Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: apa in ulei
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
razvanarghius
am o intrebare.am desfacut motorul ca sa il curat, cand lam desfacut pe garnitura de chiuloasa in partea cu tachetii era ule cam destul de mult. am schimbat garnitura am pus motorul la loc. am bagat ulei, apa si am mers vreo 20 de km. am observat ca iasa un fum alb, cantitatea de ulei a crescut mai mult de dublu, am sters joja si tot asa. am gasit ulei si pe buji. si consumu e foasrte ridicat. ce poate fi? chiuloasa a fost stransa ca la carte, dar de unde pot veni problemele astea. de la supape?, chiuloasa neplana?, garnitura proasta, de unde sa incep?
viorel 77
De la garnitura.
Poate nu ai pus-o bine, sau poate era garnitura de slaba calitate.
Inainte consuma ulei?
razvanarghius
nu pt ca si segmentii sunt noi
viorel 77
Verifica garnitura.
razvanarghius
dar si cu garnitura veche am gasit ulei pe ea si pe chiuloasa si bloc
Tiberiu-Andrei
Fumul alb apare cand intra apa in cilindrii happy.gif .Garnitura e de vina.Chiulasa a fost planata?Tu stii pan' la urma ce-ai mesterit la ea asa ca te poti apuca de desfacut.
Spor.
viorel 77
da! dar este posibil sa iti curga pe la capacul culbutorii., daca ai si pe chiuloasa.

25 Mar 2008, 22:01:
Pe la garnitura
ATM
O planare de chiuloasa deloc n-ar strica in cazul de fata. Daca mai merge planata, adica.
razvanarghius
mai am o chiuloasa si ma intreb daca ar fi mai bine sa o schimb
ydaniel
o faza intalnita la cineva:avea garnitura de la capacul culbutorilor ciupita,de asemenea si slab colierul care tine termostatu si intra apa in motor.sper sa m-am exprimat bine sa intelegeti:)
Hacker
QUOTE
o faza intalnita la cineva:avea garnitura de la capacul culbutorilor ciupita,de asemenea si slab colierul care tine termostatu si intra apa in motor.sper sa m-am exprimat bine sa intelegeti:)




Prea putin probabil sa fie si la el tot din asta smile.gif). Garnitura pusa gresit, garnitura slaba calitativ, chiuloasa neplanata sau fisurat. daca mai ai o chiuloasa si e mai buna ca asta care o ai pe masina, schimbo. Succes unsure.gif
ydaniel
sau blocu spart!
einstein1984
Camasile de cilindru deplasate nu intra in cosiderare? Ca daca e una mai sus s-a terminat distractia.
Niki1970
vad ca masina model 87 banuiesc 1289 cc palier marit .incearca si da mai multe detalii ce ai facut la motor,am inteles si un segmentaj =scos cilindri pistoane biele afara refacut la montaj etansare cu inele de hirtie pe diferite dimensiuni .ia chiul de rezerva o duci la un atelier o planezi vezi joc supape ghiduri ,etansare supapa scaun .si inloc chiul .Cind ai facut reparatia ai bagat apa in motor cu chiul montata strinsa la cuplu ,toate furtunele montate si radiat montat cu baia scoasa si cu lampa sa vezi daca pierde apa pe linga un cilindru .
razvanarghius
am desfacut motorul si am constatat mai multe probleme:1 cea mai grava, intra apa in baie pe langa camasile de cilindru. si 2 o gramada de ulei pe garnitura. am cumparat alt ulei,filtru, garnituri, silicon...
pe garnitura de chiuloasa se pyune silicon, daca da cam cat de mult si pe ce parte, si aceeasi intrebare pt garniturile de la camasa de piston?

28 Mar 2008, 09:53:
nimeni nu stie daca sa pun silicon sau nu. vreau un raspuns repede ca acum ma puc de lucru
ATM
Pe garnitura de chiulasa nu se pune nimic. Orice pasta ce ajunge acolo se va arde in timp de la temperaturile mari si lasa loc gol.
Pe inelele de camasi am mai vazut s ase puna maclavais d-ala siliconic, dar nici acolo nu e chiar recomandat, mai mult e carpeala.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.