Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: dilema dilemelor
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Paca
s-ar descrie cam asa : troncane ceva cand plec de pe loc.troncaneala are loc numai in viteza 1,in 2 si restul nu se aude.e o bataie fier pe fier..destul de ascutita si se face simtita.cutia de viteze a fost recent desfacuta curatata si reparata.discul de ambreiaj a fost si el schimbat.am schimbat de asemenea bucsa de bronz din volanta(parca asa se cheama,nu mai stiu exact).cand am dat motorul jos mecanicul a observat un joc in vibrochen din cauza semicuzinetilor.se simtea un joc dar inclin sa cred ca troncaneala nu vine de aici...e un mecanic care obisnuieste sa bea si abereaza mult...daca ar fi de acolo ar trebui sa bata in toate treptele de viteza zic eu...repet: doar in vit 1 bate...dati-va cu parerea,v-as fi mai mult decat recunoscator tongue.gif

3 Mar 2008, 11:18:
chiar nu stie nimeni ?:|
argon
sunt bine stranse piulitele ce tin scutul?
ionut.tanase
scutul atinge de saxofon?
vis-a-vis
Poate a uitat sa puna suruburile ce tin cutia pe traversa din spate...
kalyyyyyy
Nu ca m-as pricepe la cutii ,dar stiu principiul de functionare.La viteza 1 si 2 nu este cumva aceeasi rotita care le angreneaza?oare sa fie o coincidenta?ziceai ca s-a umblat de curind in cutie,aveai zgomotul inainte?
bytzu18
ma bag si eu inseama...am avut si eu o problema de felul asta...la relanti se audea tot asha o troncanela gen "fier pe fier" si majoritatea "cunoscatorilor" mi-au zis ca e de la scut ca ori e o pilitza slabita...altii mi-au tinut claxoanele-n mana, alti au scos cureaua ca sa fi fost de la elice ca nu e centrata sau ca nushce rulent e varza...intr-u sfarsit m-am dus la un mecanic care a depistat ca sub scut, este un surubel care are rolul de-a tine motorul in loc sa nu se invarta( o explicatie de genu asta mi-a dat). Mi l-a scos ca si asha nu era prins nimik de el si troncaneala a disparut si i-am dat de-o sticla de vin si prieteni am ramas;). Bine ca dacia mea e recarosata si "chestia" aia era in plus. Imi cer scuze de limbajul folosit dar sper sa-ti fiu de folos. Oricum u desfa oleak scutul, vezi dak ai ceva de genu si cu ocazia asta strangi bine suruburile scutului. Succes:D
kalyyyyyy
QUOTE(bytzu18 @ 3 Mar 2008, 21:33)
ma bag si eu inseama...am avut si eu o problema de felul asta...la relanti se audea tot asha o troncanela gen "fier pe fier" si majoritatea "cunoscatorilor" mi-au zis ca e de la scut ca ori e o pilitza slabita...altii mi-au tinut claxoanele-n mana, alti au scos cureaua ca sa fi fost de la elice ca nu e centrata sau ca nushce rulent e varza...intr-u sfarsit m-am dus la un mecanic care a depistat ca sub scut, este un surubel care are rolul de-a tine motorul in loc sa nu se invarta( o explicatie de genu asta mi-a dat). Mi l-a scos ca si asha nu era prins nimik de el si troncaneala a disparut si i-am dat de-o sticla de vin si prieteni am ramas;). Bine ca dacia mea e recarosata si "chestia" aia era in plus. Imi cer scuze de limbajul folosit dar sper sa-ti fiu de folos. Oricum u desfa oleak scutul, vezi dak ai ceva de genu si cu ocazia asta strangi bine suruburile scutului. Succes:D
*



Chestia aia era sistemul antivibratii pus pe frantuzoaice,care printre altele avea o contragreutate care se misca pe o bara.Intra in categoria scut desprins,fara suruburi,toba care atinge caroseria,etccare se aude la relanti cel mult in prima parte a plajii de turatie ,unde vibratia e mai mare.
unikat45
poate s-a rupt vreun suport de la motor..chiar si numai daca e fisurat tot face galagie...
Paca
suruburile de la scut sunt prinse bine...am scut de 1300 si fiind mai greu am pus saibe grover si contrapiulita la fiecare surub.suportii la motor nu sunt rupti pentru ca am avut problema asta si cunosc f bine simptomele.traversa ce tine cutia e prinsa bine.eu banuiesc ca joaca priza in cutie altfel nu-mi explic...probabil m-am exprimat gresit si nu a inteles lumea...e o bataie nu o troncaneala...e o bataie care urca in intensitate si ritmicitate odata cu turatia motorului.bataia are loc doar in treapta 1...aspectul asta pare sa fie singurul pe care nu mi-l pot explica...la ralanti se aude mult mult mult mai incep decat in sarcina si repet: chiar daca e scoasa din viteza tot se aude dar f putin...trebuie sa calc ambreiajul si bataia dispare total.
ct_71_ccl
salut paca!
e bataie de priza sau arcurile de pe discul de ambreiaj se misca.bataia de priza daca a fost de la inceput nu prea poti sa o mai scoti-cu o bucsa de vibrochen noua montata si un tampon de cauciuc intre priza si trenul fix poti sa incerci!la mine a fost la fel si cu astea s-a mai atenuat dar nu total-cind e rece se aude putin(cit sa stii ca e acolo),dupa ce s-a incalzit dispare.incearca sa dai si relantiul mai sus cam pe la 950 max cu mot cald-daca nu umblii in cutie-poate o mai pacalesti!daca e discul ,ala se vede imediat ca se misca arcurile(normal nu tebuie) si trebuie schimbat
Paca
discul e nou..nu se misca arcurile...eu am joc in vibrochen...ma gandesc ca ar putea fi si de la asta....din semicuzineti...bataia e permanenta...indiferent de temperatura motorului...si frecventa bataii creste odata cu turatia
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2019 Invision Power Services, Inc.