie luata de rugina
-ai niste mecanisme in interior de autoreglare verifici dintii sa fie intregi
-arunci un ochi si in manual
-cind o schimbi sa ai dubla asigurare pe fiecare parte .
-poti sa cureti si cablul de frina si sa il dai cu vaselina apoi sa il reglezi .
Stringerea finala o faci cu ea lasata jos si cu 2 in spate (bancheta)
Bafta
vali vtk
singura diferenta consta in dimensiumile tamburilor si a platourilor aferente in rest sunt identice deci aceeasi rulmenti ,dupa 96' parca s-a montat si pe berlina aceeasi punte echipata cu tamburi mari ca la break
BlackAlien
bobytzu, nu se numeste gabarit latimea puntii, ci encartament, si nu e indentic, puntea de break e cu 2 mm mai mik si in rest totul este asa cum a spus si vali
vyper
multumesc tuturor pentru sfaturi acum la 2 ma duc la cineva sa vad cum arata puntea...o sa-l iau totusi si pe tata cu mine ca le are asa cu masinile tongue.gif
da puntea de break mi-a zis ca e compacta o da jos dupa o masina si el zice ca cica chiar e buna...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.