Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Preturi Sandero
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Sandero > Diverse - Dacia Sandero
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
BlaueCorsa
Preturile pe site-ul Renault Argentina sunt:

Logan 43.930 - 59.200 pesos, adica 13.900 - 18.700 USD
Sandero 51.820 - 63.070 pesos, adica 16.400 - 20.000 USD

Adica Logan porneste de la vreo 9200 EUR, iar Sandero de la 10.800. N-am avut rabdare sa vad care sunt pachetele de dotari, dar cred ca avem macar o idee asupra preturilor...

EDIT: interesant, in Argentina se ofera DOAR motorizarile 1.6 16v benzina si 1.5 dCi 65 CP pe Sandero. La Logan exista si un 1.6 8v.
dydycom
acum sa nu ne speriem...
preturile in alta tara dar si alt continent sunt irelevante, mai ales ca acolo este produs si vandut ca renault.
in Europa marca Dacia mai are mult pana a se impune ca o marca puternica, si de aceea preturile sunt mai mici.
In Franta de ex. am verificat, preturile logan pleaca de la 7600 pana la 13k...si asta pt logan simplu, nu MCV (www.dacia.fr)

raqzvan
Pai daca te gandesti un pic, n-are cum sa fie mai ieftina decat Logan-ul. Sandel e model nou lansat, (se zice ca) mai bine accesorizat, dimensiuni apropiate de Logan, multe repere comune. La Logan deja se vine cu oferte speciale si discount-uri. Deci cum sa fie Sandero mai ieftin ca Logan-ul?!
locosaint
daca e mai ieftina decat loganul o iau... daca nu, cee'd

Simplu!
Merced
Daca va fi mai scump o sa trebuiasca sa ne asteptam si ca Logan Phase 2 sa fie tot mai scump(prin faptul ca se zice ca inglobeaza "imbunatatirile" de la Sandero), ceea ce zic eu ca o sa indeparteze o parte din clientii care faceau alegerea in primul rand pentru pretul redus.
Cylog
Desi mai toate declaratiile de presa par sa indice ca Sandero va fi mai ieftin ca Loganul, mie unuia imi vine greu a crede. Are dotari de siguranta net superioare, un tratament imbunatatit impotriva coroziunii si look-ul de masina vestica (mai vestica decat Loganul). Si nu cred ca cei de la Dacia nu vor exploata acest moment, daca nu l-au chiar premeditat...

Mai degraba anticip un facelift al Loganului (inainte de intrarea in productie a Sandero-ului la Mioveni) care se va lasa si el cu majorari de preturi. Si atunci vor rezulta: Un Logan cu o fata noua si cu un pret "nou" (majorat) si un Sandero cu preturile cam pe acolo unde se anunta acum (raportate insa, nota bene, la Loganul actual, neestetizat) adica 7000~10000 euro. Si evident ca din comparatia aceasta va rezulta un Sandero mai ieftin decat Loganul.

Cred ca este vital sa nu pierdem din vedere niciodata (mai ales entuziastii...) ca scopul primordial, fundamental si "existential" al firmei producatoare nu este acela de a fericii romanii sau cumparatorii produselor lor ci acela de a face bani. Orice alte deziderate sunt secundare. Ganditi-va ca in spatele chipesilor (ma rog, mai mult sau mai putin. wink.gif ) directori, manageri s.c.l. sunt armate de actionari care urmaresc un singur scop: profit. Si cei care ies in fata (Fromount, Ghosn, Stroe sau cum io chema) stiu ca ei sunt pe pozitia respectiva in masura in care ofera boardului de actionari ceea ce acestia doresc: profit.
ursamajor
QUOTE(raqzvan @ 6 Mar 2008, 13:44)
Pai daca te gandesti un pic, n-are cum sa fie mai ieftina decat Logan-ul. Sandel e model nou lansat, (se zice ca) mai bine accesorizat, dimensiuni apropiate de Logan, multe repere comune. La Logan deja se vine cu oferte speciale si discount-uri. Deci cum sa fie Sandero mai ieftin ca Logan-ul?!
*



Alții spun că accesorizarea aia e opțională, nu by default. Eu zic că ar putea fi mai ieftin decât Loganul prin prisma faptului că s-a făcut destulă economie de tablă și altele, având în vedere că e o mașină cu curul lipsă. Pe de altă parte, sunt realist și-mi dau seama că, deocamdată, Dacia nu prea are concurent pe piață și-și poate permite să supraliciteze, cum a făcut și cu Loganul. Le și dau sugestia, că tot se plângeau că Sandero va fura din clienții berlinei, să reducă prețul la aceasta, că și-au scos pârleala înzecit.
csiri_biri_kodak
Mie mi-se pare normal ca Sandero sa fie mai ieftina decat Logan datorita simplului fapt ca nu apartin aceleleasi clase de masini, adica nici Fiesta nu o compari cu Focusul, si nici nu este mai scumpa, NU?
Si mentalitatea ca un model mai nou trebuie sa fie neaparat mai scump decat precedentul aici in primul rand nu se aplica, in al doilea rand nu este in totalitate asa...se scot modele noi pentru a impulsiona clientela sa-si schimbe masina veche pe una noua chiar daca este aceasi marca si acelasi tip.
Cresterea pretului la modelele noi se explica prin simplul fapt ca la fiecare generatie creste numarul dotarilor incluse la modelele standard.

@Cylog pe tine poate te scoate banul din casa si cumperi si ceea ce nu ai nevoie sau nu te fericeste, insa daca mai traim dupa aceleasi reguli economice, BUNUL are ca si prima caracteristica de a satisface necesitatile cumparatorului, adica de a-l frericii ca de nu>>>omu' nu-l cumpara>>>compania nu vinde>>>nu exista profit. happy.gif adica sa nu uitam totusi ca vanzarea-cumpararea este defapt o simbioza wink.gif, controlata de nevoile cumparatorului si nu invers (degeaba produci tu cea mai buna inghetata, ca eschimosul tot nu ti-o cumpara radmasa.gif )
AR-18-MOS
QUOTE(locosaint @ 6 Mar 2008, 13:08)
daca e mai ieftina decat loganul o iau... daca nu, cee'd

Simplu!
*


Eu zic ca nu va fi mai ieftina decat Logan-ul ... si asta pentru ca unuele materiale au fost schimbate cu altele de calitate mai buna, iar la finisaje s-a lucrat mai bine.
raqzvan
QUOTE(csiri_biri_kodak @ 6 Mar 2008, 16:43)
Mie mi-se pare normal ca Sandero sa fie mai ieftina decat Logan datorita simplului fapt ca nu apartin aceleleasi clase de masini, adica nici Fiesta nu o compari cu Focusul, si nici nu este mai scumpa, NU?


Fiesta si Focus sunt in clase diferite, una e Supermini si alta Small Family Car, pe cand Logan-ul si Sandel par a fi in aceeasi clasa.
YRX
Poate vor lansa un model baza de Sandero ieftin, fara nimic pe el, toate chestiile noi si atractive pentru clienti fiind optionale. Asa, teoretic, Sandero va fi ieftin in reclame (stiti voi, preturi incepand de la...), dar ca sa configurezi unul mai rasarit pretul va urca vertiginos.
Daca stati bine sa va ganditi, cam asta este trendul la Dacia. La inceput au fost versiunile de berlina Preferance, Ambiance, Laureate, Ambition la care puteai sa adaugi foarte putine optionale (vopsea, garantie si cam atat), dotarile fiind la pachet (luai versiunea care te interesa).
Apoi la MCV n-a mai fost versiunea Ambition, daca vroiai ABS, geamuri spate electrice si jenti le plateai in plus fata de echiparea Laureate.
aphophis
sandero fiind masina de oras, ar merge si un motor mai mic de 1.2l si vreo 60 cp, poate ar iesi mai ieftin asa..
Merced
Numai masina de oras nu e... Deci nu e Tico. E un hatchback, ca oricare si nu trebuie considerata masina de oras. O s-o cumpere cei care n-au de carat porcu' in portbagaj, sau cartofi, tarate, etc.
Probabil ca or sa sara firmele de distributie pe ele, eu asa prognozez. Si mai spun ca multi romani care-si permit un Logan in ziua de azi au 40 de ani si conceptii comuniste. Probabil ca Sandero nefiind berlina n-o sa le fie pe plac.
Asa ca nu prea cred ca o sa se vanda chiar pe banda rulanta.
La export in vest insa, cred ca o sa rupa in doua. Tot parere personala.

Uitasem sa spun, ca-s de acord, o motorizare pe benzina gen 1.2 8 sau 16 valve ar fi chiar ok, nu din cauza ca-i "masina de oras", ci din considerente de consum si cost.
aphophis
pai e de oras. dimensiunile asa o recomanda. Cam toate masinile de clasa mica is masini de oras (ma refer la hatch-back-uri). Si o sa aiba succes (de data asta), mai mult printre oraseni. Nu prea cred ca la tara o sa vedem enorm de multe sandero-uri
Merced
Sunt de acord, ca in mediul rural n-o sa se cumpere, dar nu poti s-o numesti masina de oras si in niciun caz clasa mica. laugh.gif
pcv
am citit intr-un ziar (local)ca preturile sunt de pe la 7.000 E la 10.000E cu aproximatie.dar cine stie poate erau doar speculatii.dar eu speram sa fie mai ieftin ca loganul berlina sau cel putin la acelasi pret. smile.gif
aphophis
de ce nu? hai sa vedem de fapt. Lungime sandero: 4.021mm

citroen c3: 3850mm
noul opel corsa:3999mm
fiat grande punto: 4030 mm
ford fiesta: 3916mm
noua skoda fabia: 3992mm

mitsubishi colt: 3870mm

Deci se vede ca se incadreaza in noul trend al clasei mici, masini in jurul a 4m.
Merced
Ca-i "scurta" nu neg, dar nu e clasa mica. E clasa compacta, acolo se incadreaza dupa parerea mea.
aphophis
clasa compacta incepe de la ~4.30m. noul bravo are 4336mm, mazda 3: 4415mm, golf: 4204mm. etc etc etc. E in clasa mica dpdv al dimensiunilor exterioare (e drept insa ca in "noua" clasa mica, aia a masinilor aparute de 1-2 ani), insa dpdv al ampatamentului e in clasa compacta. Iar portbagajul e la granita intre clasa mica/compacta. Nu stiu cum dracu au facut asta, da.. bravo lor
Cylog
QUOTE(csiri_biri_kodak @ 6 Mar 2008, 16:43)
@Cylog pe tine poate te scoate banul din casa si cumperi si ceea ce nu ai nevoie sau nu te fericeste, insa daca mai traim dupa aceleasi reguli economice, BUNUL are ca si prima caracteristica de a satisface necesitatile cumparatorului, adica de a-l frericii ca de nu>>>omu' nu-l cumpara>>>compania nu vinde>>>nu exista profit. happy.gif  adica sa nu uitam totusi ca vanzarea-cumpararea este defapt o simbioza wink.gif, controlata de nevoile cumparatorului si nu invers (degeaba produci tu cea mai buna inghetata, ca eschimosul tot nu ti-o cumpara  radmasa.gif )
*



Din pacate banii nu ma scot din casa (presupun ca nici pe tine tongue.gif desi ti-o doesc sincer si dezinteresat sa ti se intample cat mai curand) insa cred ca altii fac tot ce pot pe spatele nostru al cumparatorilor ca ei sa fie in aceasta situatie "nefericita" de a ramane fara un acoperis deasupra capului radmasa.gif

BUNUL nu il fericeste pe cumparator (in orice caz trebuie sa fie disperat de tot in viata ca sa isi caute fericirea in masini sau in achizitia unor bunuri de larg consum blink.gif ). Ii raspunde doar unei necesitati, unei nevoi (care uneori este provocata tot de vanzator...) intr-un mod care ii da iluzia fericirii iar producatorului certitudinea profitului. Eu unul am observat (chiar pe pielea mea) ca oamenii sunt teribili de subiectivi si de nerealisti cand vine vorba despre satisfacerea nevoilor proprii, chiar cu sacrificii financiare insemnate.

Buna observatia cu eschimosul, imi place biggrin.gif

Scuze pentru offtopic...
sonycu
QUOTE(locosaint @ 6 Mar 2008, 13:08)
daca e mai ieftina decat loganul o iau... daca nu, cee'd

Simplu!
*




man.. tu te auzi ce vorbesti?

cum poti sa compari dacia cu kia cee'd?? blink.gif

si chiar daca insisti sa o faci.. la pretul maxim (care o fi ala) la care se va comercializa sandero va fi full options da? ac, 4 geamuri electrice, oglinzi electrice incalzite, 4 airbaguri, abs, afu, ebd, servo-directie s.a.m.d

ori la kia cee'd in aceeasi bani nu primesti decat carosia, motorul si cutia.. fara ac, fara geamuri electrice, fara oglinzi electrice, doar 2 airbag-uri s.m.a.d

normal ca cee'd e mai bun ca orice model dacia.. dar ce vreau sa evidentiez este faptul ca in aceeasi bani primesti mai multe dotari pe marca si modelul dacia sandero decat pe marca kia si modelul cee'd.. punct..
St
Mai documenteaza-te...
sonycu
QUOTE(St @ 7 Mar 2008, 01:43)
Mai documenteaza-te...
*



pardon.. nu am luat in considerare promotia actuala la kia cee'd..

ps. promotiile nu intra in discutie !! vorbim de preturile fara reduceri..

bafta
St
Pai de ce sa vorbim despre preturi fara promotie? Daca promotia aia e permanenta...

In sfarsit, iar ajungem la versus, iar se inchide...si nu e bine.

In alta ordine de idei. Cand vor aparea preturile oficiale pentru Sandel?
sonycu
QUOTE(St @ 7 Mar 2008, 02:17)
Pai de ce sa vorbim despre preturi fara promotie? Daca promotia aia e permanenta...
*



de ce ai tu impresia ca e permanenta? vrei sa iti definesc cuvantul promotie? ca o pot face.. desi nu cred ca e cazul.. ia gandeste-te ce afirmi..
DomnulK
off....cat e kia ceed ceamai ieftina?
ursamajor
Nu ești cam off-topic? Mi s-au șters mesaje pentru mult mai puțin. wink.gif
radian
QUOTE(Merced @ 6 Mar 2008, 20:28)
... Si mai spun ca multi romani care-si permit un Logan in ziua de azi au 40 de ani si conceptii comuniste...


Bati campii, si inca rau de tot! mad.gif
argon
nu au zis ca va incepe de la 6400 de euro in Romania? ala chel. Odata cu apartita lui eu zic ca vor scadea preturile la Logan SH rau de tot, vanzarile de nou asemenea.
ursamajor
Nu și la Solenza. radmasa.gif
DigitalScribe
Cred ca o diferenta mica va exista intre Sandero si Logan in sensul ca Sandero va fi mai scump decat Loganul. Asta din cauza ca Sandero e mai nou si romanul tinde sa cumpere daca e la acelasi pret ceea ce e mai nou.

Trebuie sa te uiti carei clientele e adresata fiecare masina. Logan e o masina mai patrata asa... adresata clientelei care vrea utilitate sau care are gusturi mai putin obisnuite (cum sunt eu de exemplu ca mie chiar mi-a placut "frigiderul", vorba aia "anything but cute").

Sandero e pentru aia care vor forme mai rotunjoare ca asa li s-a intiparit lor in minte imaginea vestica sau mai stiu eu ce... sau pentru ca vor hayon si atunci se orienteaza pentru aspectul util. Acum ramane de vazut daca scot din paleta de culori ceva si cat anume, din echipari iarasi... ca am asa o impresie ca Sandero va fi un fel de varianta la Prestige nu stiu de ce...

Sunt convins ca Dacia n-o sa renunte la Logan in favoarea Sandero. Sandero va fi pozitionat cumva mai spre clientela tanara de moft zic eu. Tipologia cumparatorului de masina din Romania inca merge spre sedan (uitati-va si la celelalte masini) si de asta zic ca Sandero nu va avea acelasi volum de vanzari ca Loganul deci e normal ori pretul sa fie mai mare, ori ca sa fie apropiat de Logan sa fie un numar mai mic de echipari, numar mai mic de vopseluri disponibile, etc.

Eu zic ca daca adaugi un 600 - 1200 euro in functie de echipare la pretul Loganului obtii pretul Sandero cu o marja minima de eroare.

E cam la fel ca si cu Pick-Up-ul versus Van...
tkx
adica 7000 un sandero chel? nu e mult? e adevarat ca depinde si ce va insemna "chelia" la sandero.
sonycu
QUOTE(ursamajor @ 7 Mar 2008, 08:21)
Nu și la Solenza.  radmasa.gif
*




asa asa radmasa.gif radmasa.gif
99MMH
Salutare
@DigitalScribe - ai gandit-o la fel ca mine tongue.gif , numai ca ai exprimat-o artistic blush.gif
Cred ca va fi nitel (in jurul a 1k eur) mai scumpa decat loganul care sa nu uitam a substituit dacia 1310 (cu toate varinatele existente) si deci va ramane cea mai vanduta dintre cele doua.
Toate bune RO_flag.gif
Sorin_18
cei de la dacia la lansare spuneau ca nu o sa fie foarte scump ``o sa fie apropiat de pretul loganului`` deci cred ca ne asteptam pe la 7000 de euro versiunea standard (eu unu as fi incantat daca s-ar vinde cu pretul asta )
daciafan
eu asa am spus si asa sustin in continuare sondaj pret sandero
Sorin_18
QUOTE(daciafan @ 7 Mar 2008, 20:55)
eu asa am spus si asa sustin in continuare sondaj pret sandero
*


Sa speram ca asa va fi....mi se pare un pret rezonabil voua ?
cconiac
Cred ca la ora asta sunt incinse creierele frantuzesti din Paris si Mioveni cu privire la pretul exact al fiecarei echipari de SanDERO.

Dupa ce l-au pus pe nenea Stroe sa arunce pastila cu pretul Sandel Full options sub 10k si au analizat feedbackul populatiei acum stau cu un ochi in tabele si cu celalalt pe forum.

So, remember Mioveni-Tehnocentre: Les prix bas font les grande ventes.

Abia asteapta nemtii de la ADAC sa desfiinteze Sandelul comparandu-l iarasi cu golfuletul lor cu 200k km la bord.

In plus ar trebui luat in calcul si asta la pretul autoturismului: http://www.gandul.info/masina/sindicalisti...ml?3892;2438755
borkanel
ce salarii de kko au acu' sad.gif
Magua
Cred ca o sa vedem multe companii care o sa-si faca flota de Sandero, pt agenti, manageri mai mici. Eu il vad ca pe un raspuns al celor de la Renault fata de Kia Ceed/Hyunndai I30 sau Skoda Fabia.
aphophis
cu ceed-ul pun pariu ca nu s-au gandit sa concureze. Da cu masinute ca chevrolet spark, citroen c1/peugeot 107/toyota aygo , fiat panda si alte mini-uri de genul asta in mod sigur va concura cu succes
BlaueCorsa
Fals. Superminiurile au rolul lor bine definit in aglomeratia urbana, si nu vad cum ar putea sa le concureze Sandero. Poate doar la pret.

Mie Sandero mi se pare o alternativa low-cost la clasa mica (Clio III, Corsa, Fiesta etc.), nu la citadine (Aygo, Spark, Picanto etc.).
aphophis
eu zic ca sandero e si ea o citadina si ca multi isi aleg masinute de genul asta ca nu au bani de masini de oras ca si corsa, polo, 207 etc. Si nu le iau neaparat pt ca sunt mai mici decat masinile de clasa mica. Deci e vorba de pret in principal nu de dimensiuni neaparat(ca oricum nici sandero nu e un urias, in oras zic eu ca se va descurca bine).
BlaueCorsa
Dimensiuni tipice pentru citadine (bubble car): Aygo - 340 cm, Spark - 350 cm.

Sandero are vreo 402 cm (cam cat Grande Punto, Corsa, Fiesta etc). Parca totusi se adreseaza unui public diferit.
aphophis
mda, dar eu ma gandeam mai mult la ce ii motiveaza pe multi din cumparatori. Si da am gresit cu dimensiunile e mai mare sandero. Singura problema e brandul dacia, multe doamne probabil vor stramba din nas cand vor auzi de dacia. Probabil va prinde laoameni mai pragmatici, care nu dau f multe pe brand.
BlaueCorsa
Brandul e problema doar prin Romania, unde lumea se inchina la masinile germane. Mie mi se pare o optiune buna Sandero, si, peste vreo 2 ani, cand o sa incep sa caut o masina noua, o sa fie probabil cap de lista.
ursamajor
Văd și eu unul care și-a dat seama că nu-s chiar idoli, mașinile astea germane. icon_mrgreen.gif
BlaueCorsa
... si care are o masina germana care se comporta cum ar trebui sa se comporte orice produs nemtesc. Sunt foarte multumit de masina, dar asta nu-i motiv sa venerez producatorii din Germania.
ursamajor
Întocmai, asta spuneam și eu, că ești cu capul pe umeri, adică foarte obiectiv. smile.gif
BlaueCorsa
Multumesc. smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2019 Invision Power Services, Inc.