MRM_Roby
7 Mar 2008, 21:01
e normal ca rotile sa se desunfle daca nu se circula cu masina 2 luni de zile, rotile nu s-au desunflat de tot dar se vede diferenta intre ele. Toate rotile mele sunt pe camera
Muttley
7 Mar 2008, 21:03
Nu e normal.
Probabil ai fost victima unor practici oculte...
sobolan
7 Mar 2008, 21:06
tantra poate
ON TOPIC...pune pudra de talc sau praf de creta in camere prin gaura vintilului....elimina toti porii...asa faceam eu la
offtopic ca ma sacaie pe creier: se scrie desumfla
adrianne
7 Mar 2008, 21:22
adica sunt pe janta...
rotile se desumfla prin talon, daca sunt coapte
AR-18-MOS
7 Mar 2008, 21:27
Nu e prea normal, dar daca sunt doar un pic moi ... se mai inampla.
mihai0070
7 Mar 2008, 21:43
DAAAA !!!! este normal ca si deschiderea acestui topic . Da sa faci PANA este normal ?
Cer inchiderea topicului ... pe motiv de inutilitate (apa este uda ?)
adrianne
8 Mar 2008, 06:52
Nu este normal sa se desumle asa repede. Am rotile pe fata noi si de la montarea lor de acum 1 an am mai completat cu 0,1 bar. Pe spate pierd prin talon si saptamanal completez. Roata pierde prin talon, pe la janta sau pe la ventil.
La ORICE masina este recomandata verificarea presiunii din cand in cand. Presiunea scade si in mers, nu doar pe loc.
B 75 UAP
8 Mar 2008, 07:42
QUOTE(dbcooper @ 7 Mar 2008, 21:16)
offtopic ca ma sacaie pe creier: se scrie desumfla
Ca sa nu mai sacaie pe nimeni pe creier, se scrie corect "DEZUMFLA"
http://dexonline.ro/search.php?lexemId=16647
seby9966
8 Mar 2008, 07:54
Am o problema asemanatoare.Am cauciucuri tubeless care se dezumfla cate unul la saptamana.Pe unde scapa?
Mentionez ca sunt cam vechi.
Mergi la vulcanizare si-ti spun ei pe unde scapa. Ce vrei sa ne dam noi cu presupusul?
SSilent
8 Mar 2008, 08:41
e posibil sa fie si ventilul de vina
QUOTE(adrianne @ 8 Mar 2008, 06:52)
Presiunea scade si in mers, nu doar pe loc.
Esti sigur ???
Ia masoara presiunea in pneuri la inceput si apoi dupa un drum de 25-30 km,
Sunt curios daca o sa iti menti afirmatia si dupa masurarea presiunii
In mod normal ar trebui sa fie mai mare datorita incalzirii aerului din cauciucuri/camere, dar am patit si contrariul. Dupa un drum de 100 de km fara oprire, la inceput aveam 2,2 atm iar la destinatie aveam aprox 1,7 atm, deci diferenta considerabila.(asta pe bune si pe masurate-cat de bine masoara aparatele din benzinarii).
CriSTI68
8 Mar 2008, 21:41
eu pe tubless pateam asa am fost la vulcanizare si era cauciucul batran si avea mici crapaturi, posibil sa fie si camera ta in aceeasi situatie
adrianne
8 Mar 2008, 22:00
QUOTE(Minel @ 8 Mar 2008, 09:12)
Esti sigur ???
Ia masoara presiunea in pneuri la inceput si apoi dupa un drum de 25-30 km,
Sunt curios daca o sa iti menti afirmatia si dupa masurarea presiunii
Tu-mi spui de incalzirea anvelopei prin rulare, nu neaparat prin frecare cu asfaltul sau a placutei de disc, si de dilatarea aerului. Stiu ca stiai ca gumele se incalzesc si de la discul de frana (sau tambur)...
Ce te faci daca tocmai vin de la un drum de 100 km, opresc, masor, si fac drumul tau de 25-30 km?
Ce te faci daca am gume proaste si plec cu 2 bari la rece de aici si ajung la Ploiesti cu 1,8 la cald?
Watch Discovery
Adrianno, multumesc de sfat. Intr-adevar cauciucul era imbatranit (era tubeless) dar mai avea si alte probleme precum ventil stricat (iesea pe langa el) si neetansare intre cauciuc si janta (s-au rezolvat toate la schimbarea anvelopei).
Eu am dat exemplul pentru a se vedea ca, in multe cazuri, se poate si dezumfla in timpul rularii.
QUOTE(adrianne @ 8 Mar 2008, 22:00)
Ce te faci daca tocmai vin de la un drum de 100 km, opresc, masor, si fac drumul tau de 25-30 km?
Ce te faci daca am gume proaste si plec cu 2 bari la rece de aici si ajung la Ploiesti cu 1,8 la cald?
Watch Discovery
Eu unul nu am afirmat ca iti creste presiunea in pneuri sau iti scade ,doar ca nu o sa ai aceiasi presiune in roti la plecare si cand ajungi la destinatie(citeste atent si apoi scrie raspunsuri )
Chiar mai sus au fost enumerate unele dintre cauze !!!
Iar distanta de 20-30 km era irelevanta , vroiam sa scot in evidenta faptul ca presiunea variaza in pneuri in functie de mai multi factori !!
Discovery imi place enorm sa "watch" !!!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.