Io nu am scapat de problema cu infundatul carburatorului decat dupa ce am golit rezervorul si am filtrat toata benzina ... Rezervorul a trebuit schimbat mai apoi pr ca avea rugina.
Apoi trebuie sa iti montezi un filtru decantor inainte de pompa de benzina, din cand in cand te mai uiti in paharul filtrului si in golesti daca are impuritati.
Filtrul de aer are si el rolul lui, degeaba bagi benzina buna si curata, degeaba ai filtre peste filtre daca filtrul de aer e imbacsit. Schimba-l si pe ala. Ai grija sa etanseze bine capacul filtrului de aer. Pe acolo pot intra impuritati direct in carburator.
Desfundarea se poate face prin mai multe metode:
1: Metoda empirica cu turarea motorului si apoi astuparea carburatorului cu palma- in felul asta il fortezi sa traga benzina si eventual gunoiul care a obturat jiglerele.
2: Metoda cu inversatul fiselor (am testat-o la oltcit). Se desface degatura dintre filtrul de aer si carburator (motorul va da recul!!!) si se inverseaza doua fise intre ele. Se da la cheie pana face doua- trei reculuri. Teoretic nu se strica nimica prin motor, am incercat metoda de multe ori si a finctionat.
3: Metoda cu pompa de cauciucuri, se sufla cu pompa pe fiecare jigler in parte. E mai complicat ca trebuie doua persoane.
4: Se demonteaza jiglerele si se sufla mizeria din ele. Cateo-data trebuie sa aveti la indemana si o lita subtire si otelita ca nu iese mereu gunoiul prin suflare. Trebuie neaparat demontata si curatita si sita carburatorului.
Numai bine!
mersi de ajutor . azi nu am timp dar maine cum e sambata o sa joc la carburator ca sa il desfund