Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Sandero 1,4 mpi vs. Logan 1,4 mpi
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Sandero > Diverse - Dacia Sandero
Pages: 1, 2, 3
je_design
Au trecut 4 ani de la lansarea Loganului, o masina modesta cu un pret corect, dar inevitabil cu multe probleme. S-a discutat foarte mult despre calitatea vopselei, aer conditionat zgomotos, pilitura la motorizarile diesel, rugina, ambreiaj zgomotos, agatarea la schimbatul vitezelor, zgomote si greierasi, resetare CB, antifonare..., etc. Anul asta probabil vor incepe sa puna Sandero in vanzare, DAR au invatat ceva cei de la Dacia-Renault din toate astea? Ca de citit au citit sigur despre toate...

Va doresc numai bine!
Lostboy
Nu crezi că ar trebui să așteptăm să ”ne dăm o tură” cu Sandero ca să putem face comparația asta?
Bine, noi ”muritorii”, nu și cunoscătorii care ”știe multe”!
andreiutzu
QUOTE(Lostboy @ 7 Mar 2008, 18:08)
Nu crezi că ar trebui să așteptăm să ”ne dăm o tură” cu Sandero ca să putem face comparația asta?
Bine, noi ”muritorii”, nu și cunoscătorii care ”știe multe”!
*


in privinta motoarelor nu cred ca e mult de discutat sunt cele folosite pe logan(1.4, 1.6 pe benzina si 1.5 pe motorina 70 cp si 85)...ne putem da cu parerea despre confortul interior dar asta dupa ce o sa il vedem la test-drive. tongue.gif
je_design
2 chestii pe care se pare ca le-au imbunatatit: manerele usilor la interior si comenzile aerotermei si AC
ady85btz
Sandero va avea un plus la confort ,finisaje si design,dar la restul nu cred ca o sa se schimbe ceva in bine atata timp cat va merge pe conceptia "low-cost"
AR-18-MOS
Si un plus la tinuta de drum, va avea oare?
je_design
ar fi un plus daca ar avea si filtru de particule. oare tabla de pe muchia aripilor spate este indoita spre interior?
AR-18-MOS
Pai, filtru de particule trebuie sa aiba ... doar e masina de productie 2008. Daca chiar nu are, atunci e un minus imens.
daciafan
da care-i treaba cu indoitul muchiei spre interior? unsure.gif
ady85btz
rugina icon_mrgreen.gif
cosmin_2300
QUOTE(andreiutzu @ 7 Mar 2008, 18:14)
in privinta motoarelor nu cred ca e mult de discutat sunt cele folosite pe logan(1.4, 1.6 pe benzina si 1.5 pe motorina 70 cp si 85)...ne putem da cu parerea despre confortul interior dar asta dupa ce o sa il vedem la test-drive. tongue.gif
*


Poate off-topic .... dar m-am uitat pe un site si nu scria sa aiba motorul de 1.6 16v ..... doar Logan-ul il are ?
aphophis
e de asteptat ca unele probleme sa nu se mai repete, vezi faza cu rugina la modelele fara abs. Adica unde s-au fript, probabil vor incerca sa remedieze (intr-un mod mai mult sau mai putin profesionist). Parerea mea e ca la fiabilitate va fi mai buna, au avut timp de 4 ani sa-si intre in mana.
AR-18-MOS
@cosmin_2300, eu stiu ca o sa aiba ca motorizare si 1.6 16v ... unsure.gif
andivl
LAME fara 1.4 16V
LAME fara filtru de polen
cconiac
La Clio se putea pune filtru de polen aftermarket. Las ca ii punem noi si filtru carbon.
je_design
QUOTE(daciafan @ 7 Mar 2008, 18:43)
da care-i treaba cu indoitul muchiei spre interior? unsure.gif
*



daca e indoita spre interior nu mai sare vopseaua de pe muchie asa usor.

ar fi ok un schimbator pe cabluri si ambreiaj hidraulic, dar nu cred ca o sa le vedem la sandero.
brvictors
QUOTE(AR-18-MOS @ 7 Mar 2008, 22:09)
@cosmin_2300, eu stiu ca o sa aiba ca motorizare si 1.6 16v ... unsure.gif
*


dacia.ro zice ca nu stii bine...
"O gamă completă de motorizări

Dacia Sandero preia motorizările pe benzină (1.4l 75 CP și 1.6l 90 CP) și pe motorină 1.5 dCi 70 CP și 1.5 dCi 85 CP), care și-au dovedit deja eficiența pe numeroase vehicule din familia Renault și care au contribuit, în egală măsură, la succesul gamei Dacia."
bogdan_90
cum o fi cum o iesi dar cu siguranta o sa se umple forumul cu problemele lui sandero. ca la orice dacie fie ea spn sau lgn.
aphophis
QUOTE(skyspot @ 8 Mar 2008, 00:01)
daca e indoita spre interior nu mai sare vopseaua de pe muchie asa usor.

ar fi ok un schimbator pe cabluri si ambreiaj hidraulic, dar nu cred ca o sa le vedem la sandero.
*




pai cica au inceput sa puna cam pe toate motorizarile loganului ambreiaj hidraulic (daca nu ma insel). Deci probabil si la sandero va fi la fel
chriss80
un minus mare de tot renault...la "noul" model se folosesc motoare vechi si chiar inutile,cel de 1,6 90cp! Daca a fost gandita ca masina de oras...puteau si ei sa introduca un motor de1,2/60cp sau ceva de genu...1,5dci/70cp si sa zicem ca versiuni de motorizare "tari" versiunile 1,6 v16/105cp si 1,5dci/85cp. in fine. Zic eu ca ar fi trebuit sa dea si un suflu nou motoarelor astea! bine ca e rotunda! ok...materiale la interior mai bune,atat e un plus.
aphophis
si eu zic ca ar fi mers un motor mai mic, insa doar pt a duce pretul in jos, nu cred ca ar fi fost probleme ca are vreo 60 cp, mai ales daca ar fi luat de oameni ce se invart doar in oras. Insa un motor ca ala de 90 cp e bine ca il ofera, cu cat mai multe posibilitati cu atat mai bine, fiecare poate gasi ceva pe gustul sau.
daciafan
mai devreme sau mai tarziu vor echipa sandero-ul cu motorizarea 1.2 16v si 1.6 16v
ramses86
confortul""" daca se poate numi asa...este similar cu al Loganului...finisajele ca,m tot pe acolo vor fii....deci inafara de design...nici o mare evolutie( stiu de la cineva care a fost implicat in testele prototipurilor)
meskin
mie personal Sandero asta nu mi se pare ''senzation'' ... la design interior seamana cu prestige-ul ... la motorizare ... nimic diferit ,nimik in plus ... iar la exterior ... sincer nu-mi place ... se aduce cu clio si nu-mi place...dar de ce sa critic io masina asta ... vom trai si vom vedea sleep.gif
CT-87-KRY
LOGANU E MISTO LA EXTERIOR SI NASPA LA INTERIOR ,IN SCHIMB LA SANDERO E INVERS .PAREREA MEA .CICA VA IESI INTERIOR DE SANDERO PENTRU LOGAN.ASA MAI MERGE.
mark``
Daca suntem la sectiunea Sandero vs Logan, am sa va relatez ceva. Eu am o Solenza si spre rusinea mea nu am apucat sa conduc un Logan pana zilele trecute. Pana atunci tot aspiram la un viitor Logan, ei bine am condus Loganul unchiului meu care nu are decat 7000 km si inca in garantie deci in stare foarte buna. Chiar nu stiu cum sa ma exprim dar e extraordinar de SLOW. Nu trage deloc, nu are demaraj, asta comparand cu Solenza pe care o conduc zilnic. Pai parca am ferarri pe langa Logan. Poate exagerez dar asa e, si e nou, nu pot sa zic ca-i uzat. Daca asa o sa fie si cu Sandero, ma abtin...
argon
ai luat in calcul etajarea diferita a cutiei, si rotile de 15 in loc de 13, de exemplu? in mare asa e cum zici tu, Loganul e mai lenes, in special ala de 1,4, dar nu e chiar masina de curse, asa e facut sa fie, d'aia se face test drive inainte sa iei o masina, sau macar conduci a unui prieten, nu te obliga nimeni sa o iei daca nu iti place.
vijelie
Astea sunt detalii nesemnificative in comparatie cu demarajul Solenzei, alias Ferarri din Carpati wink.gif
BAB
QUOTE(skyspot @ 8 Mar 2008, 00:01)
................
ar fi ok un schimbator pe cabluri si ambreiaj hidraulic, dar nu cred ca o sa le vedem la sandero.
*


radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
de ce iti trebuie ambreiaj hidraulic, simpaticule? si actionarre cu cabluri la cutie? ca asa cum sunt, se actioneaza foarte usor?

<span class='edit'>9 Mar 2008, 21:40:</span>
QUOTE(chriss80 @ 8 Mar 2008, 17:44)
un minus mare de tot renault...la "noul" model se folosesc motoare vechi si chiar inutile,cel de 1,6 90cp! Daca a fost gandita ca masina de oras...puteau si ei sa introduca un motor de1,2/60cp sau ceva de genu...1,5dci/70cp   si sa zicem ca versiuni de motorizare "tari" versiunile 1,6 v16/105cp si 1,5dci/85cp.   in fine. Zic eu ca ar fi trebuit sa dea si un suflu nou motoarelor astea! bine ca e rotunda! ok...materiale la interior mai bune,atat e un plus.
*


Imi pare deosebit de rau, dar 1,6/90CP este cel mai nimerit motor pe benzina... dintre cele disponibile. De ce? Pentru ca 1,4 e anemic, iar 1,6 16v (de la Prestige), nu e fiabil si e scump, drept pentru care, pe RN nu se mai monteaza.... iar Sandero, NU a fost "gandita" ca masina de oras.
PaulT
Foarte corect.Sandero nu a fost gandita ca masina de oras.Are aceleasi dimensiuni cu Logan-ul,mai putin lungimea.Este o alta versiune de caroserie,nu o versiune de oras.Ca nu prea seamana cu Tico,Matiz,107,C1...etc.Mie mi se pare o masina destul de reusita,sub rezerva aflarii pretului.Si intr-adevar,motorul de 1,6l 8v este cel mai "nimerit"(ca sa il citez pe BAB biggrin.gif )dintre cele pe benzina.
sonycu
QUOTE(mark`` @ 9 Mar 2008, 19:14)
Daca suntem la sectiunea Sandero vs Logan, am sa va relatez ceva. Eu am o Solenza si spre rusinea mea nu am apucat sa conduc un Logan pana zilele trecute. Pana atunci tot aspiram la un viitor Logan, ei bine am condus Loganul unchiului meu care nu are decat 7000 km si inca in garantie deci in stare foarte buna. Chiar nu stiu cum sa ma exprim dar e extraordinar de SLOW. Nu trage deloc, nu are demaraj, asta comparand cu Solenza pe care o conduc zilnic. Pai parca am ferarri pe langa Logan. Poate exagerez dar asa e, si e nou, nu pot sa zic ca-i uzat. Daca asa o sa fie si cu Sandero, ma abtin...
*



salutare man..

ok.. sa inteleg si eu.. compari motorizarea 1.4 mpi de pe solenza cu motorizarea 1.4 mpi de pe logan..

personal am o solenza.. si spre deosebire de ce zicea argon eu am jante de 14.. am versiunea scala.. iar loganul are de 15.. ma rog..

eu am condus toate motorizarile care exista pe logan (mai putin noul motor diesel de 85 cp).. si vreau sa spun ca nu am sesizat diferenta de care vorbesti.. din contra.. mi se parea ca loganul de 1.4 mpi e mai sprinten.. asta pana am facut chiptuning la solenza mea.. dupa s-au modificat parametrii.. depinde si de stilul de condus.. si de greutatea masinii.. solenza e mai usoara.. s.a.m.d

acum.. la subiect..

nu stiu cat de fiabila va fi sandero.. e prea devreme sa vorbim.. dar ca aspect (interior/exterior) o consider peste logan (parere personala)

ce as mentiona.. cat considerati ca ar fi costat implementarea a 4 lucruri care tin de confort:

1. desi au montat (in sfarsit, ca la masinile normale) manere pe usi nu scobiturile existente pe nova, supernova, solenza, logan (mai putin 1310 unde exista) de ce nu au montat pe ele si comenzile pentru geamul respectiv geamurile electrice?

2. cat ar mai fi costat deasemenea sa implementeze si un satelit de comanda radio cd la volan? ca la clio symbol?

eu unul as fi dispus sa platesc 500 de euro ca sa am parte de aceste "mici imbunatatiri" cu toate ca nu cred ca se justifca acest pret.. mai mult de 200 de euro nu consider ca ar costa implementarea lor.. cu toate astea ele nu exista pe noul model sandero.. din nefericire..

3. de ce nu au montat manere la usi si in spate? de ce in spate au preferat sa lase scobiturile?

4. de ce comenzile pentru geamurile electrice spate sunt tot dupa maneta franei de mana? de ce nu sunt in fata? chiar daca nu sunt pe manerul usii, macar pe consola centrala sa fii fost, in loc sa fie butoanele pentru geamuri asa de mari le-ar mai fi micsorat un pic si ar fi pus 2 si 2..

dar asta e doar parerea mea.. ma puteti clasifica ca si carcotas daca considerati ca asta e cazul.. dar cred ca ar fi fost niste modificari de bun augur si care nu s-ar fi ridicat la niste costuri mari..
klaus
Pana nu apare sandero la drive-teste si utilizare reala acest topic nu are obiect.
moshu068521
Salut la toata lumea! Sunt nou inregistrat pe acest forum, insa va urmaresc de ceva vreme. Iata ca s-a lansat si Salndel, o varianta stilizata a Loganului, o varianta care din punctul meu de vedere arata ca lucrurile la Dacia merg pe o cale buna. Totusi, Sandel este in fond si la urma urmei un Logan fara portbagaj, astfel a mai pierdut ceva kilograme la silueta biggrin.gif .Tinand cont ca motorizarile sunt aceleasi k la Logan, credeti ca motorul de 1.4 mpi de 75 de cai se va misca mai bine decat cel de pe logan? Ma refer aici, daca va mai fi la fel de puturos, de lenes, cum vreti voi sa-i ziceti. Astept parerile voastre
Serje
Cine zice ca o pierdut kilograme? O facut cura de ingrasare nu de slabire.
bobocul
Salut, vreau sa te corectez, Sandel nu este mai usor decat Loganul, este mai greu cu 50-60 kg.
moshu068521
e de rau atunci! inseamna ca varianta cu 1.4 o sa fie la fel de puturoasa, sau poate chiar mai rau sad.gif . Oricum este o anomalie ca prin eliminarea portbagajului masina sa rezulte cu o greutate mai mare, sau probabil au pus tabla mai groasa pe ceea ce-a rezultat.
GabiVo
Intr-adevar, Sandero este mai greu decat Logan cu cca. 56 kg, deci e clar ca, la acelasi motor cu Loganul va avea un demaraj putin mai slab si un consum putin mai mare, dar diferentele cred ca sunt f. mici.
Oricum, daca tinem cont de diferenta mare de pret intre Sandero si un Logan cu aceleasi dotari (de cca. 700 euro), plus promotiile care sunt acum la Logan, e clar ca e mai avantajos sa cumperi acum Logan decat Sandero.
Singurul avantaj al lui Sandero e designul putin mai acatarii, atat la exterior, cat si la interior, dar are minusul portbagajului mai mic, si cum am mai spus, al pretului cam mare.
mauru007
Poate sunt si diferente de calitate, scaune mai bune, insonorizare mai buna etc. Ce a facut cineva testdrive cu Sandero sa vada cum e?
Bulldog
ABS standard, centuri de siguranta pirotehnice, airbaguri dual-stage, posibilitatea de a obtine 4 stele EuroNcap. Dar ma rog, lumea nu le prea vede.
Lumea vede confortul interior.

LE: Maurule, au mai facut unii membri test-drive "neoficial" asa mai in spatele blocului.
Serje
Nu-i chiar o anomalie, este explicat foarte frumos pe aici pe undeva unele din motive pentru care ii mai greu decat loganul desi ii oleaca mai scurt.
Stefan
QUOTE(Bulldog @ 7 Jun 2008, 13:28)
ABS standard, centuri de siguranta pirotehnice, airbaguri dual-stage, posibilitatea de a obtine 4 stele EuroNcap. Dar ma rog, lumea nu le prea vede.
*




Huh? de unde ai scos-o pe asta?
Nu e dual stage, diferenta fata de cele de pe Logan e ca astea s facute special pentru Sandel si au o supapa care regleaza intensitatea cu care se deschid. Dar asta nu inseamna dual-stage.
ArtVandelay
daca sandero are jante pe 14 e posibil sa fie mai rapid
Stefan
Are de 15 inch. Deci...
AR-18-MOS
Oricum motorul de 1.4MPI e puturos chiar si daca masina ar fi cu cateva zeci de kilogarme mai usoara, dar daca e mai grea ... e "jale".
Shush
Intreb si eu. Oare pe langa greutate nu conteaza putin si forma masinii ?
Diferenta aia de 50 de kg oricum este foarte mica insa parerea mea este ca Sandero are o forma putin mai aerodinamica decat Loganul.

(nu sunt expert, nu vorbesc din date concrete, este doar parerea mea happy.gif )
R19/16v
De ce credeti voi ca este exact aceeasi cutie cu exact aceleasi rapoarte?
ArtVandelay
pai JH1 e doar o cutie, in cazul cutiei JH3 (pe 1.6) sunt mai multe, dar JH1 e doar una
eXtenSion
Totusi, la o masina de familie, de ce naiba e "puturos" motorul acela? E tocmai potrivit. Daca simtiti nevoi sportive dati 2000ron in plus pt un motor de 1.6 si gata, dar poate altii nu vor sa plateasca in plus pentru asta. Putem vorbi de un motor ca e puturos daca are de ex. 2l si 60 cai, dar cel de pe logan nu e deloc puturos pt. litrajul sau, nu ii ia 1 ora sa ajunga la 100 si nici chiar in depasiri nu poti spune ca ramane fara cuplu, asa ca lasati-o mai moale cu asta.


Mos> Cine v-a oprit sa va luati motor de 1.6? Daca e asa de "jale" trebuia sa mai dea tatal tau cativa euro sa ia un motor mai "cool".
aphophis
mai ales ca in esenta sandero e cica o masina de oras. cu tot ceea ce decurge din asta
dadu221
da dar cu siguranta ai sa te simti jenat cand o sa te impinga de la spate altii cu motoare de 1,2 wink.gif si indraznesc sa spun ca si cei cu 0,8
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.