Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Antifonare capotã, inclusiv blanã, pedalier
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Imbunatatiri - Dacia Logan
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61
IRONICK
Nu este vorba de spus sau nu. Este vorba de tonul pe care l-a folosit.
QUOTE
ar fi si mai bine sa ne spui!
Adica sunt obligat ?
Acum ceva timp un user ( . . .. ) a vorbit de plasticul respectiv si de conducte (Klaus). De atunci si pana acum a trecut mai mult timp decat îi lua agent de vanzari sa caute respectivul reper in baza lor de date. Si sunt luni de atunci.
collinro2
Domnule Ironick, eu m-am luat dupa nickul matale si dupa textul "membru antipatic" atunci cind mi-am permis sa folosesc un ton mai sagalnic. Credeam ca te-ai autoironizat. Dar se pare ca, chiar esti "membru antipatic". Imi cer scuze ca mi-am permis sa folosesc tonul asta fata de dumneavoastra. Si promit sa nu va mai intreb nimic de acum inainte.
IRONICK
Projet VENUS - Véhicule Numérique Silencieux

QUOTE(www.lgi.ecp.fr)
Des projets internes à Renault ont été élaborés afin de tester la possibilité d’introduire ces thèmes de recherche dans le cadre de l’amélioration de la prestation acoustique en garantissant le niveau souhaité dès les étapes préliminaires de conception. Cette volonté de recherche et développement sur des outils évolués de conception est en train de se concrétiser avec le projet Venus (Véhicule Numérique Silencieux).


Poate totusi gasim simularea acustica a Loganului. Ma rog, daca exista. Sau poate cea de la Clio3. Fiind platforme asemanatoare, putem sa ne inspiram.
DigitalScribe
Parca stiu ca Logan a fost primul proiect al Renault care a fost conceput pur in sistemul asta numeric. Ar merita de sapat ca s-ar putea imbunatati acustica fix in locurile critice cu minimum de efort financiar.
Highwayman
Poate aici ar zice ceva daca s-ar deschide articolul nr. 3:

http://www.siar.ro/index_files/Titluri%20CONAT.html
BanDaj
Am vazut postul cu antifonarea capotei de la motor. E mi-am cumparat Logan diesel si are pusa o protectie de genul celei facute de design. Ma gandesc ca poate fi gasita in magazine si adaptata si la modelele pe benzina.
Steve From Oradea
Am cumparat si eu de la service Dacia,Oradea imbracamintea inferioara plansa bord cu 83.000 lei.E adevarat ca am asteptat 4 saptamani,pana cand a sosit .
liviu_canja
Vineri am fost la IPSO si am comandat insonorizant capota motor si insonorizant pedalier. Astazi mi le-au adus (impreuna cu agrafele) si le-am si montata. Loganul meu este din sept 2004 si (bine-nteles) avea gaurile din capota mai mari decat agrafele. Noroc cu un vecin care avea agrafe de la un Hyundai. Insonorizantul de la pedalier l-am prin cu holtz-suruburi pentru ca nu aveam gauri. Iar in ceea ce priveste zgomotul - sunt sigur ca daca nu asi fi stiut ca sunt montate nici nu imi dadeam seama...
modream
N-am inteles... adica se simte vreun efect? Sau nu prea ? Mi-am comandat si eu insonorizantul de la pedalier si o sa mi-l ridic zilele astea. Apropo, stie careva daca Adrasul din Buc. Stra Turda lucreaza si sambata ? Ee la ei tre sa mi-l iau...
liviu_canja
@modream: am vrut sa spun ca, daca este vre-o imbunatatire, este de-abia perceptibila... Oricum, nu imi pare rau ca le-am pus.
modream
Mi-am comandat insonorizant capota de la ADRAS. Uitati ce raspuns am primit:

Stimate domn,

Va asteptam sambata sa ridicati comanda dar dorim sa stim ce tip de autoturism aveti.
Daca aveti motorizare benzina nu este recomandata folosirea insonorizantului pentru capota fata.
Astept raspunsul dumneavoastra.
Va multumesc,

Coordonator Vanzari
Oana Spirescu


Ce ziceti de treaba asta ? O s-o intreb si de ce nu e recomandat...
Think4Me
QUOTE(modream @ 30 Mar 2006, 09:38)
N-am inteles... adica se simte vreun efect? Sau nu prea ? Mi-am comandat si eu insonorizantul de la pedalier si o sa mi-l ridic zilele astea. Apropo, stie careva daca Adrasul din Buc. Stra Turda lucreaza si sambata ? Ee la ei tre sa mi-l iau...
*



Efectul este garantat biggrin.gif si eu mi-am montat si crede-ma ca se simte diferentza....mai ales cand depasesti 3000 rot/min tongue.gif
alexis
Lansez si eu o intrebare pe acest topic: poate fi utilizata pluta ca insonorizant pentru podea, tavan, usi? Am vazut in magazinele de amenajari interioare (Bricostore, Praktiker) acest material disponibil.
george_slz
E friabila si nu se preteaza utilizarea lui in industria asta auto, plus ca e destul de scumpa, cred ca are mai mult rol decorativ....in fine mai bine mergi pe aluband in portiere si podea si pasla pe plafon sau daca vrei blana la capota(asta trebuie preparata impotriva udaturii).
IRONICK
QUOTE(george_slz @ 5 Apr 2006, 20:04)
E friabila si nu se preteaza utilizarea lui in industria asta auto, plus ca e destul de scumpa, cred ca are mai mult rol decorativ....in fine mai bine mergi pe aluband in portiere si podea si pasla pe plafon sau daca vrei blana la capota(asta trebuie preparata impotriva udaturii).
*
Este asa de nefiabila si scumpa incat se foloseste la Logan. Chiar sub picioarele soferului si a pasagerului din fata.
lungan
Mi-am comandat astazi de la dealer-ul din Focsani insonorizant pentru capota si pedalier + masca conducte. Nu au vrut sa-mi ia bani in avans si cica produsele vin in aproximativ 3 zile. Mi s-a spus un pret informativ pentru insonorizant capota de 110 ron, mai mic de cat de am citit pe aici!?!
IRONICK
QUOTE(lungan @ 7 Apr 2006, 14:06)
Mi s-a spus un pret informativ pentru insonorizant capota de 110 ron, mai mic de cat de am citit pe aici!?!
*
Poate i-a scapat TVA-ul ?
lungan
QUOTE(IRONICK @ 7 Apr 2006, 14:09)
Poate i-a scapat TVA-ul ?
*



E bine si fara TVA.
A cautat ceva codul de la braduti, se pare ca era o cifra gresita. Codul l-am luat de pe forum.
klaus
agrafa mentinere : 77 03 077 117
modream
Am fost astazi la Adras sa-mi iau insonoroizantul pedalieri si cel capota. Cel de pedalier era acolo, cel de capota inca nu sosise... Tipul de la vanzari iar m-a atentionat ca nu e recomandat sa-mi pun la capota si explicatia lui a fost ca o sa se incalzeasca motorul mai tare si o sa consume mai mult masina in cazul asta.... evident ca atunci cand l-am intrebat daca motorul se raceste prin capota o tinea tot p-a lui.... ca un papagal. Ce sa zic... exista vreun graunte de adevar in treaba asta? mie-mi vine greu sa cred... cei care si-au montat blana au observat ceva de genul asta ? incalzire mai usoara motor si/sau consum marit?
alc2
La mine nu se simte nici o crestere de consum .De cand am pus blana + cheder am mers numai in oras .Temperarura apei nu a depasit nicioadata a 4-a liniuta , insa m-i se pare ca electroventilatorul porneste un pic mai des ca pana acum , asta numai atunci cand stau la stopuri f.f. lungi sau "pierd timp" cu manevrele prin parcare . Repet , e mai mult o impresie . Oricum zilele astea a fost cam frig afara , proba adevarata o sa fie la vara .

By the way , tot la Adras - str. Turda am intrebat si eu de insonorizantul care se pune pe peretele antifoc in partea dinspre motor ( cel de la Dci ), si am primit un raspuns cam descurajant : ba ca nu am mai comandat pana acum , ba ca s-ar putea sa vina in 2-3 luni , si alte abureli .Parca nu stia daca banii mei sunt buni , sau nu vroia sa vanda .
Stie cineva un dealer de la care pot sa primesc un raspuns mai ..."prietenos" legat de reperul in cauza?
lungan
Stie cineva codul pentru insonorizantul care se pune pe peretele antifoc la DCI? Eu mi-am comandat "blana" dar cred ca nu este cea mai buna solutie. Insonorizarea peretelui antifoc ar reduce mult mai mult zgomotul in habitaclu.
Sunt curios sa vad daca blana are vreun efect asupra incalzirii motorului. Eu cred ca nu are, dar cine stie?!?
modream
Confirm si eu ca insonorizantul pedalier reduce zgomotul motorului mai ales la turatii mai mari... 3000 si peste. Nu mai exista acel urlet in jur de 3000-3100 .... cand intra esapamentul in rezonanta cred
Astept si alte opinii referitor la consum+incalzire motor de la cei care au montat blana capota...
mromantan
Ziceam eu ceva mai devreme ca mi-am pus insonorizant capota si nu se simte mare lucru.
Ei, mergand si pe afara intre timp (cu, fara AC), pot spune ca DA, e mai mic zgomotul. Nu cu mult, dar cand e turat peste 3.000 cu AC pornit se simte cel mai bine diferenta.

Consum mai mare nu am vazut, cat despre motoare care se supraincalzesc din cauza ca nu e capota libera: o aberatie.


ICET

Cat de curand o sa montez si eu insonorizantul care inchide bordul la sofer si cel de la peretele antifoc,dar eu am observat ca vin o gramada de zgomote pe la schimbatorul de viteze.Cred ca ar trebui sa i se acorde si astuia un moment de... "izolatie fonica",dar sa vedem ce solutie e buna.
IRONICK
QUOTE(ICET @ 9 Apr 2006, 15:32)
Cred ca ar trebui sa i se acorde si astuia un moment de... "izolatie fonica",dar sa vedem ce solutie e buna.
*

Pai sa luam exemplu cum este la Clio3. Ceea ce la Logan este o bucata de pasla amarata, la Clio3 este dintr-un material asemanator cu cel de pe tablier. ( vb. de materialul de pe schimbator ). Iar tunelul central este acoperit la fel. Sau sa luam alt exemplu Vel Satis, in care pana si laterale tablierului sunt insonorizate. Este acoperita toata podeaua pana la nivelul pragurilor. Si nici o gaura lasata libera.
tse
Am montat astazi insonorizantul de capota. Cel de la pedalier il aveam.
Am luat si un sonometru cu mine. Dupa doua serii de masuratori, am tras concluzia ca-mi lipsesc intre 2 si 5 decibeli pentru turatiile cuprinse intre 3000 si 3500rpm. Parerea mea. Motor de 1,6, oprita ventilarea, masurat in acelasi loc (tirg Vitan). Mai urmaresc si la drum lung.
modream
Cu cat ai luat din Vitan insonorizantul capota?
lungan
Mi-au venit astazi insonorizantele capota si pedalier + masca conducte. Pretul a fost semnificativ mai mic fata de ce s-a vehiculat pe aici. Insonorizantul capota a costat 105 ron. Restul pieselor (cu tot cu agrafe) au costat 60 ron.
Am o intrebare pentru cei care si-au montat masca. La mine nu exista gaurile in care ar trebui sa intre clemele de prindere a mastii. Voi cum ati facut, ati decupat din consola centrala? Sau ati avut deja gaurile?
IRONICK
Nu are nimeni gaurile facute deja. Daca te uiti atent o sa vezi ca ai si unde sa decupezi. Dar sa nu faci garurile prea mari. Cu varful unui cutter poti sa decupezi foarte usor. Atentie ca plasticul este foarte moale.
lungan
Chiar nu si-a montat nimeni insonorizantul pt. peretele antifoc de la diesel? M-am uitat si nu e nici o gaura facuta, mi l-as comanda si pe asta dar nu stiu cum se prinde. Si in plus cred ca trebuie taiat ca sa-l pun. Trebuie demontate o gramada de chestii ca sa-l pun intreg.
klaus
Pai asteptam pe altii sa faca operatiunea 04.gif
Ca la cat costa insonorizantul ala, mai bine facem altceva cu banii aia...
QUASAR78
Pt mine zgomotul de peste 3000 ture este ok , simti " nervii " masinei tongue.gif

Sa lasam gluma si " la cat costa insonorizantul ala , mai bine facem altceva cu banii aia " , jante , cauciucuri de iarna - vara ....etc blush.gif
lungan
Stie cineva pretul exact? Am citit ceva de 140 euro, dar era mai mult un zvon. smile.gif. Daca intr-adevar costa asa de mult inseamna ca o fi ceva de capul lui.
IRONICK
lungan, in jur 150 Euro.

Si ca tot vb de insonorizanti . . la Clio3 cel de la pedalier costa 40Euro.
ICET
QUOTE(lungan @ 20 Apr 2006, 14:53)
Chiar nu si-a montat nimeni insonorizantul pt. peretele antifoc de la diesel?
*


E ceva cam dificil de montat pe benzinara,pentru ca lipsesc niste suruburi de prindere si raman colturile in aer,dar cred ca se gasesc solutii si pentru astea.......
lungan
M-am bucurat degeaba ca am luat insonorizantul mai ieftin. Era de Dacie papuc diesel. radmasa.gif .
Pana la urma mi-au adus altul, de Logan, la 1.400.000. Partea nasoala e ca nu stiu cum sa scot bradutii aceia cu mot, care tin furtunasele de la stropitoare parbriz. Mi-e sa nu-i rup. Astept indicatii.
IRONICK
Gizazzzz, astia nu sunt in stare sa comande o piesa cum trebuie. Mare grija la ei ca daca iti spun pretul, nu ii mai demontezi niciodata.
liviu_canja
QUOTE(lungan @ 21 Apr 2006, 15:27)
M-am bucurat degeaba ca am luat insonorizantul mai ieftin. Era de Dacie papuc diesel.  radmasa.gif .
Pana la urma mi-au adus altul, de Logan, la 1.400.000. Partea nasoala e ca nu stiu cum sa scot bradutii aceia cu mot, care tin furtunasele de la stropitoare parbriz. Mi-e sa nu-i rup. Astept indicatii.
*



Nu ii scoti - scoti doar furtunul - placa trebuie sa aiba niste gauri in locul ala...
alc2
QUOTE(lungan @ 20 Apr 2006, 11:10)
Stie cineva pretul exact? Am citit ceva de 140 euro,
*



492 RON este pretul aflat de mine . La pretul asta mai bine t-il faci singur .

Eu ma gandesc sa-mi fac un sandwich din burete izoprenic ( partile exterioare ) si pasla la mijloc . Aluband o sa pun direct pe pe tablie , pe partea disnpre motor . Ceva care ar fi cam asa : http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...&#entry17176896

Nu stiu cum o sa-l prind de tablier ....
lungan
QUOTE(alc2 @ 22 Apr 2006, 09:40)
492 RON este pretul aflat de mine . La pretul asta mai bine t-il faci singur .

Eu ma gandesc sa-mi fac un sandwich din  burete izoprenic ( partile exterioare ) si pasla la mijloc . Aluband o sa pun direct pe  pe tablie , pe partea disnpre motor . Ceva care ar  fi cam asa : http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...3;entry17176896

Nu stiu  cum  o sa-l prind de tablier ....
*



In poza atasata (screenshot-ul), vad ca ai in taskbar un program DocElec Dacia. De unde il ai?
bassfreak
Am facut si eu ieri insonorizarea podelei cu aluband, incepand de la pedale, oalele rotilor din fata pana in spate la bancheta, atat cat este acoperit de mocheta. Nu stiu cum v-a ajuns voua, in speta Codrin care cu 2 role de 10cm si una de 20cm a acoperit si podeaua in doua straturi si tavanul ca mie o rola de 15cm si una de 20cm nu mi-au ajuns nici sa acopar podeaua bine (sub bancheta spate nu am acoperit..).

Rezultatul.. total nesatisfacator. Poate trebuia sa vad intai cum v-a iesit voua, cei care v-ati facut asta. Abia se simte o foarte usoara atenuare a rezonantelor la turatii mai mari.

TOTAL NEMULTUMIT deocamdata..

poate cand adaugi si pasla se simte mai bine dar.. deja mi-a scazut entuziasmul.. iar costurile sunt mari. Am dat 1,3 mil pe role si parca i-am dat degeaba.. imi pare rau de investitie.

o alta problema ar fi ca acum sinele scaunelor freaca de mocheta la capetele reglajului deci cand dau scaunul foarte in fata sau foarte in spate din cauza supra-inaltarii mochetei. voi cum ati rezolvat? sau nu ati pus aluband pe suporturile din podea ale scaunelor?

O sa revin cu poze.
IRONICK
Tu te asteptai sa nu se mai auda nimic ?
bassfreak
nu, dar totusi parca prea nu e nici o schimbare.. fata de cum se spunea ca rezultatele au fost peste asteptari la majoritatea. probabil asteptarile mele au fost prea mari
Codrin
Pardon, aici am zis ca am folosit 2 de 20 si una de 10. Iar stratul dublu e doar pe tunelul central, ca de acolo vine zgomotul cel mai mare.

Ori nu ai pus serios la pedale si pe tunel, ori aveai asteptari prea mari de la insonorizare. Interesant, esti primul nemultumit.

LE: Pe podea am astupat tot blush.gif , inclusiv gaurile de fixare ale scaunelor, iar apoi mi-am facut peri albi in cap sa le montez la loc. Acum, de la inaltare, scaunele se misca mai greu, dar totusi acceptabil.
modream
eu cred ca mai mult de cat am obtinut eu cu aluband + pasla pe podea + insonorizant pedalier care l-am montat recent e greu sa mai obtii...
zgomotul mare apare la rezonanta tobei pe la 3500 rot/min acum si se opreste pe la 4000... cand practic nici nu se mai aude motorul, ci doar zgomotul pneurilor si suieratul vantului...
nici cu blana motor nu cred ca se poate scadea zgomotul, deoarece, cum am mai zis, cel mai tare se aude cand intra in rezonanta esapamentul pe la 110-120 si tine pana pe la 140...si astuia nu prea ai ce-i face... poate doar schimbat complet
bassfreak
revin cu pozele. dati-va si voi cu parerea comparativ cu ce ati facut voi.
eu am lasat gaurile de scurgere a apei de pe podea in prag libere.

poze din stadiul final nu am deoarece ma prinsese intunericul. dar am facut si pe dreapta la fel cum am facut si pe stanga in stadiul cel mai avansat care se vede din cateva dintre poze. pe lateralele tunelului central am pus si eu aproape dublu strat in sensul ca am incalecat alubandul pe alocuri cam cu cate 5cm.

iar despre asteptari pot spune ca ma asteptam sa se auda ca la alte masini care au o antifonare serioasa din fabrica, nimic mai mult, spre exemplu un opel astra 2001 (ca sa nu zic passat 2002 sa-mi sariti in cap).
IRONICK
Cu zicea cineva pe acest forum . . rezultatul maxim se obtine combinand materialele. Alubandul se foloseste pentru reducerea vibratiilor, iar pasla ( si buretele cu strat de cauciuc) pentru absortie.
bassfreak
da, dar tot acel cineva spunea ca efectul paslei a fost minor si ca mai bine mai pune un strat de aluband.

nu stiu ce sa zic.. voi care spuneti ca sunteti multumiti, antifonarea se ridica la nivelul unei masini straine decente? puteti da niste exemple de masini cu antifonare de fabrica mai proasta decat cum v-a iesit ?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.