Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: probleme carburator 2 camere
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
vlad_dragos
de ce mi se tot infunda carburatorul ? de la ce poate fi ? si mai ales cum sa il desfund ca m-am saturat sa ma duc la service cu orice problema de asta minora . stiu ca tata il desfunda imediat
RIon
Hmmmm...clar de la benzina, alimentezi din acelasi loc - fa o reclamatie si schimba locul!
Inlocuieste filtrul de benzina, va ajuta. Eu am si un filtru decantor in plus. Sufla si sita din carburator...
vlad_dragos
QUOTE(RIon @ 11 Dec 2004, 17:15)
Hmmmm...clar de la benzina, alimentezi din acelasi loc - fa o reclamatie si schimba locul!
Inlocuieste filtrul de benzina, va ajuta. Eu am si un filtru decantor in plus. Sufla si sita din carburator...
*



mersi
DodoBird
QUOTE(vlad_dragos @ 12 Dec 2004, 01:14)
mersi
*



daca motorul mananca ulei .....atunci asta e cauza ..... respectiv daca atunci cand desfaci carbul vezi pe peretii acestuia o substanta neagra uleioasa cleioasa mai bine zis .... asta e !
repara motorul sau scoate furtunul de situat intre capac motor si teul de la carb repectiv infunda partea ramasa libera in teu ....
Dyda
Daca ma uit la titlul topicului inteleg ca tu ai carburator dublucorp asai ?
Daca da pentru a rezolva problema montezi un filtru de motorina in locul celui normal. Metoda asta am aplicat-o cind aveam dublucorp si timp de 2 ani nu am avut probleme .
vlad_dragos
i-ar s-a infundat . am mers ceva timp cu benzina omv super 100 . masina mergea splendit nu aveam probleme . singura problema pretul 37.000 litru . ieri seara am plecat la predeal si am pus de la agip benzina 98 . foarte proasta masina abia tragea si in plus la intoarcere mi s-a si infundat si nu mai statea la relanti dar cum eu am plecat seara la predeal si m-am intors la 9 dimineata am mers cu ea asa . eram prea obosit sa o desfund .
vlad_dragos
QUOTE(Dyda @ 13 Jan 2005, 08:59)
Daca ma uit la titlul topicului inteleg ca tu ai carburator dublucorp asai ?
Daca da pentru a rezolva problema montezi un filtru de motorina in locul celui normal. Metoda asta am aplicat-o cind aveam dublucorp si timp de 2 ani nu am avut probleme .
*



de ce sa pun de motorina ? e mai bun ?
Dyda
Simplu ptr ca are un fel de sugativa ( hirtie speciala de filtrat ) si retine absolut toate impuritatile. Carburatorul dublucorp este f pretentios la asa ceva si cred ca ai constatat pe propia-ti piele ce inseamna sa desfaci si sa-l cureti.
Ciombe
Io nu am scapat de problema cu infundatul carburatorului decat dupa ce am golit rezervorul si am filtrat toata benzina ... Rezervorul a trebuit schimbat mai apoi pr ca avea rugina.
Apoi trebuie sa iti montezi un filtru decantor inainte de pompa de benzina, din cand in cand te mai uiti in paharul filtrului si in golesti daca are impuritati.
Filtrul de aer are si el rolul lui, degeaba bagi benzina buna si curata, degeaba ai filtre peste filtre daca filtrul de aer e imbacsit. Schimba-l si pe ala. Ai grija sa etanseze bine capacul filtrului de aer. Pe acolo pot intra impuritati direct in carburator.
Desfundarea se poate face prin mai multe metode:
1: Metoda empirica cu turarea motorului si apoi astuparea carburatorului cu palma- in felul asta il fortezi sa traga benzina si eventual gunoiul care a obturat jiglerele.
2: Metoda cu inversatul fiselor (am testat-o la oltcit). Se desface degatura dintre filtrul de aer si carburator (motorul va da recul!!!) si se inverseaza doua fise intre ele. Se da la cheie pana face doua- trei reculuri. Teoretic nu se strica nimica prin motor, am incercat metoda de multe ori si a finctionat.
3: Metoda cu pompa de cauciucuri, se sufla cu pompa pe fiecare jigler in parte. E mai complicat ca trebuie doua persoane.
4: Se demonteaza jiglerele si se sufla mizeria din ele. Cateo-data trebuie sa aveti la indemana si o lita subtire si otelita ca nu iese mereu gunoiul prin suflare. Trebuie neaparat demontata si curatita si sita carburatorului.

Numai bine!
vlad_dragos
QUOTE(Ciombe @ 14 Jan 2005, 10:06)
Io nu am scapat de problema cu infundatul carburatorului decat dupa ce am golit rezervorul si am filtrat toata benzina ... Rezervorul a trebuit schimbat mai apoi pr ca avea rugina.
Apoi trebuie sa iti montezi un filtru decantor inainte de pompa de benzina, din cand in cand te mai uiti in paharul filtrului si in golesti daca are impuritati.
Filtrul de aer are si el rolul lui, degeaba bagi benzina buna si curata, degeaba ai filtre peste filtre daca filtrul de aer e imbacsit. Schimba-l si pe ala. Ai grija sa etanseze bine capacul filtrului de aer. Pe acolo pot intra impuritati direct in carburator.
Desfundarea se poate face prin mai multe metode:
1: Metoda empirica cu turarea motorului si apoi astuparea carburatorului cu palma- in felul asta il fortezi sa traga benzina si eventual gunoiul care a obturat jiglerele.
2: Metoda cu inversatul fiselor (am testat-o la oltcit). Se desface degatura dintre filtrul de aer si carburator (motorul va da recul!!!) si se inverseaza doua fise intre ele. Se da la cheie pana face doua- trei reculuri. Teoretic nu se strica nimica prin motor, am incercat metoda de multe ori si a finctionat.
3: Metoda cu pompa de cauciucuri, se sufla cu pompa pe fiecare jigler in parte. E mai complicat ca trebuie doua persoane.
4: Se demonteaza jiglerele si se sufla mizeria din ele. Cateo-data trebuie sa aveti la indemana si o lita subtire si otelita ca nu iese mereu gunoiul prin suflare. Trebuie neaparat demontata si curatita si sita carburatorului.

Numai bine!
*



mersi de ajutor . azi nu am timp dar maine cum e sambata o sa joc la carburator ca sa il desfund
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.