Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Ce poate sa fie?
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Nerro
Am si yo o problema de cateva zile....si nu stiu ce sa mai fac.....Daca accelerez un pic mai brusc da in nas ,iar daca tin apasat in continuare pe acceleratie pleaca ca din tun ,asta in toate vitezele .....trebuie sa apas acceleratia usor si lin ca sa nu mai faca figuri si sa mearga frumos....Avansul este reglat ,fise tesla noi, bujii sinterom noi.....la relanti sta bine nu trepideaza
vi_escu
Verifica nivelul in cnc, supapele circuitului de accelerare (jicloarele cu bila). Mai desfa juma' de tura surubul de amestec si vezi cum face.
Nerro
nivelul in cnc e bun ...maine am sa mai desfac un pic surubul de amestec ....de care jigloare zici tu cu bila ca sunt mai multe?
Minel
QUOTE(Nerro @ 6 Mar 2008, 23:53)
nivelul in cnc e bun ...maine am sa mai desfac un pic surubul de amestec ....de care jigloare zici tu cu bila ca sunt mai multe?
*



Verifica in primul rand membrana de la pompa de sprit , apoi referitor la cele 2 jiglere sunt urmatoarele:
unul in CNC ,supapa de aspiratie cu bila
unul la ciocul de papagal ,supapa de refulare cu bila
Verifica-le sa inchida si sa deschida corect ,in caz contrar se schimba
Kinetix
Te poti uita si in carburator in timpul unei apasari rapide pe acceleratie (cu mana). Ajutajul de descarcare al pompei de accelerare trebuie sa dea un jet continuu, aproximativ de 1mm grosime, care sa "bata" in fanta ce apare cand se deschide clapeta.
P.S: Edit-ul e pentru argon wink.gif
argon
auleu, la 1 mm e cam mult...cred ca da in nas..
Nerro
Jigloarele sunt bune le-am verificat....pompa de sprit am schimbat-o acum 2 saptamana si in special cand e rece da in nas si am impresia ca o accelereaza in reprize
vet
Avansul vacumatic poate sa fie vinovat.
Sorin_18
sau poate fi chiar condensatorul
Nerro
condensatorul nu e conectat pentru ca am aprindere electronica de aia rosie cu led
Sorin_18
QUOTE(Nerro @ 7 Mar 2008, 13:47)
condensatorul nu e conectat pentru ca am aprindere electronica de aia rosie cu led
*


pei atunci verifica aprinderea incearca sa treci pe condensator vezi daca iti face la fel si cu condensatorul.apropo regleaza si avansul banuiesc ca este usor daca ai aprindere cu led
brigada_diverse
la ce arc au vacumaticele.....
daca era buna s-ar fi descurcat bine si fara vacumatic
deci tu daca accelerezi brusc mai intai da in nas?
asta la rece sau si la cald?
iar daca mergi cu ea si apesi pedala la podea merge in suturi?(dalea tari...zdruncinda calumea)

verifica si avansul....poti sa il dai un pic mai mic....
sa functioneze toate bujiile...si curata-le cu o perie de sarma....
vezi si platinile sa fie bune..curate.....
si daca plutitorul in carburator inchide.....
ar putea sa mearga usor innecat cand ii dai spritz puternic..si totusi nu e normal..decat putin la rece....


daca iti face doar la rece las-o sa se incalzeasca
PH-06-BOA
Daca ce s-a spus pana acum e corect, ar mai fi ( asta, daca a aparut , nu in urma unei interventii de-a ta, ci asa dintr-o data) una din supapele de admisie, sa scape, sau ceva in circuitul de la servo( supapa de sens, furtun crapat...).
brigada_diverse
deci
am vazut masini cu furtun de servo spart de-abinelea, si se turau de nu se vedeau...cu motoare care dabia se mai tineau....

curata si tu carburatorul(si nu cu metoda cu palma), si sa fii sigur ca inchide plutitorul
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.