Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: la relanti moare
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
manex
salut. am o problema de cind cu frigul asta. ma refer la frig 2, 3, pina in 10 grade, dupa aia nu mai face). asa. pornesc masina, sta la relanti frumos, fara soc,;plec. dupa 100 de metri, daca o las pe liber, moare. daca opresc la semafor sau trecere, moare. face asa pina la politehnica(stau in militari). masina se incalzeste pina la lujerului, si tot face. pina acolo mi se opreste de vreo 4 ori, inca o data la lujerului, si daca am noroc, inca o data la trecere pe iuliu maniu. in intersectie la poli, totul revine le normal. chestia asta nu mi s-a intimplat o singura data. de cind a dat frigul, asa face. anul trecut facea pina la lujerului. am schimbat furtunul cu duza (ala de la carburator), am curatat gaura de la galerie, am curatat carburatorul, borcanasul de la pompa de benzina, mi s-a mai spus ca poate trage aer fals, dar la poli nu mai trage? asa ca asta am exclus-o. totul e reglat cu aparat, turatie, aer, distanta platini, e reglat super.
mentionez ca intentionez sa schimb setul motor. a inceput sa pape ulei si benzina. asta sa fie cauza??
Dyda
Este ceva normal acest fenomen in acest anotimp la majoritatea motoarelor tip D 1300. Pina se va incalzi motorul, trebuie sa mergi cu socul tras adica amestec bogat in benzina sau nu demarezi pina nu se atinge temperatura cca 40-50 grade
cbotz
Eu am cam aceeasi problema. Oricum mie nu-mi porneste fara sa trag socul (nici macar vara). Sa verifici daca ai pus clapita de la filtrul de aer pe pozitia in care isi trage aer incalzit din zona motorul. La mine inlocuirea furtunului de aluminiu care face legatura intre motor si filtrul de aer a dus la o remediere a problemei (fiind rupt baga tot aer rece in carburator)
RIon
se sta pe oc cu masina 3-4 minute dupa care trebuie lasat socul inca vreo 2km. musai tubul ala gofrat. incercati, si mai povestim.
gamela
Aceeasi problema si la masina mea ( D1300) care nu are nici furtunul de legatura intre galerie si filtrul de aer. E posibila montarea furtunului asta pe 1300?
Multumesc
diaconuliviu
QUOTE(gamela @ 6 Dec 2004, 11:12)
Aceeasi problema si la masina mea ( D1300) care nu are nici furtunul de legatura intre galerie si filtrul de aer. E posibila montarea furtunului asta pe 1300?
Multumesc
*



La magazine exista atit furtun gofrat cit si piesa conjugata ce se monteaza pe galerie; acea piesa se fxeaza in suruburi, deci la 1300 e posibil sa ai nevoie de cineva care sa-ti dea acele gauri INFUNDATE si sa le fileteze; daca nu, mai simplu dar si mai putin eficient (nu cu mult, la mine functioneaza), montezi furtunul pe filtrul de are si il fortezi putin sa stea pe unul din bosajele de pe galerie;
Dyda
gamela Este posibil daca montezi priza de aer cald pe colectorul evacuare si daca pe acesta ai cele trei gauri filetate M8 ptr fixare priza
Priza este o tabla profilata prevazuta cu o bucata de teava unde se face legatura cu filtru aer
johnsws
seamana foarte tare cu topicul meu...poate o fi vorba de aceeasi problema...desi la mine acum nu mai face...
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...post&p=16842680
SGN_1310
Mi s'a intamplat si mie astazi sa se opresca brusc si fara drept de apel biggrin.gif . Cea mai mare banuieala este ca nu s'a incalzit pata calda si a inghetat carburatorul. Am uitat sa va spun dar am incalzit motorul cu piciorul pe acceleratie fara shock. Deci.....folositi multa vreme shock'ul, pana ajunge apa la 40 de grade si nu se mai opreste brusc motorul. wink.gif
gamela
Am gasit gaurile M8 pe galerie, dar nu am T-ul la intrarea filtrului de aer ... Schimb carcasa filtrului de aer cu una care are T -ul + clapeta iarna/vara sau pot sa-i pun furtunul direct la intrare ?
Multumesc
diaconuliviu
QUOTE(gamela @ 6 Dec 2004, 14:47)
Am gasit gaurile M8 pe galerie, dar nu am T-ul la intrarea filtrului de aer ... Schimb carcasa filtrului de aer cu una care are T -ul + clapeta iarna/vara  sau pot sa-i pun furtunul direct la intrare ?
Multumesc
*



Preferabil sa schimbi carcasa.
Daca ai grija ca la primavara sa iei furtunul de acolo si sa-l pui bine pina la toamna viitoare..si tot asa, poti pune si cum ai spus, dar..
manex
multumesc pentru raspunsuri. deci sa puna un furtun la filtrul de aer. cred ca asta era ideea. clapeta e inchisa. cred ca mai e si de la benzina. (agip)(maninca mai putina de la agip decit de la mol). sa stau pe loc pina ajunge apa la 40 de grade.....pina ajunge ea la 40 de grade , am facut eu 2 km. cum benzina e scumpa..... oricum, multumesc.
diaconuliviu
QUOTE(manex @ 6 Dec 2004, 22:51)
multumesc pentru raspunsuri. deci sa puna un furtun la filtrul de aer. cred ca asta era ideea. clapeta e inchisa. cred ca mai e si de la benzina. (agip)(maninca mai putina de la agip decit de la mol). sa stau pe loc pina ajunge apa la 40 de grade.....pina ajunge ea la 40 de grade , am facut eu 2 km. cum benzina e scumpa..... oricum, multumesc.
*


Nu e musai sa stai pe loc, poti pleca dar cu socul tras partial (cit sa fie turatia de relanti stabila si pe la 800-1000 rpm, mai ales daca faci drunuri in oras, cu multe stopuri, opriri, etc.
Eu fac 15 km zilnic dimineata dar drum intins, folosesc socul doar pina ies in sosea si apuc sa dau a 3-a sau a 4-a, depinde cit e de frig. Dupa aia, fara soc.
In oras insa, socul pina pe la 40 grade.
gamela
Am montat furtunul la filtrul de aer...problema s-a remediat. Multumesc pt ajutor
Ov
problema rezolvata => topic inchis
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.