Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Tesla Motors
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Stiri
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
krystyb
http://www.teslamotors.com/

in sf ceva de serie.
minny
ce de baterii ... unde is ? si de care ... doar nu or fi R6 (AA) smile.gif

http://www.evz.ro/articole/detalii-articol...icati-in-serie/
Squirrel
T.rac3Er
a trecut ceva vreme si Tesla Motors a evoluat foarte mult, si realizand niste promisiuni considerate utopice pana cand le-au realizat ei.
reincarcare gratis...free energy. ah, stai 20j de minute. dar pt calatorii transcontinentale, o pauza la fiecare 300-400km e ok, mai te relaxezi.

astept cu interes entry-levelul lor de sub 30k euro, care sa stearga pe jos cu leaf-ul celor de la nissan.

GM s-au pus serios pe treaba si cam spioneaza ce face tesla.
VladSoare
Treaba cu reîncărcarea gratuită e doar pentru atras clienții. Cînd mașina va prinde suficient de bine la public, sînt convins că se va închide robinetul.
Și-apoi, cînd dai optzeci de mii pe un sedan al cărui echivalent pe benzină costă doar vreo douăzeci, eu n-aș numi-o "free energy". Cu diferența de șaizeci de mii cumperi benzină sau curent electric pentru tot restul vieții...
connectorxp
Puteam paria ca este vorba de o tara nordica, am un cunoscut acolo si a spus ca acolo vezi masini hibride si electrice precum la noi Megane-uri pe benzina.

Noi mai avem mult si bine, am avut pe mana Prius-ul Plug-in de la Toyota si am damblagit cautand o borna de incarcare, cele care le stiam nu erau functionale sau cu acces public restrictionat.
La Renault Titu in curte au mai multe borne decat aveam in toata tara smile.gif
T.rac3Er
http://www.teslamotors.com/supercharger
se bifeaza europa si gasesti tara icon_mrgreen.gif

acolo s-a si vandut primul Model S oficial in europa. Apoi in Olanda.
Test pe zapada facut de un independent mai acum vreo juma de an cu un import din SUA, deci masina adresata pietei calde a californienilor, a obtinut un range de 300km in conditiile incarcarii laplin a masinii si cu bancheta rabatata, si cu mers sportiv si conditii de iarna severa (considerate la noi, ca nu stiu la ei cum e iarna severa) si doar cu RWD
P-A-C-O
Compania producătoare de autovehicule electrice de superviteză a pierdut ieri în jur de 1,3 miliarde de dolari pe bursa americană după ce un incendiu a izbucnit la bordul unei mașini.

video:

link 1: http://www.businessinsider.com/tesla-is-tanking-2013-10
link 2: http://jalopnik.com/this-is-what-fiery-tes...like-1440143525

Mașinile produse de Tesla au cucerit segmentul oamenilor cu bani. În California, unde automobilele ecologice sunt sprijinite de autorități, Tesla a vândut de la începutul anului peste 4.700 de mașini, mai multe decât Porsche, Jaguar, Volvo, Land Rover sau Lincoln, mărci premium cu care se bate direct. Tesla își laudă modelul S ca fiind cea mai sigură mașină din SUA, iar rezultatele testelor de siguranță, care au fost făcute publice recent, au confirmat aceste afirmații. Potrivit informațiilor apărute, în cadrul testelor plafonul automobilului nu a putut fi deformat, iar răsturnarea automobilului nu s-a putut realiza prin mijloace tradiționale. Cei de la Tesla susțin că un automobil model S poate susține alte trei automobile similare încărcate fără să se deformeze și că dispunerea acumulatorilor electrici pe șasiul mașinii coboară centrul de greutate făcând-o foarte greu de răsturnat.

QUOTE
Here is a statement from officials at Tesla, who say the fire was caused by a crash that luckily injured no one and did not enter the car's cabin.

    “Yesterday, a Model S collided with a large metallic object in the middle of the road, causing significant damage to the vehicle. The car’s alert system signaled a problem and instructed the driver to pull over safely, which he did. No one was injured, and the sole occupant had sufficient time to exit the vehicle safely and call the authorities. Subsequently, a fire caused by the substantial damage sustained during the collision was contained to the front of the vehicle thanks to the design and construction of the vehicle and battery pack. All indications are that the fire never entered the interior cabin of the car. It was extinguished on-site by the fire department.”
bonzai
Raspunsul Dlui Musk:

"Earlier this week, a Model S traveling at highway speed struck a large metal object, causing significant damage to the vehicle. A curved section that fell off a semi-trailer was recovered from the roadway near where the accident occurred and, according to the road crew that was on the scene, appears to be the culprit. The geometry of the object caused a powerful lever action as it went under the car, punching upward and impaling the Model S with a peak force on the order of 25 tons. Only a force of this magnitude would be strong enough to punch a 3 inch diameter hole through the quarter inch armor plate protecting the base of the vehicle.

The Model S owner was nonetheless able to exit the highway as instructed by the onboard alert system, bring the car to a stop and depart the vehicle without injury. A fire caused by the impact began in the front battery module – the battery pack has a total of 16 modules – but was contained to the front section of the car by internal firewalls within the pack. Vents built into the battery pack directed the flames down towards the road and away from the vehicle.

When the fire department arrived, they observed standard procedure, which was to gain access to the source of the fire by puncturing holes in the top of the battery's protective metal plate and applying water. For the Model S lithium-ion battery, it was correct to apply water (vs. dry chemical extinguisher), but not to puncture the metal firewall, as the newly created holes allowed the flames to then vent upwards into the front trunk section of the Model S. Nonetheless, a combination of water followed by dry chemical extinguisher quickly brought the fire to an end.

It is important to note that the fire in the battery was contained to a small section near the front by the internal firewalls built into the pack structure. At no point did fire enter the passenger compartment.

Had a conventional gasoline car encountered the same object on the highway, the result could have been far worse. A typical gasoline car only has a thin metal sheet protecting the underbody, leaving it vulnerable to destruction of the fuel supply lines or fuel tank, which causes a pool of gasoline to form and often burn the entire car to the ground. In contrast, the combustion energy of our battery pack is only about 10% of the energy contained in a gasoline tank and is divided into 16 modules with firewalls in between. As a consequence, the effective combustion potential is only about 1% that of the fuel in a comparable gasoline sedan.

The nationwide driving statistics make this very clear: there are 150,000 car fires per year according to the National Fire Protection Association, and Americans drive about 3 trillion miles per year according to the Department of Transportation. That equates to 1 vehicle fire for every 20 million miles driven, compared to 1 fire in over 100 million miles for Tesla. This means you are 5 times more likely to experience a fire in a conventional gasoline car than a Tesla!

For consumers concerned about fire risk, there should be absolutely zero doubt that it is safer to power a car with a battery than a large tank of highly flammable liquid.

— Elon"
Squirrel
NHTSA este curioasă…foc!
P-A-C-O
Ov
acu' sa arate si cati km face haudi-ul ala cu cei 23 galoane (80 L) de benzina si daca nu cumva timpul castigat pe alimentare se pierde la numarul de alimentari.

P.S. nu pot sa nu remarc cum americanii alimenteaza cu echivalentul a 3.8 roni pe litru ph34r.gif mad.gif
VladSoare
Da, și se plîng că-i scump. sad.gif
AndreiMR
Am vazut una azi, Model S, albastra. Era pe o platforma pe undeva pe Sos. Oltenitei, n-am retinut ce scria pe placutele care tineu loc de numere de inmatriculare. Banuiesc ca si-a cumparat-o careva, nu cred ca era doar in tranzit prin Romania, tractata de o duba Mercedes rablagita. Arata foarte interesant, mai bine decat in poze si filme (unde pare usor disproportionata). Oare cine o fi fost curajosul care a cumparat-o? smile.gif
argon
Asta?
bonzai
Asta toamna am fost fericitul beneficiar unei plimbari (in dreapta) cu un Tesla S. Cele 15 minute pe mana soferului de la dealer au fost absolut speciale. M-au facut un mini fan al marcii.
Cui ii place sa aiba ulei pe maini mesterind la masina, sa stea cu mana dreapta pe bat cand conduce sportiv si are un smartphone doar pentru ca a auzit ca e cool nu o sa aprecieze masina.
Nu conteaza daca este mai rapida sau mai lenta decat M3, M5, RS6 sau orice alt sedan sport. Este ceva diferit, de la lipsa butoanelor fizice din bord, la ecranul ala nesimtit de mare si personalizabil asa cum vrei, la cuplul care parca nu se termina in lipsa socurilor de schimbare treapta, la lipsa urletului unui motor turat in viteza, la cele 2 scaune de copii din portbagaj, la modul docil de rulare in oras si pana la modul cum arata, toate fac un pachet complet care poate arata o directie de viitor. Trebuie doar sa fi deschis la minte si sa nu cauti bucsi, turbine , timpi 0-100 si rotite in bord.

PS: cam asa arata 75% din masina
[attachmentid=1627922698]

b76bgaarh
care schimbare de treapta ca are o singura viteza.
bonzai
Aia ziceam si eu. Din zisele tipului de acolo, au avut experiente neplacute cu o cutie in 2 viteze la Roadster asa ca la S este una singura. Nu a exclus ca pe viitor sa apara altceva pentru a concura sedanurile germane la viteza max pe piata din Germania.
Apropo, manerul de selectie de pe volan este de la Mercedes
centurion
Masinile electice castiga teren. Cu pasi foarte inceti, dar o fac.
Iar Tesla Model S a fost chiar cel mai vandut model in Norvegia in septembrie sau in octombrie.
argon
QUOTE(bonzai @ 13 Dec 2013, 23:57)
Cele 15 minute pe mana soferului de la dealer au fost absolut speciale.
*



E timpul maxim reglementat pentru testdrive, daca stateai peste, disparea entuziasmul si se transforma in cautarea disperata a unei prize.
Merced
Repede mai faci tu 300 de kilometri argoane... Doar in giratorii presupun!
argon
O merge 300 de km cand o merge Acerul tau atat cat zic ei.
Merced
Ei zic ceva mai mult, eu ti-am zis mai putin si decat le-a dat in teste independente altora. Pune mana si documenteaza-te. Totusi s-au vandut peste 10.000 de masini, nu e chiar teapa, daca ai bani si daca nu ia foc cu tine in ea. Dar asta e alta discutie.
argon
Pe altii din teste independente i-a tinut cam 86 de km, si apoi 16 ore de incarcare la o priza normala.
Merced
Condusa sau alergata ca pe hotii de cai? Eu nu gasesc discutii in care sa se arunce cu rahat in autonomie.
Oricum stim ca pana nu-ti iei tu masina electrica, o sa arunci cu rahat in ele maxim. blush.gif
Markos
QUOTE(Merced @ 14 Dec 2013, 18:22)
Oricum stim ca pana nu-ti iei tu masina electrica
*


De bărbierit, cel mult.
marksman
QUOTE(argon @ 14 Dec 2013, 18:09)
Pe altii din teste independente i-a tinut cam 86 de km, si apoi 16 ore de incarcare la o priza normala.
*



Testele alea "independente" au fost demontate de Tesla Motors pas cu pas. Omul mersese in bataie de joc, pornise "testul" dupa ce condusese deja nu-stiu-cat, si a ignorat avertizarile computerului de bord cu privire la necesitatea de a incarca.
centurion
Cum sa arunci cu rahat intr-o masina ca Tesla cand nici nu stii despre ce este vorba?
Iar faptul ca in Norvegia, o tara cu temperaturi medii destul de scazute, se vinde bine modelul S, cred ca spune multe despre capacitatea acestei masini.

corbex
Ca norvegienii cumpara spune cite ceva despre puterea lor de cumparare si, eventual, despre politica Norvegiei in legatura cu masinile electrice. Calitatile intrinseci ale acestora se apreciaza din specificatii. In Romania se vind foarte multe sucuri la dozator. Ce concluzie tragi?
centurion
Concluzia pe care o trag este ca cel care cumpara suc la dozator este prost.
Daca nu-mi permit Coca - Cola sau Pepsi - Cola si atunci cumpar suc la dozator in loc de apa plata, atunci sunt prost. Sau fudul?
Merced
Unde mai sunt sucuri la dozator prin Romania? mellow.gif Am vazut d-astea mai multe prin tari mai cu staif! Va e dor de Tec-uri?
Nu-s fanul masinutei in cauza, dar pentru o electrica pare foarte ok, si pare a fi un model de urmat si evident, de imbunatatit, pentru viitor. Ca petrolul sigur se va termina, asta-i clar pentru toata lumea.
corbex
Imi plac masinile electrice. Au o multime de avantaje. Nu-mi place autonomia lor si inconvenientele practice ale incarcarii. A, nici pretul nu-mi place.
bygy007
eu o astept paia cu motor de plutoniu tongue.gif
VladSoare
Nu contest că Tesla e o mașină excepțională.
Dar este nu doar exagerat de scumpă, ci aș spune chiar nerușinat de scumpă. Oricît ar fi ea de super-ultra-electrică, tot mi se pare de-a dreptul absurd să dai pe un sedan mai mult decît pe un G-Klasse.

Cît despre norvegieni, în condițiile în care la mașini normale plătești atîtea taxe încît să ajungi per total la prețul unei Tesle, faptul că-și cumpără Tesle nu mi se pare a fi neapărat un indiciu în privința afecțiunii norvegienilor pentru ele.
Dacă la un BMW de top nu s-ar plăti taxe cît 100% din valoarea mașinii, sînt convins că raportul dintre BMW-uri și Tesle ar arăta cu totul altfel.
Pune taxe de zeci de mii de euro la fiecare benzinară înmatriculată, interzicînd în același timp circulația cu numere străine, și ai rețeta perfectă pentru vîndut Tesle. Asta însă nu spune nimic nici despre mașina în sine, nici despre cît de iubită este.
C@talin
crezi ca nu exista ? nucleara

sunt super sigur ca de cand se descopera orice sursa de putere se incearca in orice domeniu, un prototip undeva intrun depozit uitat exista ....

gandestete ca ar avea o sursa de 20 ani sa zicem . nu ar trebnui niciodata incarcata .

ar muri toti idioti cu petrol de foame laugh.gif

http://auto.howstuffworks.com/fuel-efficie...powered-car.htm
VladSoare
Mda, numai că dacă intră un bou în tine, dispare tot cartierul de pe hartă. biggrin.gif
cdadan
QUOTE(Ov @ 12 Nov 2013, 17:33)
nu pot sa nu remarc cum americanii alimenteaza cu echivalentul a 3.8 roni pe litru  ph34r.gif  mad.gif
*


QUOTE(VladSoare @ 12 Nov 2013, 17:40)
Da, și se plîng că-i scump. sad.gif
*


Au dreptate, in urma cu cativa ani plateau echivalentul a 2 lei si-un pic.
IRONICK
QUOTE(VladSoare @ 15 Dec 2013, 11:26)
Nu contest că Tesla e o mașină excepțională.
Dar este nu doar exagerat de scumpă, ci aș spune chiar nerușinat de scumpă. Oricît ar fi ea de super-ultra-electrică, tot mi se pare de-a dreptul absurd să dai pe un sedan mai mult decît pe un G-Klasse.

Cît despre norvegieni, în condițiile în care la mașini normale plătești atîtea taxe încît să ajungi per total la prețul unei Tesle, faptul că-și cumpără Tesle nu mi se pare a fi neapărat un indiciu în privința afecțiunii norvegienilor pentru ele.
Dacă la un BMW de top nu s-ar plăti taxe cît 100% din valoarea mașinii, sînt convins că raportul dintre BMW-uri și Tesle ar arăta cu totul altfel.
Pune taxe de zeci de mii de euro la fiecare benzinară înmatriculată, interzicînd în același timp circulația cu numere străine, și ai rețeta perfectă pentru vîndut Tesle. Asta însă nu spune nimic nici despre mașina în sine, nici despre cît de iubită este.
*

Si la Dacia cum este? Duster este exagerat de scump. Faptul ca lumea cumpara dacie se datoreaza minunilor ingineresti?
bygy007
QUOTE(VladSoare @ 15 Dec 2013, 12:34)
Mda, numai că dacă intră un bou în tine, dispare tot cartierul de pe hartă. biggrin.gif
*


nu prea este posibil

decit sa dau banii pe gaz mai bime sa tina pina la fier vechi
VladSoare
QUOTE(IRONICK @ 15 Dec 2013, 15:15)
Si la Dacia cum este? Duster este exagerat de scump. Faptul ca lumea cumpara dacie se datoreaza minunilor ingineresti?
*


Deocamdată Dusterul este cel mai ieftin SUV 4x4 care există pe piață.

Nu văd cum ar putea comparația ta să fie considerată validă.
Pe de o parte, pentru cine vrea un SUV 4x4 nou, Dusterul este cea mai ieftină opțiune existentă.
Pe de altă parte, pentru cine vrea un sedan super-sport, există o grămadă de opțiuni, dintre care cele mai multe sînt mult mai ieftine decît Tesla.

QUOTE(bygy007 @ 15 Dec 2013, 15:55)
nu prea este posibil
[...]
decit sa dau banii pe gaz mai bime sa tina pina la fier vechi
*


Bine, gluma-i glumă, dar acum vorbind serios, ai avea încredere în etanșarea promisă de fabricanți? Ai avea încredere că nu se poate întîmpla absolut nimic, orice-ar fi? Că "bateria" n-ar avea nici o scurgere de radiații, că nici o defecțiune n-ar fi posibilă?
Ai avea încredere că nu te-ai trezi peste douăzeci de ani cu un cancer, și tu și copiii tăi?
Eu n-aș avea. Orice lucru făcut de oameni se poate strica. Pînă și navele spațiale. Orice lucru. Shit happens. Dacă pînă și mărcile cele mai scumpe și de fițe suferă uneori rechemări pentru defecte de fabricație, ce încredere ai putea avea că sistemele de siguranță a "bateriei" ar fi perfecte din prima clipă? Cu o eroare de design la motor, rămîi în drum. Cu una la frînă, riști o bușitură. Cu una la o baterie nucleară, tu și familia ta sînteți condamnați.
Eu unul n-aș avea încredere în așa ceva nici să mă pici cu ceară.

Și-apoi, banii pe care-i dai pe gaz plătesc gazul doar într-o măsură foarte mică. Restul merge în buzunarele partidului. Creză că dacă ne-am lua mașini fără gaz n-am mai plăti taxe? Fii sigur că s-ar inventa ceva. Nici un guvern nu ne va lăsa vreodată să circulăm cu mașina pe gratis.
IRONICK
QUOTE(VladSoare @ 15 Dec 2013, 17:32)
1. Deocamdată Dusterul este cel mai ieftin SUV 4x4 care există pe piață.

Nu văd cum ar putea comparația ta să fie considerată validă.
Pe de o parte, pentru cine vrea un SUV 4x4 nou, Dusterul este cea mai ieftină opțiune existentă.
Pe de altă parte, pentru cine vrea un sedan super-sport, există o grămadă de opțiuni, dintre care cele mai multe sînt mult mai ieftine decît Tesla.
2. Eu unul n-aș avea încredere în așa ceva nici să mă pici cu ceară.
*



1. Un termen de ieftin deformat. Ca sa fie mai ieftin, trebuie sa ofere si altcineva o masina la fel. Dar cum nimeni nu ofera atat de putin la un pret asa de mare, se numeste altfel: exagerat de scump!
Referitor la optiunile lui Tesla, sunt curios care sunt. Cine mai produce o masina din clasa ei?
2. Si la dacia este e la fel. Cine mai are incredere ca nu rugineste o dacie? Si nici macar nu este un versus tehnologie noua cu tehnologie noua. Ca la dacia este antica.
Squirrel
Referitor la prețurile de Model S:
  • preț de pornire: 64.760 € (225 kW-302 CP, baterii de 60 kWh, autonomie maximă teoretică de 375 km sau 370 km în regim stabilizat la 88 km/h);
  • pentru 75.150 € = pachetul ”Supercharger”: 270 kW-362 CP, baterii de 85 kWh;
  • pentru 89.400 € = Tesla Model S Peformance, 310 kW-410 CP și baterii de 85 kWh, autonomia maximă teoretică fiind de 500 km.
Pe de altă parte…
QUOTE
primul Tesla Model S a fost importat din SUA, fiind comercializat prin intermediul dealerului Tesla din Oslo. În Norvegia Model S are un preț de pornire de 446.600 coroane (circa 56.700 €, la cursul zilei). Norvegia este țara cu cea mai mare pondere a mașinilor electrice în totalul pieței auto, 3% fiind cota de piață a mașinilor cu propulsie "verde", fapt realizat prin taxe uriașe impuse la cumpărarea unei mașini cu benzină sau motorină și prin prime de mii de euro oferite de guvern la achiziționarea unui vehicul electric.


Pentru clasa G prețurile sunt în intervalul 88.896-275.280€.

Evident, Tesla Model S este mai scump. wink.gif
VladSoare
QUOTE(IRONICK @ 15 Dec 2013, 19:45)
1. Un termen de ieftin deformat. Ca sa fie mai ieftin, trebuie sa ofere si altcineva o masina la fel. Dar cum nimeni nu ofera atat de putin la un pret asa de mare, se numeste altfel: exagerat de scump!
*


Bine, reformulez:
Nu există pe piață nici un SUV 4x4 nou care să aibă prețul mai mic.
Ești mulțumit așa?

Dacă vreau neapărat un SUV 4x4 nou și ăștia sînt toți banii pe care-i am, nici un leu în plus, atunci Dusterul este singura mea opțiune.
Sînt convins că ai înțeles foarte bine ce-am vrut să spun.

QUOTE(IRONICK @ 15 Dec 2013, 19:45)
2. Si la dacia este e la fel. Cine mai are incredere ca nu rugineste o dacie? Si nici macar nu este un versus tehnologie noua cu tehnologie noua. Ca la dacia este antica.
*


Dacă poți compara rugina cu o scurgere de radiații, atunci cred că n-are rost să mai adaug nimic. wacko.gif
În Dacia n-am încredere că nu ruginește. Știu că ruginește. Dar nu-mi pasă, sau îmi pasă doar într-o măsură destul de redusă.
tavi_ro
Tot Dacia e mai tare. Si asta inca din 2010.
http://www.promotor.ro/masini-noi/prezenta...america-5483041
In curand apare si Dustericiul electric ?
Squirrel
user posted image

user posted image

user posted image

---------------------------------
* click pe imagini pentru detalii

Tesla Delivered Over 1 GWh of Zap In June

Elon Musk Donates $1 Million To The Oatmeal’s Nikola Tesla Museum
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.