Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: frana de mana!
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
aalinte
Va salut! imi cer scuze daca s-a mai discutat despre problema mea, dar in cautarea mea nu am gasit rezolvare la problema mea. Problema sta in felul urmator:
Am inlocuit ferodourile, cablul de frana de mana, am incarcat acele distantiere cu sudura,apoi am luat din ele cat sa vina fixe si sa poata intra tamburul astfel incat sa nu frece. Frana de serviciu am rezolvat-o si am inteles ca este ok sa nu blocheze spatele cu masina goala,DAR ce fac cu FRANA DE MANA ca nu vrea sa tina deloc!
Am strans cablul si se simte decat la plecarea dupa loc o oarece actiune dar nesatisfacatoare.Unde gresesc?Ce sa-i fac?Cum sa o reglez?Vine ITP-u si e belea mare. icon_mrgreen.gif
cosminus
Nu se face ITP imediat dupa ce s-au scimbat ferodouri si placute frana pentru ca pana nu se aseaza ferodourile si placutele, frana nu va prinde foarte bine.
aalinte
ITP-u trebuie sa il fac in mai, dar sunt nelamurit de ce nu reusesc sa o fac sa tina! sad.gif am rulat deja 200 si de km si peste 50 in bucuresti.Am facut tot ca la carte am stat si am bibilit la ea o zi intreaga si tot fara rezultat:(unde gresesc? mentionez ca am tamburi mici.
Sorin_18
ai incercat sa mai strangi cablu de frana ??
SebyAvrig
ca sa nu fac alt topic:cum se strange cablul de frana?ca ma intereseaza si pe mine...
Sorin_18
QUOTE(SebyAvrig @ 27 Feb 2008, 22:10)
ca sa nu fac alt topic:cum se strange cablul de frana?ca ma intereseaza si pe mine...
*


pei....bagate sub masina ia o cheie de 10 parca sau 13 nu mai stiu sigur si un patent si strangi cablu de la bifurcatia in forma de y se afla pe undeva pe la mijlocul masinii sau un pic mai in spate daca nu merge atunci trebui umblat si la tambur si acolo exista un reglaj cu niste dinti la care sincer nu ma pricep deloc
vet
2 chei de 10 (ideal o fixa si o inelara). strangi piulita apoi contrapiulita in asa fel incat levierul franei de mana sa nu se poata ridica decat 7-8 "dinti". Daca nici asa nu tine....mai trebuie sa reglezi sabotii.
Sorin_18
QUOTE(vet @ 27 Feb 2008, 22:55)
2 chei de 10 (ideal o fixa si o inelara). strangi piulita apoi contrapiulita in asa fel incat levierul franei de mana sa nu se poata ridica decat 7-8 "dinti". Daca nici asa nu tine....mai trebuie sa reglezi sabotii.
*


ai uitat ca trebui tinut si cablu tongue.gif deci si un patent
SebyAvrig
aha,priceput...io m-am uitat sub masina si am vazut ca,cablul sta asa atarnat...si levierul franei de mana se ridica la maxim,pe toti "dintii".dar pe mine m-o lasat frana de mana in timp ce ma "dadeam" pe zapada.se poate sa se fi slabit asa dintr-o data?ca nu mai prinde deloc...
Minel
QUOTE(SebyAvrig @ 28 Feb 2008, 07:28)
aha,priceput...io m-am uitat sub masina si am vazut ca,cablul sta asa atarnat...si levierul franei de mana se ridica la maxim,pe toti "dintii".dar pe mine m-o lasat frana de mana in timp ce ma "dadeam" pe zapada.se poate sa se fi slabit asa dintr-o data?ca nu mai prinde deloc...
*




Incearca ce ti s-a scris de colegu' si daca nici asa nu tine nici atunci probabil ti s-au rupt spire din el ,atunci se inlocuieste ,asta sa fie cablul vinovatul
Pune osu' la bataie ca masina nu se repara din tastatura laugh.gif ,asta daca doresti sa o repari tu icon_mrgreen.gif


QUOTE(vet @ 27 Feb 2008, 22:55)
2 chei de 10 (ideal o fixa si o inelara). strangi piulita apoi contrapiulita in asa fel incat levierul franei de mana sa nu se poata ridica decat 7-8 "dinti". Daca nici asa nu tine....mai trebuie sa reglezi sabotii.
*

aalinte
Cablul de frana de mana l-am strans si levierul se ridica 8 dinti maxim.Am excentrici pe stape si sunt reglati si ei astfel incat sa nu mearga masina infranata.Cand trag frana de mana se misca cablul, dar nu tine. Am facut reglajele si dupa carte si dupa cum am auzit si tot degeaba. sad.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.