IRONICK
19 Jul 2007, 16:51
La mine dupa ce am montat si insonorizantul, in afara de consum mai ma derajeaza un lucru, zgomotul aerodinamic. Zici ca bate vatul prin masina la 140km/h. Motorul nu prea se mai aude, zgomotul de rulare a mai disparut si el (mi-am in sfarsit pus burete cu autoadeziv la fetele de usi ... ca masticul ala s-a dus .. ). Cred ca o sa iau frigiderul la dalta sa il fac mai aerodinamic ...
han_1.6 mpi
19 Jul 2007, 16:56
ce faci ironik? antireclama masinii nationale ? cum sa iei "frigiderul" la dalta ?
ps: eu am scapat de zgomotul de rulare inlocuind kormoranele cu continental.
IRONICK
19 Jul 2007, 17:01
Vine un zgomot aerodinamic de la stalpii fata rau de tot ...
han_1.6 mpi
19 Jul 2007, 17:05
pai daca vrei iti imprumut o dalta. sau mai degraba un ciocan de 10 kile
IRONICK
19 Jul 2007, 17:11
Preventiv am pus si niste material in fata de usa in dreptul oglinzilor ca ma gandeam ca o sa se auda ... dar nici chiar asa.
han_1.6 mpi
19 Jul 2007, 17:15
hai domnu' ironik nu ai fi asa de ecsigent:P ca am mers eu de curand cu o masina sport si nu am putut observa daca e sau nu e zgomot aerodinamic pt ca se auzea motorul cu tot cu turbina si cu toba "sport" din fabrica montata.deci s'avem pardon
Zgomotul de la stalpii din fata eu cred ca vine de la oglinzi mai degraba.
Incearca sa mergi fara oglinda stanga sa vezi daca mai face.
Azreil
20 Jul 2007, 09:34
@ironick - de unde ai luat buretele cu adeziv , la ce pret ? Ms.
IRONICK
20 Jul 2007, 12:03
Azreil, este burete la rola luat din Brico parca la ~7RON. Eu l-am folosit astfel incat marginea interioara a fetei de usa sa se sprijine pe el la montare. Marginea aia are 1mm si trebuie sa il pui la mare arta ca sa aiba efect.
Klaus, este greu ... mai bine il iau la dalta sau ii inalt plafonul ca la emceveu, ca ala are zgomote mult mai reduse.
han_1.6 mpi
20 Jul 2007, 21:08
eu tare cred ca ai un auz foarte fin. pune si tu o muzichie ceva cand conduci
han_1.6 mpi
23 Jul 2007, 14:45
ironik: nu cumva oglinzile de mcv au alt sunet la viteza ?
IRONICK
23 Jul 2007, 19:23
Sigur au alt zgomot. Dar din pacate nu prea am reusit sa merg cu un Prestige in anumite conditii sa pot sa imi dau seama de zgomotele pe care le produc oglinzile. La emceveu nu este zgomot lateral, dar tind sa cred ca este de la cei 10cm de la plafon care indeparteaza curentul de aer ...
IRONICK
27 Jul 2007, 18:48
QUOTE(ygor @ 21 Jun 2007, 07:37)
Astept teste de rezonanta
Nu am mai facut nici un test, dar dupa ce am pus burete cu adeziv la fetele de usi, la un drum pe autostrada zgomotul ala a disparut destul de mult.
adrianpsk
27 Jul 2007, 23:34
La logan , calitatea vopselei e cea mai proasta din cite am vazut puina acum , coroborata cu tabla subtire in cazul acoperirii acesteia cu burete adeziv ,in special cu aluband si alte elemente aluminiu- nu stiu mai ce ---duce la electrocoriziune elementul din stinga diagramei de oxidare a metalului oxideaza( rugineste) elementul din dreapta asa ca,, coroborat cu grosimea tablei + umiditate- veti avea in curind niste super gauri in golan si am verificat la dacie unde aveam abtibilduri + umezeala += rudgina si gauri....daca nu aveti ce face dati doar cu antifon de calitate cite straturi puteti eventual dupa : ulei de conservare+ parafina topita sub ppresiune dar va fi golanul ca o locomotiva cu tender......vedeti pe la constanta port antifon de la vapoare....pina atunci bafta si la mai mare.
marss41
28 Jul 2007, 07:41
Referitor la izolatia planseului pedalier fata la logan ,am vrut sa ma apuc si eu sa mai imbunatatesc izolatia si ca atare inainte de a purcede la operatia de izolare am zis sa arunc intai o privire sub mocheta sa vad cum sta situatia.Surpriza (placuta in final ) a fost sa constat ca la loganul meu izolatia planseul pedalier exista din fabricatie si consta din - incepand de la tabla in sus - pasla si ceea ce este mai interesant peste pasla este o placa de polistiren expandat de densitate mai mare (scart-scart) profilata pe locasul respectiv.Peste acesta mai vine un strat de pasla (daca tin bine minte) si mocheta.Polistirenul are o grosime de cca 3-4 cm iar in zona de mijloc este decupata o gaura de cca.10x10 cm care este umpluta cu pasla (probabil ptr. aerisire).Mentionez ca loganul meu este adus din ungaria (cel cu servo si AC) si pentru a verifica cum este izolat un logan din romania am apelet la un vecin si s-a constata ca la el stratul de izolatie in zona respectiva este mult mai subtire de unde trag concluzia ca nu are ca izolatie decat probabil un strat de pasla (nu am indepartat mocheta sa vad clar).
In spate la pasageri insa este doar un strat de pasla.
Concluzia este ca se poate folosi la izolatie polistirenul expandat (ceea ce face si producatorul) ceea ce probabil voi face pentru izolarea podelei din spate de la pasageri si cred ca este si cel mai simplu.
han_1.6 mpi
28 Jul 2007, 13:23
fratele meu care scrii cu litere mari ca sa imi / ne intre bine la cap: pe unde lipesti tu alubandul ala ca sa rugineasca tabla ? coroborat dsigur cu proasta calitate a vopselei care coroborata si ea cu colaborarea dacia & reno' va rezulta MUUUUUUULTA rugina coroborata cu oxidare ? pana una alta BAFTA SI LA MAI MARE !
ps: de ce crezi ca lumea nu te aude ? adica scrii mai tot timpul cu litere mari.
cred ca ar trebui sa fac un post tutorial despre antifonare si sa inchidem topicul asta lung unde incep sa se discute aceleasi probleme ca in paginile anterioare.
http://dexonline.ro/search.php?cuv=coroborat
IRONICK
9 Aug 2007, 09:20
Un Logan simulat ...
[attachmentid=1627407908]
Zonele marcate cu rosu, sunt cele mai problematice ?
C@talin
9 Aug 2007, 17:47
Cred ca pe acolo circula aeru cel mai repede
De ce difera cele doua simulari ?
din cauza de eleron?
Logan de dacia, Logan de renault...
Am banuit dar nu eram sigur din cauza ca nu se vede eleronul.
IRONICK
10 Aug 2007, 08:49
Acolo in spate aerul nu mai readera la capacul portbagajului ...
mardarg3
13 Aug 2007, 11:13
Nu cumva o antifonare a capotei duce la o supraincalzire a motorului? Capota de metal cred ca mai are si rolul de disipare de caldura. Ce ziceti?
Eu zic ca n-ai citit tot topicul inainte...
IRONICK
14 Aug 2007, 17:06
Si daca tot am inceput cu aerodinamica mi-am amintit de o poza mai veche ...
[attachmentid=1627408403]
Va salut . Am facut o oferta de material insonorizant dar nu mai gasesc topicul , stiti ceva de el ? Merci ! Se poate sa fi gresit ceva . Mai pus odata ideea . Materialul este format din folie de Al + material cauciucat bitumizat foarte bine legat ( ceva intre ) + autocolantul . Odata lipit aproape nu-l mai poti dezlipi , tragi cu 2 maini de-ti ies ochii din cap ! Aceeasi grosime 2-2,5 mm , compozitie ... cu cele din comert aluband si care or mai fi , dar la un pret mult mai bun - 25 lei mp sub 10 m si 20 lei mp peste 10 m . Eu am muncit 2 zile si mi-am facut masina ( inafara de usi ) , si va spun ca deja s-a redus zgomotul interior de fond . Am pus 2 straturi si mi-au intrat 14 m . Portbagajul , podeaua interioara toata , sub bord cat am putut baga mana , capota motorului . Mai am usile de facut dar inca nu stiu exact modul de demontare . Cine crede , bravo lui , cine nu , greseste - masinile sant slabut antifonizate , insonorizate - toate tablele suna a doaga iar vibratiile transmise genereaza in final un zgomot de fond in interior - ca o camera goala in care umbla zgomotul cum vrea si rasuna - orice interventie este bine venita . Imediat dupa ce am plecat cu ea dupa ce am terminat treaba , aveam tendinta sa o accelerez prea mult - imi luam demaraj prea mare in viteza I si a II-a , urmare a faptului ca urechea mea se astepta sa auda acelasi zgomot la apasarea pe acceleratie cu care era obisnuit - moment in care la acelasi zgomot eram cu mult mai accelerat ca inainte .
----- klaus edit: eliminat mesajul publicitar ------
IRONICK
16 Aug 2007, 12:33
Stai ca eu nu ma dumiresc, Aveo este slab insonorizat ?
giony draga, pentru ce vrei matale ar fi indicat sa incerci sa faci topice la bursa la la anunturi (mai citesti si tu regulile de postare de pe acolo).
Publicitatea pe arii tehnice ajunge la gunoi.
Iar repetarea sa poate atrage si anumite sanctiuni.
Am inteles sa traiti ! - am postat anapoda , scuzati-ma .
Fiecare vede cum vrea lucrurile - Aveo este poate mai bine insonorizata ca alte masini si mai slaba ca altele . Eu am facut-o mai buna decat era . Asta-i ideea , nu ca-i vai doamne foarte foarte slaba , ca si Logan , Nova ... Ele sant aranjate intr-un fel , noi le mai punem la punct cum credem fiecare .
electronistul
16 Aug 2007, 13:44
QUOTE(giony @ 16 Aug 2007, 14:21)
... nu ca-i vai doamne foarte foarte slaba , ca si Logan , Nova.
adică mi-am luat o mașină foooaaarte
foaaarteee slabă
de-abia acum aflu și eu ...
IRONICK
16 Aug 2007, 13:47
Da este foarte slaba, si aproape inexistenta. Si cand ma uit pe prezentarea loganului (undeva anume ...) vorbesc de materialele alea de zici ca au insonorizat un lexus.
han_1.6 mpi
16 Aug 2007, 23:35
pana la urma cum e insonorizat aveo ? ce are pe acolo ?
pe sub mocheta ? nu de alta dar sunt un ahtiat dupa insonorizari auto
Jack Daniel's
16 Aug 2007, 23:47
QUOTE(giony @ 16 Aug 2007, 13:59)
han_1.6 mpi
16 Aug 2007, 23:53
big !?? ce vrei sa spui frate ?
Jack Daniel's
17 Aug 2007, 00:09
Ma miram de exprimare stimate HAN !
Are o pasla de cca 1 cm toata podeaua , sub bord un buret presat tare si un cauciuc deasupra care are cca 3-4-5-6 cm pe alocuri . Eu am mai pus un insonorizant si a iesit mai buna decat era . Daca mai pun inca 2 straturi o sa iasa si mai buna . Despre Logan,Nova ... imi cer scuze ca s-a inteles altfel decat am vrut sa spun . Spuneam de Aveo ca alaturi de Logan,Nova... nu sant chiar ff slabe , dar mai pot fi aranjate . Simplu .
blackcatt
20 Aug 2007, 08:43
Pt cei care au montat burete in spatiul aripa-montant, ati observat ceva probleme in legatura cu eventuala retinere a apei de catre burete?
Eu am invelit buretele in pungi,efectul este peste asteptari,nu se mai aude deloc huruitul gumelor pe asfalt la viteze mari.In viitor o sa il schimb cu burete de ala care nu retine apa,acum a fost doar un test.
IRONICK
20 Aug 2007, 10:37
Eu am zis ca-i cea mai ieftina si de efect insonorizare pentru Logan ...
IRONICK
25 Aug 2007, 20:12
Numai eu postez pe aici ?
Mai adaug ceva modificari ... inspirate din niste documentatii de acum 10 ani ... de pe la japonezi ...
Enervat de vibratia pedalei de acceleratie, am adaugat pe ea o greutate de cablul de ambreiaj ramasa ...
[attachmentid=1627409372]
[attachmentid=1627409373]
Un cablu de ambreiaj de la diesel montat pe un benzinar.
[attachmentid=1627409374]
O greutate de la furtunul de ac montata pe tija schimbatorului.
[attachmentid=1627409375]
IRONICK
25 Aug 2007, 20:22
Pedala de acceleratie nu mai imi face masaj la picior. A disparut vibratia in proportie de 80% in accelerare/decelerare. Doar prin tr.3 se mai simte deranjant. Sau poate este la mine mai zgomotoasa intra 3-a ...
Schimbatorul este ok acum. Nu mai balanseaza aiurea, vibratia a scazut in intensitate (vibratia din joc-ul transmisiei). Nu cu mult, dar este sesizabil la mana. Am cotiera montata si merg cu mana dreapta pe schimbator.
La ambreiaj rezultate sunt usor alterate de vechiul cablu care incepuse sa mearga sacadat. Nu mai simt nici o/un vibratie/soc in pedala, dar poate asa era si ala vechi la inceput.
PS. Astazi am fost incaltat in pantofi sport cu talpa moale. Poate ca rezultatele era mult mai bune daca acele greutati erau calculate.
DomnulK
25 Aug 2007, 20:26
cat ai dat pe cablul de ambreiaj de diesel si de unde? cat de greu il schimbi, ca din cate stiu trebuie sa-l treci prin panoul antifoc. cum se prinde de pedala de ambreiaj?
IRONICK
25 Aug 2007, 20:31
Vezi in targ ca parca erau cu 15RON. Este usor de schimbat. Nu trebuie sa dai roata jos, cum mai fac unii meseriasi in service-urile Dacia ca sa ajunga la clema de sub baterie ... Iti trebuie doar un cioc de barza ca sa il desfaci din tablier si doua chei de 10 pentru piulitele de la tija. De pe pedala in scoti lateral, dar dupa rotesti cablul spre spatele masinii.
15 ron l-ai luat tu la oferta speciala, in targ e mai scump
Masa acustica de pe pedala trebuia pusa deasupra zonei de prindere a cablului, daca era sa fie din fabrica, cum nu a fost, merge si asa.
Si daca vad eu bine exista si ceva silicon intre greutate si tija timoneriei?
IRONICK
25 Aug 2007, 21:47
Cand am trecut duminica trecuta prin targ, intreba cineva cat este un cablu de benzinar si a zis ca este 15RON. Poate alea de diesel sunt mai scumpe. Oricum oferta ... a fost buna
.
Prea complicat.
Furtun de cauciuc. Initial am vrut sa il imbrac in furtun de cauciuc. Dar cum am gasit ceva mai gros am acceptat si jumatate, ca imi era lene sa il mai subtiez.
nickvio
1 Sep 2007, 18:32
Poate sa-mi spuna cineva care detine Logan benzinar si si-a montat izolatorul acela fonic cu care sunt dotate cele diesel ( cel din compartimentul motor) daca dupa montarea lui se simte o diminuare a zgomotului motorului la turatii de peste 3000 de ture/ min ? Si daca raspunsul e afirmativ, cam cat la suta estimeaza ca se reduce zgomotul. Multumesc
aammmmmmggggggg
1 Sep 2007, 19:32
"Poate sa-mi spuna cineva care detine Logan benzinar si si-a montat izolatorul acela fonic cu care sunt dotate cele diesel ( cel din compartimentul motor) daca dupa montarea lui se simte o diminuare a zgomotului motorului la turatii de peste 3000 de ture/ min ? Si daca raspunsul e afirmativ, cam cat la suta estimeaza ca se reduce zgomotul. Multumesc"
Si cat ar costa,m-ar interesa si pe mine...
IRONICK
2 Sep 2007, 20:25
Ti-e lene sa citesti ?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.