zodiak
23 Mar 2008, 12:01
Buna, mi-am schimbat de curand planetara si in timp ce demontam butucul rotii am belit filetul de la pivotul ce e prins pe bieleta. Acum am cumparat o bieleta nou cu tot cu pivot, insa bieleta e prinsa in caseta de directie cu un surub care nu vrea sa iasa din cauza unei garnituri de cauciuc ce e in imbinarea de acolo. Aveti vreo idee cum as putea sa il scot? nu e loc sa fie batut..
QUOTE(zodiak @ 23 Mar 2008, 12:01)
Buna, mi-am schimbat de curand planetara si in timp ce demontam butucul rotii am belit filetul de la pivotul ce e prins pe bieleta. Acum am cumparat o bieleta nou cu tot cu pivot, insa bieleta e prinsa in caseta de directie cu un surub care nu vrea sa iasa din cauza unei garnituri de cauciuc ce e in imbinarea de acolo. Aveti vreo idee cum as putea sa il scot? nu e loc sa fie batut..
Pai cumpara si un acel burduf , pe actualul taie-l , pune un pic de lichid de frana pe acea piulita pt a se degripa , apoi incearca din nou , daca nici asa nu vrea sa iasa , flexul o sa fie prietenul tau
Nu as recomanda ciocanul ,ar exista riscul sa se deterioreze ceva pe la caseta de directie ,si nu cred ca vrei asta
Bafta si multa rabdare !!
zodiak
24 Mar 2008, 12:27
am tot incercat si nu prea am cum sa tai bucsa aia de cauciuc deoarece e un inel metalic in mijloc. Aveti vreo alta idee cum as putea scote surubul acela?
scoti atent capatul de cremaliera in care e fixata bieleta, numarand spirele surubului sa o poti monta la loc in aceeasi pozitie, si dupa aia tai surubul cu flexul. Si eu am trecut prin asta.
zodiak
29 Mar 2008, 10:14
vreo varianta fara flex nu exista? masina e in oras, si nu am acces la curent electric decat cu prelungitor de....150 m.
pcostica
29 Mar 2008, 16:57
cauta o filiera m10x1,25 cu brat cu tot si iti reconditionezi filetul de pe bieleta de pe masina , ca sa ajungi acasa dupa aia gasesti tu o varianta.
Bafta.
kalyyyyyy
7 Apr 2008, 19:18
Pun si eu o intrebare pe acest topic,sper sa nu se supere initiatorul,daca vreau sa schimb burdufele de la directie,banuiesc eu dupa ce desfac bieleta de pe surubul ce o tine legata de caseta,mai trebuie sa fac ceva?este vre-un reglaj pe acolo la surub,trebuie sa imi fac geometria?
mircea.a
7 Apr 2008, 21:34
Nu este nevoie de reglaj daca scoti doar bieleta. Daca desfaci si capul de bara trebuie sa ai grija sa numeri de cate ori l-ai invartit ca sa stii cat sa-l strangi inapoi.
kalyyyyyy
8 Apr 2008, 08:59
si nu este nevoie sa scot capul de bara ca sa schimb burduful,nu?
merge metoda cu numaratul spirelor doar atunci cand se pune inapoi aceasi bieleta, cand se pune una noua, obligatoriu facut geometra. Vorbesc de bieletele tip nou.
Muttley
8 Apr 2008, 09:11
Valabil pentru toate. Orice variatie de lungime induce erori in paralelismul rotilor fata.
Pentru cele de tipul nou, dimpotriva. Daca se masoara cu un subler mare distanta dintre axa pivotului si fata de asezare a articulatiei pe cremaliera, se poate regla astfel incat sa fie aceeasi cu cea de la bieleta veche. Da' trebuie atentie maaare...
QUOTE(Muttley @ 8 Apr 2008, 09:11)
Daca se masoara cu un subler mare distanta dintre axa pivotului si fata de asezare a articulatiei pe cremaliera, se poate regla astfel incat sa fie aceeasi cu cea de la bieleta veche. Da' trebuie atentie maaare...
Exact asa am procedat si eu cand amm schimbat bileleta de directie pe partea stanga si metoda chiar ii buna ,
dar trebuie foarte muuuulta atentie si rabdare ..
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.