Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Antifonare capotă, inclusiv blană, pedalier
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Imbunatatiri - Dacia Logan
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61
Lostboy
Sau ÎN broască.
BZN
Da, pe patina care realizeaza contactul cu cuiul, mai exact.
dl_dr25
worship.gif cine nu are bătrâni sa își cumpere, e cred ca aveți dreptate referitor la cuie, acum după câteva zile parca a început sa zornăie
BZN
Pai normal, fier pe fier nu prea se "pupa"...
dia_ph2
La Fluence este aplicata o greutate pe tablierul portbagajului, cu rol de schimbare a frecventei de rezonanta a acelui panou, pentru a nu se suprapune cu armonicile motorului, sau rezonanta altor panouri (care se poate amplifica, sa zicem, pe un drum cu denivelari dese, e vorba de acel "huruit", "vuit", sau cum vreti sa-i spuneti, pe care eu l-am sesizat din prima zi cand am luat masina).
Iata fotografiile (deduceti singuri care este portbagajul Loganului):
[attachmentid=1627630695] [attachmentid=1627630696]

Intr-unul din posturile mele anterioare, am atasat un studiu asupra reducerii acestui tip de zgomot, prin plasarea strategica a unor greutati, facut pentru Audi A4 Avant. Concluzia era ca se poate reduce zgomotul prin plasarea pe hayon a unei greutati de circa 2.5kg. Caroseria de Fluence se aseamana cu cea a Loganului, rezulta un loc sensibil este acel punct. Din lipsa de timp, nu pot incerca prea curand, dar poate am dat o idee cuiva dornic de experimentare.
Danny_bb
QUOTE(neajiji @ 31 May 2010, 21:06)
Pana la urma ce se poate face cu spatiul dintre bord si parbriz? Buretele pus pe faza2 sau duster este de Cenzurat si se umfla de caldura si se dezlipeste adezivul.
*


Mi-am pus si eu cheder de termopan. M-am cam chinuit sa-l pun cumva sa aiba efect, pentru ca este cam subtire. Dar se pare ca am avut succes. Scartaiala de nedescris a disparut si parca s-a redus si zgomotul motorului.
Nu sunt multumit pe deplin de solutie, dar pana gasesc ceva mai bun e mai mult decat multumitoare.
Trebuie sa scap cumva de zgomotele tijelor din usi care au devenit deranjante.
neajiji
daca esti amabil sa pui si o poza sa vada si ochiu meu as fi recunoscator
Danny_bb
O sa pun zilele astea.
Danny_bb
Pozele sunt jalnice pentru ca le-am facut cu o panarama de telefon. Dar poate se intelege ideea.
Ciochy
ca aspect arata mai bine cu cheder de termopan, dar cred ca mai eficient e cu buretele
Danny_bb
Este eficient si asta pentru ca a disparut greierul ala. Dar e destul de subtire si e cam dificil sa-l pui mai fortat. Daca intra lejer n-are niciun efect.
Deci da, e mai usor sa pui burete pentru ca este mai gros si rezultatul va fi garantat.
djasu82
bun fiecare am antifonat masina insonarizat dar cu consumul cum se sta in oras si la drum lung ? eu cu ea aproape goala doar antifon pus pe sn consumul e de 7,9% in oras loganule cum stau ?
neajiji
Pur si simplu n-are rost comparatia si nici nu e locul potrivit si ca sa te simti mai bine consuma cam cu 1l in plus in oras fata de supernova, te intreb si eu cum e cu zgomotele de la hayon, scartaielile din bord, din scaune si din toate cele?

ON:Pentru cei interesati exista buretele dintre parbriz si bord de megane 2 este mai lung si acopera din stalp in stalp, codul pt acesta este 7701063263
djasu82
parca la sn multi au spus si au sustinut ca e bine antifonat tablierul la interior ca are acel burete ignifug cu cauciuc. Intradevar cand l-am dat jos am zis ca merg in roaba lu fred si bani.
Am mers zilele acestea cu un logan antifonat si se simte fata de unu chel, s-a folosit cauciucata , aluband , fonomin bagat podea , plafon , porbagaj laterale in usi si plasticele care acopera suprafetele din interior.
Ceva in genul voi termina si eu la sn.
bobo77
QUOTE(neajiji @ 6 Jul 2010, 21:00)


ON:Pentru cei interesati exista  buretele dintre parbriz si bord de megane 2 este mai lung si acopera din stalp in stalp, codul pt acesta este 7701063263
*


si pretul?
neajiji
Da telefon la un dilar Reno
djasu82
Am probat ieri fonominul la ce temperatura se aprinde si la 300 de grade sta caldut nu se intampla nimic la 600 de grade atunci incepe sa ia foc.
rapha
Salut. Este prima data cand postez pe forum. Pana acum am citit si nu ma lamuream de ce toate loganurile "face la fel" adica zgomot la rulare. De cand am luat-o, de un an(masina e din 2005), am avut o senzatie ciudata. Totul mergea bine, totul era in regula, dar era enervanta la drum din cauza zgomotului. Am avut inainte un ritmo pe motorina care zdranganea din toate incheieturile dar era o placere sa mergi la drum cu el. Fiatul l-am desfacut bucatisi am pus mai putine la loc (ca insonorizare) si tot era mai silentios. Cand am vazut posturile lui dia_ph2 mi s-a aprins beculetul si am inceput sa bat cu interes in tabla sa vad unde vibreaza. Aseara, am avut surpriza vietii: am desfacut putin plasticul de la roata din fata si am batut in aripa. A fost un zgomot foarte mare. Cand am batut in profilul in u de rezistenta, suna ca un clopot, eventual si cu reverb. Am pus niste cauciuc natural pe plastic acolo unde atinge caroseria si s-a diminuat zgomotul. Ramane sa dau jos aripile, sa antifonez totul pe acolo(cu interes) si sa acopar gaura dintre aripa si caroserie in zona portierei . A mai antifonat cineva zona? Si o rugaminte: cine a astupat gaura poate sa-mi dea amanunte sausa ma directioneze cum se face?
IRONICK
QUOTE(IRONICK @ 29 May 2007, 11:11)
Si modul cum l-am pus:

[attachmentid=1627641397] [attachmentid=1627641398]

*
dia_ph2
QUOTE(rapha @ 20 Jul 2010, 13:38)
...am inceput sa bat cu interes in tabla sa vad unde vibreaza. Aseara, am avut surpriza vietii: am desfacut putin plasticul de la roata din fata si am batut in aripa. A fost un zgomot foarte mare. Cand am batut in profilul in u de rezistenta, suna ca un clopot, eventual si cu reverb.


Inseamna ca nu ai batut in tablierul spate (polita cu difuzoarele), sa vezi acolo cum suna. Sau in traversa din spatele banchetei. Interesant e ca ele "inchid" puntea spate, asa cum bine a remarcat Ironick (nu cautati, ca nu o sa gasiti discutia), deci toate neregularitatile drumului sunt transmise sub forma de vibratii acestor elemente, unde se transforma in sunet.
rapha
Am batut si la difuzoare. Suna tare si acolo, problema cu ele este ca vibratia nu se transmite in interior. Pe cand in fata este motorul cu vibratiile lui care se aseaza direct pe elementele de sustinere si intarituri si transmit zgomotul in toata masina. Habitaclul este un mare loc de rezonanta. Oricum insonorizarea este mai buna ca la fiatul ce l-am avut(in interior). De asta as vrea sa stiu daca a mai antifonat cineva doar partea din fata sa vedem rezultatele. dia_ph2 tot respectul pentru toata munca cu vibratiile. Ironick, merci pentru tot ce ai postat, am invatat multe despre dacia, dar spune-mi te rog, ce material ai folosit si cu ce l-ai lipit. Cat priveste puntea spate, am sesizat micsorarea zgomotului dupa ce am pus distantiere din spuma expandata intre aripa si intaritura. Am lipit si cateva bucati de cauciuc. smile.gif
IRONICK
QUOTE(IRONICK @ 20 Apr 2010, 21:33)
[attachmentid=1627641815]
Am dat comanda de asa ceva ... astept sa vina.
Ciochy
si ne dai si noua dimensiuni si alte detalii ?
LuluMOB
QUOTE(dia_ph2 @ 20 Jul 2010, 13:38)
Inseamna ca nu ai batut in tablierul spate (polita cu difuzoarele), sa vezi acolo cum suna. Sau in traversa din spatele banchetei. Interesant e ca ele "inchid" puntea spate, asa cum bine a remarcat Ironick (nu cautati, ca nu o sa gasiti discutia), deci toate neregularitatile drumului sunt transmise sub forma de vibratii acestor elemente, unde se transforma in sunet.
*


Eu vreau sa scot de tot traversa aia. Daca as obtine si o reducere a zgomotului fara ea ar fi si mai bine. Alt rol in afara de a bloca bagajele sa vina peste mine are? Risc sa slabesc rigiditatea spatelui?
dia_ph2
Ti-ai raspuns singur - slabesti rigiditatea, probabil va creste nivelul de zgomot pe drumuri proaste.

In alta ordine de idei, am facut probe de drum si masuratori cu Loganul din dotare vs Symbol 1.4/16v, pe aceeasi portiune de drum (include asfalt neted, dar si beton rugos). Nici Symbolul nu sta bine cu rezonanta din habitaclu pe drumul prost, zgomotul fiind chiar mai accentuat decat la Logan, in schimb nu prezinta varful de rezonanta la 3500rpm care apare la mine, sesizabil mai ales in frana de motor sau in treapta 4/5 de viteza. Nu pierdeti din vedere ca Loganul a beneficiat de un tratament de insonorizare, iar Symbolul nu. Inainte de modificari, rezonanta era distribuita pe un interval mult mai larg, incepea sa fie prezenta de pe la 2800-3000rpm, cu intensitate mai redusa, ajungea la un maxim pe la 3500-3600, dupa care scadea. Acum, cu intervalul foarte restrans (este vorba de 3500 +/-50rpm), trebuie doar un batator acustic, dar nu pe 66hz (ca cel montat pe Logan pentru rezonanta de la 2000rpm - atentie! - aceasta rezonanta este simtita numai de cei care NU AU batator acustic), ci pe 117hz.
Ca si amanunt pe care, poate nu-l stiati, zgomotul de frecventa joasa perceput de pe scaunul soferului este mai mare decat cel perceput in calitate de pasager. De aceea, nu comparati niciodata 2 masini din perspective diferite (pasager sau sofer).
einstein1984
Depinde si din ce an era simbolul. Alea mai vechi mai aveau ceva insonorizare.
Am vazut la un megane 1 din 2003 cu K4M ce folii bituminoase are pe podea, pe o suprfata imensa, cat si buretii de sub mocheta. Aia da antifonare.
dia_ph2
Symbol 2007 - 24000km, Logan 2008 - 24000km.
burtosu
@dia_ph2 ai perfecta dreptate,zgomotul perceput din scaunul soferului este mai mare decat cel perceput de pasagerul din dreapta(testat personal).
Te consult intr-o problema ptr ca esti tatic,ce zici sa merg pe un batator acustic montat dupa intermediara sau doua(avantaje si dezavantaje)
Multumiri.
dia_ph2
Nici pe departe nu sunt tatic, dar am impresia ca un batator acustic identic nu va face mare lucru. Analizand niste inregistrari mai vechi, de cand Loganul proprietate personala era "de la mama lui", am observat prezenta unor rezonante pe 120hz/150hz, ceea ce ar corespunde cu un batator acustic cu masa de 4 ori mai mica decat al celui existent. Deci ar merge un astfel de batator, plus cel montat de fabrica (66hz), numai pentru cei care nu au inserat si un racord flexibil (cazul meu adica, unde rezonanta de la 2000rpm corespunzatoare frecventei de 66 hz, nu mai exista, chiar si fara niciun batator).
dia_ph2
Pe cand vroiam sa tai dintr-unul din cele 2 batatoare acustice (pe care le pensionasem dupa montarea racordului flexibil, intrucat nu mai exista rezonanta de la 2000rpm), cu scopul de a muta frecventa, am ramas surprins cand am citit pe unul din ele 36, iar pe celalalt 42. Pana acum, nu mi-a sarit niciodata in ochi. Sa fie vorba de frecventa pe care este acordat? Caci nu prea are sens. Rezonanta o stiu, era la 66hz+/-2hz, deci cam pe langa. Sa fi nimerit eu alte batatoare (de pe vreun Renault, caci pt diesel Logan stiu ca au un singur surub)?
Mare rugaminte am, in masura in care se poate, sa va uitati pe batatoarele pe care le aveti; este stantat in cauciuc, in partea opusa prinderii, alaturi de sigla Renault.


LE. M-a chinuit talentul, si am montat un batator acustic (cel de 42) exact ca la Mcv, Symbol sau Clio 3, adica in dreptul celei de-a doua prinderi a esapamentului, cu toate ca, teoretic nu ar fi ajutat cu nimic masina din semnatura. Dimpotriva, am obtinut un brum in intervalul 95-110km/h. Nu am experimentat si alte pozitii, l-am dat jos fara drept de apel.
dia_ph2
Megane 2 diesel are 2 batatoare si racord flexibil, prindere flansa in 3 puncte.
[attachmentid=1627651147]

Megane 3 diesel are acelasi sistem ca si la Logan, cu inel, plus un singur batator.
[attachmentid=1627651152]
Evolutie sau involutie? A condus cineva motorul 1.5dci de 80 si ceva de cp pe ambele masini pentru a-si da seama care este mai silentios?

LE. Si motorul 1.6/16v de pe Megane 3 are acelasi sistem elastic cu inel (Logan):
[attachmentid=1627651153]

Iar Megane 2 cu acelasi motor de 1.6, racord flexibil, plus un batator acustic:
[attachmentid=1627651154]
burtosu
@dia_ph2 am demontat unul din cele doua batatoare acustice(de benzinare cu cifra 32 sau 33 nu mai stiu exact) si sincer parca s-a mai atenuat din rezonanta din jurul a 3000 ture,asa ca merg conform sfaturilor tale cu un singur batator de benzinar conform fabricantului si mai am unul de diesel in cotul de dinainte de finala.
IRONICK
Pentru cei care vor sa comande buretele de la Dacia:

[attachmentid=1627651265]

24,94RON

PS. Traducerea in romana este nepretuita.
Lostboy
ms frumos
IRONICK
QUOTE(dia_ph2 @ 25 Aug 2010, 09:57)
LE. Si motorul 1.6/16v de pe Megane 3 are acelasi sistem elastic cu inel (Logan)


K4M 1.6 16v

[attachmentid=1627651282]

M4R 2.0 16v

[attachmentid=1627651309]

H4J 1.4 1.6v Turbo

[attachmentid=1627651293]

F4R 2.0 16v Turbo

[attachmentid=1627651304]
tribunul
QUOTE(IRONICK @ 25 Aug 2010, 16:18)
Pentru cei care vor sa comande buretele de la Dacia:

[attachmentid=1627651265]

24,94RON

PS. Traducerea in romana este nepretuita.
*



Se simte vreo diferenta? sau e bun ca nu-ti mai cade parasolarul pe acolo.
IRONICK
Diferenta se simte de cand am montat izolatie de conducte acolo, ca nu aveam altceva. Asta l-am luat mai mult pentru aspect, ca este pozitionat la nivelul ochilor.
tribunul
QUOTE(IRONICK @ 25 Aug 2010, 16:37)
Diferenta se simte de cand am montat izolatie de conducte acolo, ca nu aveam altceva. Asta l-am luat mai mult pentru aspect, ca este pozitionat la nivelul ochilor.
*



La ce te referi?
IRONICK
Ma refer la faptul ca am luat teava de izolat, am taiat-o pe lung si am indesat-o acolo. Doar ca la maiestria mea ... taietura pe lung nu a iesit dreapta si nici materialul nu avantaja aspectul.
tribunul
Am priceput, nu intelelesesem ce ai vrut sa zici.
Apropo de repere noi, carapacea din spatele volanului, cea de la duster cu decupajul facut pt. telecomanda de la radio, banuiesc ca se potriveste la logan. Poti sa-i afli codul?
IRONICK
Sunt mai multe coduri, da nu cred ca merita. In jur de 50Euro ambele capace.
Deh, Prafster nu mai este masina low-cost ...
membru_DC
decupaju' ca decupaju' da cu gaura de la maneta de reglare a volanului ce faci?...
IRONICK
exista si fara reglaj ... dohhh
membru_DC
scuze, n-am avut onoarea sa merg si cu "jafuri" d'alea E0, credeam c-au toate reglaj... 04.gif

LE: asa e ca au pus si pe Logan/Sandero comenzi RADIO-CD la volan.... silly me!.. smile.gif rolleyes.gif
burtosu
@IRONICK se poate monta buretele acela si fara sa dai bordul jos?
Am vazut asa ceva si la megane-ul II al sefului meu luat in toamna 2008 si parca sa zic ca a-nceput sa se dezlipeasca pe la mijloc.
IRONICK
QUOTE(membru_DC @ 26 Aug 2010, 11:05)
scuze, n-am avut onoarea sa merg si cu "jafuri" d'alea E0, credeam c-au toate reglaj...   04.gif

LE: asa e ca au pus si pe Logan/Sandero comenzi RADIO-CD la volan.... silly me!..   smile.gif rolleyes.gif
*

Nici eu nu am avut onoarea si nici nu vreau. Dar erau doua coduri cu/fara ...
LE. Mi se umple curu de lacrimi cand aud de aceasta imbunatatire, altii si-au pus de ani buni, greu se mai misca Dacia.

26 Aug 2010, 11:41:
QUOTE(burtosu @ 26 Aug 2010, 11:07)
@IRONICK se poate monta buretele acela si fara sa dai bordul jos?
Cred ca nu, se baga fortat si pe urma se trage de folia care este deasupra adezivului. Eu nici macar nu am scoos buretele din punga, inca este sigilata.


26 Aug 2010, 11:47:
membru_DC, apropo ... am mai zis, da nu a sarit nimeni in sus.

Nu dai si matale mai multe detalii pentru cele trei materiale aparute sub plansa de bord??? Alea doua din pasla montate la capete si cel central.

[attachmentid=1627651574]
membru_DC
QUOTE(IRONICK @ 26 Aug 2010, 11:38)
Mi se umple curu de lacrimi cand aud de aceasta imbunatatire, altii si-au pus de ani buni, greu se mai misca Dacia.
*


ce te face sa crezi ca aici e vorba de DACIA... nici acu' n-ai inteles ca anumite imbunatatiri nu sunt acceptate de la centru?.... acu' a venit momentu', acu' au aplicat-o.... acelasi lucru este valabil si in cazul ESP-ului pe paceaura de 16V

QUOTE(IRONICK @ 26 Aug 2010, 11:38)
.. cele trei materiale aparute sub plansa de bord..Alea doua din pasla montate la capete si cel central.
*


inca n-am ajuns p'acolo ...
IRONICK
Era o formula de adresare, nu cred ca trebuia sa numesc seful de proiect.
Pai fa-ti curaj si cezi cum ajungi.

cosmin_cosmin_1
La ce am lucrat ieri. Am folosit folie bituminoasa de 4kg/m2, nu am gasit mai grea fara sa aiba pietris. Am lipit folia cu lampa de gaz bucata cu bucata, iar zonele unde se imbinau bucatile am mai incalzit inca o data si le-am lipit asa incat sa para ca e o singura bucata.
Am lucrat singur si a durat cateva ore, si tot nu am terminat. Mai trebuie sa decupez niste gauri, sa pun folie pe laterale si in partea de sus.

La imbinarile dintre folia pusa de mine si folia din fabrica am pus aluband, sa nu se infiltreze apa printre rosturi.

Vreau sa ma ocup si de tunelul central, la mine tabla e dublata in zona aia si din fabrica nu e pusa folie decat pe tabla de afara. Problema este sa lipesc o folie de bitum pe prima tabla a tunelului, dar nu prea ajung.

De asemenea, s-ar putea sa acopar cateva zone cu folie si in compartimentul motor, tot pe peretele de foc. Nu stiu daca merita sa fac tot peretele, mi-e frica sa nu se incalzeasca prea rau.
Din fabrica, pe perete la interior vine un burete foarte gros, iar la exterior vine o pasla.
Masina este un opel din 95.
Pareri?Sfaturi?
tribunul
QUOTE(IRONICK @ 26 Aug 2010, 11:38)
Eu nici macar nu am scoos buretele din punga, inca este sigilata.
*



Ai desigilat punga, vreau si eu sa-mi cumpar, mai ales ca ai zis ca prima varianta a avut efect.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.