vallyyy
16 Mar 2008, 19:31
sal ! azi mi-am cumparat motor ....l-am pus pe cutie da nu intra cat trebuie am nimerit suruburile da nu pot sa-l bag de tot intra decat pana la jumate oare de ce ......nu pot nici sa imping bine in el .....are vreo legatura ambreiajul aici ?..spuneti-mi si mie cu ce as putea sa imping in el ? si spre norocul meu mi s-a mai intamplat o buba a ramas capota blocata si nu mai merge de la cablu ....ce sa fac sa o desfac cu o ranga???
CriSTI68
16 Mar 2008, 20:15
ce model este motorul nou si ce model este motoru vechi, ma refer la modelul care scrie pe el si la Capacitatea cilindrica
vallyyy
16 Mar 2008, 20:17
motorul e tot 1300 ca si cel vechi cred ca difera anul in rest nimic
nu inteleg de ce nu vrea sa intre usor cu sa imping in el ca nu mai stiu
kalyyyyyy
16 Mar 2008, 20:26
Nu stiu cum desfaci capota dar ai grija ca una noua e 240 de lei nevopsita,asa ca mai putin cu ranga,incearca sa bagi ceva pe dedesubt,sa agati cablul de acolo si sa tragi de el.
CriSTI68
16 Mar 2008, 20:30
deci primul lucru pe care il faci cand schimbi motorul .... scoti capota evident
vallyyy
16 Mar 2008, 20:32
nu am scos capota am reusit sa-l bag si asa
da nu intra cat trebuie adica nu pot sa-l imping bine....acum mi-am amintit parca era ceva cu un semn la volanta sau ma insel
??
Gheorghedracu
17 Mar 2008, 08:25
Ai aliniat corect discul de ambreiaj? DAca nu n-o sa intre in veci, daca da, va intra fara efort, dar trebuie sa orientezi cutia si motorul sa fie perfect aliniate. Si masina sa fie scoasa din viteza, ca sa se poata roti usor axul de intrare sa se aseze pe canelurile ambreiajului, altminteri (daca e bagata in viteza) n-o sa intre in veci. Si apropo de caneluri, eu nu mai stiu detaliile astea, dar daca exista mai multe tipuri de ambreiaj (am impresia ca exista) ai grija sa ai numarul de caneluri si profilul corect imperecheat pe axul de intrare in cutie si disc, altminteri te chinui sa bagi un cui patrat intr-o gaura rotunda.
emircea
17 Mar 2008, 12:05
Motorul sta suspendat pe un mecanism gen cricket sau scripeti, pentru a fi mai usor dirijat.
Sub cutie se baga un cric, pentru a usura alinierea cutie - motor.
Inainte de toate astea, se verifica daca mecanismul ambreiaj este aliniat si daca intra pe priza; daca nu ma insel, sunt mai multe tipuri de prize.
Motorul suspendat trebuie pozitionat ca ambreianul sa stea mai jos ca partea din fata, sa poata fi aliniat cu cutia. Cand se impinge motorul catre cutie, se roteste de arborele cotit, sa se alinieze priza de la cutie cu dintii de pe discul de ambreiaj.
Ieri am facut cele de mai sus, ajutat de socrul meu; a intrat cam greut (alinierea dintre motor si cutie n-a fost perfecta), dar s-a lasat pana la urma. Am folosit mecanism cu cricket sa suspend motorul, socrul meu impingea de el si rotea de arborele cotit, iar eu reglam cu cricul pozitia cutiei, sa o aliniez cu motorul.
Inclin sa cred ca nu e aliniat corect discul de ambreiaj. Capota o deschizi usor cu ajutorul unui prieten; apucati amandoi de colturi si trageti "un pic mai brusc" in sus. daca se rupe plasticul ala, e 1-2 RON-i
alinushy
17 Mar 2008, 12:38
nu e centrat bine discu de ambreiaj, slabeste placa si mai incearca
Gheorghedracu
17 Mar 2008, 13:31
Alinierea discului la ochiometru merge cam cum merge sa cistigi loteria. Mai bine folosesti o priza veche, sau o scula potrivita. Eu am ajuns de mi-am facut la strung cite o scula de bronz pentru toate masinile pe care le am. Altminteri imbatrinesti cu 20 de ani de fiecare data cind incerci sa pui motorul la loc.
baranga
17 Mar 2008, 16:46
capota o deschizi f. usor tragand pur si simplu de camasa cablului ca vine in cabina.trage tare fara frica de camasa!!!
referitor la montat motorul:unul impinge iar asltul pe dedesupt invarte cu cheia de rac,asta dupa ce motorul a intrat putin!!!
mult noroc!!!!!!!
vallyyy
17 Mar 2008, 17:36
cu motorul am inteles ce e de facut o sa mai incerc maine sa vedem daca reusesc ........da cum fac cu capota
???baranga la care camasa te referi ca nu inteleg ...daca ai putea fi mai explicit??
pcostica
17 Mar 2008, 21:22
nu trebuie 'ranga' te bagi sub masina si cu o lanterna luminezi zona unde este inchizatoarea de la capota, deasupra cablului o sa vezi o piesa in forma de carlig,cu o coada de matura(lungimea o aproximezi)ridici acea piesa.Capota se va deschide.
Bafta.
CriSTI68
17 Mar 2008, 23:22
QUOTE(vallyyy @ 17 Mar 2008, 17:36)
cu motorul am inteles ce e de facut o sa mai incerc maine sa vedem daca reusesc ........da cum fac cu capota
???baranga la care camasa te referi ca nu inteleg ...daca ai putea fi mai explicit??
se refera la modul in care deschid eu capota de 2 luni
trage de cablu tare tare si merge
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.