salutare tuturor!profitand de vremea buna de afara am decis ca e cazul sa mai mesteresc ceva la daciuta.
fiind deranjat de bataile care se auzeau in motor(ca si cand as fi avut diesel) m-am documentat si mi-am reglat culbutorii.Topicurile pe aceasta tema(de pe site) mau ajutat f mult-aveam dist de 0.35,0.4,0.2-le-am reglat pe toate la 0.20mm.Mi-am indreptat si capacul de la culbutori si l-am remontat.Am demontat si partea sup a carburatorului sa verific si sa curat jiglerele.Si acum vin intrebarile:
-cum imi dau seama daca jiglerele mai sunt in toleranta sau sunt uzate?
-mi-am cump garnitura de etansare intre partea sup si cea inf a carb dar nu pot sa o montez din cauaza plutitorului-am incercat sa-l demontez dar nu am putut(?)
-si am facut o greseala-tot timpul uit cate ceva-am uitat sa string colierul furtunului pe unde iasa apa din galeria motorului si am pierdut toata apa care era in borcan!!!-ps. inainte de a o porni am bagat 2 litri de antigel diluat si sa dus Am pus inca un litru de antigel in borcan-e de ajuns ?ce sa fac?am stricat ceva?apa sa scurs pe tot blocu motor,cutie,baterie,delcou are ceva?cum fac reumplerea si aerisirea circuitului?
MENTIONEZ CA AM REZOLVAT PROBLEMA BATAILOR DIN MOTOR! :wacko: