vallyyy
30 Mar 2008, 22:25
salut ....am si o problema la care nu-i dau de furca .......deci am cumparat un motor ....prima zi a mers bine,tragea ,desi mecanicul imi zicea ca s-ar putea sa aiba o supapa defecta insa dupa un reglaj la tacheti,suna frumos .....astazi mi-a facut-o
.....vreau sa zic ca porneste impecabil ,adica si fara acceleratie..problema intervine ca imi da niste rateuri in carburator si nu trage deloc merg numai in suturi ........ am reglat si avans si platina,verificat si fise si bujii nu stiu ce sa-i mai fac??
Hacker
30 Mar 2008, 23:39
Eu zic ca e de la supapa. Poate fi si vacumul. Daca scoti vacumul scade turatia?
Apoi carburatorul, sau evntual desfa bujiile si uitate la ele. daca sunt negre ori nu ai amestec curespunzator, ori nu ai tensiune si scanteie buna. Dar supapele au un rol important la problema ta. Uitate daca ai rateuri pe toba, daca ai buji sau supape. daca nu ai rateuri, carburator, amestec sarac sau bogat.
Din cate spui tu ai o aprindere solida, asa ca verifica supapele ( eventual schimbale) sau carburatorul( amestec, nivel cnc)
Bafta
vallyyy
31 Mar 2008, 22:24
scade turatia daca scot vacumul ......motorul merge rotund asa daca il lasi la relantiu ...daca pleci cu el e vaide ,vaide, merge in suturi si da rateuri la accelerare....imi e frica de supapa aia ca nu am chef sa stau sa pun vechea mea chiuloasa
alti bani la mecanic ...sper sa se rezolve doar cu un reglaj la tacheti
unikat45
31 Mar 2008, 23:51
incearca sa modifici avansul... misca delcoul mai la dreapta...
vallyyy
1 Apr 2008, 18:40
am reglat si avans si platina si bujii si tot nu merge da rateuri si nu trage cum trebuie
djasu82
1 Apr 2008, 22:17
Supapele iti joaca feste regleaza culbutori la 0,20 admisie evacuare vezi ca sunt mai multe metode , acum nu stiu ce doresti tu dintr-un motor de 1300 ...
vallyyy
1 Apr 2008, 23:06
deci cand am luat motorul a mers bine desi imi zisese un mecanic ca s-ar putea sa am o problema la o supapa ..... m-am dus peste aia la dezmembrari mi-a reglat ala de acolo vreo 2 tacheti si nu mai facea urat mergea super frumos..acum a inceput sa faca rau .... ma pricep asa in mare la multe in avand in vedere ca mi-am desfacut tot ce e sub capota ....da nu prea le am cu reglatul tachetilor d-aia o sa apelez sambata la un mecanic ....sper sa se rezolve fara sa mai fiu nevoit sa pun chiuloasa mea de pe vechiul motor .....multumesc de ajutor
Sorin_18
1 Apr 2008, 23:13
ai incercat cu un alt condensator???
tzepesch
2 Apr 2008, 16:30
ia desfa pompa de sprit! n-ai apa?
ca asa se manifesta la apa in benzina. la relanti e totu roz, cand pleci cu ea te zdruncina si eventual se opreste. merge vai de ea si cu socul tras...
vallyyy
2 Apr 2008, 16:43
membrana de la pompa de sprit e schimbata nici acum o saptamana....o sa ma uit si la asta si o sa incerc si alt condensator
renotgo
2 Apr 2008, 16:43
Mai poate fi bobina ...cand se arde o infasurare astea-s efectele ...
vallyyy
2 Apr 2008, 16:59
da mai pornea la prima cheie fara acceleratie daca avea bobina dusa??/
renotgo
2 Apr 2008, 17:19
Da ,masina porneste si merge in ralanti ...dupa...stii tu mai bine !
djasu82
2 Apr 2008, 19:42
hmmm cum naiba porneste masina daca ai infasurarea arsa strapunsa la o bobina de inductie ? Argumente.... Valyy mergi si regleaza culbutorii sigur nu au fost piulitele de blocare a tijelor de la culbutori stranse. Reglajul culbutoriilor chiar eu i-am pus pe forum frumos citet ca sa priceapa toti...vezi aici
http://www.daciaclub.ro/Reglare-Culbutori-...100129-s60.html
emilperijoc
3 Apr 2008, 00:47
vallyyy sa stii ca si eu inca patesc cam ce descrii tu .... si tot o supapa banuiesc ca ar fi .. maine ma duc sa imi masor compresia, si sa schimb si servo frana ca imi trage aer fals ....apoi am sa vad rezultatele...
emilperijoc
5 Apr 2008, 09:04
uite ca am masurat compresia si mi-a gasit 12 PSI pe 1,2 si 3 si pe cil 4 in jur de 7 psi, in consecinta am desfacut chiuloasa si am gasit cilindrul unu supapa de evacuare infundata , am cumparat o chiuloasa pe la 1,5 mil si am ales 4 supape din cele 16 iar restu noi. (toate operatiunile au fost facute intr-un service, al carui patron este prieten cu ai mei, si treaba a iesit bine).... problema e ca dupa montarea chiuloasei masina nu a vrut sa porneasca pana cand nu am scos aprinderea AT011 cu senzor ( desi eu tineam sus si tare ca ala ar fi ultimul lucru care nu ar merge).
De pornit a pornit dar treaba e ca mare diferenta nu e intre mersul de dinainte al masinii si cel de acum, inca nu am mers la drum lung cu ea dar maine plec la bucuresti si am sa vad.
Acum stau si ma intreb chiar asa mult aer fals sa traga pe la servo.
Mentionez ca este vorba de un break pe GPL din 96
vallyyy
5 Apr 2008, 09:57
astazi sper sa aduc si eu mecanicul sa-mi regleze tachetii .....sper sa iasa bine numai din reglaj .....daca nu cred ca o sa pun chiuloasa de pe vechiul meu motor desi imi e cam scarba ca e alta munca ,alta distractie ,sa speram ca nu va fin nevoie ...Doamne Ajuta
5 Apr 2008, 19:38:
astazi am adus mecanicul ,mi-a reglat tachetii si am scapat de rateuri asa in mare ....motorul trage da se aude oleaca cand o accelerez mai tare un fel de infundatura in carburator ......m-am hotarat sa nu mai fac chiuloasa o las asa suna mai sport ..mecanicul mi-a zis ca nu afecteaza .......
djasu82
5 Apr 2008, 20:37
Culbutori la cat ti i-a pus la 0.15 admisie si 0.20 evacuare? si ce metoda de reglaj a folosit la reglarea culbutoriilor ?
emilperijoc
5 Apr 2008, 21:11
djasu82 .. pe gpl la cat se pun ca am inteles ca se strang ...???
vallyyy
5 Apr 2008, 23:30
pai nu stiu sa va spun metoda stiu ca i-a reglat cu lera ....el stie ce a facut pe acolo mi-a mai zis ca am oleaca de uzura la vreo doi tacheti.....motorul acum la cald se comporta super bine adica de fugit fuge ...acum sa vedem cum se comporta cand il pornesc la rece ...sper sa fie bine
djasu82
6 Apr 2008, 11:51
Dai rampa de culbutori jos si ieifrumos la pila ca sa bata perfect supapele . Pe gpl 0.15 A si 0.25E
vallyyy
6 Apr 2008, 12:59
deocamdata raman asa vreo 2-3 luni apoi o sa fac rost de o chiuloasa buna ...mecanicul mi-a zis ca imi ia 80 de lei sa-mi repare chiuloasa plus garnitura ce sa mai 1 mil ...treaba e ca deocamdata imi place cum merge motorul si asa trage ,fuge , nu se inneaca si am proritati mai mari decat chiuloasa , tre sa vedem ce am pe la directie pivoti , am oleaca de joc in caseta de directie ,am mai multe de facut da sub capota o las asa pana imi iau alta chiuloasa de la cineva pe gratis in 2-3 luni
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.