Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Bord Dacie CN4 varza
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
intercity2008
Salutare,
Fac ce fac si tot aici pe forum ajung :) Sunt mandrul posesor al unei Dacii din '96. Masina la origini a avut bord scoica, dar in urma unor sedinte de tuning (un accident si multi km de taxi), a suferit o schimbare radicala: i s-a pus bord CN4, cu socul undeva in dreapta volanului, cu casetofonul in dreapta volanului la nivelul manetei de stergatoare (adica nu mai are trapele de aer) si bineinteles, fara caldura! Am fost nevoit sa cumpar o aeroterma tip clasic pe care am montat-o ghiciti unde: ... in torpedou din cauza multimii de fire si de cabluri din spatele bordului. Calorifer bineinteles ca nu are => e mai frig in masina decat afara :D Aeroterma sufla aer cald dar pana ajunge la mine se raceste :P

Acum ca am facut aceasta scurta descriere am doua intrebari:

1. Oare mai pot aduce eu aceasta masina la un standard macar de bun simt si fara cheltuieli prea mari?

2. Care este turatia motorului recomandata? (A mea cand sta la 900 pierde curent si cum scade sub 900 se aprinde becul de la motor).

Va multumesc
adrianne
La bordul CN3 sau 4, cu caldura standard, se mai pune caloriferul vechi de sub parbriz (cel lung) si este caldura ok, astfel incat eu merg doar pe treapta 1 sau 2 de la aeroterma. Se face ok bordul cu rabdare si timp.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.