Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Antifonare capotă, inclusiv blană, pedalier
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Imbunatatiri - Dacia Logan
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61
klaus
Incet dar sigur, dupa multe teste si cautari, vad ca lumea ajunge sa exprime in povesti lungi si pline de detalii ceea ce unii mai "lacunari" au exprimat mai concis cu mult timp inainte...
Lostboy
Tot așa am și eu (aluband de le lunetă până la pedalierul spate, peste care o bucată întreagă de fonomin) dar nu am apucat în portbagaj să pun pe mochetă. Cu ce ai lipit fonominul de mochetă?
IRONICK
QUOTE(dia_ph2 @ 14 Apr 2009, 06:53)
o intermediara de 1.6/16v va face o diferenta mai mare
La exterior intermediara de Logan 1.6 16v seamana cu aia de pe Megane 3 1.6 16v. Dar este dotata si cu batator ...
Dsign
fonominul se lipeste cu prenandez
dia_ph2
QUOTE(dia_ph2 @ 27 Jan 2009, 10:48)
... O intrebare pentru Klaus si Ironick, care au experimentat diverse pozitii ale acestuia, precum si dispunerea altor batatoare mai multe si/sau mai grele: ati incercat si fara batator acustic? Sunt curios daca merita sa facem o vizita la dezmembrari, astia cu ph2.
*




QUOTE(dia_ph2 @ 6 Feb 2009, 13:57)
...

PS Nu ne spui si noua, Klaus, daca merita sa punem batator acustic pe esapament la Logan ph2? Pentru ca nu are. Si am vazut ca tu ai facut mai demult niste incercari cu pozitia acestuia, poate iti amintesti in ce masura reducea rezonantele.
*




QUOTE(klaus @ 14 Apr 2009, 08:51)
Incet dar sigur, dupa multe teste si cautari, vad ca lumea ajunge sa exprime in povesti lungi si pline de detalii ceea ce unii mai "lacunari" au exprimat mai concis cu mult timp inainte...
*




E motiv de suparare ca am expus pe forum informatii precise asupra eficientei si/sau rolului batatorului acustic? Caci eu am intrebat de vreo doua ori despre acest batator, dar nu mi s-a raspuns.
Incarc prea mult forumul cu informatiile pe care le dau?
klaus
Cand dadeam raspunsuri sau descriam rezultatele experimentelor proprii eram laconic.
Cand nu am mai dat raspunsuri deja vad ca am devenit un pardalnic.
Si tot eu sunt de vina, evident...
LuluMOB
Eu unul urmaresc topicul asta cu interes.
dia_ph2
QUOTE(dia_ph2 @ 14 Apr 2009, 06:53)
Cum era proverbul acela? Cine nu are batator acustic sa-si cumpere? ... Parca asa ceva... nu-mi amintesc sigur...
...
Concluzii preliminare: chiar daca nu pare acordat optim, trebuie neaparat montat de catre cine nu-l are.

*




Ce am uitat sa spun, este ca rezonanta la 2000 rpm este foarte mult diminuata (chiar as putea spune ca nu se mai simte deloc) de prezenta batatorului in pozitia "de fabrica". Deci, posesori de Sandero si Logan phase 2, montati-l neaparat si nu o sa vi se mai infunde urechile. Spun si Sandero, pentru ca-mi amintesc ca, la drive-test cu Sandero 1.6/8v, sotia aflata pe locul din spate cam asa ceva a spus... eu ruland cu 55km/h intr-a 4-a...

In alta ordine de idei, am desfacut din nou cablul de ambreiaj, i-am pus vaselina, atat pe bucsa de cauciuc care se preseaza de tablier, cat si pe cablul propriu-zis, pe unde aluneca in manta, dar zgomotul e tot acolo. As avea nevoie de o confirmare, daca "asa e la toate" sau nu. Am explicat cum se manifesta fenomenul pe pagina anterioara.


LE Referitor la suportul hidro-elastic pentru motor, se pare ca mult mai multe sanse aveam daca gaseam un suport de Solenza. Asa ca mi-e nefolositor suportul pe care l-am cumparat de la un Logan 16v dezmembrat. Cui ii trebuie, sa se uite pe bursa.

[attachmentid=1627516177][attachmentid=1627516178]
nickvio
Urmaresc cu mare interes informatiile prezentate de colegi. Am condus mai multe tipuri de Logan pe benzina si pot sa va spun cu certitudine, ca in jurul turatiei de 3000r/min (adica, undeva pe la 110km/h in viteza a 5-a ) coloana de evacuare intra intr-o rezonanta ciudata, foarte suparatoare si destul de zgomotoasa. Aceasta dispare complet cand se atinge plaja de 3800rot/min, sau peste aceasta valoare. Anterior, colegii forumisti, au tratat problema, dar solutii practice inca nu s-au gasit. Parerea mea este ca introducand in circuitul de evacuare a unui element elastic, care sa limiteze transmiterea vibratiilor motorului, impreuna cu solutiile verificate aici pe forum, adica cu batator acustic, bine calibrat, ar putea diminua mult din zgomotul produs de evacuare. Nu stiu, in ce masura, un tub flexibil intercalat intre motor si catalizator (ceva similar cu ce este la Solenta ) ar rezolva problema.
dia_ph2
Dupa cate am inteles, unii dintre colegi au incercat introducerea unui racord flexibil pe traseul de evacuare, chiar si schimbarea intregii galerii, fara insa a obtine rezultatele dorite. Nu-mi este clar insa daca flexibilul a fost montat inainte sau dupa catalizator, fiindca ultima varianta (desi mai putin posibila), ar fi implicat transmiterea in continuare a vibratiilor prin intermediul primului punct de prindere la caroserie.
O alta mare sursa de zgomot, dupa evacuare si suportul motorului, ar fi admisia de aer, mai exact lipsa unui rezonator. Daca si la SuperNova si Solenza se manifesta aceeasi rezonanta intre 3000-3800 rpm, atunci banuielile mele sunt confirmate, intrucat constructia admisiei de aer este identica cu cea existenta pe Logan. Esapamentul si suportul motorului sunt insa diferite, lucru care le-ar scoate din ecuatie.
Lostboy
Din câte îmi amintesc de la Klaus și de la cel care a făcut chestia asta (nu i-am reținut user-ul), acel racord flexibil a fost montat înaintea catalizatorului și a obținut rezultate, însă nu PERCEPTIBILE, în sensul că rezultatele nu au justificat investiția.
dia_ph2
QUOTE(dia_ph2 @ 16 Apr 2009, 07:35)
... fara insa a obtine rezultatele dorite.
*




QUOTE(Lostboy @ 16 Apr 2009, 07:56)
... a obținut rezultate, însă nu PERCEPTIBILE, în sensul că rezultatele nu au justificat investiția.
*




Mai bine spus, a obtinut rezultate perceptibile, dar nu erau cele dorite, care sa justifice investitia.

@LostBoy: ai incercat treaba cu ambreiajul?
Lostboy
blush.gif blush.gif
Promit că în weekend-ul ăsta o să verific. Nici nu am mai umblat cu mașina în ultimele zile.
IRONICK
Nu stiu cum este la voi, dar la mine rezonanta aia se aude foarte slab.
burtosu
Astazi mi-am achizitionat batator acustic de diesel de la dezmembrari cu 5 lei ,maine il voi monta si revin cu impresii.Mi s-a parut micut,nu stiu cel de benzinar cat este de mic sau mare.Cine are montat imi poate da distanta exacta fata de un punct(catalizator,toba etc) unde se poate monta "ca si cel de fabrica"?
dia_ph2
Cele 2 batatoare achizitionate de mine, au 300 grame fiecare, unul a fost sigur de pe 1.6/16v. Eu am montat unul intre sonda si toba intermediara, cam pe la jumatatea distantei, dar nu am avut timp sa experimentez fin pozitia acestuia.
De curiozitate, cate grame are cel de diesel achizitionat de tine?
burtosu
Are fix 400 grame si atasez si foto,am vazut ca cele de 1.6 sunt cu 2 suruburi,asta cu unu.
klaus
Niste posturi de acu vreo 4 ani:
QUOTE(rdesign @ 12 Jan 2005, 14:07)
Asa cum am promis anteror in topic, am revenit asupra vibratiei.
              Am montat elementul flexibil pe esapament, anterior catalizatorului. Pot spune ca acum urc fara retineri in 4000 rot/min. si "nu mai vine motorul peste mine"
              Disconfortul Loganului vis a vis de conducerea in regim mai sportiv a disparut in proportie de 70%. Dupa montaj pot circula lejer cu viteza pe care eu o consideram critica adica 130 km/h si la care personal simteam o vibratie a intregului habitaclu si care ma obliga ori sa scad la 120, ori sa sar de 140 cand se reducea.
              Este adevarat ca mai exista loc de mai bine, sub aspectul zgomotului interior, mult diminuat acum in regimuri de turatie ridicata (fapt pentru care am si acordat procentul de 70 %) dar asta intra in alt capitiol de care ma voi ocupa, respectiv insonorizarea.
              Daca aveti curajul, montati un asemena element, pe care eu am cautat ceva sa-l gasesc suficient de "flexibil"si sa se si potriveasca.
*


QUOTE(klaus @ 24 Jan 2005, 18:35)
Cred ca de la multi nu ai de unde sa iei informatii ca suntem doar vreo 2...
Am montat eu elementul flexibil (cumparat de la heba, dar se gasesc si la cei ce monteaza tobe pe colentina, in special cei din apropiere de intersectia cu Fundeni, pe partea dreapta cum vii dinspre europa).
Exista, de principiu, mai multe tipuri de elemnte flexibile, cele mai prospere fiind cu plasa pe interior si exterior iar la mijloc cu tub gofrat, gen cel de aragaz (cel din inox).
La heba elementii nu au si plasa pe interior, ci doar cea de protectie pe exterior, dar au avantajul ca sunt... la juma de pret, noi.
Montaju s-a facut inainte de catalizator (e o portiune mai lunga, imediat dupa scut, pana in catalizator si suportul de prindere de sasiu)
Teava de esapament logan are 45-45,3 mm diametru, deci trebuie un elem flexibil cu diametru interior de cca 45,5 mm.
Modalitati de prindere: cu coliere (realizata de rdesign) sau cu sudura (realizata de mine)
Costuri: elemnt flexibil cca. 1,2 mil + manopera (cca 400 k lei) = 1,6 mil
Rezultate:
- dpv vibratie pedala: o reduce cu cca 30-40%. Ea subzista inca (problema de transmisie vibratie motor prin cablu de accelerare, la frane de motor)
- dpv zgomot: mutarea turatiei de inceput de zgomot de la 3000 rot/min pe la 3500-3700 rot/min. Dupa parerea mea in rest nu are mare influenta asupra zgomotelor.
Concluziile mele:
1. Preferabil de montat numai pentru cetatenii mai "pretentiosi" cu masina, caci rezultatele nu sunt spectaculoase
2. Costa cam mult
3. Se pierde garantia pe esapament (nu stiu cum sta treaba pe catalizator...)
*


QUOTE(klaus @ 16 Jul 2006, 21:20)
Loganul nu are racord flexibil pe teava de esapament pentru ca are o imbinare tip "bila" (ball joint), flexibila, intre coloana de esapament si galeria de evacuare.
Solutia este preluata de la nissan (de fapt de la masinile japoneze, ca si toyota o foloseste), si este o solutie mai ieftina pentru amortizarea si oarecum separarea coloanei de esapament de vibratiile motorului.

Nu zic ca nu ii ajuta si un element flexibil pe esapament, insa nu foarte mult, tocmai din cauza acelei imbinari tip bila.
[attachmentid=31258][attachmentid=31419]
*



IRONICK
Ca sa nu ma laud singur, l-am dat o tura pe klaus in seara asta. Sa ne spuna el cum se simte la mine insonorizarea si rezonanta. Si la ce nivel se situeaza fata de o masina mai rasarita sau fata de un Logan fara insonorizare.
dia_ph2
Asteptam cu interes laudele dar si insiruirea tuturor solutiilor aplicate pe masina. E mai greu de urmarit de la inceputul topicului, iar un rezumat ar fi excelent.

Spre exemplu, masina mea a beneficiat de urmatoarele:
-ambele blanite in compartimentul motor, preluate de la dezmebrari de pe un Logan diesel
-folie bituminoasa pentru hidroizolatii aplicata cu un pistol cu aer cald pe toata podeaua pana mai sus putin de nivelul pedalierului, pe tunelul central in 2-3 straturi, sub bancheta spate, in portbagaj, pe interiorul capacului de portbagaj, in compartimentul motor sub blanita dinspre habitaclu, pe interiorul usilor fata
-batator acustic

Urmeaza, sa vedem cand (...): intermediara de 16v, racord flexibil, suport motor hidroelastic. Pe urma as mai incerca captusirea peretelui de foc partea din habitaclu cu inca o izolatie pasla+cauciuc, peste cea existenta, eventual ceva folie bituminoasa aplicata pe tabla.
burtosu
Revin cu impresii dupa montarea batatorului acustic la vreo 10 cm de sonda de la catalizator(o sa revin si cu poze) si pot spune ca se cunoaste din plin,nu mai urla in jurul a 3000 de ture,sunt super multumit,deja am mai dat in aceasta dimineata comanda de inca unu pe care vreau sa-l montez dupa intermediara.
Eu am montat pe ea:
-blanita perete antifoc si capota de diesel(30 lei dezmembrari)
-batator acustic diesel(5 lei dezmembrari)
-in viitorul apropiat o insonorizare totala cu fonomin,tunel median,panou antifoc,usi,portbagaj.podea etc sa nu se auda decat musca.

PS ieri cand am luat batatorul acustic am vazut si un suport motor de solenta dar nu m-a dus capul sa vad cat e,dar o s-o fac in curand(s-o potrivi perfect).
In concluzie cine n-are batator acustic sa-si puna mai ales daca este mai pretentios in privinta zgomotelor.
Lostboy
Momentan "am" pe mașină:
- insonorizant capotă motor;
- insonorizant perete antifoc;
- aluban pe porțiunea de la lunetă până la pedalierul scaunelor spate+o bucată continuă de fonomin pe aceeași lungime;
- fonomin doar în portierele față+izolier band pe agrafele de prindere;
- fonomin în tot portbagajul (fără aluband deocamdată sad.gif );
- folie PEE ( nu râdeți, este acolo de la "începuturi") în montanți.

Urmează toată podeaua în aluband+fonomin, 2-3 straturi de aluband pe tunelul central, completare cu aluband în tot portbagajul+portiere, bătător acustic.
dia_ph2
QUOTE(burtosu @ 17 Apr 2009, 08:09)
Revin cu impresii dupa montarea batatorului acustic ...
*



Dar tu nu aveai batator pe KissFm 1.6 2008? Inseamna ca sunt vizati mai multi posesori de Logan, nu numai cei cu phase 2 si Sandero...
Sa ne spui si rezultatele de la schimbarea suportului motor, dupa ce o vei face, caci vad ca o sa fii mai rapid decat mine, eu inca mai caut dar nu prea gasesc.
Parerea mea este ca va reduce doar vibratiile la ralanti nu si alte rezonante. Suficient oricum pentru condusul prin oras.
GBi
dar absorbanul acustic de pedalier, nu il montati? vine standard pe echiparea Prestige[B]
dia_ph2
Si pe Logan ph2, cel putin la varianta pe care o detin
burtosu
Kiss fm dar fara batator @dia_ph2,asta este altfel daca avea cred ca era pretul de 8710E in loc de 8700E si n-o mai luam.Cand montez (daca) tamponul revin cu impresii.

@GBi mie imi pare ca-l am montat din fabrica,am vazut asa ceva cand mi-au dat bordul jos ptr "dezinsectie",dar ma uit mai bine si spun ce o sa gasesc.
Lostboy
@GBi - și eu îl am din fabrică (2006).
GBi
QUOTE(Lostboy @ 17 Apr 2009, 15:54)
@GBi - și eu îl am din fabrică (2006).
*




La mine Laureate inceputul lui 2005, nu se purta, a trebuit sa il cumpar post-336-1110552439.gif
klaus
QUOTE(dia_ph2 @ 16 Apr 2009, 08:35)
O alta mare sursa de zgomot, dupa evacuare si suportul motorului, ar fi admisia de aer, mai exact lipsa unui rezonator. Daca si la SuperNova si Solenza se manifesta aceeasi rezonanta intre 3000-3800 rpm, atunci banuielile mele sunt confirmate, intrucat constructia admisiei de aer este identica cu cea existenta pe Logan.
*

E, chiar lipsa de rezonator nu e, ca nu are carcasa de filtru forma aia pe interior degeaba. Daca ai sa pui un filtru sport sau ai sa scoti carcasa aia de tot ai sa vezi ce inseamna de fapt lipsa unui rezonator.

Recomand din partea celor interesati si o recitire a intregulu topic. Are si informatie fara utilitate, dar o sa observati ca aia utila care e nu e asa de "laconica", e chiar foarte practica. Daca va apucati sa reinventati roata o sa pierdeti timp si energie cu niste lucruri care deja si-au gasit niste raspunsuri. Ca eu momnentan nu vad nici o idee noua sau vreo aplicare noua a ideilor vechi, in afara de aia cu suportul motor (care in opinia mea va avea rezultate minore, ca ala e important la relanti, nu la turatia de rezonanta)
Deviza mea e: maximum de confort cu minimum de efort.
De aceea eu mi-as indrepta eforturile intai spre actiunile cu efect evident si imediat, gen insonorizarea pedalierului si tunelului central ca la carte (bituminoasa, burete cu cauciuc de la un megane de la dezmembrari sau in lipsa pasla insonorizanta) + insonorizare podea in spate si sub bancheta spate, dupa care peretele antifoc COMPLET (inclusiv peste zona pompei de frana, din oala-n oala), capota.
Pe urma as trece la cela mai scumpute dar care au un efect cat de cat (flexibilul, ca acu sunt si o gramada de modele), poate o alta intermediara, poate si un insonorizant intre esapament si tunelul central (pe sub masina, cu niste deflectoare de aluminiu de la dezmembrari pe el).
Si abia apoi la chestii de fineturi cu efecte minime (suport motor, insonorizare oale fata, acoperiri gauri ce dau zgomote aerodinamice, bureti prin gaurile de trecere din stalpi, inchideri de borduri (unde e cazul) atat la sofer (cu insonorizantul sub bord de la dacia daca nu e) cat si la pasager etc)
Si as mai avea niste fineturi de detaliu, dar alea deja ar fi prea de tot la logan.
IRONICK
In mare ...

1. Se monteaza absorbanti in compartimentul motor. Pe capota si pe peretele de foc. Se dubleaza cu un strat de pasla (de genul aleia verde, nu fonomic deoarece nu este tratat ignifug). Pentru partea din stanga se foloseste unul de la Clio2 deoarece ala acopera si oala de la servofrana.
2. Se acopera tot spatiul intre aripa fata si montant cu orice material. Eu am folosit ceva gros cu bule de aer inchise.
3. Pe tunel central/podea se pune trei straturi de material. Aluband, pasla (sau burete insonorizant) si strat de cauciuc.

Este cea mai ieftina reteta si cu rezultatele cele mai mari. Restul sunt fineturi.
burtosu
HRISTOS A INVIAT !

@dia_ph2 am mai facut rost de un batator(prestige 380 grame) si as dori o parere din partea ta,anume unde sa-l montez si pe cel de-al doilea ptr maxim de efect?Am fost plecat la un drum mai lung si am ramas uimit de ceea ce poate face o bucata de fier imbracata in cauciuc dpdv al zgomotului.Pe primul l-am montat ca in foto atasate.
Lostboy
ADEVĂRAT A ÎNVIAT!
@burtosu - cât ai plătit pe bătător? Și de unde - dezmembrări?
burtosu
Pe ambele am dat cate 5 lei si au fost luate de la dezmembrari.
IRONICK
eu daca as trece asa de des pe la dezmembrari as cumpara si niste elemente din cauciuc ... tot legate de esapament, in special pentru prima prindere
klaus
QUOTE(burtosu @ 20 Apr 2009, 09:30)
as dori o parere din partea ta,anume unde sa-l montez si pe cel de-al doilea ptr maxim de efect?
*

Desi nu mie mi-a fost adresata intrebarea, mi-as permite sa-mi exprim o parere: la megane batatorul acustic e montat imediat inantea curbei de dupa intermediara, acolo unde la logan e prinderea de caroserie.
La symbol batatorul acustic, pe esapamantele pe care exista, e fixat in dreptul prinderii (la prinderea de dinaintea intermediarei) si/sau in dreptul prinderii de dupa intermediara sau cu cca. 5 cm inainte sau la mijloc intre prinderea de dupa intermediara si intermediara.
Eu as incerca: in dpretul bridei de prindere (usor in fata ei) de dupa intermediara, la mijloc intre intermediara si brida de prindere de dupa ea, cu 5-7 cm inainte de prinderea de dupa intermediara.

Si o metoda simpla de prindere a unui batator acustic:
[attachmentid=1627517320]
dia_ph2
QUOTE(klaus @ 17 Apr 2009, 23:37)
1. E, chiar lipsa de rezonator nu e, ca nu are carcasa de filtru forma aia pe interior degeaba. Daca ai sa pui un filtru sport sau ai sa scoti carcasa aia de tot ai sa vezi ce inseamna de fapt lipsa unui rezonator.

2. Ca eu momnentan nu vad nici o idee noua sau vreo aplicare noua a ideilor vechi, in afara de aia cu suportul motor (care in opinia mea va avea rezultate minore, ca ala e important la relanti, nu la turatia de rezonanta)

3. Deviza mea e: maximum de confort cu minimum de efort.

4. Pe urma as trece la cela mai scumpute dar care au un efect cat de cat (flexibilul, ca acu sunt si o gramada de modele), poate o alta intermediara, poate si un insonorizant intre esapament si tunelul central (pe sub masina, cu niste deflectoare de aluminiu de la dezmembrari pe el).

5. Si abia apoi la chestii de fineturi cu efecte minime (suport motor, insonorizare oale fata, acoperiri gauri ce dau zgomote aerodinamice, bureti prin gaurile de trecere din stalpi, inchideri de borduri (unde e cazul) atat la sofer (cu insonorizantul sub bord de la dacia daca nu e) cat si la pasager etc)
*



1. Chiar nu m-am uitat in carcasa filtrului de aer, greseala mea;

2. Motorul meu sta destul la relanti, precum si la turatii scazute specifice mersului in oras la ore de varf, deci pentru mine, vibratiile la relanti chiar conteaza.

3. De acord

4. 5. Solutiile enumerate nu sunt scumpe sau de finete. Perceptia sunetului pentru diferite persoane, nu poate fi decat subiectiva.

Zgomotele percepute de mine, sunt asa:
- 750rpm - vibratii resimtite in scaun si zgomot de frecventa joasa, mai puternic pe locurile din spate; toba vibreaza si pufaie;
- 2000rpm - rezonanta esapament care simteam ca-mi infunda urechile - foarte deranjanta, mai ales pentru viteze intre 52-58km/h in viteza a 4-a;
- 3000-3800rpm - pentru mersul cu viteze intre 110-140km/h

Solutiile de genul pasla, burete+cauciuc nu pot interveni in spectrul frecventelor joase, unde se incadreaza vibratiile si rezonantele. Aici se incadreaza solutiile "celelalte": suport motor hidroelastic, intermediara de 16v, eventual racord flexibil, batator acustic. Acesta din urma s-a dovedit pentru mine cea mai ieftina si simpla solutie pentru eliminarea rezonantei de 2000rpm. Recomand cu caldura scoaterea temporara a acestuia, pentru a se "vedea" diferenta.








22 Apr 2009, 06:39:
QUOTE(dia_ph2 @ 16 Mar 2009, 09:54)
Nu stiu la altii cum e, dar la mine, o mare sursa de zgomot este trecerea cablului de ambreiaj prin tablier. Cum se manifesta? Opriti radioul si aeroterma, ridicati putin cu varful piciorului pedala de ambreiaj, si, daca nu sunt singurul cu problema asta, o sa simtiti ca se inchide portita lasata deschisa spre motor. Apasati doar 1cm si o sa simtiti diferenta.
... Astept rezultatele, sa vad daca sunt singurul "norocos".
*



Problema se pare ca nu este din ciclul "asa face toate". Am schimbat cablul de ambreiaj (28 lei) si am scapat. Vinovata se pare ca era bucsa de cauciuc care apasa pe tablier - era putin ciupita si in ciuda siliconului de remodelare si a vaselinei aplicate cu darnicie, a insistat sa ma amarasca.
In plus, am aplicat pedalei de acceleratie greutatea preluata de la cablul vechi, in stilul colegului Ironick, obtinand o reducere a vibratiilor acesteia.
IRONICK
Si nu puteai sa pui o greutate si pe pedala de ambreiaj daca tot ai umblat? Nu trebuie neaparat sa fie rotunda, patrata si cu gaura. Orice fier este binevenit ...
dia_ph2
Pe mine nu ma deranjeaza asa de tare vibratia pedalei de ambreiaj... dar o sa pun intr-o buna zi si pe pedala si pe cablu, ca nu am gasit (rapid) cablu de diesel, care ar fi avut deja greutate pe el.
A, si pe tija schimbatorului de viteze, cum am vazut mai demult pe acest topic.
IRONICK
Vezi ca la Megane 1 (cred ca am mai spus), pe cablul de ambreiaj sunt 3 greutati!
dia_ph2
Daca ne-ai spune si unde sunt amplasate... poate are importanta, exact ca si batatorul acustic
IRONICK
[attachmentid=1627517700]

Poza nu imi apartine, motorul este diesel si nu am verificat daca exista diferente intre motorizare benzina/diesel.

Aia in plus fata de cablul de diesel Logan este cea de pe fir central, dupa tija de actionare.
Lostboy
Aia după tija de acționare se poate achiziționa separat? Dacă da, se poate monta ulterior? Sau vine din fabrică doar pt. diesel?

[attachmentid=1627517703]
IRONICK
Nu stiu, momentan ma trece o stare in care ma exprim doar laconic.
dia_ph2
@ IRONICK Sa ma simt prost? Ca parca eu am adus, mai demult, acest cuvant in discutie. Ti-am trimis mesaj personal atunci, oare nu-i de ajuns?

@ Lostboy Daca urmam acelasi rationament pentru care Logan diesel beneficiaza in plus de o greutate suplimentara pe cablul de ambreiaj la cutiile JH3, greutate care nu se poate achizitiona separat, rezulta raspunsul pe care (nu) -l asteptai...
IRONICK
Eu zic ca poate se poate, nu trebuie neaparat sa fie rotunda si nici nu deranjeaza sa fie prinsa prin presare cu un colier metalic cu surub. Totul este sa ramana spatiu la actionarea ambreiajului ...
Lostboy
QUOTE(dia_ph2 @ 22 Apr 2009, 11:53)
Pe mine nu ma deranjeaza asa de tare vibratia pedalei de ambreiaj... dar o sa pun intr-o buna zi si pe pedala si pe cablu, ca nu am gasit (rapid) cablu de diesel, care ar fi avut deja greutate pe el.
A, si pe tija schimbatorului de viteze, cum am vazut mai demult pe acest topic.
*


Pe maneta schimbătorului sau pe tija de sub?
Eu am doar pe manetă, dar urmează să pun și pe tija aceea.

23 Apr 2009, 09:44:
Are cineva cablu de ambreiaj de diesel pe motorizare benzină?
IRONICK
eu
Lostboy
În afară de tine. tongue.gif
IRONICK
nu cred ca mai gasesti si alti nebuni ....
Lostboy
Nu fii sigur! biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.